חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
קיט שינוי סליפ-יוק לטרנספר slip-yok eliminator
קיט 1:4 לטרנספר.
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
[QUOTE=זאביק]קיט שינוי סליפ-יוק לטרנספר slip-yok eliminator
קיט 1:4 לטרנספר.[/QUOTE]
זה לא יגמור את ה HI???
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
[QUOTE=מאיר רוטברג]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי זאביק
קיט שינוי סליפ-יוק לטרנספר slip-yok eliminator
קיט 1:4 לטרנספר.[/QUOTE]
זה לא יגמור את ה HI???
לא.
השינוי הוא רק ב-LOW. במקום 2.72:1 (שלכשעצמו זה די טוב) תקבל 4:1.
יהיה לך יחס זחילה נהדר, אבל האוטו כבר יהיה לא מאוזן. יהיה פער עצום בין יחסי ההעברה ב-HI לבין ה-LOW.
אנחנו לא נוסעים רק על סלעים כל היום. לפעמים צריך LOW בעוד מצבים. תחסר לך מאוד היכולת לצבור תנופה ב-LOW וזה דבר שצריך לפעמים. בחולות (אתה אוטומטי ואין לך תאוצה מיידית כמו של ג'יפ ידני), בדרדרת וכו'.
חוץ מזה, ציר היציאה בטרנספר שלנו (231, שהוא טרנספר לייט-דיוטי מובהק. מתאים אולי לרנגלר פתוח קליל, אבל כמעט גבולי בסופה כבדה) יסבול קשות ובסופו של דבר יישבר.
אם אתה בעניין של 4:1 בטרנספר, תשדרג לטרנספר 241 (של סופה ממוגנת), עבורו יש קיט 4:1 מקורי מהיצרן. חוץ מזה, עם הצמיגים שאתה נועל היום, טרנספר 241 (שהוא חזק פי 2 מה-231) זה הדבר הראשון שהייתי מחליף.
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
תשובה מצויינת דרור
מה לגבי קיט שהופך מ 3 הילוכים מקורים ל 4
יש דבר כזה רק לא מצליח למצוא
מי מכיר מי יודע
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
אני, בגלל שאני על נעילה אוטומטית גם מלפנים, הייתי מביא קיט 2LOW לטרנספר.
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
ציטוט:
נכתב במקור על ידי דרור ברלי
אני, בגלל שאני על נעילה אוטומטית גם מלפנים, הייתי מביא קיט 2LOW לטרנספר.
מצטער ביזו לא מבין רמזים:grin:
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
2 מסנני שמן לגיר אוטומט. עולים 7$.
קיד.
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
[QUOTE=דרור ברלי]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי מאיר רוטברג
לא.
השינוי הוא רק ב-LOW. במקום 2.72:1 (שלכשעצמו זה די טוב) תקבל 4:1.
יהיה לך יחס זחילה נהדר, אבל האוטו כבר יהיה לא מאוזן. יהיה פער עצום בין יחסי ההעברה ב-HI לבין ה-LOW.
אנחנו לא נוסעים רק על סלעים כל היום. לפעמים צריך LOW בעוד מצבים. תחסר לך מאוד היכולת לצבור תנופה ב-LOW וזה דבר שצריך לפעמים. בחולות (אתה אוטומטי ואין לך תאוצה מיידית כמו של ג'יפ ידני), בדרדרת וכו'.
חוץ מזה, ציר היציאה בטרנספר שלנו (231, שהוא טרנספר לייט-דיוטי מובהק. מתאים אולי לרנגלר פתוח קליל, אבל כמעט גבולי בסופה כבדה) יסבול קשות ובסופו של דבר יישבר.
אם אתה בעניין של 4:1 בטרנספר, תשדרג לטרנספר 241 (של סופה ממוגנת), עבורו יש קיט 4:1 מקורי מהיצרן. חוץ מזה, עם הצמיגים שאתה נועל היום, טרנספר 241 (שהוא חזק פי 2 מה-231) זה הדבר הראשון שהייתי מחליף.
אכן תשובה מצויינת ומאד נכונה.
אילו היית נוסע עם גיר רגיל, יכולת להתחיל בשני או שלישי low, ואפילו רביעי, אבל אתה - חתיכת עצלן שכמוך, שמתהדר לו בגיר אוטומאטי - תאכל קש עם ה - 4:1 בטרנספר.
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
אפרופו גיר אוטומטי - אולי איזה שיפטר יפה של B&M , ואולי הסבה של הגיר לפיקוד ידני (אם יש כזה קיט לגיר של הסופה, לגירים של GM יש במחירים סבירים בקטלוג של summit)
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
Hm Hm....
You bastards have 2 weeks left
the clock is ticking
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
אפרופו גיר אוטומטי - אולי איזה שיפטר יפה של B&M , ואולי הסבה של הגיר לפיקוד ידני (אם יש כזה קיט לגיר של הסופה, לגירים של GM יש במחירים סבירים בקטלוג של summit)
כבר יש מלכתחילה שיפטר שלהם זה לא רק יפה שאתה מתרגל זה נהדר,
לא מצליח למצוא קיט כזה לגיר
וכנ"ל לא מצליח למצוא קיט המרה מ 3 הילוכים ל 3 +אובר דרייב למרות שקיים
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
ציטוט:
נכתב במקור על ידי tzagi
Hm Hm....
You bastards have 2 weeks left
the clock is ticking
ג'ו מתחנן לרשימת קניות ואתם לא מתיחסים.....
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
ציטוט:
נכתב במקור על ידי יובל48
ג'ו מתחנן לרשימת קניות ואתם לא מתיחסים.....
Yuval...
Its fine, I'm used to being ignored
According to ELAL I get to bring 50KG
and I dont have a 5th of that to bring
Its not my loss.
Its
Less for me to carry.
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
ציטוט:
נכתב במקור על ידי מאיר רוטברג
תשובה מצויינת דרור
מה לגבי קיט שהופך מ 3 הילוכים מקורים ל 4
יש דבר כזה רק לא מצליח למצוא
מי מכיר מי יודע
http://www.gearvendors.com/index.html
צריך לקרוא ברצינות.
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
אז זהו שאין להם התכתבתי איתם
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
זה מה שקורה שיש כבר הכל!!!
אולי תיתן למישהו אחר את ההזדמנות אני בטוח שאני אמצא מה להביא.
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
2 קבצים מצורפים
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
רגע, מה זה היה?
פיטמן מונמך, היגוי מעל הנקל, מיגון למכסה דיפרנציאל ו יו בולטים הפוכים?
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
בולדוג
זה שאתה אוהב את מאיר שמתי לב ?!
מאיר בקש רעיונות ואחרי שהצצתי במפרט של הרכב שלו
רשמתי לו כמה רעיונות איך להתפטר מקצת כסף שהוא חסך ואין לו כבר רעיונות על מה להוציא .
זה שישמת כבר בעבר את הדברים שכתבתי על רכבך אשריך ואני מפרגן כל הכבוד וזה גם נראה ברמה והיית צריך לשפוך אור ונתונים לא חוכמה להיות חכם לאחר מעשה.
ואני בטוח שאם היית מתאמץ היית מוצא עוד כמה רעיונות שלמאיר אין עדיין על הרכב שלו
והוא יוכל בשמחה להתפטר מעוד כסף כדי לאמץ רעיונות ושיפורים.
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
נורא פשוט, גם אמרתי לו כבר, ציריות מחומר חזק יותר לסרן הקידמי שלו + צלבי CTM
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
מאיר
הבנתי שיש לך כבר ציריות מחוזקות אז למה התכוונת סרן דנה 30 מחוזק
חוזר: מה כדאי להביא מארה"ב??
הכוונה לציריות עפ צלבים של דנה 44
מה שהבולדוג מתכוון זה ציריה מחוזקת של "קורי" וכו'