גודל: אינץ' ומעלה. הכוונה היא לספייסר לגלגל- לא לספייסר להגבהה. אני זקוק לספייסר בודד אך אם המחיר סביר לסט משומש (סט כזה עולה בינוביץ 730 שקל), אקנה שניים
נא צרו קשר בהודעה פרטית
Printable View
גודל: אינץ' ומעלה. הכוונה היא לספייסר לגלגל- לא לספייסר להגבהה. אני זקוק לספייסר בודד אך אם המחיר סביר לסט משומש (סט כזה עולה בינוביץ 730 שקל), אקנה שניים
נא צרו קשר בהודעה פרטית
אתה בטוח שמעגל החלוקה בליברטי תואם סופה/XJ/YJ/ZJ/TJ?......
המעגל אצלנו 5X4.5
https://www.roadkillcustoms.com/whee...icons/jeep.gif1980-06 JEEP CHEROKEE, WRANGLER
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Bolt Pattern: 5 X 4.5
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Stud Size: 1/2-RH
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Hub Center Bore: 71.5 https://www.roadkillcustoms.com/hot-...ark-icon-2.png
> Bolt Pattern Details and Matching Vehicles
Look-up: Spacers ~ Adapters ~ Wheels/Tires
Torque Sequence: 1, 3, 5, 2, 4
75 to 85 lb-ft.
8 Turns Minimum
https://www.roadkillcustoms.com/whee...icons/jeep.gif1980-93 JEEP COMMANCHE, CHIEF
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Bolt Pattern: 5 X 4.5
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Stud Size: 1/2-RH
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Hub Center Bore: 71.5 https://www.roadkillcustoms.com/hot-...ark-icon-2.png
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Offset: M/H
> Bolt Pattern Details and Matching Vehicles
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png OEM Wheel Size(s): 15 X 6
Look-up: Spacers ~ Adapters ~ Wheels/Tires
Torque Sequence: 1, 3, 5, 2, 4
75 to 85 lb-ft.
8 Turns Minimum
https://www.roadkillcustoms.com/whee...icons/jeep.gif1993-98 JEEP GRAND CHEROKEE
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Bolt Pattern: 5 X 4.5
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Stud Size: 1/2-RH
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Hub Center Bore: 71.5 https://www.roadkillcustoms.com/hot-...ark-icon-2.png
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Offset: M/H
> Bolt Pattern Details and Matching Vehicles
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png OEM Wheel Size(s): 15 X 7
Look-up: Spacers ~ Adapters ~ Wheels/Tires
Torque Sequence: 1, 3, 5, 2, 4
75 to 85 lb-ft.
8 Turns Minimum
https://www.roadkillcustoms.com/whee...icons/jeep.gif1993-98 JEEP GRAND CHEROKEE 2WD 4WD
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Bolt Pattern: 5 X 4.5
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Stud Size: 1/2-RH
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Hub Center Bore: 71.5 https://www.roadkillcustoms.com/hot-...ark-icon-2.png
> Bolt Pattern Details and Matching Vehicles
Look-up: Spacers ~ Adapters ~ Wheels/Tires
Torque Sequence: 1, 3, 5, 2, 4
75 to 85 lb-ft.
8 Turns Minimum
https://www.roadkillcustoms.com/whee...icons/jeep.gif2002 > JEEP LIBERTY
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Bolt Pattern: 5 X 4.5
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Stud Size: 1/2-RH
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Hub Center Bore: 71.5 https://www.roadkillcustoms.com/hot-...ark-icon-2.png
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Offset: H
> Bolt Pattern Details and Matching Vehicles
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png OEM Wheel Size(s): 16 X 7
Look-up: Spacers ~ Adapters ~ Wheels/Tires
Torque Sequence: 1, 3, 5, 2, 4
75 to 85 lb-ft.
8 Turns Minimum
https://www.roadkillcustoms.com/whee...icons/jeep.gif2002-07 JEEP LIBERTY 2WD, 4WD
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Bolt Pattern: 5 X 4.5
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Stud Size: 1/2-RH
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Hub Center Bore: 71.5 https://www.roadkillcustoms.com/hot-...ark-icon-2.png
> Bolt Pattern Details and Matching Vehicles
Look-up: Spacers ~ Adapters ~ Wheels/Tires
Torque Sequence: 1, 3, 5, 2, 4
75 to 85 lb-ft.
8 Turns Minimum
https://www.roadkillcustoms.com/whee...icons/jeep.gif1980-06 JEEP WRANGLER
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Bolt Pattern: 5 X 4.5
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Stud Size: 1/2-RH
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Hub Center Bore: 71.5 https://www.roadkillcustoms.com/hot-...ark-icon-2.png
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png Offset: M
> Bolt Pattern Details and Matching Vehicles
https://www.roadkillcustoms.com/hot-...nfo-icon-2.png OEM Wheel Size(s): 15 X 6
Look-up: Spacers ~ Adapters ~ Wheels/Tires
Torque Sequence: 1, 3, 5, 2, 4
75 to 85 lb-ft.
8 Turns Minimum
כן המפקד
https://www.roadkillcustoms.com/whee...b=71.5&os=&c=1
מה לא, אז תגיד חיובי!
אתה צריך את הספייסר כי צריך אחד, או כדוגמא?
