-
הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
שלומות חברים,
האם מישהו מפעיל מקרר לרכב עם מה שנקרא גנרטור נטען ?
כמו היחידה של goal zero yeti200x
משהו שיחזיק את המקרר למשך כמה שעות בלילה מבלי להתקין מצבר נוסף באוטו .
https://www.citydeal.co.il/product/%...D7%9D-yeti200x
אשמח להארות והערות .
תודה .
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
בשביל כמה שעות בלילה פשוט תתקין את המקרר על המצבר הנוכחי
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
זה הרבה יותר יקר מהתקנת מצבר צרכנים או מצבר ליטיום 50Ah
הנתונים שלו יחזיקו מקרר בתנאים מסוימים
the new Yeti 200X delivers 187 Watt-Hours of lithium power
בדוק כמה המקרר שלך צורך בשעה ותחשב
המדען המטורף
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
היי , תודה 🙏.
כמה נתונים שלא אמרתי
- מדובר על ג'ימיני 2020 שמצבר צרכנים נוסף זה בעיה כי אין ככ מקום .
- המצבר העיקרי של הרכב ממש ממש קטן .ולהתחבר לשקע מצית פחות יעיל כי יש טלטולים והמגע לא יעיל.
- המקרר הוא סנומסטר 56 שבשיא צורך 66 וואט ויודע לרדת לשליש צריכה .
אני בוחן את האופציה ליחידה כזו שיכולה להפעיל את המקרר בלילה מבלי להתקין מצבר בתוך הרכב .
כשאני מוריד את המקרר למרתף אני שם לידו את היחידה הזו .
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
יש אפשרות להתקין מצבר גדול יותר מהמקורי ברכב?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
לקרוא לזה גנרטור, זה כמעט בגדר הונאה, או אולי לא כמעט. זה מצבר 15 א"ש עם קצת ממירים והגנות, בעיצוב יפה ומחיר מופקע.
אתה קונה מצבר ליתיום 20 א"ש ב600 ש"ח או אפילו פחות. יש על זה כתבה של זיו כאן באתר.
מסתובב כאן גם שרשור שלי על מצבר ליתיום להיילקס. אם אתה בעניין של diy, אתה בונה לעצמך מצבר ליתיום 28 א"ש, בכ300 ש"ח.
אני יוצא מדי פעם לעבודה בשטח עם מקרר ומצברי ליתיום ניידים diy. זה פתרון ישים וטוב, שחוסך ממך דאגה למצבר הרכב ואת הצורך להתחבר לצמת החשמל של הרכב.
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
רק לי לא ברור מה עושה מקרר 56 ליטר בג׳ימני ?
איפה תשים את האנשים שיצרכו את התכולה שלו (כי מושב אחורי כבר לא יישאר לך ...) ?
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
רק לי לא ברור מה עושה מקרר 56 ליטר בג׳ימני ?
איפה תשים את האנשים שיצרכו את התכולה שלו (כי מושב אחורי כבר לא יישאר לך ...) ?
זה הדבר הראשון שעלה לי בראש..
מקרר 56ל בגימני זה תכלס להפוך אותו למיני-רכב קירור..
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
גם אני חושב ש56 ליטר זה המון לג'ימני. המצבר הנייד הזה לא יחזיק הרבה עם מקרר כלכך גדול.
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ואם נחזור לשאלת הפתיחה, כדי להחזיק מקרר סגור בלילה לא צריך מארז אנרגיה מפלצתי. איפה זיו כשצריך אותו לתת הסבר מפורט, מנומק ומבוסס על מדידות ?
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
ואם נחזור לשאלת הפתיחה, כדי להחזיק מקרר סגור בלילה לא צריך מארז אנרגיה מפלצתי. איפה זיו כשצריך אותו לתת הסבר מפורט, מנומק ומבוסס על מדידות ?
צריך לגמרי.
מצבר חומצה בקיבולות האלה ירד מתחת ל 80 אחוז ויכלה ימיו במהירות
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
אולי לא מפלצתי אבל כן צריך מארז אנרגיה נפרד.
כל מי שמשתמש במצבר ההתנעה שלו לצורך הפעלת מקרר כשהמנוע כבוי, יתקע במוקדם או במאוחר, וזה לפני שמדברים על נזק למצבר.
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
ואם נחזור לשאלת הפתיחה, כדי להחזיק מקרר סגור בלילה לא צריך מארז אנרגיה מפלצתי. איפה זיו כשצריך אותו לתת הסבר מפורט, מנומק ומבוסס על מדידות ?
