היי
בטיול לילה אתמול קרעתי את צמיג הטויו אופן קאנטרי שלי. בדופן. אומנם לא קרע גדול אך מספיק כדי שאוויר יברח.
245/75R16. כמובן MT
מהבוקר ביצעתי מעל 20 שיחות. צמיגיות לא מחזיקות יותר.
יש למישהו מושג מה קרה ומדוע לא מחזיקים יותר?
Printable View
היי
בטיול לילה אתמול קרעתי את צמיג הטויו אופן קאנטרי שלי. בדופן. אומנם לא קרע גדול אך מספיק כדי שאוויר יברח.
245/75R16. כמובן MT
מהבוקר ביצעתי מעל 20 שיחות. צמיגיות לא מחזיקות יותר.
יש למישהו מושג מה קרה ומדוע לא מחזיקים יותר?
נסה את צמיגי מוריס בצ.בית עובד.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...5a2e75953b.jpg
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אין בכלל או אין את המידה שלך?
לעת עתה זה לא ברור. שאלתי וכמה צמיגאים נתנו תשובות שונות
היה להם סט אחרון במידה הזו לפני כחצי שנה ואני סידרתי אותו לדורון פ לאחר שהיבואן הבטיח לי שהמלאי יחודש תוך 3 חודשים.
לפני כחודש פניתי לממש את ההבטחה והם התחילו לספר סיפורים.
בשורה התחתונה לצמיג הזה כנראה חסר תקן כלשהו בכדי להיכנס לארץ.
המגוון במידה שלנו מאוד דל.
בצר לי רכשתי קופר STT PRO אבל עדיין לי חוות דעת עליהם.
סט של 4 ב 525 שח לצמיג/2100 לסט כולל מעמ בצמיגי אנטון
** אצל אסף היו שני צמיגי טויו במידה שאתה צריך נכון לחודש שעבר
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
טויו אופן-קאנטרי MT הוא מצמיגי השטח הטובים ביותר.
בהתחלה יובא בצורה מסודרת על ידי אוטולוקס. היה יקר אבל היה מלאי ומבחר מידות. אבל מהר מאוד היבוא הופסק כי אין לו תקינה אירופית.
יש פנצ'ריות שמחזיקות סטוקים, אבל צריך לבדוק היטב שלא דוחפים לכם צמיגים ישנים מדי.
אני מניח שכולם כאן יודעים לקרוא את קוד תאריך הייצור.
מדי פעם מצליחים להסתנן פה ושם משלוחים חדשים של צמיגים כאלה. לא מבין איך זה עובר אבל עובדה. ובלי קשר לתקינה כזו או אחרת, הצמיג הזה מעולה. שווה להמשיך לחפש.
אם אין יבוא סדיר, מה שאין כזה כבר הרבה זמן(צמיגי טויו התקנתי לראשונה לטרופר ב 2011 לזכרוני), לא הייתי קונה כזה.
כל צמיג ניקרע בשטח מתישהו והכי בעאסה זה להיתקע עם כזה שאין לו מלאי סדיר.
ומה תגיד על כלי רכב עם צמיגים במידות איזוטריות שאין להשיג בכלל? מכל יצרן? למעט אצל יבואן הרכב עצמו?....
כמה כאלה נאבקו קשה במשלט 21 רק לפני חודשיים.....
תנסה לבדוק עם צמיגי דורון לדרך.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אחרי הרבה עבודה התגלו 2 צמיגים אצל היבואן. לדאבוני כל ההמלצות של החברים כאן לגבי פנצ'ריות ספציפיות לא נשאו פרי.
בכל מקרה- הסט הבא יהיה כבר של פירמה אחרת וחבל שכך. צמיד מצוין מבחינתי
שלום
במידה וצריך לחפש אלטרנטיבה לצמיגי טויו MT
מה ההמלצה נכון להיום?
בזמנו היו תלונות על צמיגי BF שכבר לא מספקים את הסחורה,
למרות שהיו תקופות שה BF שלטו ללא עוררין כסמל למותג איכותי
אני חושב שצריך (אחרי 4 שנים נהדרות עם טויו) כבר להחליף.
הכוונה אם יש צמיגיים שנחשבים ברמה דומה עם "אבא / אמא"?
ב- bf מסתובבות תלונות על הדגם החדש - KM3.
הדגם הקודם - KM2 - עדיין מיוצר במקביל לחדש, ואם קיים במידה שלך אז כנראה שיהיה לך טוב איתו [emoji846]
ולגבי טויו - זה בבדיקה, ראיתי שנרשמת בשרשור הנכון, ולא מאוחר מדי [emoji846]
גם בארהב וגם בארץ אנשים מדווחים על סוליה חלשה שעפות ממנה קוביות מהר מידי
ואח"כ שאני אחטוף מתומר על כך שאני כותב ללא נסיון אישי ? באמת תודה רבה לך.
אני רק אצרף תמונות מקבוצת מ'נשמע של הצ׳רוקים, של KM3 שמורכבים חודש על הרכב. הצמיגים יוצרו ב- 2020.
ועבור הספקנים: אני מכיר את מי שהעלה את התמונות האלו גם בחיים האמיתיים ולא רק בעולם הוירטואלי, הוא לא קשקשן והוא כבר הרבה שנים עם צ׳רוקי, אז יש לו בסיס להשוואה.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...85404b2848.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...c4d9694e7c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...38b6488b70.jpg
באמת לא נראה טוב.
נדב,
זה לא בלאי, זה נזק או כשל.
וזה גם נזק שיכול להיווצר ממדרגת סלע בודדת, היינו באירוע כזה.
שים לב ששאר הסוליה שלמה ולא בלויה, כמו שהיית מצפה אם זו הייתה בעיה בתרכובת הגומי.
הגומי של ה BF בגירסאות העדכניות "רך" "חלש" יותר מהגירסאות הישנות, בוודאות.
השינוי בהרכב הגומי נעשה בגלל רגולציה מחמירה של איכות הסביבה.
התמונות האלו הועלו ע"י חבר שמבלה הרבה בסלעים, כבר הרבה שנים. הוא יודע להשוות לצמיגים קודמים וטוען בתוקף שה- km3 נפצעים בקלות רבה הרבה יותר מקודמיהם.
אני רק תוהה אם גם KM2 חדשים שנקנה היום יהיו עם הגומי הרך והפגיע יותר, או שהם שומרים על הנוסחה.
אגב, גומי רך יותר כנראה ייתן אחיזה טובה יותר בסלעים ...
BF טוענים בדיוק ההיפך לגבי הצמיג החדש.
בגלל שאני בטוח ש-BF לא התכוונו להביך עצמם קבל עם ועולם, אני לא בהכרח משוכנע בסיפור שנרקם בגלל קוביה חיצונית אחת.
לשמועות האלו יש עוד תימוכין בעולם?
גם אצלי ראיתי דברים דומים באיזה קוביה או שתיים על צמיגים בני חודשיים בערך.
אנסה לצלם מחר.
מדובר בסמוראי קליל.
אבל שעושה שטח קשה מאוד על בסיס שבועי. עם נעילה אחורית בלבד וטרנספר קצרצר שמאפשר פרפור קצר איטי ומבוקר מדי פעם כדי לחפש אחיזה.
ב- km2 המצב לא היה שונה ואולי אף גרוע יותר.
אבל האחיזה בסלעים פשוט פנטסטית.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
במושג "רך" אני השתמשתי כהשערה לסיבה בגללה הצמיג נשחק מהר יותר מבעבר..זאת השערה ..לכן שמתי את המרכאות.... אמפירית הבחנתי במהלך מאות אלפי ק"מ עם ה BF בשינוי לרעה במהירות שחיקת הצמיגים. כשבררתי את הסוגיה עם גורם יודע דבר נאמר לי ש BF שינו את הרכב הגומי בגלל תקנות איכות הסביבה וזאת הסיבה לכך שהצמיג מתבלה מהר יותר.
