-
(נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
היי יש ברשותי דימקס 2020
יש לי מקרר ברכב שהוא יושב קבוע ברכב
יש לי מערכת לניהול מצברים ויש לי עוד מצבר נוסף סטאר / סטופ
הבעיה שהוא לא עושה את העבודה כמו שצריך
האם שווה לקנות מצבר אופטימה צהוב ?
האם הוא כן יעשה את העבודה?
נזכיר שהמקרר יושב קבוע ברכב
-
תגובה: מקרר קבוע ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Moshe zarzar
היי יש ברשותי דימקס 2020
יש לי מקרר ברכב שהוא יושב קבוע ברכב
יש לי מערכת לניהול מצברים ויש לי עוד מצבר נוסף סטאר / סטופ
הבעיה שהוא לא עושה את העבודה כמו שצריך
האם שווה לקנות מצבר אופטימה צהוב ?
האם הוא כן יעשה את העבודה?
נזכיר שהמקרר יושב קבוע ברכב
מה גודל המצבר?
אני עם מצבר מסוג כזה 68א״ש, שייעודו העיקרי מקרר בטיולי שטח ואין שום בעיה עם המצבר.
זה לא עובד מהיום הראשון או שהתחילה בעיה מתישהו?
מה הטמפ הקבוע אליו מכוון המקרר?
-
תגובה: מקרר קבוע ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Moshe zarzar
היי יש ברשותי דימקס 2020
יש לי מקרר ברכב שהוא יושב קבוע ברכב
יש לי מערכת לניהול מצברים ויש לי עוד מצבר נוסף סטאר / סטופ
הבעיה שהוא לא עושה את העבודה כמו שצריך
האם שווה לקנות מצבר אופטימה צהוב ?
האם הוא כן יעשה את העבודה?
נזכיר שהמקרר יושב קבוע ברכב
אתה יכול להגדיר "לא עושה את העבודה כמו שצריך".
מה אתה מצפה, ומה קורה ?
-
תגובה: מקרר קבוע ברכב
ועוד שאלות הבהרה:
המצבר הנוסף יושב בכלא המנוע?
המקרר נמצא בארגז או הגבינה?
זהו המצבר אליו מחובר המקרר?
כיצד מחובר המקרר לחשמל? שקע מצית רגיל? האם בלחץ קו יעודי למקרר או שמשתמש בשקע קיים?
נשלח מהנייד
-
תגובה: מקרר קבוע ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
מה גודל המצבר?
אני עם מצבר מסוג כזה 68א״ש, שייעודו העיקרי מקרר בטיולי שטח ואין שום בעיה עם המצבר.
זה לא עובד מהיום הראשון או שהתחילה בעיה מתישהו?
מה הטמפ הקבוע אליו מכוון המקרר?
היי גודל המצבר הוא 75A הוא יושב בתוך תא מנוע כמובן עם חוטים עבים עד לארגז של המקרר מאחורה שמתי חוט 16ממ
כמו שרשמתי המקרר אצלי עובד קבוע ברכב ולא רק בטיולי שטח
הבעיה שאני בא בבוקר ורואה את המקרר על 18 -20 מעלות
המקרר מכוון על 2 מעלות
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
כן המצבר יושב בתא מנוע
המקרר עצמו מחובר ישירות למצבר עם 2 חוטים + -
בעובי 16 ממ הבעיה שעוד פעם המקרר אצלי עובד תמיד ולא רק בחניון לילה כזה או אחר
שאני קם בבוקר אני רואה את הטמ שלו 18-20 מעלות
כאשר הוא מכוון על 2 מעלות
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
האם זה עבד תקין והפסיק או שמהיום הראשון זה כך?
האם הוא מחובר רק למצבר השני?
האם מחובר עם שקע מצית רגיל או חיבור אחר?
נשלח מהנייד
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
האם זה עבד תקין והפסיק או שמהיום הראשון זה כך?
האם הוא מחובר רק למצבר השני?
האם מחובר עם שקע מצית רגיל או חיבור אחר?
נשלח מהנייד
עבד בסדר גמור חודש אחד וזהו
לפני שבועיים וחצי שהתחיל ממש להיות חם בחוץ הוא פשוט לא עושה את העבודה המקרר מחובר ישירות למצבר השני רק
השאלה אם אני אקנה עכשיו מצבר של אופטימה הוא יעמוד כל יום בפריקות האלו??
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
האם זה עבד תקין והפסיק או שמהיום הראשון זה כך?
האם הוא מחובר רק למצבר השני?
האם מחובר עם שקע מצית רגיל או חיבור אחר?
