בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
שלום לכולם,
מאזדה 2 שנת 2008 ,
הגישה לפנס השמאלי צפופה בטירוף ובנוסף הקונקטור כאילו רותך / הולחם למנורה.
גם בצד השני שיש מקום, לא הצלחתי לשלוף את הקונקטור מהמנורה.
סה"כ אמור להיות שליפה לאחור (אין קליפס או משהו, גם בספר הרכב אין הנחיות מיוחדות).
יש הצעה לאיזה טריק / טיפ ?
תודה מראש
רענן
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
לפעמים כתוצאה מחום - זה באמת נמס על הנורה. הדרך הכי טובה היא להוציא את הנורה עם המחבר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
לפעמים כתוצאה מחום - זה באמת נמס על הנורה. הדרך הכי טובה היא להוציא את הנורה עם המחבר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
או קיי ,
נאמר ששלפתי עם הנורה והמגן אבק (בשביל זה אצטרך לפרק מצבר ואת בית הפיוזים הראשי),
מה הלאה ?
לנסות עם חימום ?
לרסס WD40 מהצד של הנורה ?
אני מבין שהאפשרות הלא סימפטית זה לחתוך החיווט ולהתקין קונקטור חדש.
תודה
רענן
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
לחתוך עם קאטר ולחבר קונקטור חדש, חבל על האנרגיות וכאב הראש.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
אני לפני שנים החלפתי לקונקטורים קרמיים.
פתרון איכותי
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
אם הקונקטור נמס לך בכל מצב אתה צריך להחליף אותו אז ההמשך פשוט.
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
six 4 life
אם הקונקטור נמס לך בכל מצב אתה צריך להחליף אותו אז ההמשך פשוט.
לא נמס, נראה במצב מצוין רק לא רוצה להשתחרר מהנורה.
רענן
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
אני לפני שנים החלפתי לקונקטורים קרמיים.
פתרון איכותי
דוגמה ? לינק ?
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
לא נמס, נראה במצב מצוין רק לא רוצה להשתחרר מהנורה.
רענן
- - - Updated - - -
דוגמה ? לינק ?
בסוף, שתפתח, תראה שנמס....
מעבר למה שנאמר פה, הייתי מוסיף, נדנודים (למעלה למטה, ימינה שמאלה), הכי גרוע, ישברו הרגלים של הנורה.
בנוסף, הייתי מנסה להכניס מברג שטוח בין הקונקטור לגוף של המנורה (בין הרגלים של הנורה) ואיתו לשחרר.
בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
תודה לכולם,
אנסה (להילחם ) בקונקטור שוב ביום לא גשום.
רענן
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
תודה לכולם,
אנסה (להילחם ) בקונקטור שוב ביום לא גשום.
רענן
המשימה עברה בהצלחה ללא חיתוך והלחמת קונקטור חדש.
מה שכן, היה צריך להוציא מצבר, לפרק ולהסיט קופסת פיוזים ראשית.
כשהנורה יחד עם הקונקטור (ומגן האבק) בחוץ, הניתוק כבר לא סיפור רציני ואין חשש לפגוע בפנס עצמו.
רענן
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
רענן,
אם כבר הגעת לפעולות פירוק כל כך קיצוניות, אני חושב שהיה עדיף לפרק את הפנס ולמשוך קדימה.
הסיבה היא לא פשטות או כמות עבודה, הסיבה העיקרית, הוצאת קופסת פיוזים, כלומר משיכה והזזה של צמות.
בכל רכב זו בעיה. ברכב ישן שהבידוד של הצמות יבש, זו בעיה פי כמה.
צריך להמנע מלהזיז ולכופף.
My two cents
2 קבצים מצורפים
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
רענן,
אם כבר הגעת לפעולות פירוק כל כך קיצוניות, אני חושב שהיה עדיף לפרק את הפנס ולמשוך קדימה.
הסיבה היא לא פשטות או כמות עבודה, הסיבה העיקרית, הוצאת קופסת פיוזים, כלומר משיכה והזזה של צמות.
בכל רכב זו בעיה. ברכב ישן שהבידוד של הצמות יבש, זו בעיה פי כמה.
צריך להמנע מלהזיז ולכופף.
My two cents
ברמה העקרונית אתה צודק.
רק שלפרק פנס צריך להוריד חיפוי בטנה / מגן גשם שבבית גלגל שמאל,
פירוק גריל וכנראה עוד כמה דברים.
העדפתי להתעסק עם קופסת הפיוזים
נבלות היפנים, הכל צפוף !
קובץ מצורף 132512
קובץ מצורף 132513
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
מוזר,
אצלי בטרופר זה הרבה יותר פשוט :-)
גריל אולי כן, אבל שום דבר בגלגל.
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
והייתה תקופה שצחקנו על המגאן דור 2 שהיה צריך לפרק גלגל בשביל להחליף נורה ראשית.