אני עוד מחזיק את הבטן מההערה של דורון על המיני מכונית קרור... ישר לשרשור של הפנתאון.
לא מבין את הביטוי "להחזיק את המקרר סגור בלילה"....מה זה, ליל כיפורים? לא אוכלים?
אני חוזר על החשבון -
עוצרים לקראת 17:00 יוצאים לדרך למחרת ב 8:00, אומר 15 שעות.
בזמן הזה עושים ארוחת ערב ( מוציאים חומרי גלם להכנת הארוחה, ואח"כ מוציאים שתיה..
וזה עוד לפני שמחזירים דברים למקרר אחרי האוכל).
איפה תאורה? משאבת מים?
בקיצור, בימים חמים כמו היום, זה מצטבר ל 30AH.
בלילה כמו מפגשי ג'יפולוג האחרונים, אפשר לגמור בפחות מחצי (15AH).
לדעתי, אם כבר מתארגנים על מארז, הפתרון של חנן, 28AH זה המינימום.
אין מקום? תחליף את המקרר מ 50+ ל 32.
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
לא צריך הסברי על חלל של זיו.
המקררים שלי עמדו שבוע שעבר בחום שחיכו שנחזור מטיולים רגליים כמה שעות והחזיקו טמפ יפה מאוד כך שבסוף הטיול היו לנו מים קרים.
ביום א היה חמסין של 37 מעלות בבית שאן והאוטו עמד בשמש 3.5 שעות עם אוכל במקרר שחזרנו הכל עדיין היה קר, קר מאוד.
תחבר קודם למצבר של הרכב ואולי תבחר מקרר (אם עדיין לא קנית) עם צריכה נמוכה יחסית.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
בזמנו,
כשהיה לי ג'ימני, הוצאתי את המושבים האחוריים ובניתי תאי אכסון,
המקרר שלי (ARB 50 QT ) ישב שם פיקס ונשאר עוד הרבה מקום.
את המצבר המקורי הגדלתי באחד טיפה גדול יותר (נדמה לי 65 במקום 55)
ולא היו שום בעיות הנעה.
היום, הייתי הולך על פתרון כמו שהציעו פה - מצבר ליתיום בנוי.
כל ההצעות כאן על מקרר קטן יותר, הן פשוט זלזול מוחלט בחשיבות של בירה וסטייקים.
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amirmoshe
יש אפשרות להתקין מצבר גדול יותר מהמקורי ברכב?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
היי ,
הרכב חדש ובגלל כל מיני בעיות של התנערות מאחריות של יבואנים אני לא רוצה לשנות את המקוריות של הדברים ברכב , לפחות לא עכשיו .
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
רק לי לא ברור מה עושה מקרר 56 ליטר בג׳ימני ?
איפה תשים את האנשים שיצרכו את התכולה שלו (כי מושב אחורי כבר לא יישאר לך ...) ?
היי ,
טיול של יומיים שלושה אני נוסע לבד ברכב או מקסימום 2 , ויש גגון לדברים שפוגשים רק בלילה ,
קובץ מצורף 130598
נכנס אחלה .
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
תודה רבה חברים ,
ההפריה שלכם תמיד כייפית ,
התכנון שלי היה להפעיל את המקרר עם יחידה חיצונים מבלי לשנות משהו במקוריות של הרכב .בטח לא עכשיו .
חיזקתם לי את ההחלטה ,
אני אבדוק איך אני מתארגן על איזה מזוודת pelican עם מצבר ליתיום ,או משהו בדומה .
תודה רבה חברים ,
מבטיח לצלם בסיום את התוצאה .
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
אם כבר ארגז, עדיף מבחינה בטיחותית ממתכת עם חור שיאפשר פריקת גזים במקרה התלקחות.
כמובן שצריך שהגן מבפנוכו שלא יהיו קצרים.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
danny_aaron
היי , תודה 🙏.
כמה נתונים שלא אמרתי
- מדובר על ג'ימיני 2020 שמצבר צרכנים נוסף זה בעיה כי אין ככ מקום .
- המצבר העיקרי של הרכב ממש ממש קטן .ולהתחבר לשקע מצית פחות יעיל כי יש טלטולים והמגע לא יעיל.
- המקרר הוא סנומסטר 56 שבשיא צורך 66 וואט ויודע לרדת לשליש צריכה .
אני בוחן את האופציה ליחידה כזו שיכולה להפעיל את המקרר בלילה מבלי להתקין מצבר בתוך הרכב .
