-
האינסטלטור - האנטר 2014
אז אחרי שנים של רכבים ישנים ומזדקנים ומותו מבעוד מועד של הפאגרו החלטתי... לא עוד!!!
רכב השטח הבא שלנו יהיה בן 10 מקסימום, מינמלסטי ככל שניתן וקשוח ככל שאפשר וכל זה תחת תקציב מסיים (התחיל ב-60 ואחכ גדל ל-80 בהפתעה).
הדרישות היו פשוטות כמו תמיד. 4 נוסעים, מלא מקום לציוד, עבירות לטיולי מדבר ושאיפה לגיר רגיל ונעילה אחורית.
אוסף הדרישות הביאו אותי לחפש טנדר האנטר 2010 ומעלה או ויגו שחורג מחוק השנתון 2008. ראיתי +/- 10 רכבים בטוטאל כאשר רובן גרוטאות מוחלטות.
האינסטלטור אותר ביד 2, מודל 2014 (בן 6, סה"כ די חדש). יד ראשונה עם 213 אלף ק"מ ממושב ברמת הגולן.
לקח לי שבוע לנסוע לראות אותו כדי להבין שמדובר ברכב מצויין.
לא יפה, מלוכלך, עם ארגז מבאס אבל מתוחזק מכנית, עם היסטוריית טיפולים מלאה ו-4 צמיגי bf במידה החוקית המותרת הכי גדולה 245/70/16.
אחרי המפגש הראשון והבדיקה שלי אני מחליט שזה רכב מספיק טוב להתעקש עליו ומתחיל מסע לחצים להורדת כמה שקלים במחיר וסגירת העסקה.
שבוע אח"כ אני עולה לרמה במטרה לחזור עם הרכב. זה הזמן לנצל ולהודות לחבר'ה מקיבוץ קשת שמהם רכשתי את הרכב על הסבלנות כלפי ומיליון השאלות שלי ותודה סופר מיוחדת לאוהד ממוסך מושב שעל ברמה על הבדיקה של הרכב והיחס המצויין.
קצת טרטורי ביורוקרטיה עד להעברת בעלות הנכספת ואני בדרך הביתה, שעה ו-45 זה זמן מכובד להכיר את הרכב החדש. אני מרוצה אבל תוהה איך זוגתי תסתדר איתו ביום יום.
אז מה היה לנו
האנטר 2014, מנוע דיזל 2.5, 136 כ"ס עם גיר רגיל.
213 אלף ק"מ על השעון
נעילה אחורית מקורית
צמיגי 245/70/16
וזהו!!!https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...b69f87ffc6.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...bbaae3163e.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...b99ecf71a5.jpg
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
תתחדש צחי!! אתה מאוד יעיל...
מחכה כבר לטייל איתך שוב
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
מזל טוב , תתחדש.
רכבת ישראל ציידה את מחלקת החישמול/תופשים/ מפקחים בהאנטרים כאלו ( מודל קצת יותר חדש ) , אם הרכב הזה שורד את כל השבילים שהצעירים של הרכבת מגהצים במהירויות גבוהות לעיתים לטעמי , אז אצלך סביר שישרוד. גם בהתחשב שתקציב האחזקה שם ( שכולנו ממנים ) גדול משלך.
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
בוא, בוא, צחי, לך לישון, קום בבוקר ותתחיל מחדש. למה "אינסטלטור"? למה להנציח סטראוטיפים? למה להסליל את הרכב? למה לא לתת לו שם עם שאיפה לגבוה, כמו "הצייד"? או "היילקס"? :rolleyes:
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
בוא, בוא, צחי, לך לישון, קום בבוקר ותתחיל מחדש. למה "אינסטלטור"? למה להנציח סטראוטיפים? למה להסליל את הרכב? למה לא לתת לו שם עם שאיפה לגבוה, כמו "הצייד"? או "היילקס"? :rolleyes:
בוקר טוב,
האינסטלטור - כי זה משעשע אותי ולעולם הוא יהיה היילקס כי הוא פשוט נולד טוב ממנו [emoji23][emoji23][emoji23]
לצורך ההתחלה, מי מכיר מקום בו ניתן לשקול את הרכב?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
דבר נוסף,
סורק תקלות מומלץ להזמנה במחיר סביר?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
תתחדש. זה היה מהיר
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
מברוק צחי, אתה דוגמה ומופת לחתירה ליעד.
תהנה, מחכה לראות את תוצרי ידיך בזיווד הרכב.
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
תודה לכולם על האיחולים והדרך ארוכה ומלאת תהיות למה ואיך ולמה.