וכי מה בדיוק רצית ש BF יטענו? BF רוצים למכור ומשלמים כסף לגדודים של יחצני"ם ויוטיוברים כדי לקדם ולתחזק את המותג.
מי שמשתמש ב BF עשרות שנים ומאות אלפי ק"מ באותה מידה וסוג צמיג עם אותו פרופיל שימוש יכול להעיד על ירידה מובהקת בנסועה פר סט צמיגים כתוצאה מבלייה מהירה יותר של הצמיג בסוליה ובדופן. מצד שני התקנות האלו אמורות להשפיע על כל יצרני הצמיגים....
אני עם סט BF רביעי, KM2 במצטבר כ-מאות אלפי קמ.
לא רואה שום שינוי לרעה במהלך השנים.
העולם היום זה לא מה שהיה פעם.
בעיות אמיתיות מקבלות תהודה משמעותית ברשתות החברתיות.
מלבד אותו גורם בכיר עלום שם שלך, או סיסמאות של ״מי שמשתמש בBF (אני מסיק שזה לא אתה..), יש לך תימוכין אחר?
לא בא לסנגר על BF, אבל הסגנון שלך של תגובות חשאיות מ״יודעי דבר״ עלומים הן בעיקר בגדר הפרחת מקלדת.
דורון, בוא לא נשכח שגם חשוב על איזה רכב הצמיגים מורכבים.
אין דין טנדר טויוטה חלשלוש עם נעילה נשלטת כדין רכב בנזין חזק עם נעילה אוטומטית.
והאמן לי גם טויו העיפו אצלי קוביות אבל זה לקח להם יותר זמן מלקופר שרק התקנתי...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז,
יש כאן 2 אמירות נפרדות:
קריעה ושחיקה.
יכול להיות. שלדגם החדש יש בעיה, אבל הקשקשן כהרגלו מנפנף בסיסמאות ללא תוכן.
אחרי מאות אלפי קמ אמיתיים עם צמיגי BF/KM2 בכל תוואי אפשרי על רכב כבד ונעול, אני אישית (לא שמעתי/ אמרו לי/מקור חשאי עלום), לא רואה בעיית שחיקה (הוא התייחס גם לדגם הזה).
ותופעת קריעת קוביות התרחשה מינורית וסבירה בשטח קשה בו לחצתי חזק.
הצילום לגבי הדגם החדש יותר לא מציג ״תופעה״ בסוליה, זו קוביה אחת בכתף, קלאסי לאותה שן סלע שכל משקל הרכב היה עליה בנקודה מסויימת.
מכאן ועד ״תופעה״ הדרך ארוכה, ולכן שאלתי, לא קבעתי, לגבי עדויות נוספות לפני שקובעים אמירות כאלו.
דורון יקירי, יש לך רקע הנדסי בייצור צמיגים או שאתה ניזון אובססיסיבי מספרות מקצועית של מובילי דיעה במרשתת Wagner ושות' ?
אני הדיוט מוחלט בצמיגים למעט היכרות כמשתמש שהחליף כבר כ 7 סטים של BF ברצף וכשאני משווה את הנסועה שעברתי עם סטים קודמים של BF באותו אופן שימוש/נהיגה/מסלולי טיול .. .הבחנתי בקיטון משמעותי בנסועה מכ 80-90 K קמ ל 50-60 k קמ ופחות...וכשביררתי את הסוגיה זה המידע שהגיע אלי. איך, מי, כמה ולמה זה לא רלבנטי לפורום במרשתת...
בכללי ממליץ לך לסגל תרבות שיח נעימה יותר...אחרת תדבר עם עצמך ועוד 2-3 ....
אז יצאתי לצלם.
בתמונות הראשונות צמיגי bf km3 בני חודשיים.
זו לא נקודה אחת, אמנם ממש לא כל הצמיג אבל תזכרו שזה צמיג בן חודשיים ברכב לטיולים בלבד.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...fb8147b46f.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...94b2c6ca1a.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...7d6bacb94a.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...4d133c3adf.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...c629f53fc0.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...e170f42269.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...e0df40e731.jpg
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk