-
2 קבצים מצורפים
מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
חג עצמאות שמח לכולם,
לא יכולנו להתייחס לפוסטים השונים בהתייחס למחירי המצברים עד שסיכמנו את כל התנאים המסחריים.
הבטחנו בשורה אמיתית בגיזרת המחיר, ואנחנו שמחים לקיים.
מחירי מצברי אופטימה הוזלו באופן משמעותי, וכעת הם במבצע השקה עם אוטודיפו, במחירים אטרקטיביים מתמיד.
מחירים לדוגמא:
מצבר אופטימה אדום - 50Ah במחיר של 1440 ש"ח
מצבר אופטימה צהוב - 55Ah במחיר של 1520 ש"ח
מצבר אופטימה כחול, ארבעה קטבים, 75Ah במחיר של 1680 ש"ח
עכשיו בהשקה עבורכם, קבלו מאיתנו עוד 20% הנחה.
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לקישור המצורף - מצברי אופטימה לגולשי ג'יפולוג , להכניס קוד קופון 1100325 וליהנות מהנחה נוספת של 20%.
יש גם אותיות 'קטנות' (זהות בגודלן לאותיות בפוסט...) - המבצע בתוקף בין התאריכים 12.4.21 ועד 31.5.21.
החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
המבצע מוגבל למימוש אחד ללקוח. ללא כפל מבצעים ועד גמר המלאי.
מימוש ההטבה יינתן בקופות ובאתר החברה. ט.ל.ח
תתחדשו!
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
יש לכם את הצהוב החדש 75A ?
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
תסתכל באתר של אוטו דיפו.
יש, 1680 שח לפני הנחה = 1344. מאוד מעניין(!)
חסר לי נתונים לגבי הפריקה של הדגמים.
עד כמה אפשר לפרוק אותם ללא חשש לנזק?
אחריות מצאתי באותיות הקטנות - 24 חודשים.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
תסתכל באתר של אוטו דיפו.
יש, 1680 שח לפני הנחה = 1344. מאוד מעניין(!)
חסר לי נתונים לגבי הפריקה של הדגמים.
עד כמה אפשר לפרוק אותם ללא חשש לנזק?
אחריות מצאתי באותיות הקטנות - 24 חודשים.
בועז,
לפי הנוסחה שלך, מחיר חלקי חודשי אחריות, מה ההגיון לקנות מצבר כזה?
כל המצברים "הפשוטים" (סטארטאפ, מוטלו...) נותנים 24 חודש בחצי מחיר.
אני לא מבין מה מעניין במצבר 75AH שעולה 1344ש"ח ויש לו אחריות של 24 חודש.
במחיר הזה קונים מצבר "פשוט" ואחרי שנתיים שהוא מתקלקל (או לא), קונים עוד אחד לעוד שנתיים, או בקיצור, אחריות ל 48 חודשים.
מישהו אמר פוקס???
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
עד כמה אפשר לפרוק אותם ללא חשש לנזק?
עד כ 50% פריקה לא מייצר כל נזק ולא נחשב למחזור טעינה.
מעל כ 50% פריקה נחשב כמחזור טעינה.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
בועז,
לפי הנוסחה שלך, מחיר חלקי חודשי אחריות, מה ההגיון לקנות מצבר כזה?
כל המצברים "הפשוטים" (סטארטאפ, מוטלו...) נותנים 24 חודש בחצי מחיר.
אבל הם לא פריקה עמוקה. זה משמעותי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
31 שנים של אחזקת רכבים ומעולם לא נזקקתי לטיפול במצבר באחריות, אז זה פרמטר שאם הוא מעניין אותי, זה בקטנה בלבד.
חשובה בעיני האיכות, והנזק הסביבתי הפוטנציאלי-כלומר, לא שנפ.
ומה אם אלו מצברים שאורך החיים האופייני שלהם הוא 10 שנים? גם אז נכון להסתכל על היחס מחיר/אחריות? לא הגיוני בעיני, ולכן תמיד הלכתי על הורטא (אורך חיים אופייני אצלי כחמש שנים) , לפני שעברתי לליתיום.
-
מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
השבוע החלפתי ברכב של אישתי וורטא מקורי של סיטרואן. 6 שנים מיום היצור...
אגב, בסיטרוןאן התקנתי בוש שמיוצר באותו המפעל והוא יותר זול בקניה ועם 24 חודשי אחריות לעומת 20 בוורטא.
לכאורה הצידוק הוא הפריקה העמוקה וההנחה שמצבר כזה נותן משהו שמצבר רגיל לא נותן ואורך חיים משוער כפול ממה שאני מקבל כיום בגיפ.
בגיפ אני לא עובר 3 שנים.
מדי פעם יוצא שאני פורק אותו מעבר למותר וזה הורג אותם.
ההתלבטות אם להיכנס לזה תהיה מול הכניסה שלי יותר חזק לסוללות Lifepo4
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
אבל הם לא פריקה עמוקה. זה משמעותי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אסף,
זו גישה של מהנדס תאוריטיקן, וזה אחד האבסורדים הכי גדולים בתעשיה הזו.
מאחר ואף אחד לא מסוגל \ יודע, למדוד את אופי השימוש של הצרכן, הם נותנים אחריות אחידה.
ולכן ממש לא שווה לשלם עבור "התאוריה" של מצבר פריקה עמוקה, אם זה לא כולל אחריות ארוכה.
תקנה מצבר פושט, ב 600-700 ש"ח, תקרע לו את הצורה (תפרוק אותו 50%), אם ימות לפני סוף האחריות, בכל מקרה תקבל חלופי (למרות שבהחלט יכול להיות שאתה "אשם" בגלל שימוש לא נכון).
האבסורד הגדול, אם יש לך רכב שבמקור מוגדר שהוא צריך מצבר AGM, ותשים מצבר רגיל, שיגמר לפני האחריות, יש לספק סיבה טובה לא לתת לך חלופי ולהאשים אותך בבחירה \ שימוש לא נכון.
שאנחנו קונים מצבר למצבר צרכנים , אין שום הגדרה רשמית \ חוקית שזה צריך להיות AGM, ולכן הספקים מחליפים בלי להתווכח.
כל עוד כולם נותנים 18-24 חודש, לא שווה לשלם על הסיפור של AGM
ביום שמצברי AGM יתחילו גם לתת אחריות ארכוה יותר, יהיה שווה לחשוב על היתרונות שלהם.
last but not least
ניתן לקנות בארץ מצברי ליתיום של 50AH במחיר של אופטימה AGM 75AH, יש לך ספק מי נותן יותר אנרגיה ומי ישרוד יותר זמן???
אם כבר, חושבים להשקיע במצבר צרכנים, צריך לעבור לליתיום.
יותר זול, יותר קטן, יותר קל, יותר חזק, יותר מחזורי פריקה.
בתמונה - 4 מצברים של 15AH LIFEPO4 ( 190WH). זה מה שאני משתמש. הם קלים יותר, קטנים יותר וחזקים יותר מכל מצבר 75AH AGM, ויחזיקו הרבה יותר משני אופטימה.
הוויכוח הזה הוכרע, זו טכנולוגיה ישנה לעומת טכנוליות חדשות ומתפתחות, זה כמו להמליץ על מנוע קיטור לרכב שלך.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
בועז,
לפי הנוסחה שלך, מחיר חלקי חודשי אחריות, מה ההגיון לקנות מצבר כזה?
כל המצברים "הפשוטים" (סטארטאפ, מוטלו...) נותנים 24 חודש בחצי מחיר.
18 חודשים.
ואם הם יחזיקו יותר אז המחירים האחו כבר אטרקטיביים.
מבחינתי לפחות.
אפילו קומבינציה של ראשי אדום וצרכנים כחול.
-
מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
מה שנותן בראש לכל הנוסחאות האלו זה הליטיום. מי שנכנס לזה כבר מבין שזה שובר את כללי המשחק לחלוטין.
או כמו שזיו כתב, המצברי AGM וחומצה עופרת זה כבר די קטר קיטור
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
הוויכוח הזה הוכרע, זו טכנולוגיה ישנה לעומת טכנוליות חדשות ומתפתחות, זה כמו להמליץ על מנוע קיטור לרכב שלך.
לדעתי הוא עדיין רחוק מהכרעה על עוד הם לא שווים באמת מבחינת אפשרויות השימוש.
אתה עדיין לא יכול להתקין אותם בתא מנוע, וזה חסרון משמעותי מאד להרבה משתמשים.
והערה כללית,
דיוני מצברים יש לנו למכביר, בואו לא נהרוס למפרסם באתר הודעה שמשרתת את כולנו.
אפשר להמשיך לטחון נתוני השוואה בשרשור נפרד.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
אתה טועה.
יש כבר מצברים מבוססי תאים lifepo4.
זה מתנהג די דומה למצבר קונבנציונלי ובעל היתרונות של ליתיום
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
אתה טועה.
יש כבר מצברים מבוססי תאים lifepo4.
זה מתנהג די דומה למצבר קונבנציונלי ובעל היתרונות של ליתיום
וכמה עולים?..
והטעות היא להיסחף לנטייה כאן לחרב שרשורים.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
מאוד תלוי אם אתה קונה מוכן או מרכיב.
מוכן עולה באזור של האופטימה
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
31 שנים של אחזקת רכבים ומעולם לא נזקקתי לטיפול במצבר באחריות, אז זה פרמטר שאם הוא מעניין אותי, זה בקטנה בלבד.
חשובה בעיני האיכות, והנזק הסביבתי הפוטנציאלי-כלומר, לא שנפ.
ומה אם אלו מצברים שאורך החיים האופייני שלהם הוא 10 שנים? גם אז נכון להסתכל על היחס מחיר/אחריות? לא הגיוני בעיני, ולכן תמיד הלכתי על הורטא (אורך חיים אופייני אצלי כחמש שנים) , לפני שעברתי לליתיום.
ה'אופטימה אדום' הקודם החזיק אצלי 12 (!) שנה.
הנוכחי שבק חיים החודש, בדיוק 10 שנים (!) אחרי שהותקן באוטו.
החשבון הנכון אם כך הוא מחיר המצבר חלקי זמן השימוש.
בלי להיכנס לדיון על הפיפס של זרם האלקטרונים (דיון חשוב ומלומד בפני עצמו כמובן) - נראה לי מחיר מנצח:
1,152 ש"ח \ 10 שנים = 115.2 ש"ח לשנה. לא רע בכלל. לא מכיר מחיר שמתקרב לזה.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
וכמה עולים?..
והטעות היא להיסחף לנטייה כאן לחרב שרשורים.
ופה נשאלת השאלה אם הדיון והאמת חשובים פחות מהפרסום.
רק שואל...
-
מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
אני בעד דיון טכני השוואתי.
אבל זה דיון נפרד לדעתי.
להגיד x כסף לכך וכך חודשים זה סבבה.
להתחיל לפרק לקו״ש ולפתח דיון טכני (נוסף) על ליתיום?
לגמרי לא המקום.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
הדיון על מצברי ליתיום - יש לו מקום ואני גם חושב שמדובר בטכנולוגיה שמשנה את. כללי המשחק.
אבל..... הם עוד לא שם.
מבחינת בטיחות.
ואני בקטע הזה - שמרן. הולך על מה שמוכח. ומה לעשות... מצברי אופטימה - טכנולוגיה מוכחת ותיקה ובטוחה. הדבר היחיד שהיה בינם לבין תפוצה רחבה היה - לדעתי - מחיר.
ולכן אני שמח שטלרון הרימו את הכפפה - ולא משנה אם הם כן או לא מפרסמים באתר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
אני מציע לתומכי הליתיומים להוריד הילוך בנושאי מצברי התנעה, לפחות לפני שמקבלים כמה הבהרות, שלדעתי עוד לא ניתנו באופן מספק אם בכלל:
1. הגנה מובנית מפריקת יתר: לא קיימת, לפחות בסוג אחד נפוץ של מצברי האופנועים שנמכרים בארץ. הבאתי לא מזמן תמונה של מצבר כזה שהתפקע עקב ירידת מתח מוגזמת. בלי אש ועשן אמנם אבל לא הייתי רוצה להיות רכוב על כלי דו גלגלי תוך כדי שזה קורה לו.
מה עם המצברים של שמעוני? לדעתי עוד אין הבהרה בנושא.
2. הגנה מטעינה מחוץ לטווח הטמפ' המותר. יש בחור ביוטיוב שפותח מצברים ובקרים שונים ומראה שבהרבה מהמוצרים שהחברות מצהירות שהם מוגנים מטמפ' נמוכה, ההצהרה היא שקרית ( Daly הפופולארית מככבת חזק בשקרים). אז נכון שברוב ישראל הבעיה פחות נפוצה, אבל באיזורים ההרריים הטמפ' יורדת מתחת לגבול התחתון (0 מעלות לliitokala), ואני זוכר גם לא מעט בקרים של המסת קרח מהשמשה בדרום מערב הנגב. מילואים בחרמון וכו'.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
והערה כללית,
דיוני מצברים יש לנו למכביר, בואו לא נהרוס למפרסם באתר הודעה שמשרתת את כולנו.
אפשר להמשיך לטחון נתוני השוואה בשרשור נפרד.
דורון,
זה טיעון מעניין, שגם אני התלבטתי בו, אבל בסוף הגעתי למסקנה שונה.
אם אנחנו מניחים, שמעל לכל, זכות הקיום של האתר היא בזכות החלפת המידע באתר, האם, ברגע שיבואן מפרסם פה, הוא ( וכל התחום), זוכים "לחיסינות" מכל דיון ענייני?
זה דיון ענייני ולגיטימי ואני לא רואה כל סיבה לא להתייחס לעובדות פיזיקליות פשוטות.
