יש מצב שלא חיפשתי טוב?
אין באתר פורום לטנדרים 4X4?
אשמח להמלצות בעלי ניסיון בסגירת ארגז טנדר ייעודי לטיולי שטח.
הרצון שיהיה כמה שיותר קל, איכותי / מקצועי כמובן.
טיפים, המלצות, שירות מבעל מקצוע טוב
כל אינפורמציה תתקבל בשמחה :-)
Printable View
יש מצב שלא חיפשתי טוב?
אין באתר פורום לטנדרים 4X4?
אשמח להמלצות בעלי ניסיון בסגירת ארגז טנדר ייעודי לטיולי שטח.
הרצון שיהיה כמה שיותר קל, איכותי / מקצועי כמובן.
טיפים, המלצות, שירות מבעל מקצוע טוב
כל אינפורמציה תתקבל בשמחה :-)
איזה טנדר? מה אתה מעמיס בארגז?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
יש בדף הכתבות של האתר שתי כתבות בניית סגירת ברזנט של נמרוד, כתבת דיגום ארגז טנדר לטיולים של דורון.
יש גם כתבת בניית מיכל נירוסטה ויש כתבת מתקן למקרר של איל.
בין לבין בפורום Readers rides יש עוד כמה טנדרים מדוגמים יותר או פחות.
אצלי סגירת ברזנט (מהכתבה של נמרוד) ולטעמי זה האופטימום בין נוחות לבין משקל נמוך.
אצלי הציוד קשור ולא מקובע וכך הטנדר יכול לשוב ולשמש טנדר ברגע.
כדי לענות ולעזור יותר טוב - נראה לי שכן משנה איזה טנדר כי בחלקם גובה הדופן שונה, יש כאלה שהגלגל ספייר בארגז. יש טנדרים מהמזרח הרחוק ויש מאמריקה, (אפילו היה כאן מישהו עם רקסטון ספורט ובמקרה הזה היה מובן שהוא מתפדח לכתוב את זה) והם די שונים.
אסף.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...d4f1080ef9.jpg
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תודה אסף, הכוונה לסגירה קשיחה רצוי מאלומיניום או קל יותר אם יש,
ייעודו של הטנדר הוא לטיולים ומסעות, לא ישמש למשאות כמו טנדרים של עבודה.
אני מחפש יצרנים מומלצים לביצוע חיפוי קשיח לארגז. הצמיג ספייר לא יהיה בארגז בכל מקרה,
סוג הרכב עוד לא הוחלט סופית לכן אין מה לשתף עדיין.
מהצד היקר של ההיצע - Alu-Cab ביבוא אישטח:
https://www.e-shetach.co.il/brand/alucab/
ARB ביבוא הנפלד:
https://henefeld-tech.co.il/catalog/...s/arb-drawers/
סגירות סטנדרטיות בארץ עשויות מפח פלדה, לא אלומיניום. היצרנים הגדולים שאחראים על רוב מה שאתה רואה על הכביש -
ניתוב
http://www.neetuv.com/
המייעל
https://www.hamiael.co.il/
ארגזי הצומת
http://hargazei.co.il
https://r.tapatalk.com/shareLink/top...ink_source=app
טויוטה היילקס 2017 -ליומיום וטיולים
וגם... מה היתרון, מבחינתך- בסגירה מתכתית?
ועוד דבר... קח בחשבון שסיכוי טוב שהטנדר המשומש שתקנה כבר יהיה עם סגירה לארגז. מה שבא...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ארנון מ Rock Solid אלוף האלופים בפלדה ואלומיניום.
ראיתי כמה פרויקטים שלהם על JT ו טויוטה.
משלבים מוצרים מהתעשיה ומייצור עצמי
בטלפון 052-6991704
בפקס 077-4703971
במייל [email protected]
בדואר ת.ד. 19 יבנה
הסגירות להיילקס היחסית חדשות שיש במשטרה מיוצרות על ידי רסטה
נראות קלות מאוד ועמידות
ממליץ לך לבדוק מולם
Sent from my iPhone using Tapatalk
הם לא מעוניינים למכור ללקוחות פרטיים כנראה
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אתה מתכנן לקנות חדש? אם כן אז יש לך את האופציה של אספיר ועידן או את היצרנים האחרים שהוזכרו. אם זה משומש גם ככה תישאר עם הסגירה שתקבל.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...e5657fc321.jpg
אפילו עשוי מאלומיניום
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה יודע מה הבעיה?
