-
2 קבצים מצורפים
מעלה (מדרגת) נקרות
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
מדרגת(יותר נכון מדרגות) נקרות:
קובץ מצורף 130466
מלפני חודשיים בערך.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
זו זוית הצילום או שזה נראה רע יותר ממה שזכרתי?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
זו תמונה מטעה, הפאג'רו לא בכיוון. כנראה שמייד אחרי התמונה עשה רברס קטן ותיקן ימינה.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
הנקרות השתנה.
אכן עשה רוורס קטן, אבל לא רואה אפשרות אחרת, אלא אם כן אתה נצמד לסלע מימין ומסתכן בהחלקה/פגיעה בדופן, נידרש לעלות ישר ואז לתקן ימינה.
ורצוי נעילה אחת לפחות, לדעתי.
ושימו לב לטרופר(לא נעול) שבא בשפ"צ על מדף הסלע, לדעתי סיכון מיותר.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
זו זוית הצילום או שזה נראה רע יותר ממה שזכרתי?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
כן,
המצב השנה רע.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
הייתי שם לפני כחודש, ברכב בודד עם בנותיי.
יש שלוש אפשרויות: להתחיל את הטיפוס כ50 מטר לפני המדרגה. עבירות ברמה קלה מאוד, אבל שפ"צ לא נעים. הרבה סימני צמיגים על הדרך ואפס חלקי רכב שבורים מתחת לדרך גרמו לי להניח שהשפ"צ לא ברמה של התהפכות.
אפשרות שנייה להתקדם עוד כ15 מטרים ואז לעלות על הדרך: זה די דומה לאופציה הראשונה, אבל זה אומר שאתה עולה לדרך בשיפוע קצת יותר רציני, וצריך להסתובב ולהתיישר לדרך בתוך שפ"צ. פחות סימפטי.
האפשרות האחרונה והקלאסית: להמשיך ולעלות את המדרגה הראשונה: גבוה יותר, תלול יותר, קרקע הרבה פחות יציבה ועם שפ"צ קל לימין, שימשוך אותך אל הסלע הגדול, אם תחליק. אם העניינים יסתבכו ממש אתה עלול למצוא את עצמך תקוע על הסלע כשהוא מאחוריך ומימינך. לא לבלוע ולא להקיא.
לאור הנסיבות בחרתי בCHICKEN LINE , באופציה הראשונה. בתי כיוונה אותי, התחושה בשפ"צ לא נוחה, אבל נגמר מהר וללא דרמות.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
חנן, לדעתי אתה עם טנדר ומרכז כובד נמוך מ suv עמוס, שלעיתים גם עם גגון עמוס.... שפ"צ לא נעים למי שלא מנוסה....
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
הייתי שם לפני כחודש, ברכב בודד עם בנותיי.
יש שלוש אפשרויות: להתחיל את הטיפוס כ50 מטר לפני המדרגה. עבירות ברמה קלה מאוד, אבל שפ"צ לא נעים. הרבה סימני צמיגים על הדרך ואפס חלקי רכב שבורים מתחת לדרך גרמו לי להניח שהשפ"צ לא ברמה של התהפכות.
אפשרות שנייה להתקדם עוד כ15 מטרים ואז לעלות על הדרך: זה די דומה לאופציה הראשונה, אבל זה אומר שאתה עולה לדרך בשיפוע קצת יותר רציני, וצריך להסתובב ולהתיישר לדרך בתוך שפ"צ. פחות סימפטי.
האפשרות האחרונה והקלאסית: להמשיך ולעלות את המדרגה הראשונה: גבוה יותר, תלול יותר, קרקע הרבה פחות יציבה ועם שפ"צ קל לימין, שימשוך אותך אל הסלע הגדול, אם תחליק. אם העניינים יסתבכו ממש אתה עלול למצוא את עצמך תקוע על הסלע כשהוא מאחוריך ומימינך. לא לבלוע ולא להקיא.
לאור הנסיבות בחרתי בCHICKEN LINE , באופציה הראשונה. בתי כיוונה אותי, התחושה בשפ"צ לא נוחה, אבל נגמר מהר וללא דרמות.
לפני עמה חודשים היה נתיב רק המדרגה המקורית, צמוד לסלע.
הנתיבים החדשים שציינת זה +\- איפה שהפאגרו בצילום שנדב העלה?
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
לפני עמה חודשים היה נתיב רק המדרגה המקורית, צמוד לסלע.
הנתיבים החדשים שציינת זה +\- איפה שהפאגרו בצילום שנדב העלה?
קובץ מצורף 130491
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
מה השתנה שם שבנייה טובה לא תפטור אין הבעייה?
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
וואו..
זה לא ״קצת שפצ״ זה ממש שפצ.
כשהיינו לפני כמה חודשים, בגלל המצב הגרוע של המדרגה, בדקתי מסביב אופציות נוספות, גם את המדף הזה.
לא עלה בדעתי לנסות.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יובל48
מה השתנה שם שבנייה טובה לא תפטור אין הבעייה?
המדרגה מאד גבוהה כי הקרקע בבסיס נסחפה.
זוית הגישה בעייתית.
כמו שחנן תאר, התמרון מאד צפוף כי בגלל הגובה אתה לא יכול לבוא כמו פעם בזוית, כי תכנס לשפצ לבולדר.
היו שנים שהמדרגה לא הייתה קיימת כלל.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יובל48
מה השתנה שם שבנייה טובה לא תפטור אין הבעייה?