לא מאמין בפרות קדושות.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
הכל טוב, אבל יהרוג אתכם לעשות זאת בשרשור נפרד? מקסימום, שימו פה קישור.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
שני מצברי אופטימה אדום מורכבים אצלי באחד הרכבים כמצברי הנעה, כבר תשע שנים ועדיין כוחם במותנם כביום היוולדם.
מבלי להיכנס לתורת הקוונטים, זה מספיק טוב בשבילי.
-
מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
הכל טוב, אבל יהרוג אתכם לעשות זאת בשרשור נפרד? מקסימום, שימו פה קישור.
יש לאתר הנהלה.
דורון ואייל ויש עוד אחד שכרגע נפקד, שניכם במיוחד מרגישים כל הזמן צורך להיות סדרנים. חדלו.
יש לכם בעיה, דווחו למנהלים בלי ויכוחים.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
עולם האופנועים עבר באופן מלא למצברי ליתיום. הנעה של אופנועי 1200 או 1600 סמ"ק זהה לרכבים פרטיים.
אז המרחק לבהמות שטח לא רחוק, פשוט אין משהו שיעודד את השוק לעשות את המעבר הזה.
באופנועים למשקל יש משמעות קריטית, בעיקר כי הוא חלק אחד ממספרי המדד (הרי כמה קילו לפה או לפה משנים בעיקר בכלי קצה)
ועוד משהו קטן, ברב האופנועים המצבר ממש מתחת לביצים..
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
יש בטבלת הדגמים בסך הכל שבעה, מספר נמוך שאמור להקל על ההתאמה. ועדיין איכשהו לא ברור לי איך מתאימים מצבר דווקא לרכב סטנדרטי.
איזה מצבר מתאים למשל לרכב שלי - היילקס דיזל 2015? מבחינת מידות פיזיות לדעתי כולם יכנסו. האם כל הדגמים מגיעים עם הדקים בשני הכיוונים? האם האדומ עם 55 AH מספיק? האם הכחול עם 66 AH, או שאני צריך ללכת על ה75? מה מומלץ, ומה ההבדל העקרוני בין כחול לאדום והאם צהוב שידוע כמצבר פריקה עמוקה מתאים גם כמצבר ראשי ויחיד ברכב?
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
למה אתה צריך צהוב? אתה לא מאיר את חניון הלילה מהמצבר, ולא מפעיל מקרר. נדמה לי שהרכב גם לא עומד שבועות ארוכים ללא התנעה.
מבחינתך זה רק חסרונות, בין השאר של יכולת התנעה מופחתת, בלי להנות מהיתרון.
מהם הפרמטרים של המצבר הנוכחי שלך?
אחרי שיהיו לך אותם ביד בדוק מהו המצבר הזול ביותר שאופטימה מציעה ושכל הפרמטרים שלו עוברים את הפרמטרים האלו והנה לך התשובה.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
weref
עולם האופנועים עבר באופן מלא למצברי ליתיום. הנעה של אופנועי 1200 או 1600 סמ"ק זהה לרכבים פרטיים.
אז המרחק לבהמות שטח לא רחוק, פשוט אין משהו שיעודד את השוק לעשות את המעבר הזה.
באופנועים למשקל יש משמעות קריטית, בעיקר כי הוא חלק אחד ממספרי המדד (הרי כמה קילו לפה או לפה משנים בעיקר בכלי קצה)
ועוד משהו קטן, ברב האופנועים המצבר ממש מתחת לביצים..
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
לא מדויק. באופנועי שטח זה מעט יותר קריטי, ועדיין. הרוב המוחלט של האופנועים מגיע מהמפעל עם מצבר עופרת חומצה. בנוסף. בחלק גדול מהאופנועים המצבר יושב רחוק מהמנוע וסובל פחות מחום.
-
תגובה: מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
אני חושב שאתה לא מדייק, אסביר את עצמי:
1. משקל משחק תפקיד גדול באופנועים קלים או ספורט (שטח או כביש)
2. אני לא מכיר אופנוע חדש שמגיע עם מצבר עופרת. אדייק במה שאני כן מכיר, אופנוע אדוונצק שכן בנויים לשטח אמיתי שבו הם נופלים ועובדים לא קל - כולם עם מצברי ליתיום.
3. אני מזמין אותך לבוא לראות איפה יושב מצבר באפריקה טוין 1000. אגלה לך: צמוד לראש מנוע, 15 ס"מ מתחת למושב.
כן יש לו בית מפלסטיק.
מה שאני מנסה להגיד, זה שיצרים גדולים (הונדה לדוגמא), מוציאים אופנועים עם מצברי ליתיום. אז למה שלא יהיה לרכב?
המוצר, מצבר ליתיום, כבר שם.. מזמן
Sent from my SM-G970F using Tapatalk