מסתבר שהצרפתים לימדו את כולם איך לגרום לנו להגיע למוסך כדי להחליף נורה.
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Pageup
והייתה תקופה שצחקנו על המגאן דור 2 שהיה צריך לפרק גלגל בשביל להחליף נורה ראשית.
מסתבר שהצרפתים לימדו את כולם איך לגרום לנו להגיע למוסך כדי להחליף נורה.
צודק !
זה גם מה שכתוב בספר הרכב ,
המלצה להחלפת נורה במרכז השרות .
החלפתי למאזדה 2 רדיאטור לפני כמה חודשים.
סרט שלא ברא השטן , חשבתי רק 2 קליפסים מלמעלה ואת הוונטה והמגן.
מסתבר שלא, צריך גם לפרק מצערת וצנרת החזרת גזים. כמה שעות עבודה.
אפשר להתנחם, יש גם סובארו B4 שעוד יותר קשה לתחזק.
מעצבנים היפנים האלו !
רענן
נ.ב - בעבר היה לי אלפא GTV הנעה אחורית, ואני חשבתי אז שזה רכב מסובך לאחזקה.
היום אני חושב שזה כלום לעומת הרכבים המודרניים
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Pageup
והייתה תקופה שצחקנו על המגאן דור 2 שהיה צריך לפרק גלגל בשביל להחליף נורה ראשית.
מסתבר שהצרפתים לימדו את כולם איך לגרום לנו להגיע למוסך כדי להחליף נורה.
רק שיהיה ברור, זה לא המקרה הרגיל טרופר.
אני מחליף את הלד ב H4 וחזרה ב 10 דקות.
לרענן היתה בעיה ספציפית עם מחבר (שלדעתי), התחמם ונמס.
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
רק שיהיה ברור, זה לא המקרה הרגיל טרופר.
אני מחליף את הלד ב H4 וחזרה ב 10 דקות.
לרענן היתה בעיה ספציפית עם מחבר (שלדעתי), התחמם ונמס.
זיו היקר !
אם תקרא את ההודעה המקורית ותשים לב לתמונות,
תראה שמדובר במאזדה 2 2008 ולא טרופר !
בטרופר אני מחליף בצד הדרך ובחושך רק ברמת הגישוש.
רענן
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
מזדה 2 דור ראשון זה לא רכב מודרני....
זה מסוף התקופה של המגאן II. לפני סוף העשור הקודם, או שמדובר בדור השני?.....
ואני עוד זוכר את המאבקים שלי והקללות על הריצפה המטונפת בחניון, כשניסיתי להוציא אלטרנטור לשיפוץ מהקליאו מודל 94' של האשה דאז....
בסוף לא היתה ברירה אלא במוסך, על ליפט, ופירוק המון דברים שמתחתיו ומסביבו + קללות בערבית של אלוויס.
אז כנראה במאזדה לקחו השראה מהשיטות של רנו - להפוך כל פעולת תחזוקה פשוטה של שתי דקות בחצר ע"י חובב עם כלים רגילים, לסאגה של חצי יום במוסך-מורשה, עם כלים ייעודיים וחלקים מקוריים בלבד + כל מיני דברים שימצאו/ימציאו על הדרך, "בטיחותיים" כמובן, ובסוף תקבל חשבון של בית מרקחת בגובה שכר-מינימום, שזו המשכורת שמרויחים חצי מהשכירים בישראל....
כולה החלפת נורה.....מה שלוקח דקה וחצי עבודה בפוקוס. חצי דקה בסופה.
אחר כך שואלים אותי למה אני מטיף להעדיף מכוניות פשוטות.....
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
לפני איזה כמה חודשים החלפתי אלטרנטור בלקסוס IS250, ועוד עשיתי את זה פעמיים כי אני מטומטם.
עוצמת החוויה המצלקת (תרתי משמע) גרמה לי להעלות מדריך מצולם בקארספורום :)
לקח לחתכים בידיים איזה חודש להחלים.
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
elibaba
לפני איזה כמה חודשים החלפתי אלטרנטור בלקסוס IS250, ועוד עשיתי את זה פעמיים כי אני מטומטם.
עוצמת החוויה המצלקת (תרתי משמע) גרמה לי להעלות מדריך מצולם בקארספורום :)
לקח לחתכים בידיים איזה חודש להחלים.
תתנחם,
התא מנוע שלדעתי הכי מאתגר , אאודי TT טורבו AWD
רענן
תגובה: בגי"ה - איך לשחרר קונקטור ממנורת הלוגן H4 ?
לפני 12-13 שנים קיבלתי רכב חלופי לליסינג - שברולט ממוצא תורכי שהגיעה עם נורה ראשית שרופה.
הייתי המום מזה שצריך היה לפרק את כל הפנס כדי להחליף נורה (הגיע חשמלאי של החברת ליסינג).
מסתבר שזה רק נהיה יותר גרוע.