הקינג שנעול אחורה והטרופר שבמצב סטוק עם צמיגים a/t נאבקו במדרגה במשך דקות ארוכות גם עם בניה טובה, אפילו טובה מאוד, פשוט החליקו, אין אחיזה.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
הייתי שם אתמול, אבל בירידה, עם הטרופר. עוד אין לי ממש ניסיון במעלות/ירידות קשים אבל היה ממש מפחיד לרדת, היינו צריכים לתמרן רוורסים בשביל להתיישר לירידה נוחה אחרי המדרגה הקודמת בשביל למזער את הסיכון להחליק לסלע הגדול.
לעלות נשמע מאתגר מאוד בגלל זה
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
עלינו אותה היום, מעבר לבניה יש עוד שני אתגרים.
אתגר ראשון אחיזה, הרכבים עם צמיגים טובים שהורידו מספיק אוויר עלו בלי יותר מידי דרמות, רכבים עם צמיגים פחות טובים התבחבשו קצת.
אתגר שני זה הסיבוב למעלה, צריך להסתובב על המדרגה למעלה וכאן יש יתרון לרכבים קצרים.
לדעתי עבירות בינונית ורצוי מאוד נעילה אחורית.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
אכן, הנקרות זה לא מה שהיה פעם. הירידה המסורתית מקרבת אותך מאוד לסלע שמשמאל, והמדף המושך מזרחה לא נעים - מאוד צר, והירידה ממנו לא פשוטה (ראו 110 ישן). בעלייה זה עוד פחות נעים. המשך הערוץ עצמו חרוץ וטובעני, אבל קובץ מצורף 131641קובץ מצורף 131640אני מניח שזה ישתפר אחרי השיטפון הקרוב
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
וואו..
זה לא ״קצת שפצ״ זה ממש שפצ.
כשהיינו לפני כמה חודשים, בגלל המצב הגרוע של המדרגה, בדקתי מסביב אופציות נוספות, גם את המדף הזה.
לא עלה בדעתי לנסות.
נקודה בעייתית.
היינו שם בחורף האחרון.
בנפרד מאיתנו הגיע היילקס בודד וניסה לרדת בשפ״צ.
לא עזרו האזהרות…
בנקודת ה״נדנדה״ עזרנו לו בידיים שלא יתהפך.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Crabbing
נקודה בעייתית.
היינו שם בחורף האחרון.
בנפרד מאיתנו הגיע היילקס בודד וניסה לרדת בשפ״צ.
לא עזרו האזהרות…
בנקודת ה״נדנדה״ עזרנו לו בידיים שלא יתהפך.
הייתי שם באביב ( 3 פעמים באותו החודש במסגרת העבודה גם), לא חושב שהשפצ כזה מוגזם. מעט הכוונה ועבודת מעצ קלה ואתה יורד או עולה בצורה נוחה
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
לכל אלו שמעלים חו״ד על מצב מעלה זה או אחר מלפני שנה, בלי להעלב, זה לא רלוונטי ואף מטעה.
היו שנים בהם מילוי החצץ היה ככ גבוה שכלל לא הייתה מדרגה, זו הייתה נסיעה ברצף.
ובאחרות קיר גבוה.
במינימום זה צריך להיות באותה העונה.
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
טרי מהיום.
ירדנו ועלינו.
גימני נעולים ורוביקון בלי בעיה
רקסטון נעול וטרופר לא נעול גם בנוחות יחסית - דורש מכוון ותשומת לב. קובץ מצורף 136787
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
התמונה הנ"ל מתגובה 21 לא מתחברת לי למדרגות נקרות.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
assafy
התמונה הנ"ל מתגובה 21 לא מתחברת לי למדרגות נקרות.
זאת בהחלט המדרגה
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudzeelim
זאת בהחלט המדרגה
מדרגת (או יותר נכון מדרגות) נקרות מופיעות בתמונות הקודמות בשרשור. כפי שניתן לראות שם, כשבאים ממזרח למערב ועולים את המדרגות אז המדרגות נמצאות מצד שמאל של הרכב, כלומר בצלע הדרומית של ערוץ הנחל.
בתמונה שהתייחסתי אליה זה נראה הפוך והמדרגה מצד ימין של הרכב.
אם אני מנסה לנחש את המיקום, אז נראה שמצולמת המדרגה שבסיום "גן הסלעים". בדרך כלל כשנוסעים על הקוליסים המדרגה הנ"ל לא אתגרית בכלל. כאן בתמונה אפשר לראות שניגשים אליה לא מהנתיב הרגיל מה שמסבך את המצב (ויוצר סתם קוליסים מיותרים).
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
זו המדרגה בירידה
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
זו המדרגה בירידה
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
חוזר בי, אתה צודק. כנראה שהוא מטפס על הדופן כדי להרחיב את רדיוס הסיבוב. זה בלבל אותי.
אפשר למחוק את הרעש המיותר שלי.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
בירידה. אבל זה נראה שהוא נכנס לשפ׳צ מיותר ככה. חד מידי.
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
המדרגה הראשונה (לבאים ממזרח) מאתמול.
פג'רו קצר וג'ימני לא נעול עלו בלי דרמות עם קצת מע"צ וקצת כיוון.
קובץ מצורף 137701
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
אתמול, קינג קצר וארוך עלו לאחר קצת מאבק, טרנו ארוך נלחם ועבר בכח. נראה לי שאופציה של לעלות 50 מטר קודם על המדף עדיפה.
-
תגובה: מעלה (מדרגת) נקרות
מה מצב המדרגה לאחרונה?
הרעיון לרדת (כן כן גם כדורגל יורד) עם נהגים ממוצעים , לנדקרוזרים חלקם לא מוגבהים
Sent from my IN2013 using Tapatalk