עוד עניין, למישהו יש קשר ישיר למוסך של כל מוביל ויכול להשיג שגרת טיפולים והמלצת נוזלים להאנטר 2014?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
דבר נוסף,
סורק תקלות מומלץ להזמנה במחיר סביר?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
https://www.ebay.com/itm/224151667811
אם אתה רוצה ביצועים והרבה אפשרויות זה אופציה טובה
https://www.ebay.com/itm/274507170378
לי יש כזה נותן נתונים בסיסים ואפשרות לבדוק קודי תקלה
לא תופס הרבה מקום ואצלי מחובר תמיד ומראה חום מנוע וכו׳
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
היום ישבתי קצת וניסיתי להבין איך כל הציוד נכנס לרכס ועדיין נוח לי להגיע אליו. אין ספק שארגז עם קלת אחורית בלבדזה סידור מאוד לא נושה שתא המטען שלך הוא בעומק 1.42 מ'.
פישפשתי קצת בלוחות יד שניה ולא מצאתי ארגזים משומשים רלוונטיים ובמקביל הרמתי טלפון ליצרני ארגזים לשאול אם יש משהו משומש או אם אפשר להוסיף דלתות ולאף אחד אין עניין להתעסק עם זה.
מישהו מכיר את המוצרים האלו לקרוואנים? על פניו נראה שרק צריך לחתוך, להרכיב את המסגרת עם ברגים, אומים וסופר 7 ואח"כ להרכיב על הכל פלטת פח/אלומיניום ויש לנו דלת צד.
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
תתחדש!
כדי להצדיק את השם אתה חייב לשים שנורקל מצנרת 2 צול.
שמע הארגזים עם הדלתות כל כך נפוצים שאני בטוח שאם תחכה קצת תמצא אחד כזה בזול באיזו פירוקיה או לוח בפייסבוק.
שים לב שבהרבה (רוב?) הארגזים מאחורי הדלת יש תאים נפרדים משאר הארגז, לא כל ארגז עם דלת נותן גישה לשאר הארגז.
מנסיון במילואים, התאים האלו מחרבים כל יכולת לסדר את התא הפנימי בצורה נורמאלית.
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
בוקר טוב,
האינסטלטור - כי זה משעשע אותי ולעולם הוא יהיה היילקס כי הוא פשוט נולד טוב ממנו [emoji23][emoji23][emoji23]
לצורך ההתחלה, מי מכיר מקום בו ניתן לשקול את הרכב?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
לשקול ללא תעודה רשמית אתה יכול ביהודה רשתות מאחורי חצי חינם בנווה נאמן ,תבקש מהבחורה במשרד רק לראות כמה האוטו שוקל
המשקל ממש בכניסה למתחם
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
מעולה אתה.
תודה
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אומי5
תתחדש!
כדי להצדיק את השם אתה חייב לשים שנורקל מצנרת 2 צול.
שמע הארגזים עם הדלתות כל כך נפוצים שאני בטוח שאם תחכה קצת תמצא אחד כזה בזול באיזו פירוקיה או לוח בפייסבוק.
שים לב שבהרבה (רוב?) הארגזים מאחורי הדלת יש תאים נפרדים משאר הארגז, לא כל ארגז עם דלת נותן גישה לשאר הארגז.
מנסיון במילואים, התאים האלו מחרבים כל יכולת לסדר את התא הפנימי בצורה נורמאלית.
שום דבר שדיסק לא פותר
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
מזל טוב, תתחדש.
בנוגע לארגז, חשבת על מגירה מחולקת הנפתחת אחורה?
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
כמובן אבל מכיוון שאצלי יש דלת שנפתחת הצידה והפתח צר יחסית נשאר המון חלל שלא תהיה אליו גישה
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
שום דבר שדיסק לא פותר
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
נשמע כמו הפתרון גם לבעיית גישה מהצדדים לארגז...
צירים חזקים ובולם. מנעול רתק וכו וכו
Sent from my HD1903 using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
אם היה לי ארגז כזה, הייתי הופך את הדלת האחורית למתרוממת עם דלת מקורית, פותח בלי רחמים מהצדדים - דלת צד זה או מסגרות פשוטה או ברזנט.
החשוב הוא לנצל היטב את התועלת שבגישה לארגז מכל הצדדים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
ארגזים אתה יכול לחפש במוסך ליד מוניטין במפרץ חיפה, בערך מול לב המפרץ.
אם אתה צריך לשקול עם תיעוד, אפשר בדגון בחיפה
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
אם היה לי ארגז כזה, הייתי הופך את הדלת האחורית למתרוממת עם דלת מקורית, פותח בלי רחמים מהצדדים - דלת צד זה או מסגרות פשוטה או ברזנט.
החשוב הוא לנצל היטב את התועלת שבגישה לארגז מכל הצדדים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
בדלת האחורית אין לי כוונה לגעת מה שגם דלת מפירוק זה סיפור של 1000 +/- ש"ח ומה שיותר חשוב זה נראה לי הגישה מהצדדים.
https://www.youtube.com/watch?v=NCf4-MoNoQw
בוידאו הזה יש התקנה כזו. יש מצב שאם קיימת דלת במידה נכונה + תוספת של שתי בוכנות זה פתרון שאפילו עלול להיראות נורמלי.
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
קודם כל תתחדש!
שיהיה בשעה טובה, מאחל לך שתטייל בו הרבה, בדרכים טובות ובדרכים משובשות וגם היכן שאין דרכים כלל, ושלא תכיר מוסכים מבפנים ושרק תתעסק בשיפורים ובדיגומים וכו' וכו' כל הברכות הבנאליות.
מה אתה מתלבט? עכשיו תתכנן את פרוייקט הארגז מאפס. דלתות מהצדדים, מתרוממות על בוכנות עם פאוצ'ים לציוד מטבח צמודים אליהן מבפנים. גגון על הארגז, אולי אוהל גג. מידוף פנימי, יש כאן מספיק אנשים מוכשרים שבנו לטנדרים שלהם ארגזים מדוגמים לתפארת. שום רעיון אינו הזוי או דמיוני. תשאב מהם רעיונות.
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
וכמובן לפזול לאוסטרליה ולראות מה קורה שם עם ארגזי טנדרים
Sent from my HD1903 using Tapatalk
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
צחי תתחדש, נראה מעולה.
גם לי יש את הסידור הזה של דלת אחורית בלבד בארגז הטנדר ללא פתחים מהצד ולצערי התרגלתי.
אני רק יכול לתאר לעצמי כמה היה יכול להיות לי נוח בעבודה פתחי צד.
אגב, אני האינסטלטור היחיד שאני מכיר שנוסע עם טנדר 4X4, כל השאר עם ברלינגו :):p
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
היום ישבתי קצת וניסיתי להבין איך כל הציוד נכנס לרכס ועדיין נוח לי להגיע אליו. אין ספק שארגז עם קלת אחורית בלבדזה סידור מאוד לא נושה שתא המטען שלך הוא בעומק 1.42 מ'.
פישפשתי קצת בלוחות יד שניה ולא מצאתי ארגזים משומשים רלוונטיים ובמקביל הרמתי טלפון ליצרני ארגזים לשאול אם יש משהו משומש או אם אפשר להוסיף דלתות ולאף אחד אין עניין להתעסק עם זה.
מישהו מכיר את המוצרים
האלו לקרוואנים? על פניו נראה שרק צריך לחתוך, להרכיב את המסגרת עם ברגים, אומים וסופר 7 ואח"כ להרכיב על הכל פלטת פח/אלומיניום ויש לנו דלת צד.
הרמתי היום טלפון לחברה שמוכרת את הציוד קרוואנים והוא טוען שאין בעיה להתקין על דופן של טנדר. מכיוון שהמחיר שהם רוצים על התקנה הוא סכום לא קטן כנראה שאלך על ביצוע עצמי ואשתחרר פעם ראשונה ואבצע חיתוך עם דיסק ברכב.
בסרטוני ההדגמה שראיתי משתמשים סיליקון לצורך אטימה ומכיוון שסיליקון ופח הם לא חברים האם סופר 7 לבן יהיה החומר הנכון לביצוע?
מאיפה קניתם בוכנות להרמה של הדלת? האם בונות של מטבח של בית יעשו את העבודה ויהיו עמידות מספיק?
השבוע אקפוץ לקינן קמפינג ואראה את המוצר בלייב (בתקווה שיש במלאי) ואחליט סופית.
בשלב הראשון אני עוד אבדוק אם אני מתקין רק צד אחד או שניים.
-
האינסטלטור - האנטר 2014
סופר 7 מתאים לעבודת פח של רכב, זה כתוב באותיות הקטנות של המוצר.
מנסיון עם הדבקה של פחים, גם אחרי שנים בחוץ לא נראו תופעות לוואי.
לגבי הדלתות, בלי להתלבט, תכנן לשני הצדדים.
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
ה
מאיפה קניתם בוכנות להרמה של הדלת? .
REDCO יושבים בתל אביב.
RAM R&D היבואנים של באנסבאך יושבים בנס ציונה.
אני רואה בגוגל שגם מדיטל מביאים איזה מותג עלום שם, אני לא מכיר.
מעבר לזה, בכל האתרים הסינים תוכל למצוא מגוון של אכויות.
-
תגובה: האינסטלטור - האנטר 2014
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
סופר 7 מתאים לעבודת פח של רכב, זה כתוב באותיות הקטנות של המוצר.
מנסיון עם הדבקה של פחים, גם אחרי שנים בחוץ לא נראו תופעות לוואי.
לגבי הדלתות, בלי להתלבט, תכנן לשני הצדדים.
לא בטוח, אני יעשה תכנון ואז אחליט אם יש צורך. להוסיף תמיד אפשר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
de fox
REDCO יושבים בתל אביב.
RAM R&D היבואנים של באנסבאך יושבים בנס ציונה.
אני רואה בגוגל שגם מדיטל מביאים איזה מותג עלום שם, אני לא מכיר.
מעבר לזה, בכל האתרים הסינים תוכל למצוא מגוון של אכויות.
תודה