סיפור.
ביולי התנתקתי מהוט, לקחו את הציוד וקבלתי מהם אישור על כך
בספטמבר עדיין מחייבים אינטרנט
צריך עזרה, עצה רעיון איך אפשר להתגרש מהם ולהפסיק לשלם מזונות
Printable View
סיפור.
ביולי התנתקתי מהוט, לקחו את הציוד וקבלתי מהם אישור על כך
בספטמבר עדיין מחייבים אינטרנט
צריך עזרה, עצה רעיון איך אפשר להתגרש מהם ולהפסיק לשלם מזונות
שלח הודעת נתק באתר "נתק". שמור את כל המסמכים ששלחת וגם מה שתקבל מהם.(מנתק) זה חשוב ביותר.
אם בכרטיס אשראי, פנה לחברת כרטיסי אשראי ובקש להפסיק את החיוב, הוראת קבע- פניה זהה לבנק.
עכשיו שב בשקט והמתן לטירוף המערכות שיתחיל תוך כמה חודשים. אל תענה להם ואל תחשוש - אתה מכוסה.
במקרה שלי, פנה אליי לבסוף עו"ד של בזק בינלאומי הצגתי לפניו את טענותיי ואת כל המסמכים ששמרתי וכך הגיע הסיפור הזה לסופו.
נסה כאן https://www.gov.il/he/departments/units/supervision עם העתק לפניות הציבור של הוט.
שים לב שאתה מפנה את התלונה, רצוי עם סימוכין, לפניות הציבור של משרד התקשורת ולא להוט (הם רק מכותבים)
עבד לי במספר פעמים, מול הוט, הוט מובייל ובזק, אחרי שפניות ישירות לא נענו.
תעדכן אם עזר
ליאור
תתחיל בלפנות זמן כדי להעביר את הדילוגים ממחלקה למחלקה וממנהל למנהל גבוה יותר.
כשעבדתי רחוק מהבית זה היה מעביר יופי את השעות של הפקקים. עכשיו בסגר אתה יכול לשבת בנוחות בבית ולתת לג'יפולוג להעביר לך את הזמן.
אתה צריך לבוא באסרטיביות, תקיפות ונחישות, חמוש בידיעה הברורה שהם יכולים לסדר את זה בלחיצת כפתור אבל מעדיפים שלא. אתה צריך לשבור איזשהו מנהל שרות לקוחות, זה לא מתוחכם יותר מזה, והוא ילחץ על הכפתור החיוב יפסק וגם יחזירו לך את הכסף.
נמרוד
במקרה שלי זה לא קרה ויש לי תכתובת מסודרת עם 3 אנשים שונים בשירות לקוחות של בזק בינלאומי ש"הבינו" את הבעיה והבטיחו לטפל.
הוראת נתק פורמלית וביטול החיוב האוטומטי בחברת כרטיסי האשראי. זוהי אסרטיביות/אגרסיביות במיטבה מגובה ע"י מסמך של "נתק", כי רק כך הם מבינים.
סיפורים כאלו מרתיחים אותי מחדש.
מה שיותר מרגיז, זה, שכשנצליח להפסיק את העושק
ובמיוחד אם נקבל החזר למפרע, נרגיש שניצחנו את הרעים.
רבותי, זאת הבעיה העיקרית שלנו.
הרגשת ניצחון על דבר בסיסי.
הגישה צריכה להיות שונה לחלוטין.
תביעה! גבו לך שלא כדין - גנבו לך!
זה לא בתום לב, זוהי רשלנות.
עד שהחברות העושקות, לא ירגישו שזה פוגע להם בכיס,
זה לא ייפסק. למה להם להפסיק? מה הם מפסידים?
שיטת מצליח זה סעיף הרווח הכי גדול שלהם.
בלי קשר לפותח השרשור הנוכחי - המסקנה שלי - מלפני שנים -
אני לא אהיה יותר אף פעם. לעולם
לקוח של הוט. לא כבלים לא אינטרנט ולא הוט מובייל.
אני לא אהיה לקוח של הוט אף פעם.
אני לא אתקשר אליהם לעולם כדי לקבל הצעה.
אני לא אהיה בשום קשר עם הוט גם אם זו תהיה האופציה היחידה.
אני לא אהיה לקוח של הוט. לעולם.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אין לי בעיה עם אף אחת מהחברות שהזכרת. של כולם הייתי לקוח וחלקם עדיין. כולם נותנים שירות - סביר או טוב, אבל נותנים שירות ולא חוויית התשה.
רק עם הוט. חוויתי חוויות התשה מכוונות לתחושתי, יקרות בזמן, ואני לא מתכוון להיכנס לשם יותר. המטרה ה אינה ללמד אותם לקח, אלא להמנע בעצמי מלהיות במקום שעושה לי לא טוב.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני גם אומר את זה כבר מזמן, כמוך, ספציפית לגבי קבוצת הוט. פשוט אי אפשר להתנתק מהם. כלומר להתנתק אפשר אבל להפסיק לשלם זה כבר סרט אחר.
א-מה-מה: התשתיות של בזק אצלינו בשכונה הן על הפנים בלשון המעטה, ובתקופה המתמשכת של הקורונה שבה גם זוגתי וגם אני עובדים מהבית, מקיימים הרבה פגישות וידאו ומחוברים למערכות רבות, וחייבים אינטרנט בריא ויציב שבזק פשוט לא מסוגלים לספק במיקום הספציפי שלי. (אפשר מקסימום 15/0.75 מגה וגם זה מתנתק כמה פעמים ביום)
אז נשאר הוט. ואני כאמור לא מוכן להיות לקוח שלהם.
מנסיון שלי ושל חברים, ספק האינטרנט הסביר ביותר בארץ, גם טכנולוגית וגם מבחינת איכות השירות, הוא בזק בינלאומי.
יצרתי קשר עם בזק בינלאומי וביקשתי להתחבר לבאנדל שלהם עם הוט, 200 מגה.
הם כמובן ניסו לשכנע אותי לעבוד עם בזק והסברתי למה זה לא רלוונטי, ואז המשכנו לבאנדל עם הוט.
ואז הנציג הנחמד הסביר לי שהראוטר עולה כך וכך ואחוייב עליו בנפרד ע"י הוט. הסברתי לנציג בצבעוניות שלא היתה מביישת את ברלי שזה לא עומד לקרות ואני לא מוכן בשום פנים ןאופן שלהוט יהיו פרטי כרטיס אשראי שלי. לא הסכמתי להתקדם ברישום עד שניתן לזה מענה הולם, ובסופו של דבר הנציג מצא פתרון הולם מבחינתי: את הראוטר של הוט אני מקבל בחינם ופרטי האשראי שלי לא עוברים להוט.
אז אפילו נחסכו לי כמה שקלים בחודש לעומת התמחור המקורי של החבילה [emoji846]
+1 לסידור של נדב.
אין ספק שבזק בנלאומי הם ספק מאוד איכותי.
הפתרון הזה נקרא ״השוק הסיטונאי״ והוא נועד לאפשר לספקיות האינטרנט להתחרות בתשתיות של בזק והוט על ידי מכירת באנדל במחיר משתלם יותר.
זו רפורמה של משרד התקשורת.
יש לבזק בנלאומי גם באנדל עם טלביזיה- טריפל זה נקרא.
החסרון או אולי יתרון הוא שקריאת שרות על תקלות תשתית מטופלות על ידי הספקיות וזה עלול להיות קצת טלפון שבור.
אני התנתקתי מהוט ומיס כבל לפני שנים.
טלביזיה אנחנו צורכים עידן פלוס ונטפליקס עם סטרימרים.
די והותר עבורנו.
היינו לקוחות של הוט, ובבדיקה התקופתית של עלויות בית הוט לא הסכימו להשוות מחירים למתחרים.
אז עזבנו, זה היה פשוט במפתיע.
(החברה החדשה אחראית על העברת ההודעה).
לא היו חיובי יתר.
מה שכן,
*אחרי* הניתוק, הייתה להם החוצפה להתקשר שוב ושוב כדי שנחזור ועם עם מחיר אטרקטיבי ביחס למתחרה.. שיא השפלות.
הדרך היחידה להתמודד עם הוט זה דרך משרד התקשורת, כפי שציינו כאן.
הם גנבו ממני כסף, וניסו להתיש במשך חודשים, בסוף רק לאחר התערבות משרד התקשורת החזירו הכל 'על האגורה'.
מאז, השיחות הכי משעשעות שיש לי בטלפון (אחרי שאני מוסר למתרימים מקבר רחל את הטלפון של המתרימים מקברי צדיקים בעמוקה, או הפוך) זה מהנציגים של הוט.
יש לנו מבצע מצויין בשבילך, חבל היית לקוח מועדף שלנו...
תודה, אבל גם כשבגיהנום יחלקו 'לה פרוטה תות שמנת' בחינם, גם אז לא אהיה לקוח שלכם, תודה ושלום.
אלופים בהטיית הנושא......
לפות"ש:
אתה בעל הכרטיס ואתה נותן הרשאות שימוש לספקים שלך, וככזה אתה רשאי להפסיק לשלם אם יש לך אסמכתאות
כמו אישור על החזרת הציוד או בקשה להתנתק מהשירות. אין דבר כזה שלא ניתן להפסיק את התשלום.
הוראה מצידך לחברת האשראי והנושא סגור.
אל תלך בדרכים עקיפות, פשוט סגור להם את הברז, ותן להם לרוץ אחריך. וזה כולל גם את הוט.
ואז הם רצים אחריך - באיומי תביעות.
אתה מפחד מאיומי תביעה, נדב?
אדרבא שינסו. אם יש לך אסמכתאות אז יש לך קייס במשפט, ופתח להחזר ופיצוי כספי על כל ההטרדות והטרחה.
אבל הם לא מגיעים לשם..... עו"ד שלהם פונה אליך, אתה מציג את כל החומרים כפי שציינתי והנושא נסגר. פשוט כך.
אתה התנתקת מהוט,טלויזיה בכבלים ותשתית אינטרנט.
אתה צריך גם להתנתק בניפרד מהוט נט,ספק התכן.
אני לא פוחד.
אני רק לא רוצה לחוות שוב את הבחילות (ולא רק בבוקר) של ההתעסקות עם החברה הזו.
אין לי בעייה, ואני אפילו מעדיף, במקרה של תקלה, להתקשר לבזק בינלאומי, ושהם יטפלו בי גם אם מדובר בתקלת תשתית.
ואז מגיע זה:
https://m.ynet.co.il/articles/58091040
ועד עובדי בזק בינלאומי: מתנגדים בתוקף לביטול ההפרדה בין תשתית לספק אינטרנט
עובדות ועובדים יקרים,
אתמול (4.10.2020) הוציא משרד התקשורת שימוע ציבורי לבחינת מתן רישיון ISP לחברת בזק, מהלך שיפגע בצורה משמעותית וקשה בעובדי בזק בינלאומי בפרט ובחברה בכלל. מטרת השימוע הוא לאפשר לחברות להביע את עמדתן בנושא.אנו מתנגדים בכל תוקף למהלך שכזה, ונפעל בכל דרך אפשרית על מנת למנוע אותו. בימים הקרובים נגיש לוועדה את התנגדותנו למהלך ונציג במסמך את ההשלכות ההרסניות שלו בהתייחס לעובדי החברה בפרט ולחברה בכלל.
ההסתדרות עומדת מאחורינו גם במהלך זה ומסייעת לנו, ובנוסף אנחנו עובדים גם עם יועצים חיצוניים. אנו נילחם בכוונה לפגוע בבזק בינלאומי ובעובדיה. זהו מאבק, על עצם זכות קיומנו, אל מול משרד התקשורת ובעלי עניין נוספים והוא צפוי להיות לא פשוט וארוך, אך אנו נחושים להילחם ולהוכיח את צדקתנו כפי שהוכחנו בעבר.
צודקים.
מה שרע להם כנראה טוב לצרכן......
בכל מקרה זה יחול רק בתחילת 2022.
שנים לא היינו לקוחות של הוט
לאחרונה העברנו את הפלאפונים להוט מובייל - הם היחידים ששיווקו femtocell במחיר סביר, עובד מצויין
לפני 3 שנים עברתי להוט והוטנט באינטרנט אחרי שהשירות של בזק היה מתחת לכל ביקורת, ולשלם 100שקל ל40מגה מסכנים היה יותר מידי בשביל
ב3 שנים האחרונות כמעט 0 תקלות, וכשהיו תקלות הם ממש עזרו ונתנו שירות עדיף מבזק
היום אני משלם לחבילה של 500/12 סה"כ 80שקל(65שקל להוט ו15שרל להוטנט)
לא ניסיתי להתנתק מהם, מקווה שביום מן הימים שאצטרך להתנתק יעבור חלק
אם אראה חיוב לאחר ההתנתקות אני פשוט אבקש מחברת האשראי שתבטל את כל החיובים מול הוט - ביחד עם מייל לשירות הלקוחות של הוט שמציין בפירוש את תאריך ההתנתקות ואת הפסקת הוראת הקבע מצד חברת האשראי
אצלי זה סידור דומה לנדב.
תשתית בזק במושב זה ביום טוב 40, לא מספיק בעידן הקורונה.
אני מחובר דרך פרטנר בבית ותשתית בזק, ולכן ביקשתי מפרטנר להעביר התשתית מבזק להוט, בתוספת 20₪ ונקבל 200 מגה לפחות על הנייר.
אבל ממשיך לשלם רק לפרטנר, הוט לא קיבלו פרטי כרטיס האשראי.
נקווה שלא נחווה ניתוקים, מחר המעבר מבזק להוט...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
וואוו זוהר.
איך פספסתי את התגובות שלך בשרשור הזה וחבל. מפתיע גם שאף אחד מעורכי הדין לא תיקן אותך.
למיטב הבנתי הפרת החוזה שלך מול חברות התקשורת מקנה להם האפשרות לתבוע אותך בסדר דין מקוצר.
זה אומר שאתה צריך לפנות תחילה לבית המשפט על מנת לבקש רשות להתגונן.
אתה הבנת את זה מר זוהר?
הם במסלול המהיר ואתה עשוי אם לא תהיה חד מהיר ועצבני, לחטוף באבי אביך.
מזלך שעורך הדין נתן לך הזדמנות לדבר איתו.
ולעניין בזק בנלאומי שציטטתי אותך כאן.
נראה שממש לא הבנת על מה הם מדברים.
הם מתנגדים לזה שיתנו לבזק ( שהוא מתחרה של כל ספקי האינטרנט = ISP Internet Service Provider להתחרות בהם ובשאר ספקי האינטרנט תוך שהם אוחזים ביתרון בלתי הוגן בדמות התשתית והרשיון הכמעת בלעדי לתשתית ( נכון לתקופה ההיא).
הבקשה שלהם טובה לאזרחים כי היא מגדילה את התחרות.
שלומות,
הקישור הראשון הוא שמחה לאיד. הוט משלמת מליוני שקלים על אי ניתוק לקוחות שבקשו להתנתק.
https://www.mako.co.il/news-money/20...&pId=173113802
הקישור השני הינו נוהל התנתקות מכל חברת תקשורת. הסעיפים החשובים לעיניננו הם:"לוודא הכל". "להתאזר בסבלנות".
"צעדים לאחר הניתוק". זה אמנם קישור ממומן אבל בהחלט תקף .
https://www.tcity.co.il/%D7%9E%D7%A2...4%D7%90%D7%99/
הקישור השלישי דן בעמדת משרד התקשורת בענין ביטול ההפרדה בין ספק תוכן וספק תשתית. וכמו שכתבתי: מה שרע לבזק בינלאומי ודאי טוב לצרכן.
https://www.globes.co.il/news/articl...did=1001406307
הכל בסדר אדון בועז?
זוהר יקירי,
אני לא נגדך בכלל. אני רק חושב שאתה לא מבין את שוק התקשורת ולא מבין את מעמדך בחוזה מולם.
יש הבדל בין משפט לצדק.
אתה יכול להיות הכי צודק ולחטוף בבית משפט סטירה מצלצלת. וכמו שבתי המשפט נראים היום זה אפילו לא יפתיע.
אם התנתקת חוקית והפסקת לצרוך באופן שאינו ניתן לפרשנות את השירות אז מצבך יחסית טוב.
לגבי שוק התקשורת וחיבור בין ספק לתשתית נראה לי שפספסת לגמרי.
כשיש רק שני שחקני תשתית בלבד והם גם מתחרים בספקי האינטרנט יש בעיה גדולה ליצר שוק תחרותי.
בעלי התשתית ימכרו תשתית בלבד במחיר שאי אפשר יהיה להתחרות איתם על הבאנדל.
משרד התקשורת נעסה להמציא כמה פטנטים אבל כשהתשתית אצלם הם יעשו הכול בשביל לקחת ממך את כל התקציב.
שלא לדבר על ישובים קטנים בהם לא משתלם לשדרג תשתיות וששם האינטרנט במהירות אה סינכרונית מגיע בקיץ ל 30 מגה בלבד ובשביל להקים רשת מתחרה אתה צריך רשיון משרד התקשורת שלא ניתן.
בקיצור, הרבה יותר מורכב ממה שנדמה לך או שנראה הגיוני במבט חטוף
אל תלך רחוק בועז. ביישוב הקטן חיפה .. ביום טוב אני מקבל 30 בדאוו.
סיבים ..? כן בטח כבר ממש קרובים אליך. עניין של כמה חודשים.
כבר 3 שנים אותה תשובה.
הפסקתי לצפות.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
אז מצבי טוב משחשבתי
אני מקבל בבזק 70-80 וכבר מתחילים פה תוך כמה שבועות בלי נדר פריסת סיבים. חור של 80 משפחות…
בבית, בוויפי:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...ae3fe65270.jpg
סלולרי מהבית
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...4b89b76784.jpg
כמדינה מצבנו די עגום ביחס למערב