קודם כל- פרסמתי את זה בלוח החלפים. אני לא יודע למה זה עבר לכאן ומבחינתי זה סתם להטריל את הפורום - כמו אלה שמעולם לא ביקרו פה, נכנסים לפורום "כללי" וכותבים "יש לי למכירה את הראנגלר הכי בן זונה במזרך התיכון יד שלישית על צמיגים גדולים מושקע בכל טובבבב". מעבר לכך- אני זקוק לספייסר אחד לקניה, לייצר רווח בין הגלגל ספייר שלי ודלת תא המטען אני לא יודע כיצד, אך הצמיג שהוא במידה מקורית החל לגעת לי בדלת של הרכב, שהוא סטנדרטי לחלוטין
בשביל זה אתה יכול גם שלוש חתיכות צינור באורך הנכון שישבו על הגוז'ונים, או פלטה פשוטה עם שלושה חורים, וכו. לא?
עקרונית כן. אני בודק לגבי הספייסר לפני שפשוט אגש לייצר לי את הפלטה ושלום.
מוצרים כמו זה - לא ממש קשה לייצר בעלות מינימאלית
https://www.ebay.com/itm/Spare-Tire-...f968%7Ciid%3A1
לא נעים לשאול אבל יש מצב ששמת את הגאנט הפוך?
במקור יש שם כיסוי פלסטי, עם הספייסר זה לא יפריע לו להיסגר?
הפלטה שקישרת מיועדת להרכיב מספר על הספר.
יותר מדי מנוף על הדלת זה לא מאוד בריא לעמידותה.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
הג'אנט אינו הפוך. הכיסוי הפלסטי שלי מזמן בבוידעם.
בכל מקרה- תודה למי שהסב את תשומת לבי למוצר מתאים
https://www.rocky-road.com/jeep-libe...ire-mount.html
כמה שייבות על הגוז'ונים יפתרו את הבעיה שלך, למרות שאני מכיר אותך ויודע שתעדיף לשלם כמה עשרות דולרים על חלק אמריקאי מעוצב וצבוע באבקה + כמה עשרות דולרים משלוח + כופר בדואר.... ואחר כך תספר לנו איך קרסה הדלת.
אז אם כבר משחיתים מילים וקילובייטים, אני ממש לא משוכנע שהמידע של רואדקיל אכן נכון ושבליברטי מעגל החלוקה הוא 4.5X5. העובדה שהם אמריקאים לא הופכת אותם אוטומטית לצודקים בהכרח. אולי זה אני שטועה, אבל למיטב זכרוני ה-Jeep החדש האחרון עם מעגל חלוקה 4.5X5 היה ה-TJ..... כדי להשתכנע אני צריך לבדוק פיזית.
1. היתי על ג'אנט של TJ שירד מ TJ
2. צודק, למה להזמין מוצר מוכן שמרחיק את הגלגל ב2 אינץ' שאני צריך ומגביה אותו כך שבדיוק יהיה מחוץ לטווח של חלון הזכוכית האחורי, כשאפשר לשים שייבות. אשמח לקישור לשייבות שמרחיקות את הגלגל 2 אינץ' ומגביהות אותו כך שיהיה מחוץ לטווח של חלון הזכוכית האחורית
זה המתקן המקורי?
קובץ מצורף 130616
(תהיה סבלני, אני לא ברלי, יכול להיות שיש לי משהו בדיוק מה שאתה צריך בג'אנק)
My thoughts exactly!
חיובי המפקד. המתקן שבתמונה הוא מתקן של ליברטי אמריקאי ולא אירופי. (רואים לפי לוחית הרישוי בפגוש). הוא אפילו יותר מתאים לצרכי.
- - - Updated - - -
אני מבין שהחלק של "הרכב שלי שהוא סטנדרטי לחלוטין" עבר בטיסה נמוכה מעל הציניות הבדרך כלל מושחזת שלך. נאמר שיש לי 32 אינצ'ים של הסברים מה השתנה.
מצאתי את הדבר הזה, זה מתאים לגלגל 5×4.5, שלך אם תרצה. צריך לחתוך ולקצר או להרים כמה שאתה רוצה. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...13f5d789f8.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...d8ef428572.jpg
בדקת שבגלגלים האחרים אין לך בעייה ?
גם בכיווץ של המתלים וסיבוב ההגה ?
גולדסטאר. אבל אתה תביא משהו טוב.
תעצור בדרך במכולת של המושב ותקנה לו בירה של התאילנדים.
חבל להשקיע יותר מזה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
עבר זמן מאז ששתיתי סינגה לאחרונה, אבל בירה לא רעה בכלל.
Sent using Tapatalk
ברור.
תתלה על הדלת גלגל 32' שכבד בק"ג רבים מגלגל הסקטבורד המקורי, תרחיק אותו החוצה 2 אינץ' וגם תרים אותו לגובה כדי להגדיל ולייעל את אפקטיביות המנוף שהוא מפעיל על צירי הדלת.
ועכשיו קדימה - לעבירות קשה!
ואז יתחילו הדפיקות וצירי הדלת יקרסו, (והם יקרסו תומר. בסופה הם קורסים, בדיפנדר הם קורסים, גם בלנדקרוזר הם קורסים. אז אל תצפה מהליברטי להפגין עמידות יוצאת דופן) אתה תזחל לכאן בשקט להתנצל "צדקת". כשלים כאלה הם בדיוק הדברים שיכולים לשגע אנשים יציבים, אדישים וקרי רוח יותר ממך.