אז אחרי השרשור ייעוץ בפורום סופות, ולאור הדעות השליליות של לא מעט מבאי הפורום - הודעתי למוכר שכל עוד אין התפשרות משמעותית במחיר - אנחנו נפרד כידידים. וכך היה.
במהלך השבת אשתי ראתה שהעניין יושב עלי, ובשכנוע שלה לקחנו את הרכב לבדיקה נוספת, הורדנו עוד כמה שקלים במחיר - וקנינו את הסופה (אשתי: "זה הרכב הכי מכוער שראיתי. אבל אני מבינה למה אתה רוצה אותו").
מה גם שנפלה לנו בדיוק הזדמנות שתאפשר לנו להחזיק למשך חודשיים גם את הגימני, כך אם היה ונפלנו - נמכור את הסופה ונשאר עם הגימני האהוב שלנו. בקיצור - אישה מושלמת.
ימים יגידו אם זו החלטה נכונה או לא. (הרכב, האישה זו החלטה נכונה)
אז העברנו בעלות והסופה נכנסה למוסך ליישור קו שיארך כמה ימים:
החלפת צלבים דריישפט קדמי
תיקון נזילה מהתיבת הגה
החלפת אטם סעפת יניקה
החלפת מחזיר שמן גיר-טרנספר
קלאצ'
משאבת מים, טרמוסטט, רדיאטור, צנרת מים
החלפת כלל הנוזלים ברכב
רצועת מנוע
שעוני לחץ שמן ודלק (היו זוג חדש בתא כפפות עוד מימי הבעלים הקודם-קודם).
החלפת כלל הבוקסות
תיקון חור באגזוז
החלפת בולם הגה
בנוסף לכל אלו, נשאר תקציב של בערך 4-5 אלף לתקלות שיצוצו בזמן הטיפול או לאחריו. מקווה שלא נצטרך אותם.
לאחר מכן הסופה תכנס לתהליך ניקוי עמוק בחניה, הורדת כמויות זבל מהדשבורד ומרחב הנהג, סידור תאי האחסון, להעיף את הפרוזקטורים מקדמת הרכב ובאופן כללי לסדר אותה כך שארגיש במושב הנהג בנוח ולא כאילו עליתי לסופת סיור בקו עזה.
אז שוב תודה לכל המייעצים,
לאלו שהיו נגד הקניה - הלוואי וטעיתם...
בשלב ראשון אשמח לשמוע מכם 2 דברים:
1. מה חסר לי פה ברשימה של היישור קו הראשוני?
2. מצאתי את הספר רכב הזה בתא כפפות (כתוב עליו 1996), האם אפשר להסתמך עליו לשנתון 93?
תודה,
שנירhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...cb0bf52e7e.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...581808fd04.jpg