ניתן לצפות בעמוד זה
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3962
Printable View
ניתן לצפות בעמוד זה
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3962
הערה קטנה:
במיקום ההתקנה נכתב שאפשר בבית הפילטר.
המיקום חייב להיות בנקודה אחרי פילטר האויר, ולא בכל נקודה בבית הפילטר.
עוד אפשרות היא בצנרת מבית הפילטר לכיוון המנוע.
אני חולק על המשפט הזה:
"עד שהאינדיקטור בתחום האדום, לא פותחים את הבית הפילטר, בכלל. כל פתיחה מיותרת יכולה רק להזיק."
קריטי לבדוק ויזואלית את המסנן ולחפש חורים, התפוררויות, והיפרדויות בין קרב המסנן למכסי הצד שלו. אם זה יקרה, ייכנס למנוע אבק חופשי והאינדיקטור לא יזהה את התקלה.
יפה תודה על הטיפ
תודה על הכתבה נמרוד,
אם הבנתי נכון האינדיקטור שבתמונה המצורפת לא מתאים למנוע בנזין?
בנוסף, אולי זו במה מתאימה,
יש לי אינדיקטור כמו בכתבה למנוע דיזל למסירה ... למי מחברי הפורום שיקפוץ ראשון..קובץ מצורף 132215
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
מתאים - רק הקו האדום במקום נמוך יותר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
היה כבר זריז אחד...והאמת שצודק!
אמצא לך מתנה ראויה לצייד... אל דאגה.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
כן, מקורי, או לכל הפחות מיצרן איכותי, ולהחליף בהתאם לזמן שהיצרן קבע או הקילומטראז', המוקדם מביניהם. עם השנים העסק מתפורר גם בלי קשר לקילומטראז'.
האינדיקטור יכול לדעתי להקדים את ההחלפה, לא לאחר.
וגם, לבדוק לפני שמתקינים את החדש. אני מכיר טרקטור חדש שגמר מנוע עקב חור במסנן המקורי, עוד לפני שמישהו הספיק לעשות תחזוקה כלשהי.
מנסיון כולל בדיקות מעבדה. הדבק והמייר מתחילים להתפורר ולהתפרק אחרי 8 עד 10 שנים.
לכן אני מציע להחליף מנדטורית פילטר אחת ל4 שנים. מקורי. רק מקורי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
באמזון השילוח זול יותר:
https://www.amazon.com/WIX-Filters-2...-mkt-chr-us-20
העלית לי באוב נשכחות, התעניינתי בדבר הזה לפני ככה וככה שנים ונשכח לגמרי.
קונה אחד, תודה :cool:
https://www.amazon.com/gp/product/B000EQAVJ0
גם יותר זול, אבל לא פחות חשוב, עם יציאה לפיקוד.
אני לא יודע אם זה רק ON\OFF או עם קריאה רציפה, אבל יכול לחסוך פתיחות של המכסה מנוע או לתת תיזכורת.
אסף אתה צודק בהחלט לגבי המקורי.
החיישן הזה מאוד מעניין, ואכן לא פחות חשוב לפתוח לעיתים ולבחון את המסנן, של "נשאב" , אצלי הוא היה במצב חלקי כזה - עדיין מקורי תמיד של לנדרובר.
דיסקברי 2 2001 דיזל...
הזמנתי כניסה ציקלונית לשנורקל של ספארי Donaldson Pre-Cleaner HD, Full View 3inch - H000820 מחכה למשלוח שיגיע.
השאלה שלי, האם המדידה בחיישן הזה נבחנת בסל"ד סרק?
עברתי על הקטלוג, לא בדיוק הצלחתי להבין איזה אני צריך...
https://tinyurl.com/pxpvmee6
פול גז. ספיקה מירבית - מן הסתם מייצר ואקום מירבי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לפי מה שאני מבין:
1. מרכיב את היחידה על בית הפילטר אחרי הפילטר נייר לכיוון הטורבו.
2. מרכיב פילטר נייר מקורי חדש.
3. נסיעת מבחן עם מקסימום טורים בהחלפה של הגיר ע"מ להגיע ל סל"ד מקסימלי מותר., ע"י כך מתכייל החיישן?
קישור לדף המוצר:
https://tinyurl.com/3wkyhfgy
ממדידים דומים שאני מכיר הם לא "הולכים אחורה" אלא מראים את הנתון המקסימלי שהגיעו אליו (כמו הפלסטיק שהיה עולה עם הכספית במדחומים הישנים שהיו תולים בחוץ). לכן מה שתראה על המדיד הוא הואקום המקסימלי שהוא חווה.
אחרי החלפת פילטר מאפסים אותו (משחררים את הקפיץ חזרה למצב רפוי), וזהו.
אין כאן כיול. הכיול הוא בעצם בחירת המדיד הרלוונטי למנוע שלך.
אני חושב שאני לא סגור על נושא המדידה הראשונית.
השאיבה המקסימלית של המנוע היא ב - 4200 סל"ד, בסל"ד זה מתבצעת היניקה הכי חזקה במנוע דרך פילטר האויר.
איך החיישן יודע מה מצב הפילטר אם בהנחה שאני לא מגיע לסל"ד הזה לאורך זמן כל שלמעשה החיישן לא נחשף יותר לסל"ד גבוה, איך הוא מודד את זרימת האויר?
פה יש הסבר חלקי אבל לא ירדתי לסוף דעתם ההנדסית שהרי כל מנוע יונק כמות שונה...
https://tinyurl.com/589u47ob
הוא לא יודע.. וזה לא ממש משנה.
המדיד מציג לך מה נקודת הייחוס לפילטר נקי, וכשהפילטר הולך ונסתם אתה רואה את השינוי בחיווי במדיד.
הסלד המקסימלי של המנוע פחות רלוונטי לך.
כמה פעמים משכת את הסל״ד למקסימלי אם בכלל?
תתקין עם פילטר חדש וסע לשלום, המדיד לבד יתייצב על ערך הבסיס בהתאם לאופי נסיעה שלך.
לא מן הנמנע כי פילטר שונה יציג נקודת פתיחה שונה, ולכן כדאי לך ליצור נקודת ייחוס עם פילטר איכותי תקין ולא זבל סיני שאולי יציג ערך וואקום נמוך יותר, אבל משמעותו לכלוך שנכנס למנוע.
כל מנוע יונק כמות שונה, אבל ערכי הואקום דומים. השוני הוא בין סוגי מנועים שונים. בגלל זה נמרוד שקנה משהו שמתאים למנוע בנזין החליף לאחד של מנוע טורבו דיזל.
לא מספיק מדויק? יש שנתות על המדיד (לא חיישן. מדיד). תראה מה הערכים שלך על פילטר משומש וסמן עם טיפקס.
זה כולה חת'כת קפיץ טיפש ומנגנון שמונע חזרה של הבוכנה. כל מה שהוא מודד זה ואקום. לא אכפת לו, והוא לא יודע מה ספיקת האוויר.
התקנתי את הגירסה הקטנה... למנוע בנזין אני חושב..
https://www.ebay.com/itm/Donaldson-X....m46890.l49292
בבקשה שמישהו יעזור לי איזה ערך הוא טוב לי ואיזה לא.. (:
זה מה שקיבלתי אחרי נסיעה קצרה ומאומצת..קובץ מצורף 132750קובץ מצורף 132751
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
https://imageshack.com/i/po7LUeDIj
להבנתי, כשהחלונית הזו תהפוך לאדומה, החלף מסנן.
זה בהנחה והאינדיקטור מתאים למנוע..
אני לא בטוח בזה.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk