-
נעילת לוקרייט לפורסטר
אהלן,
אני מתעניין בנעילה אוטומטית (אחורית) לפורסטר 2009. הנעילה של לוקרייט.
הבנתי שהנעילה נעולה קבוע ונפתחת בסיבובים.
אני גר באיזור די הררי עם כבישים מפותלים מאוד. הרכב משמש כרכב יומיומי.
מחיפוש מידע על הנעילה אני לא הצלחתי להגיע לתשובה חד משמעית עד כמה זה פוגע בנהיגה על הכביש / עד כמה זה מסוכן (אם בכלל).
אשמח לכל הערה / הארה.
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
היי. למיטב ידיעתי POWERTRAX (לוקרייט) לא מייצרת מוצרים לסובארו.
טורק לוקר כן מייצרת, אך אני בספק אם מישהו כאן יכול לתת חו"ד על הפעולה, כי פשוט מדובר במוצר שאני לא חושב שיש איתו ניסיון כלשהו כאן בחבר'ה. לפי הצהרות החברה (שאני לא יודע האם הן מלל שיווקי)- מדובר בנעילה שקטה יותר ונטולת גחמות. אבל חוות דעת מבעל רכב עם סרן חי ולוקרייט מאחור לא מהווה אינדיקציה לאיך תתנהג סובארו עם מתלים נפרדים וטורק לוקר.
https://www.rallitek.com/534-differentials
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ממספר אנשים שהתקינו כבר בפורסטר ממודלים שונים, אין שום פגיעה בהתנהגות כביש.
יכול לחבר אותך איתם אם תרצה.
רק לידיעה - הטורקלוקר לא מתאימה לדיפרנציאל האחורי שנמכר בארץ.
הוא שונה ממה שנמכר בארה"ב.
לשם התקנה בארץ, תצטרך להחליף את כל בית הסטליטים לאחד פתוח, כי הפורסטר בארץ הגיע עם מוגבל החלקה אחורי.
יש מוסך בנס ציונה שמתמחה בהתקנות האלו - L.M.S MOTORS הבעלים, לביא, סובארוהוליק אמיתי.
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
elephant man
ממספר אנשים שהתקינו כבר בפורסטר ממודלים שונים, אין שום פגיעה בהתנהגות כביש.
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
האא? [emoji848]
רכב awd שמצטיין (בעיקר) בהתנהגות כביש בין היתר בזכות מערכת ההנעה שלו, מתנהג זהה עם נעילה אחורית אוטומטית?
ועוד בדגמים שמגיעים עם מוגבל החלקה אחורי...?
זה כבר ממש דורש הסבר.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
לצערי, לא מהתנסות אישית (בתכנון בעתיד לאחר שימכר הדיסקברי) אבל אלו הדיווחים מחברים שהתקינו בארץ ובחו"ל
ככל הנראה, שהתנהגות הנעילה עצמה, פחות אלימה מהמקבילות לה ברכבים" אמיתיים".
ויתכן שזה בזכות יכולות הכביש (והשטח) המצוינות שניחן בהן הפורסטר.
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונתןמצפה
האא? [emoji848]
רכב awd שמצטיין (בעיקר) בהתנהגות כביש בין היתר בזכות מערכת ההנעה שלו, מתנהג זהה עם נעילה אחורית אוטומטית?
ועוד בדגמים שמגיעים עם מוגבל החלקה אחורי...?
זה כבר ממש דורש הסבר.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מה ההבדל מכל הלנדרוברים ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
מה ההבדל מכל הלנדרוברים ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לנדרובר עם התנהגות כביש מצויינת? או לחילופין דיסקברי 3/4/דיפנדר חדש עם נעילה אוטומטית/לוקרייט?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
אתה לא משווה עם סובארו מודל 2021
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
אחד הדברים שחובבי פורסטר דואגים לציין בכל שיחה, ובמיוחד בנסיון להסביר למה הם בעדו ומדוע הם מתפשרים על יכולות השטח שלו, זה כמה הוא רכב מדהים בכביש.
יכולות דינמיות מופלאות, רכב מאוד מהנה לנהיגה, וכו וכו.
כן, גם הדגמים הוותיקים מהעשור הראשון של האלף הנוכחי.
לדעתי, ממש לא בר השוואה למקבילותיו בלנדרובר.
לקחת נעילה אוטומטית שמחרבנת את אופן פעולת הדיפ' האחורי, על אחת כמה וכמה אם מדובר בדיפ' מוגבל החלקה, ולהגיד שזה לא פוגע בהתנהגות הכביש (שנחשבת מעולה ברכב הזה), זו אמירה שדורשת הסבר.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונתןמצפה
אחד הדברים שחובבי פורסטר דואגים לציין בכל שיחה, ובמיוחד בנסיון להסביר למה הם בעדו ומדוע הם מתפשרים על יכולות השטח שלו, זה כמה הוא רכב מדהים בכביש.
יכולות דינמיות מופלאות, רכב מאוד מהנה לנהיגה, וכו וכו.
כן, גם הדגמים הוותיקים מהעשור הראשון של האלף הנוכחי.
לדעתי, ממש לא בר השוואה למקבילותיו בלנדרובר.
לקחת נעילה אוטומטית שמחרבנת את אופן פעולת הדיפ' האחורי, על אחת כמה וכמה אם מדובר בדיפ' מוגבל החלקה, ולהגיד שזה לא פוגע בהתנהגות הכביש (שנחשבת מעולה ברכב הזה), זו אמירה שדורשת הסבר.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
קח הסבר.
באוטו עם גיר אוטומטי. אתה כמעט לא מרגיש את המכות של הנעילה האוטומטית. זה זניח.
הסבר אחר.
זה מה יש ועם זה ננצח. אל תבלבל אותנו עם העובדות.
הסבר נוסף.
הדינמיות המופלאה של הסובארו ( שאני במוגבלותי. לא מצליח להבין איפה היא מסתתרת - ניסיתי בבי4 שהיתה לי פעם. בי3 שהיתה לאשתי פורסטר שהיתה להורים שלי ואוטבאק שיש להם כיום ) מגיעה בפינות של נהיגת גרזנים עצבנית. 110% אחוז מנהגי הסובארו לא יגיעו לשם גם אם יחיו 5 תקופות חיים. אז כמו במחשב הראשון ששכנעו את אבא שלי לקנות פעם. זה עושה הכל !!! זה מטורף !! אבל צריך ללמוד תכנת בשביל זה ... וקפה זה לא יודע לעשות.
הסבר אחרון.
מנקודת המבט של כל אדם. דברים נראים אחרת.
ומשפט אחרון. גם ל׳ר זה חרא על הכביש. מגהץ הכל. נכון. ( לא הקצר ששם מקבלים מחלת ים ) אבל מתנהג כמו בית עם גלגלים. ( לפחות מה שיתא לי לנהוג עליו. דיפנדר קצר. ארוך ודיסקו של פעם )
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
יונתן
ההבדל מצוי לדעתי, בסוג הרכב ומערכת ההנעה.
מרכב אחוד נמוך, מתלים נפרדים (מכונית בקיצור) גם אוטומט, גם AWD לעומת 4WD (ההבדל ברור לך) מה שממתן את העברת הכוח לאחור ומכאן , את השפעת הנעילה על ההתנהגות.
חבר עם פורסטר ידני נעול מדווח גם שאין הבדל בנהיגה יומיומית.
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
אם כך, למה בסובארו בזבזו ככ הרבה כסף על מכלול מיותר כמו דיפרנציאל אחורי. מישהו מהמהנדסים כנראה פישל.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
elephant man
חבר עם פורסטר ידני נעול מדווח גם שאין הבדל בנהיגה יומיומית.
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
את זה אני יכול לקבל. כתלות בסגנון הנהיגה. וגם, בהסתייגות המתבקשת.
אבל לא שהנעילה לא פוגעת בהתנהגות הכביש.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
לטעמי, זה רק משפר אותה
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
היי מה המצב גבר, אני בעלים של פורסטר 2012 דור 3, עם נעילה אחורית. אנסה לעשות לך סדר.
בארץ לא תוכל למצוא מוצר מדף פשוט לא מוכרים אותם כאן.
כל מי שהתקין לעצמו נעילה הזמין אותה מרוסיה מחברת KMZ
זה האתר שלהם: https://www.diffblock.com/
עכשיו יש להם שני סוגים של נעילה אחורית, שניהם נעילה 100%.
הראשונה נקראת lock right : באופן פעולה שלה יותר אגרסיבית מתאימה יותר לשטח אגרסיבי.
השנייה נקראת one-click אופן העבודה שלה אותו דבר רק עם הבדל שונה אחד קטן, שיש לה שין אחד לעומת 22 שיניים של הראשונה. גם לפי הגדרה של יצרן מתאימה לאנשים שנכנסים לשטח אבל גם מבלים הרבה בכביש.
אני משתמש בה one click.
עכשיו התנהגות הכביש אין שום שינוי שום שום שום שינוי לא בפניות מהירות לא בסיבובים לא בכלום לא מרגיש שום שינוי ובדקתי את זה רציתי למצוא את המקום תרופה שלה פשוט אין.
התנהגות שטח: זה פשוט הבדל דרמטי הרגשה שמישהו תופס אותך מאחורה ודוחף קדימה זה ההרגשה.
אני התקנתי אותה אצל סטאס מכפר סבא ממוסך פרוטק
הכתובת שלו: מסגר 1 כפר סבא.
אני הלכתי עוד יותר רחוק עם השדרוגים והחלפתי לדיף מרכזי פלנטרי האמיתי.
אם בא לך למצוא מידע על זה בסובארו יש לפחות חמש סוגי הנאה כפולה אני שדרגתי מ awd
ל VTD.
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
הנאה כפולה זה טוב
נשלח מהנייד
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ruslan85g
היי מה המצב גבר, אני בעלים של פורסטר 2012 דור 3, עם נעילה אחורית. אנסה לעשות לך סדר.
בארץ לא תוכל למצוא מוצר מדף פשוט לא מוכרים אותם כאן.
כל מי שהתקין לעצמו נעילה הזמין אותה מרוסיה מחברת KMZ
זה האתר שלהם:
https://www.diffblock.com/
עכשיו יש להם שני סוגים של נעילה אחורית, שניהם נעילה 100%.
הראשונה נקראת lock right : באופן פעולה שלה יותר אגרסיבית מתאימה יותר לשטח אגרסיבי.
השנייה נקראת one-click אופן העבודה שלה אותו דבר רק עם הבדל שונה אחד קטן, שיש לה שין אחד לעומת 22 שיניים של הראשונה. גם לפי הגדרה של יצרן מתאימה לאנשים שנכנסים לשטח אבל גם מבלים הרבה בכביש.
אני משתמש בה one click.
עכשיו התנהגות הכביש אין שום שינוי שום שום שום שינוי לא בפניות מהירות לא בסיבובים לא בכלום לא מרגיש שום שינוי ובדקתי את זה רציתי למצוא את המקום תרופה שלה פשוט אין.
התנהגות שטח: זה פשוט הבדל דרמטי הרגשה שמישהו תופס אותך מאחורה ודוחף קדימה זה ההרגשה.
אני התקנתי אותה אצל סטאס מכפר סבא ממוסך פרוטק
הכתובת שלו: מסגר 1 כפר סבא.
אני הלכתי עוד יותר רחוק עם השדרוגים והחלפתי לדיף מרכזי פלנטרי האמיתי.
אם בא לך למצוא מידע על זה בסובארו יש לפחות חמש סוגי הנאה כפולה אני שדרגתי מ awd
ל VTD.
רוסלן ברוך הבא!
לא הכרתי את הOne-click. אותו רעיון כמו לוקרייט רגיל אבל מעודן יותר. מאד מעניין ומקורי, ממליץ למי שמתעניין להכנס לאתר שלהם ולהסתכל (גוגל עושה עבודה טובה בתרגום לאנגלית). אם אני מבין נכון, ואולי אני לא, זה נועד במיוחד כנעילה אחורית לרכב שבו ברירת המחדל היא הנעה קדמית, והאחורית משתלבת אוטומטית. ומה שהוא עושה, זה בעצם מנטרל את ההנעה האחורית, ככה שהדיפ' האחורי נשאר במצב פתוח - והרכב ישאר הנעה קדמית בלבד - עד שהפרש המהירות בין הגלגלים ישלים כמעט סיבוב שלם, ורק אז ישתלב. ובעיקרון זה יקרה רק בהחלקה משמעותית של אחד הגלגלים.
רלוונטי בעיקר (רק?) לקרוסאוברים שבהם הסרן המניע העיקרי הוא הקדמי והאחורי משתלב אוטומטית. בנסיעת כביש, ההנעה האחורית לא תשתלב כמעט אף פעם, ויחסכו רוב התקתוקים והבומים. במצבי החלקה, היא תשתלב ותהיה נעילה מלאה.
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונתןמצפה
את זה אני יכול לקבל. כתלות בסגנון הנהיגה. וגם, בהסתייגות המתבקשת.
אבל לא שהנעילה לא פוגעת בהתנהגות הכביש.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
רוסלן ברוך הבא!
לא הכרתי את הOne-click. אותו רעיון כמו לוקרייט רגיל אבל מעודן יותר. מאד מעניין ומקורי, ממליץ למי שמתעניין להכנס לאתר שלהם ולהסתכל (גוגל עושה עבודה טובה בתרגום לאנגלית). אם אני מבין נכון, ואולי אני לא, זה נועד במיוחד כנעילה אחורית לרכב שבו ברירת המחדל היא הנעה קדמית, והאחורית משתלבת אוטומטית. ומה שהוא עושה, זה בעצם מנטרל את ההנעה האחורית, ככה שהדיפ' האחורי נשאר במצב פתוח - והרכב ישאר הנעה קדמית בלבד - עד שהפרש המהירות בין הגלגלים ישלים כמעט סיבוב שלם, ורק אז ישתלב. ובעיקרון זה יקרה רק בהחלקה משמעותית של אחד הגלגלים.
רלוונטי בעיקר (רק?) לקרוסאוברים שבהם הסרן המניע העיקרי הוא הקדמי והאחורי משתלב אוטומטית. בנסיעת כביש, ההנעה האחורית לא תשתלב כמעט אף פעם, ויחסכו רוב התקתוקים והבומים. במצבי החלקה, היא תשתלב ותהיה נעילה מלאה.
היי נימרוד תודה.
הראיון של נעילה זאת בדיוק אותו רעיון כמו lock right, רק עשו אותה יותר עדינה בשביל שתהיה בטוחה על הכביש.
ולא משנה איזה רכב יש לך עם סרן חי או קרוסאובר.
עובדת יפה בכל רכב.
כמו שכתבתי אני שדרגתי ל VTD, אז יחס העברה בין הסרנים השתנה 55 אחורה 45 קדימה, ונעילה עדיין ממשיכה לעבוד כמו שאבדה.
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
מה המצב רוסלן. ברוך הבא . תודה על ההסבר. סובארואים תמיד היו רכב מאוד מעניין ברמת ההנדסה. אני לא ידעתי שיש הבדלים בדיפרנציאלים ובמערכות חלוקת כוח
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
hadtomer
מה המצב רוסלן. ברוך הבא . תודה על ההסבר. סובארואים תמיד היו רכב מאוד מעניין ברמת ההנדסה. אני לא ידעתי שיש הבדלים בדיפרנציאלים ובמערכות חלוקת כוח
תודה גבר, סובארו זה לגו במיוחד עד שנות 2012)))
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונתןמצפה
אחד הדברים שחובבי פורסטר דואגים לציין בכל שיחה, ובמיוחד בנסיון להסביר למה הם בעדו ומדוע הם מתפשרים על יכולות השטח שלו, זה כמה הוא רכב מדהים בכביש.
יכולות דינמיות מופלאות, רכב מאוד מהנה לנהיגה, וכו וכו.
כן, גם הדגמים הוותיקים מהעשור הראשון של האלף הנוכחי.
זה טיעון שהוכחתו / הפרכתו שווה פתיחת שרשור נפרד, חבל "לחרב" את השרשור הקיים.
רענן
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ruslan85g
היי מה המצב גבר, אני בעלים של פורסטר 2012 דור 3, עם נעילה אחורית. אנסה לעשות לך סדר.
בארץ לא תוכל למצוא מוצר מדף פשוט לא מוכרים אותם כאן.
כל מי שהתקין לעצמו נעילה הזמין אותה מרוסיה מחברת KMZ
זה האתר שלהם:
https://www.diffblock.com/
עכשיו יש להם שני סוגים של נעילה אחורית, שניהם נעילה 100%.
הראשונה נקראת lock right : באופן פעולה שלה יותר אגרסיבית מתאימה יותר לשטח אגרסיבי.
השנייה נקראת one-click אופן העבודה שלה אותו דבר רק עם הבדל שונה אחד קטן, שיש לה שין אחד לעומת 22 שיניים של הראשונה. גם לפי הגדרה של יצרן מתאימה לאנשים שנכנסים לשטח אבל גם מבלים הרבה בכביש.
אני משתמש בה one click.
עכשיו התנהגות הכביש אין שום שינוי שום שום שום שינוי לא בפניות מהירות לא בסיבובים לא בכלום לא מרגיש שום שינוי ובדקתי את זה רציתי למצוא את המקום תרופה שלה פשוט אין.
התנהגות שטח: זה פשוט הבדל דרמטי הרגשה שמישהו תופס אותך מאחורה ודוחף קדימה זה ההרגשה.
אני התקנתי אותה אצל סטאס מכפר סבא ממוסך פרוטק
הכתובת שלו: מסגר 1 כפר סבא.
אני הלכתי עוד יותר רחוק עם השדרוגים והחלפתי לדיף מרכזי פלנטרי האמיתי.
אם בא לך למצוא מידע על זה בסובארו יש לפחות חמש סוגי הנאה כפולה אני שדרגתי מ awd
ל VTD.
תודה על ההסבר.
זה בדיוק מה שדיברתי עליו, על KMZ.
הבנתי שone click עובדת בצורה שונה, שהנעילה מזהה סיבוב שלם של גלגל אחד באוויר ואז הנעילה מתבצעת, אם זה אכן עובד כך זה יכול ליצור נזק כשנמצאים בסל"ד גבוה.
נעילת הlock right נעולה קבוע להבנתי ונפתחת בסיבובים.
מאחר ואני גר באיזור עם כבישים מפותלים מאוד רציתי לברר לפני שאני מזמין.
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RBRB
תודה על ההסבר.
זה בדיוק מה שדיברתי עליו, על KMZ.
הבנתי שone click עובדת בצורה שונה, שהנעילה מזהה סיבוב שלם של גלגל אחד באוויר ואז הנעילה מתבצעת, אם זה אכן עובד כך זה יכול ליצור נזק כשנמצאים בסל"ד גבוה.
נעילת הlock right נעולה קבוע להבנתי ונפתחת בסיבובים.
מאחר ואני גר באיזור עם כבישים מפותלים מאוד רציתי לברר לפני שאני מזמין.
הנקודה היחידה, או מהבודדות, שצריך לשים לב עם נעילה אוטומטית בסרן אחורי פעיל כל הזמן, היא בפניה בכביש רטוב. וגם אז, מתרגלים לאט לאט ומבינים איך נכון לגשת ולצאת ואיך הנעילה מתפקדת.
כמובן שאפשר תמיד לקחת יום הדרכה בשטח סטרילי כדי לצמצם סיכונים וחששות.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RBRB
תודה על ההסבר.
זה בדיוק מה שדיברתי עליו, על KMZ.
הבנתי שone click עובדת בצורה שונה, שהנעילה מזהה סיבוב שלם של גלגל אחד באוויר ואז הנעילה מתבצעת, אם זה אכן עובד כך זה יכול ליצור נזק כשנמצאים בסל"ד גבוה.
נעילת הlock right נעולה קבוע להבנתי ונפתחת בסיבובים.
מאחר ואני גר באיזור עם כבישים מפותלים מאוד רציתי לברר לפני שאני מזמין.
אני מניח שכל דבר אפשר לשבור))) (היא מותכנת אצלי כבר חצי שנה אולי יותר וטפו טפו הכל בסדר ואני מטייל לא מעט)
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
RBRB
אהלן,
אני מתעניין בנעילה אוטומטית (אחורית) לפורסטר 2009. הנעילה של לוקרייט.
הבנתי שהנעילה נעולה קבוע ונפתחת בסיבובים.
אני גר באיזור די הררי עם כבישים מפותלים מאוד. הרכב משמש כרכב יומיומי.
מחיפוש מידע על הנעילה אני לא הצלחתי להגיע לתשובה חד משמעית עד כמה זה פוגע בנהיגה על הכביש / עד כמה זה מסוכן (אם בכלל).
אשמח לכל הערה / הארה.
טוב חברים קבלו ביצוע
https://youtu.be/RQkfJhIYdg0
-
נעילת לוקרייט לפורסטר
רוסלן. הסירטון שלך כבר מככב בשירשור אחר. ההוא על רכבי awd
לדעתי יפה מאד
אתה מוזמן לספר על כל מה שהזמנת מאוסטרליה והחלפת ברכב.
מניח שזה יעניין עוד אחרים.
( ותתכונן שיגידו לך שזה לא יכול להיות , אין חיה כזאת ;) )
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
רוסלן. הסירטון שלך כבר מככב בשירשור אחר. ההוא על רכבי awd
לדעתי יפה מאד
אתה מוזמן לספר על כל מה שהזמנת מאוסטרליה והחלפת ברכב.
מניח שזה יעניין עוד אחרים.
( ותתכונן שיגידו לך שזה לא יכול להיות , אין חיה כזאת ;) )
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 התרגלתי כבר לשמוע שאין חיה כזאת שזה אי אפשר שלי סובארו זה לא אביר..... ועוד הרבה דברים 🤦
2 . תפנק אותי עם הלינק לקישור איפה שרצה וידאו.
תודה
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ruslan85g
1 התרגלתי כבר לשמוע שאין חיה כזאת שזה אי אפשר שלי סובארו זה לא אביר..... ועוד הרבה דברים [emoji1751]
2 . תפנק אותי עם הלינק לקישור איפה שרצה וידאו.
תודה
מתכננים לקנות קרוסאובר AWD ולטייל בשטח, כדאי שתראו את הסרטון
https://r.tapatalk.com/shareLink/top...ink_source=app
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
תודה
-
תגובה: נעילת לוקרייט לפורסטר
ביצוע יפה. היתה לי אחת כזו ואפילו באותו צבע רק סטנדרטית והגעתי איתה למקומות מפתיעים.
נראה לי שזה הדור של הפורסטר עם העבירות הכי טובה בגלל שזה הדור האחרון עם גיר פלנטרי ושכן היה לו tc יעיל (לא היה אז את הx-mode אבל לפי התיאורים אפשר לחיות בלי).
Sent from my SM-G970F using Tapatalk