https://youtu.be/_vFGcfKQ_8s
רוצים לנחש מי הטנדר שהם בחרו בו?
וגם יש במהלך המבחן הרבה תובנות מעניינות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Printable View
https://youtu.be/_vFGcfKQ_8s
רוצים לנחש מי הטנדר שהם בחרו בו?
וגם יש במהלך המבחן הרבה תובנות מעניינות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
סידרת לי את הטיול עם הכלבה בערב, זה באמת ארוך.
אמל"ק:
*היילקס לא ניצח בשום דבר ספציפי, אבל אסף הכי הרבה נקודות. דימקס קיבל מקום ראשון כי הוא זול יותר משמעותית - שם. בארץ לצערנו פער המחירים קטן מאד. אז או שטויוטה אוסטרליה ממש חזירים, או שיבואני איסוזו בישראל ממש חזירים. או ששתי האפשרויות נכונות.
*דימקס החדש ומזדה BT50 החדש זה אותו רכב בדיוק, רק שהדימקס ממש יפה והמזדה מכוער כמו מפלצת בסרט אימה אוסטרלי זול. זה אני אומר. מזל שלא מביאים אותו לארץ.
* לדימקס (ולמזדה) יש דריבשפט מאלומיניום WTF?
וגם - האיסוזו שם עם מנוע ותיק ונהדר. האיסוזו פה עם מנוע אירופאי... לא נהדר...
וגם - אי אפשר להגביה טרייטון. אבל את זה אני אומר לכם כבר מזמן.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
רגע, לא טרייטון יצא הכי זול?
תכלס, נראה כמו נצחון ע"ב טעם וריח,
בסוף זו שמיכה קצרה וכל אחד מושך אותה לכיוון שהכי חשוב לו אישית.
הם מסכמים שהוא הכי זול והוא טוב מאוד כמו שהוא - אבל אי אפשר להגביה אותו ומבחינתם זה בעיה גדולה (גם מבחינתי)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אם עושים מבחן טנדרים, ודווקא בגלל שהם כל כך מתייחסים לגרירה ולארגז, איפה הרפטור והראם?
כמה ספקולציות על מבחן מאוסטרליה, לדגמים במפרטים שלא נמכרים כאן.
המבחן הנכון והרלוונטי לארץ הוא רק מבחן שנערך/ייערך כאן בארץ.
אז.. נו...
דרור...
גש וכתוב לנו מבחן ;)
אני כלל לא בטוח שמותר להגביה כאוות נפשך.
השאלה היא האם יצוצו(או שמא קיימות) ערכות הגבהה עם משולשים חליפיים. בדומה למה שקלמיני ייצרו בזמנו לסוזוקים.
אחרי שראיתם את המבחן שלהם, תיכנסו לזה:
החבר'ה שם יוצאים לאחלה של טיול-הרפתקאות.
מאתגר, עם נזקי פחחות לרוב, מצויידים במיטב האבזרים של שוק האפטרמרקט האוסטרלי וכמובן המון בירות.... מגניב.
בהחלט, קיימות ערכות כאלו למיצובישי האנטר וטריטון, למשל:
https://www.4x4partsstore.com.au/kar...ishi-triton-mq
https://youtu.be/8YtyMxZ1vVE
מה בעצם ההבדל בין מתלה קדמי של טויוטה לשל מיצובישי?
היילקס (ויגו/רבו):
https://youtu.be/k5Ai9tTRwQs
האנטר/טריטון:
https://youtu.be/j7Tr3nvqGIw
שימו לב להבדל העצום בגאומטריה - בעיקר באורך הUpright ("נאבה") - בהיילקס הזרוע העליונה בעצם בתוך החישוק. בהיילקס היא בחלק העליון של הצמיג.
קובץ מצורף 132764קובץ מצורף 132765
ממה שאני רואה
במתלה של מיצובישי יש מספיק מקום לצמיגים גדולים יותר.
בהיילקס צמיג טיפ'לה גדול יותר כבר ייגרד באפרייט.
ההבדל הוא כאמור במיקום המשולש העליון וגובה האפרייט. איסוזו שיפרו בדיוק את זה בדגם החדש.
אבל בטרייטון יש הבדל נוסף והוא שהמשולש נורא קרוב לקפיץ כשהוא פתוח- ולכן אי אפשר גם עם משולש משופר להגביה הרבה - אלא אם מרחיבים את כל העקבה ואז יש מקום.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מה זה "להגביה הרבה"?
הרי בארץ ממילא מותר עד 50 מ"מ. מעבר לזה כבר לא חוקי.
כלמוביל מוכרים את הטריטון PRO עם הגבהה.
הגבהה תקנית שלא נחשבת כשינוי מבנה באוסטרליה היא.. (תופים ברקע)..
50ממ! כמו כאן..
וגם שם מורידים מהכביש על הגבהה מעבר לכך שאינה תקנית ויש לא מעט סרטונים איך שוטרים ניגשים לרכב עם מטר למדוד, גם בשטח!
ההבדל הוא ששם יש גם אפשרות דרך מעבדה מוסמכת להגביה עוד, אבל לא בלי הגבלה.
יש לדייק. הוא קיבל שני דימקסים. האחד לטיולים מצולמים, והשני הביתה.
הקודם שהיה לו נהנה מהחלפה של כתריסר ציריות בשנה... בדגם החדש הבעיה הזו כנראה טופלה יחד עם על העתקת המתלה הקדמי של טויוטה.
ובכל זאת זה יופי של טנדר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
יש להם את הריינג'ר רפטור.... זה שחשבנו שיגיע ארצה.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
אופסט שלילי כדי להרחיק צמיג רחב החוצה מאוד מקובל אצלנו כי זה נראה טוב (וכי ברכבים מסוימים זו הדרך היחידה למנוע מצמיג רחב מהמקורי להתחכך במשהו. גם בג'יפ שלי. צמיג 31 שהוא אופציונלי מהיצרן, על ג'נט סופה 7' מקורי-אופציונלי, מגרד את הקפיצים בהפניית הגה מלאה. אין ברירה אלא להרחיק קצת החוצה), אבל זה לא עושה שום דבר טוב להתנהגות של האוטו. שום אוטו.
כי אם זה היה משפר משהו ולו במעט, זה היה ציוד מקורי.