נשלח מהנייד
עבד בסדר גמור חודש אחד וזהו
לפני שבועיים וחצי שהתחיל ממש להיות חם בחוץ הוא פשוט לא עושה את העבודה המקרר מחובר ישירות למצבר השני רק
השאלה אם אני אקנה עכשיו מצבר של אופטימה הוא יעמוד כל יום בפריקות האלו??
עשיתי את כל הבדיקות האפשריות כבר חחח
מפלי מתח
בדיקת מתח על המצבר
החלפת חוטים יותר עבים
כנראה שהמצבר שיש לי סטאר/ סטופ לא בנוי לפריקות על בסיס יומיומי
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
האם זה עבד תקין והפסיק או שמהיום הראשון זה כך?
האם הוא מחובר רק למצבר השני?
האם מחובר עם שקע מצית רגיל או חיבור אחר?
נשלח מהנייד
עבד בסדר גמור חודש אחד וזהו
לפני שבועיים וחצי שהתחיל ממש להיות חם בחוץ הוא פשוט לא עושה את העבודה המקרר מחובר ישירות למצבר השני רק
השאלה אם אני אקנה עכשיו מצבר של אופטימה הוא יעמוד כל יום בפריקות האלו??
עשיתי את כל הבדיקות האפשריות כבר חחח
מפלי מתח
בדיקת מתח על המצבר
החלפת חוטים יותר עבים
כנראה שהמצבר שיש לי סטאר/ סטופ לא בנוי לפריקות על בסיס יומיומי
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
איזה מצבר יש לך (סוג ודגם) ?
איך הוא מחובר ונטען ?
יש בקר / מטען / מפריד מצברים ?
המדען המטורף
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
andy.shaked
איזה מצבר יש לך (סוג ודגם) ?
איך הוא מחובר ונטען ?
יש בקר / מטען / מפריד מצברים ?
המדען המטורף
היי המצבר שיש לי היום הוא Celik 75 A
הוא מחובר עם המצבר השני ככה שהוא נטען מהאלטרנטור
וכן יש לי מערכת לניהול מצברים של חברת T-max מערכת נורא פשוטה אך עושה את העבודה
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
מתי המצבר מקבל טעינה ולכמה זמן כל פעם ?
באופן כללי יעזור אם תרחיב לגבי פרופיל השימוש. תן לנו תמונה מלאה ככל הניתן, מה שנקרא: "כל הסיפור"...
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
מתי המצבר מקבל טעינה ולכמה זמן כל פעם ?
באופן כללי יעזור אם תרחיב לגבי פרופיל השימוש. תן לנו תמונה מלאה ככל הניתן, מה שנקרא: "כל הסיפור"...
שהרכב מונע אז המצבר תמיד טעון שהרכב כבוי אז המערכת מנתקת את המצבר הראשי ורק המצבר " המשני " עובד
כמו שרשמתי יש לי מקרר קבוע ברכב שיש שם פחיות שתייה חחח ( ככה זה שעובדים כל היום על גגות)
שהרכב נמצא לא בתנועה משעה 20 בערב עד 7 בבוקר המצבר " המשני" מתרוקן וככה שאני בא בבוקר המקרר נמצא על 18-20 מעלות
אז חשבתי לקנות מצבר פריקה עמוקה של אופטימה הצהוב 75A 975
את כל הבדיקות עשיתי ואני כבר אובד אצות
א.המקרר מחובר ישירות למצבר המשני
ב הזנה למקרר גם + וגם - הם בחוטים של 16 ממ
ג. בדקתי מפלי מתח על המקרר גם שהרכב מונע וגם שלא
ד. בדקתי מתח על המצברים
מה שנשאר לי ובגלל זה אני שואל אתכם האם מצבר פריקה עמוקה באמת יכול לשאת בכמות פריקות שזה על בסיס יומיומי
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
לכמה זמן הרכב מונע לפני שאתה סוגר את היום ?
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
כן, מצבר פריקה עמוקה יעמוד בכמה מאות עד 1000 פריקות, כתלות בטכנולוגית המצבר, ורמת הפריקה. ככל שתפרוק פחות תקבל יותר מחזורי פריקה.
ככל שתעלה את הטמפ' במקרר תפחית את אחוזי הפריקה ותקבל יותר מחזורים.
אם תרצה לעלות לאלפי מחזורים, עבור לטכנולוגית lifepo4.
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
כן, מצבר פריקה עמוקה יעמוד בכמה מאות עד 1000 פריקות, כתלות בטכנולוגית המצבר, ורמת הפריקה. ככל שתפרוק פחות תקבל יותר מחזורי פריקה.
ככל שתעלה את הטמפ' במקרר תפחית את אחוזי הפריקה ותקבל יותר מחזורים.
אם תרצה לעלות לאלפי מחזורים, עבור לטכנולוגית lifepo4.
תוכל להסביר לי בבקשה מזה הטוכנולוגיה שרשמת
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
לכמה זמן הרכב מונע לפני שאתה סוגר את היום ?
זה משתנה אבל חצי שעה פחות או יותר עד שאני מגיע לבית
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
מה מתח המצבר בבוקר?
11.4V
( מקרר מנתק ב 11.7v)
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
מה מתח המצבר בבוקר?
11.4V
( מקרר מנתק ב 11.7v)
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Moshe zarzar
זה משתנה אבל חצי שעה פחות או יותר עד שאני מגיע לבית
לדעתי זה פשוט לא מספיק זמן טעינה, ולא חשוב איזה מצבר תשים שם...
כדי לדעת כמה זמן טעינה אתה צריך, אנחנו צריכים לדעת עוד פרטים על כל המערכת, את מפרטי הרכיבים כולל האלטרנטור ואת פרופיל השימוש במקרר בלילה.
אני מניח גם שכשאתה מגיע הביתה אתה "מתדלק" את המקרר ליום המחרת - אתה מכניס פחיות מקוררות מראש או בטמפרטורת החדר ? (זה ישפיע מאוווד על צריכת החשמל של המקרר בלילה)
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
יש מצב שברכב שלך מותקן אלטרנטור עם מתח משתנה ולא קבוע ?
תתחיל מבדיקת תקינות המצבר
יכול להיות שמצבר שלך לא נטען מספיק או שפרקת אותו יותר מדי והוא כבר לא מחזיק את המקרר
ברור שבנסיעה המקרר יעבוד לך כי הוא מקבל זרם מהמצבר הראשי והאלטרנטור
המדען המטורף
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
במשך היום, כאשר אתה בעבודה, האם המנוע עובד הרבה או שאתה אוהב הזמן במקום אחד והרכב כבוי?
האם במגוון העבודה או ליד הבית יש לך אפשרות לחבר את המקרר לחשמל (220v)?
יש לי תחושה שנדב צודק. המצבר לא מספיק להיטען מספיק,
נשלח מהנייד
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
לדעתי זה פשוט לא מספיק זמן טעינה, ולא חשוב איזה מצבר תשים שם...
כדי לדעת כמה זמן טעינה אתה צריך, אנחנו צריכים לדעת עוד פרטים על כל המערכת, את מפרטי הרכיבים כולל האלטרנטור ואת פרופיל השימוש במקרר בלילה.
אני מניח גם שכשאתה מגיע הביתה אתה "מתדלק" את המקרר ליום המחרת - אתה מכניס פחיות מקוררות מראש או בטמפרטורת החדר ? (זה ישפיע מאוווד על צריכת החשמל של המקרר בלילה)
דווקא לא מתדלק אותו כל לילה חחחח
המקרר נפתח ביום חם חם אולי 3 או 4 פעמים אני ממלא אותו פעם בחודש
יש לי מערכת לניהול מצברים של T - MAX
המקרר לוקח בעבודה 0.9 A
כמו שרשמתי בלילה למקרר אין שום שימוש
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
andy.shaked
יש מצב שברכב שלך מותקן אלטרנטור עם מתח משתנה ולא קבוע ?
תתחיל מבדיקת תקינות המצבר
יכול להיות שמצבר שלך לא נטען מספיק או שפרקת אותו יותר מדי והוא כבר לא מחזיק את המקרר
ברור שבנסיעה המקרר יעבוד לך כי הוא מקבל זרם מהמצבר הראשי והאלטרנטור
המדען המטורף
לגבי האלטרנטור אני אברר את זה
לגבי המצבר בוודאות שהוא בסדר עשיתי לו פעמיים בדיקה אצל חשמלאי רכב
מה גם שהוא עדיין באחריות
אז אתה ממליץ לי ללכת על מצבר פריקה עמוקה האם זה יפתור לי את הבעיה בסופו של יום ??
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Moshe zarzar
דווקא לא מתדלק אותו כל לילה חחחח
המקרר נפתח ביום חם חם אולי 3 או 4 פעמים אני ממלא אותו פעם בחודש
יש לי מערכת לניהול מצברים של T - MAX
המקרר לוקח בעבודה 0.9 A
כמו שרשמתי בלילה למקרר אין שום שימוש
מה גודל המקרר, שאתה מתדלק אותו פעם בחודש ?
0.9 אמפר נשמע לי מעט מדי, זה לא המספר שאני מכיר למקררים (למעט מקררי 24 וולט חסכוניים במיוחד). מה דגם המקרר ?
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
במשך היום, כאשר אתה בעבודה, האם המנוע עובד הרבה או שאתה אוהב הזמן במקום אחד והרכב כבוי?
האם במגוון העבודה או ליד הבית יש לך אפשרות לחבר את המקרר לחשמל (220v)?
יש לי תחושה שנדב צודק. המצבר לא מספיק להיטען מספיק,
נשלח מהנייד
ב 220v המקרר עובד כמו שעון חול שווצרי חחחח
רוב הזמן באמת הרכב כבוי ויש נסיעות במהלך כל היום
שלא תבין במהלך היום הוא שומר יפה על הטמ גם שהרכב מכובה
הבעיה שלי זה בלילה שהרכב לא מונע משעה 20 בערב עד 7 בבוקר שם הוא כבר פרוק ולא חוזר לעצמו
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
כמה זמן נסיעה מצטבר יש לך במשך היום ?
מה זרם הטעינה שהמצבר מקבל ? (ואם אתה לא יודע את המספר, נסה לפרט כמה שיותר על הרכיבים במעגל)
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
כמה זמן נסיעה מצטבר יש לך במשך היום ?
מה זרם הטעינה שהמצבר מקבל ? (ואם אתה לא יודע את המספר, נסה לפרט כמה שיותר על הרכיבים במעגל)
אני מאמין זמן נסיעה ממושך כל היום ה 4 ש בערך זרם טעינה שהמצבר מקבל הוא 14.3 בדקתי היום עם מכשיר של חשמלאי רכב
יש מערכת לניהול מצברים של T- MAX
יש ממסר בתוך תא מנוע שהרכב מונע אז 2 המצברים מקבלים טעינה
שהרכב מנותק הממסר מנתק את המצבר הראשי וככה הוא עובד על המצבר המשני רק
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
השאלה פה לפי דעתי כמה שעות פריקה יש במשך 24שע מול כמה שעות טעינה והפיזור שלהם.
יתכנן מאד שהמצבר לא מצליח להטען באופן מלא במשך היום ומתחיל את הערב במצב חלקי.
יתכן שהגודל היה מספיק ונשאר קצת עודף או הפריקות דירדרו את הקיבולת ולכן לר מספיק היום.
אבל אם הטעינה במשך היום לא מספיקה שום גודל מצבר לא יעזור בסופו של דבר ותנצל את כל העתודות.
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Moshe zarzar
....אני מאמין זמן נסיעה ממושך כל היום ה 4 ש בערך זרם טעינה שהמצבר מקבל הוא 14.3 בדקתי היום עם מכשיר של חשמלאי רכב
.....
זרם טעינה או מתח טעינה?
14.3 וולט?
יש לך פירוט/לינק למערכת טעינה?
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
מה גודל המקרר, שאתה מתדלק אותו פעם בחודש ?
0.9 אמפר נשמע לי מעט מדי, זה לא המספר שאני מכיר למקררים (למעט מקררי 24 וולט חסכוניים במיוחד). מה דגם המקרר ?
דגם המקרר הוא SnoMaster 42 ליטר
וטעות שלי במהירות גבוהה המדחס צורך 5A
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דורון.פ.
השאלה פה לפי דעתי כמה שעות פריקה יש במשך 24שע מול כמה שעות טעינה והפיזור שלהם.
יתכנן מאד שהמצבר לא מצליח להטען באופן מלא במשך היום ומתחיל את הערב במצב חלקי.
יתכן שהגודל היה מספיק ונשאר קצת עודף או הפריקות דירדרו את הקיבולת ולכן לר מספיק היום.
אבל אם הטעינה במשך היום לא מספיקה שום גודל מצבר לא יעזור בסופו של דבר ותנצל את כל העתודות.
- - - Updated - - -
זרם טעינה או מתח טעינה?
14.3 וולט?
יש לך פירוט/לינק למערכת טעינה?
לא לצערי לא אני אחפש
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
andy.shaked
כן בדיוק
אולי תמליץ לי על משהו של עשירים חחחח
-
תגובה: (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Moshe zarzar
כן בדיוק
אולי תמליץ לי על משהו של עשירים חחחח
לא אמליץ לך על כלום לפני שתדע מה בדיוק הבעיה, דעתי זהה לדעת המומחים פה, נראה לי שהמצבר שלך לא מספיק להיטען בזמני הנסיעה שלך ושהוא פרק את עצמו יותר מדי פעמים כנראה.
האם הבעיה היא במצבר או בצורת וקצב הטעינה זה נושא שקשה לפתור ככה באוויר
המדען המטורף