כשאני מוריד את המקרר למרתף אני שם לידו את היחידה הזו .
אני באותה התלבטות כמוך..
ג'ימני 2019, המצבר המקורי של הרכב נראה לי קטן מידי בכדי להחזיק מקרר ללילה שלם + להניע בבוקר בשלום. ולא בא לי להתעסק יותר מידי עם מערכת החשמל המקורית של רכב חדש.
הפתרון שאני שוקל כרגע הוא לשים ברכב סוללה כזאת:
https://www.aliexpress.com/item/4001228341818.html
עם הכניסה לחניית הלילה להעביר את המקרר למצבר הזה. לפי החשבון שעשו כאן באתר במבחן המקררים הגדול צריכת ההספק של מקרר שכבר הגיע לטמפרטורת העבודה ורק שומר על הקור היא בערך 1 אמפר-שעה, ככה שסוללה כזאת אמורה להספיק ל-30 "שעות לילה". תוריד מזה 15-20% מס סינים, עדיין אמור להספיק ללילה אחת אולי אפילו לשניים.
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Tzvika-Pick
אני באותה התלבטות כמוך..
ג'ימני 2019, המצבר המקורי של הרכב נראה לי קטן מידי בכדי להחזיק מקרר ללילה שלם + להניע בבוקר בשלום. ולא בא לי להתעסק יותר מידי עם מערכת החשמל המקורית של רכב חדש.
הפתרון שאני שוקל כרגע הוא לשים ברכב סוללה כזאת:
https://www.aliexpress.com/item/4001228341818.html
עם הכניסה לחניית הלילה להעביר את המקרר למצבר הזה. לפי החשבון שעשו כאן באתר במבחן המקררים הגדול צריכת ההספק של מקרר שכבר הגיע לטמפרטורת העבודה ורק שומר על הקור היא בערך 1 אמפר-שעה, ככה שסוללה כזאת אמורה להספיק ל-30 "שעות לילה". תוריד מזה 15-20% מס סינים, עדיין אמור להספיק ללילה אחת אולי אפילו לשניים.
כמו שאמר zivo אין לסמוך על הסינים, ובמקרה הספציפי הזה יפתיע אותי אם הקיבול האמיתי של הסוללה הזאת הוא חצי מהמוצהר. המארז בנוי מסוללות 18650 והמתח שהוא נותן הוא בין תשע וקצת ל12 וקצת. זה אומר שהם מסתמכים על נתוני תא שבין 3.7-4.2 וולט. זאת אני כותב מנסיון של מפרטי עליאקספרס לתא בודד. הטובים שבהם מגיעים בטעינה מלאה ל 4.1, והרוב עומדים על איפשהו בין 3.8 ל 4. כלומר, יש מצב שהמארז בטעינה מלאה מגרד את את ה12v. ( כל ספקולציות, אני מעלה רק נקודות למחשבה).
בנוסף,
שים לב לקישור הספציפי ששמת. אין חוות דעת ויש הזמנה אחת...
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
30ah לשמונה סוללות 18650 בטור זה מעט מעבר למקסימום שסוללות כאלה יודעות לתת.
https://lygte-info.dk/info/Batteries...ings%20UK.html
החנות עם רקורד של מכירות ופידבק לא נוראי. יש כאן הגנת צרכן של עליאקספרס, ואם ניתן גם לשלם בפייפל, אז בכלל הסיכון לא גבוה. תנסה, תבדוק עם תיעוד, מקסימום תבקש את הכסף חזרה ותספר לנו.
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
אני דווקא חושב שמצבר ליתיום ראשי 50אמפר בעלות של 1100שח גם יחסוך משקל וגם יענה על כל צרכני החשמל הנוכחיים והעתידיים ברכב.
שווה לנסות לדעתי במחיר הזה.
יש אחריות, יש מתקין... לא תמיד חייבים diy ולסבך...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
תבדוק גם את המוצרים של קיינן קמפינג
לפחות הם לא קוראים לזה גנרטור ,
הם קוראים לזה בשם הנכון "ערכת חשמל ניידת"
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
e-Pit@m
אני דווקא חושב שמצבר ליתיום ראשי 50אמפר בעלות של 1100שח גם יחסוך משקל וגם יענה על כל צרכני החשמל הנוכחיים והעתידיים ברכב.
שווה לנסות לדעתי במחיר הזה.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
כדאי להבין שמוניטור על המתח בסוללות lifepo4 פחות או יותר שווה לכלום. עקומת הפריקה כל כך שטוחה וצמודה בעקשנות ל3.2 וולט לתא, שכשהמתח מתחיל לרדת, כבר נשארים אחוזים בודדים של אנרגיה, שאולי לא יספיקו להתנעה.
אז צריך כנראה למדוד אנרגיה שנצרכה, ולהיות עם היד על הדופק על קיבול המצבר באופן כללי.
לא בטוח שזה סידור מוצלח.
אני בעד מצברי ליתיום. אני לא אוהב את הסידור שבו הסטרטר חולק את האנרגיה ברכב עם אביזרים אחרים.
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
אם ב50אמפר עופרת מקורי לא צריך לדאוג... אז נראה לי שיש פה מספיק יתירות ללילה עם מקרר ותאורה.
אבל אני רק מנחש....מישהו צריך לנסות בסוף ..
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
כן, נכון. לפחות בהתחלה וללילות לא ארוכים וחמים מדי.
עם השנים הקיבול דועך. ואולי גם חיברת תאורה וטלפונים, וישנת עד מאוחר, וכבר אין לך מושג מה קורה למצבר ואם תתניע בבוקר, כי אתה ב"חוג פתוח", ללא משוב.
היית ישן בשקט כך ברכב בודד במדבר?
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Tzvika-Pick
אני באותה התלבטות כמוך..
ג'ימני 2019, המצבר המקורי של הרכב נראה לי קטן מידי בכדי להחזיק מקרר ללילה שלם + להניע בבוקר בשלום. ולא בא לי להתעסק יותר מידי עם מערכת החשמל המקורית של רכב חדש.
הפתרון שאני שוקל כרגע הוא לשים ברכב סוללה כזאת:
https://www.aliexpress.com/item/4001228341818.html
עם הכניסה לחניית הלילה להעביר את המקרר למצבר הזה. לפי החשבון שעשו כאן באתר במבחן המקררים הגדול צריכת ההספק של מקרר שכבר הגיע לטמפרטורת העבודה ורק שומר על הקור היא בערך 1 אמפר-שעה, ככה שסוללה כזאת אמורה להספיק ל-30 "שעות לילה". תוריד מזה 15-20% מס סינים, עדיין אמור להספיק ללילה אחת אולי אפילו לשניים.
אני לא בטוח מאיפה את לוקח את 1 אמפר שעה כבסיס לבניית מערכת.
יש הבדל בין מדידה של מקרר סגור, בלי שפותחים אותו, לבין מצב של הכנת ארוחת ערב.
לדעתי, חלק מכל הרעיון של מצבר צרכנים, זה להפסיק לדאוג ושלא צריך כל הזמן לחשוב, לפתוח או לא.
אני רוצה לשתות בירה קרה שבא לי, גם אם זה אומר לפתוח מקרר 5-6 פעמים בערב.
וזה כבר 1.5AH+ בלילה חם.
ועדיין, אם אתה מאמין לסינים, שבפחות מ 200 שח, אתה מקבל ( פה בארץ) 30AH, לך על זה.
הכי גרוע, זה יתן 20AH, תוותר על טיול אחד, ותזמין עוד אחד ( וחבר אותם במקביל).
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
כן, נכון. לפחות בהתחלה וללילות לא ארוכים וחמים מדי.
עם השנים הקיבול דועך. ואולי גם חיברת תאורה וטלפונים, וישנת עד מאוחר, וכבר אין לך מושג מה קורה למצבר ואם תתניע בבוקר, כי אתה ב"חוג פתוח", ללא משוב.
היית ישן בשקט כך ברכב בודד במדבר?
אני איתך לגמרי ,
הנטיה היא מארז עם מצבר ליתיום עם מינימום 40 אמפר ללילה עבור המקרר ,
בנסיעות במהלך היום לטעון את המארז ,
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
זה הדבר הראשון שעלה לי בראש..
מקרר 56ל בגימני זה תכלס להפוך אותו למיני-רכב קירור..
אם היית בא עם איזה סלוגן מדליק זה יכול לגמרי להפוך למדבקה .
-
תגובה: הפעלת מקרר ברכב עם מצבר נייד
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
danny_aaron
אם היית בא עם איזה סלוגן מדליק זה יכול לגמרי להפוך למדבקה .
יש מצב שאם אתה מכוון את המקרר למינוס 10, ומשאיר את הדלת שלו פתוחה בנסיעה, אתה יכול לוותר על המזגן ברכב, ולהוריד עומס מהאלטרנטור ואז אין לך בעיה עם המצבר..[emoji41]