יותר מזכיר קוקפיט של ססנה- אבל מענייןhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...243b8049dd.jpg
https://www.coventrytelegraph.net/ne...rival-20988373
Printable View
יותר מזכיר קוקפיט של ססנה- אבל מענייןhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...243b8049dd.jpg
https://www.coventrytelegraph.net/ne...rival-20988373
עוקב אחריהם ביוטיוב. האמת, מהרגע שהתחילו השמועות על הרכב הזה, הם עושים הכל כל כך "נכון מדי". קצת נותן תחושה של scam. יודעים, מלשון איף איטס טו גוד טו בי טרוו...
אבל היי, במילא לעולם לא יהיה לי כזה, אז בנתיים בואו נהנה:
https://www.youtube.com/watch?v=QtSdYI43TUE
זה הולך להיות ״ה״ 4x4 הכי הכי.....
(שהרבט מגלילות וכל החבר׳ה יגידו להורים שחייבים כזה ....[emoji2958][emoji2957])
אבל בכנות נראה שתכננו רכב עם כל מה שאנשי השטח האמיתים רוצים....
למעט המנועים של BMW
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
נראה מאוד נאמן לרוח של המקור. אני כבר מדמיין את ריפוד התקרה צונח :rolleyes:
אישית מאד אהבתי כם את העיצוב וגם את הגישה/ הקונספט שעומד מאחורי העיצוב כולל הניסיון להפחית ב"חישמול" עודף והניסיון למצוא את האיזון בין פשטות ולבין מה שצריך.
דבר אחד שממש חסר לי ושלטעמי זו יציאה מבריקה של הברונקו החדש - מוט לרוחב מעל לוח המחוונים + שקע מצת לידו לשם חיבור אביזרים והתקנים כמו טלפון נייד, מחשב טבלט, מצלמת גו פרו וכיוצ"ב.
נו...שישלימו כבר הייצור ... מי שהוא יודע מחיר משוער?
אי שם בשנת 2015, הייתי מהראשונים לרכוש רחפן מסוג DJI פאנטום, ומכר ששמע על כך מיהר לשלוח לי סרטון של ״רחפן״ בשם ״לילי״ שהיה בעצם פרויקט הדסטארט ומיהר להזכיר לי כמה אני פראייר שלא רכשתי ״לילי״ המסוגל להמריא מתוך המים. כמובן שהפרויקט הזה מעולם לא יצא אל הפועל ונשאר כסרטון הדמיה.
למה אני מספר את כל זה? אנחנו ילדים גדולים וצריכים לדעת לעשות שיעורי בית. שום סקאמ ושום משפטי קאוצ׳ינג.
הגרנדיר יחל בייצור עוד השנה, עומד מאחוריו מולטי מיליארדר שכבר רכש מפעל בצרפת (ממרצדס) לטובת ייצור הרכב בעלות של מיליארדים, הכל מכיסו הפרטי.
פחות מפורסטר אצלנו ...:D
נתחיל בזה שיהיה יבואן אצלנו..... ואם זה יימכר בחנויות של ב.מ.וו - הפרמיה של היבואן תהיה בהתאם.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
קובץ מצורף 134403
ראיתי ביוטיוב אתמול:) עם פס ייצור בצרפת, מנוע וגיר גרמני, סרנים איטלקים? זה ממש כאילו אם חברת AIRBUS היו מייצרים ג'יפ זה היה הגרנאדיר.
אני האמת מופתע שהם מתכוונים להשיק SUV כזה עם שילדת סולם, סרנים חיים ללא הייבריד או איזה מנוע חשמלי - ממדינות אירופה (למרות שהיוזמה מאנגליה - כדי שיהיה מעין ממשיך רוחני לדיפנדר) שכל כך מתחסדות עכשיו על סוללות וחשמל-דיזל ובנזין זה השטן בהתגלמותו.
מופתע לטובה, כן? :-)
רק שיוסיפו גיר ידני כאופציה ואם הרכב הזה יצליח וייצא לשוק - יהיה בכלל נהדר יחד עם הברונקו והרנגלר, הג'ימני וה G קלאס (המאוד יקר).
לא מאמין שרכב נישה שכזה יגיע ביבוא סדיר
ועם יד על הלב, היית קונה כזה? כאשר יש רנגלרים בכל פינה וברונקו מעבר לפינה?
מי יטפל בדבר הזה, מהיכן רוכשים חלקי חילוף?
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
רמי, לא מכיראת יכולת השטח של הרכב הזה אבל בהנחה שלא נופלת מהברונקו ובהנחה שאין מגבלה כספית אז בהחלט הייתי קונה ולו בגלל הייחודיות שלו.
מתוך שלל הרכבים שהיו לי (פרייבטים ורכבי שטח כ- 25 עד 30 ) אני ממש מתגעגע רק לכמה אחדים והדיפנדר 110 ביניהם...אז אולי זו הסיבה העיקרית לתשובתי.
עם יד על הלב, אם היתה לי היכולת- כן. חד משמעית הייתי קונה.
בניגוד לרנגלר ולברונקו, שהם בסוג של מירוץ חימוש לצעצוע לפאן, הרכב הזה נבנה לטיולים ולאוברלנדינג. כל מה שעומד מאחורי הקונספט הוא רכב פשוט וקשוח ככל שניתן, במסגרת מגבלות הרגולציה המודרנית. כל המכלולים בו הם מוצרי מדף וניתן להשיג להם חלקים.
האם לא הייתי מעדיף רכב עם סרנים של דנה ומנוע של טנדר נפוץ? אולי. אבל זאת לא תהיה המכשלה שלי.
אני גם מניח שקהל היעד יציף את הרשת מהר מאוד במידע על טיפול עצמי.
אבל כאמור, בואו קודם נראה שהדבר הזה באמת אמיתי.
אם נחזור רגע לעיצוב הפנים.
תפעול מתגים מעל הראש - אין דבר גרוע מזה. אם כבר שמים שם משהו - זה צריך להיות מזגן נגיד - משהו שקובעים בתחילת הנסיעה ולא מזיזים אותו. נעילות או פקדים אחרים לנהיגה שגם צריך להזיז את היד מההגה ולעשות איתה דרך ארוכה, וגם להוריד את העיניים מהדרך עבורם - לדעתי טעות. מישהו רצה מראה של הליקופטר וזה על חשבון הפרקטיות - ולדעתי זו הטעות הרצינית השניה שהם עושים. (הראשונה היתה המתלים שאי אפשר להגביה)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני חולק עליך.
בתור מי שתפעל מתגים מעל הראש לא מעט זמן מחייו,ברגע שהמתגים גדולים ובולטים, התפעול נעשה ללא הורדת מבט.
הם גם לא דורשים התכופפות כמו חלק מהמתגים בחלק מהרכבים. וגם. שים לב שדווקא מתגי המזגן הם אלו שאתה מתעסק איתם תו"כ נסיעה.
וב. זרקת טיזר על המתלים שלא ניתן להגביה. רוצה לפרט? בסרטון על המתלים הם מדברים על 4 לינק. אמנם המוטות נראים קצרים, אבל עוד לא נולד רכב השטח ששבוע אחרי שיצא לשוק לא היה לו קיט הגבהה אפטרמרקט.
עכשיו בוא ניקח רכב כמו דיפנדר. הגיע מהמפעל ללא שום צורך בהגבהה. מי שכבר צריך הגבהה באוטו כזה, יהיה מוכן ללכת את האקסטרא מייל של הגבהות יותר מסובכות מאשר קפיצים ובולמים.
יוניברסל מוטורס ישראל בע"מ)"החברה"(2022 בפברואר 24לכבוד לכבודרשות ניירות ערך הבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מwww.tase.co.il www.isa.gov.ilהנדון: דוח מיידי בדבר התקשרות במסמך מקדים עם Limited Automotive IneosIneos Automotive Limited1החברה מתכבדת להודיע בזאת, כי ביום 8 בפברואר 2022 נחתם בין החברה לבין)"Ineos ,)"מסמך עקרונות על פיו תתמנה החברה כבעלת הזיכיון הרשמי לייבוא, שיווק, מכירה, מתן שירותיםואספקת חלפים לרכבי גרנאדיר מתוצרתה של Ineos .קבלת הזיכיון כאמור כפופה לגיבושו של הסכם מחייבומותנית בקבלת כל האישורים הנדרשים על פי דין, לרבות אישורים רגולטוריים.בכפוף לגיבוש הסכם מחייב ולקבלת כל האישורים כאמור, החברה מעריכה כי תחל בייבוא לישראל של כלי2הרכב הראשונים, לקראת סוף שנת 2022. בכבוד רב ובברכה, יוניברסל מוטורס ישראל בע"מנחתם על ידי: עמית רון, מנכ"ל משותף בנימין גבאי, מנכ"ל משותף
קובץ מצורף 137427
יהי זכרו ברוך ...
