הי
האם יש צורך בשינוי יחסי העברה או שינויים אחרים (החלפת ציריות וכדו') עברו צמיגי 33" בדיפנדר? (נניח ונכנסים בלי בעיה)
תודה
גלעד
Printable View
הי
האם יש צורך בשינוי יחסי העברה או שינויים אחרים (החלפת ציריות וכדו') עברו צמיגי 33" בדיפנדר? (נניח ונכנסים בלי בעיה)
תודה
גלעד
זו מידה פופולרית ומוצלחת מאד על דיפנדרים. רוב המכרים שלי שנוסעים על המידה הזאת אכן החליפו ציריות אחוריות לפחות למחוזקות. יחסי העברה לא ממש חייבים להחליף כי דיפנדר בא מראש עם צמיגים מקוריים בקוטר גדול מרוב רכבי השטח האחרים, 32 אינץ' נדמה לי. השינוי במעבר ל33/12.5R15 הוא בעיקר ברוחב ובנפח אויר גדול יותר משמעותית.
במעבר ל33" אין צורך בציריות מחוזקות, אתה הציריות תצטרך כשתהיה נעילה וצמיגים גדולים.
כן רצוי עד חובה להחליף את המוט ההיגוי למחוזק.
מבחינת פגיעה בסחיבה היא אפסית וכמעט ולא מורגשת, כמו שנמרוד כתב, המידה המקורית 32" אבל צר יותר.
1. אפשר לאשר מידה כזו ברשיון?
2. מה המידות המלאות של צמיג כזה?
3. אם יש- עלויות לדוגמא של הצמיגים.
1. כן. אבל דיון פרטני יותר בנושא הזה לא מקיימים בפורום פומבי, ואיתך הסליחה.ציטוט:
נכתב במקור על ידי elad000
2. מדובר על 33/12.5R15 , מחייב אותך גם לקנות ג'אנטים בקוטר 15 שמתאימים לדיפנדר.
3. 600-900 שקלים לפני מע"מ לצמיג שטח מלא, כשרוב הדברים הסבירים הם באיזור ה750-900. יש הרבה אפשרויות. חפש בפורום הכללי שרשורים בנושא צמיגים כאלו, שמתנהלים מדי כמה חודשים ומתעדכנים בהם המחירים.
זה היה נכון בעבר, כיום יש גם צמיגים במידה 33/12.5/16 כך שלא צריך להחליף חישוקים.ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
שאל את ארז, ראיתי כאלו על רכב מכרזים שנבנה אצלו.
הבעייה במידות הג'אנט היא גם הרוחב..
לכן רוב מי שיעלו מהמידה המקורית ל 33\12.5 יחליף בכל מקרה גם את הג'אנטים.
ואם כבר מחליפים ג'אנטים, אז עדיף להחליף ל- 15'
מכיוון שזו מידה נפוצה מאד, יש היצע בשפע (יחסית) ולרוב גם יהיו זולים יותר.
בתשובה לשאלה ששאלתי את חברת המזרח:
המידה אינה מאושרת ע"י חברת המזרח\היצרן...
"ליאור שלום
מידה 33 אינץ אינה מאושרת על ידי היצרן
המידות המאושרות על ידי היצרן לדיפנדר 110 הם:
265/75R16 , 235//85R16 , 7.50R16
בדיפנדר 90 ניתן להרכיב גם 205R16
בברכת
חג שמח
יורם" :twisted:
-----Original Message-----
From: ליאור קמרון [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, March 30, 2006 3:39 PM
To: lily meshulam
Subject: שלום רב! - שאלה...
שלום.
ברשותי דיפנדר משנת יצור 97.
אני מעוניין לדעת האם צמיגים במידה 33" מאושרים ע"י היצרן.
וכן האם אפשר לקבל את כל מידות הצמיגים המאושרות לרכב הנ"ל.
בברכה
ליאור קמרון.
איזה בולשיט!
תכתוב מכתב ליצרן ותקבל תשובה אחרת, המידה אינה מאושרת על ידי היבואן - הוא האימפוטנט.
עד כמה שאני יודע לנדרובר באוסטרליה מאשרים 8.25 על דיפנדר, לנדרובר אוסטרליה לא יבצעו זאת ללא אישור בר סמכא מהיצרן.
יצרן יש רק אחד והוא נמצא ב UK.
אולי הוא אימפוטנט,
אבל כרגע אנחנו תלויים בו !
אולי יגיע היום שבמכון רישוי יהייה ניתן לאשר 33" לדיפנדר בשיטת ה:"תיראו את האוסטרלים",
אבל עד שזה קורה, אין לנו הרבה ברירות.
כמובן שניתן לעקוף זאת,
אך התענוג לא ממש זול,
וגם לא ממש חוקי,
וכפי הנראה כרגע, על זה יקום ויפול דבר !
דרך-אגב,
כמה זה באינצ'ים - 265/75/16 ?
קישור למחשבון המרת מידות:
http://www.1010tires.com/TireSizeCal...?action=submit
31.5, זה בעצם קצת יותר מצמיג 31/10.5R15 הנפוץ, שהוא בדיוק 265/75R15.ציטוט:
נכתב במקור על ידי עמית דן
קשה להאמין שהיצרן מאשר מידת צמיגים המחייבת חיזוק מכלולים שונים ברכב....
לדעתי זהו השיקול העיקרי כאשר הוא מחליט על מידות צמיגים-האם המכלולים המקוריים עומדים בעומסים הנוצרים....
ליאור.
יש צמיגי 265/75R16 זמינים ואיכותיים בארץ? מה המחירים?
נניח ואני רושם ברשיון צמיגי 33. האם יכולים בטסט (או יותר גרוע - בוחן משטרתי ) לדרוש ממני אישור יבואן, למרות שזה כבר רשום ברשיון?
גלעד
אני נוסע על 265/75-16.
יש צמיגים כאלה בארץ, זו מידה נפוצה בדיפנדרים צבאיים.
מחיר לדוגמא: 850-1000 ש"ח ל- GoodYear MTR.
היו לי גם פעם צמיגי קופר, וראיתי יוקוהאמה. לגבי המחירים-עבר זמן מאז, לא בטוח שרלוונטי אבל באיזור 800-600.
אם אתה מוצא מחירים טובים- תודיע...
265/75-16 זו חר@ של מידה!ציטוט:
נכתב במקור על ידי elad000
למה?
כי 235/85/116 זו מידה הרבה יותר טובה:
המחירים שלה יותר זולים מהמידה האיזוטרית שציינתם.
יש המון היצע של יצרנים ופרופילים שונים במידה זו.
קוטר הגלגל גדול יותר, אמנם באופן ממש זניח, אבל עדיין גדול יותר.
תחליף מידה.
אל תכעס....
אני בהחלט שוקל (כבר כמה שנים ;-) ) לעשות את המעבר.
אילו מחירים ודגמים יש לחתך הזה?
אם הייתי צריך לבחור בין 235/85/16 לבין 265/75/16 בדיפנדר 90 הייתי הולך על ה265/75....למה? כי ה90 קצר וקופצני, צמיג רחב יותר נותן נוחות גדולה יותר, לכן הייתי הולך בכלל על 33" שזה אומר 33/12.5/15, הרבה יותר גומי,הרבה יותר אוויר=הרבה יותר נוח(ובטח שיותר עביר).
חבל על הסולר!!! מבדיקת שני רכבי לנד קרוזר 73 שנוסעים מטיילים ועוברים באותם מקומות,רכב אחד עם 235.85.16 עושה 1:8 וחצי, רכב שני עם 33 עושה 1:6 . שני הרכבים שמורים ומטופלים , קח את זה בחשבון.
אלעד
אני ממליץ על 33 ב90 ("ממליץ"כבר כמה שנים...)
המידה היא - 16.85.255 - מידה מעולה לדעתי
צמיג נפוץ יחסית (כמו של אביר)
צריחת דלק 1\9 פחות או יותר
עבירות מעולה (עם נעילה זה אפילו יותר טוב)
בקיצור - ממליץ
הצמיג הוא GOODYEAR AT
ekmek, שמת לב שזה שרשור מ-2006?