רישוי?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הבעיה היא שרסטה לא מעוניינים לעבוד מול לקוחות פרטיים. זה הרבה בלבולי שכל והתעסקות פר שקל, לעומת חוזה מוסדי של כמה מאות חתיכות.
גם רכסים בונה סגירות אלומיניום אבל הוא לא עושה דלתות צד.
לדעתי - חובה שתהיה מינימום דלת צד אחת - אתה לא רוצה לצלול לארגז רותח בכל פעם שאתה צריך משהו שממוקם בעומק הארגז.
שתי נקודות חשובות בשיקולי ארגז:
1. משקל: ארגז מתכת שוקל כ250 קילו, סט מגירות שוקל עוד 50-60 קילו לפחות לפני שמילאנו בו את כל הדברים המיותרים שאנחנו ממש חייבים ברכב.
מקרר, מצבר וכו': עוד כ20 קילו לפחות - זה אומר שהרכב סוחב 300-400 קילו כל הזמן וזה משפיע על הגובה (ערגול + בולמים = עוד כסף..) ומניח שגם על צריכת הדלק.
2. מחיר: עלות ארגז חדש (2 דלתות צד) עולה בין 12K ל20K, מחיר סט מגירות נושק ל10K אם עושים אותו כמו שצריך וזה סכום שצריך לקחת בחשבון בתכנון תקציב רכב, לרוב לא מקבלים עבורו כלום במכירה.
אהלן,
כל השנים האחרונות היה לי היילקסים מוסדיים עם ארגז סגור,
לאחרונה קניתי היילקס ידני חדש, וחיפשתי ארגז שיתאים לצרכים שלי.
בחרתי בחברת המייעל בבת ים - מאוד ותיקים, מוצר טוב, אחלה התקנה,
הכי יפה בעיני, אנשים אמרו לי שנראה כאילו הרכב הגיע ככה מהמפעל.
7,500 ש"ח,
דניאל
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...6affcad161.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם לסגור, אז לא לוותר על הפרדה מפלסית בארגז.
ומאד מומלץ דלתות כנף צידיות, עולם אחר בנוחות תפעול כשהרכב עמוס לטיול.
למה לבטל את הדלת המקורית ?
היא כלכך פונקציונלית
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
נכון. אם סגירה קשיחה אז עם דלת מקורית.
לבעל מקצוע שצריך להגיע לעומק בקלות אני מבין את היתרון בדלת שמפתחת הצידה. לרכב טיולים... הדלת המקורית נהדרת.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לא לבטל.. גם וגם.
בדלת האחורית מקרר/צידנית/מטבח ומה שרוצים לשלוף גדול במשך היום.
בדלת צד אחד ציוד אישי בשליפה, מאד יעיל כשיש ילדים, גם לצעצועים שלהם וגם לשליפוצ מהירות/חטיפים בגדי החלפה וכו.
צד שני, גישה מהירה לציוד חילוץ ותיקון בסיסי כדי לא לפרוק את כל הארגז בשביל משהו קטן.
מאחר ומדובר בטנדר שמגיע פתוח, גם לבעלי המקצוע הטובים ביותר
יש בעייה להבטיח אטימות מגשם ואבק כאשר בוחרים
להשאיר את הדלת האחורית המקורית של הרכב.
התוספת להשגת תיאום מלא בין שתי דלתות מקורית והנוספת
וקבלת אטימות מלאה זה לא משהו שמישהו בארץ רוצה להתעסק איתו
תוספת גבוהה מידיי.
כמובן שמי שאיטום לא מעניין אותו - אז אין בעייה.
7500 זה הארגז הכי בסיסי - ככה נראה ארגז שעולה 14.000...
קובץ מצורף 134351