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
אם יהיה יבואן, שיבצע תקינה, יהיה קל יותר לייבא ביבוא אישי.
יאללה שיתחילו ייבוא היום כדי שיספיק להתיישן מספיק שנרצה להחליף את ההאנטר
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
יש לי חשד שתג המחיר הולך לגרום לכך שהם לא ימכרו כאן. היתרון של הרכב הזה אמור להיות בפשטות ובחוסן, לא בביצועים עותקי נשימה. והוא לא הולך להיות זול. כך שבעלי הממון בטח יעדיפו או רכבים ביצועיסטים (רנגלר/ברונקו) או רכבים מפנקים (דיפסקברי).
להכריז שבגרנדיר אין הרבה מעבר לעיצוב זה קצת מרחיק לכת וממעיט ביכולותיו שהן יחסית נדירות בים ה-SUV והקרוסאוברים.
כמה רכבים שתכלס ששמים דגש על יכולות השטח בכלל ובעל יכולת להיות רכב אוברלנד מושלם יש בכלל?
כמה רכבים עם שני סרנים חיים נעילות כפולות יש? שניים בקושי (רנגלר ו-G וואגון)
הביצועים (ההספק והמומנט) טרם פורסמו למיטב ידיעתי.
חוץ מזה עיצוב בהחלט מוכר במיוחד עיצוב עם הילה של דיפנדר מיתולוגי - אז לדעתי בעלי הממון בהחלט ירכשו צעצוע כזה לאוסף שלהם
++1
בניגוד לברונקו או לרוביקון.
זה רכב עם יותר דגש על השרידות לעומת ביצועיים ( לפחות זה הרושם, עד שבאמת נכיר את המפרט).
( למה באמת רכב שטח של 2 טון צריך מנוע של 300+ כ"ס???)
בתוספת המבנה הקוביתי, מה שמאפשר חלל פנים גדול - שינה ברכב, והרבה ציוד.
מבחינה זו הוא נראה בתצורה מבטיחה.
אם הוא גם יוכח כאמין, זה יכול להיות פוטנציאל אדיר עבור הבנות שלי.
אני מתכוון, שהן יהיו מבוגרות ( לא להגיד זקנות) אולי יהיו בשוק רכבים שאפשר להנות מהם :-(
אני חושב שכל הפרוייקט הזה יפה אבל הרגש פה מדבר יותר.
לדעתי הפילוח שוק מראש מכוון לצד הגבוה של תרבות OVERLAND האירופאית.
אלו שקונים G ומשקיעים בו את עלות הרכב בדיגום, ויוצאים לחופשות קיץ הארוכות שלהם בנסיעה מאירפה לצפון אפריקה.
או ליער הסמוך..
בשבילם, אילו עוד אופציות יש?
דיפנדר אין.
G? יקר בטרוף.
70 החדשים? יקרים מאד ופחות מיוחדים למי שמחפש לבלוט מהקהל המפונפן הזה.
מה עוד נשאר?
הפוקוס של גרנדיר הוא על לקוחות עם כסף מצד אחד - אמריקאים שקונים 'רכב אטברלנדינג' ב 100000 דולר וחבריהם האירופאים שמאבזרים בלי בעיה רכב בעשרות אלפי יורו כדי לעשות את המסע לסהרה.
ומצד שני אירגונים לא ממשלתיים - שם יש הרבה כסף ובאופן מסורתי התבססו על לנדרוברים ישנים וטויוטה סדרה 70 וגם טנדרים- כלי רכב שאפשר לתת למתנדבים צעירים חסרי נסיון בנהיגת שטח לתקופות ארוכות במקומות שבהם יש מוסכים מפוקפקים בלבד. כן... קצת מזכיר חיילים... ושיהיה בהצלחה עם מנוע ב.מ.וו אי שם באפריקה.
אני חושב שזה רכב כן רלוונטי לשוק שלנו כי בניגוד למה שאפשר לראות בהם מתחרים ישירים -רנגלר וברונקו - את האוטו הזה עשו אנשים שרגילים לריינג' רובר ולכן השקיעו כאן באיבזור שמתאים לציפיות מרכב שעולה חצי מיליון שח.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk