-
לא מצליח להסגר על רכב
תקציב
א. יכול להימתח עד 130K
ב. רכישה בלבד
ג. כן יכול לעמוד בהוצאה
גודל
זה דינמי, יכול להיות טיול לבד או עם בת זוג או 3 חברים/עוד זוג ברכב.
עדיף שתהיה את האופציה. גם ליומיים שלושה..
נסועה שנתית ותחזוקה
א. קצת קשה לי לתת הערכה לגבי כמות ק"מ בשנה
אבל הכל יהיה בשטח או בדרך אל השטח ובחזרה ממנו.
ב. רכב טיולים בלבד(אולי אם הפרייבט במוסך אז גם לעבודה פעם באף פעם)
ג. בהחלט רוצה לעשות טיפולים(בסיסיים) לבד בשלב ראשון, ולאט לאט לפתח את הידע הלאה..
ד. גר באזור השרון אז נראה לי שאין בעיה עם בעלי מקצוע.
אופי השימוש והטיולים
א.אופי הטיול משתנה תלוי בשותפים, אבל לרוב זה יהיה בשטח טכני(קל עד קשה)
עם שבילים בין לבין אבל בהחלט רוצה רכב שעולה את המעלות המפורסמים
ולא מפחד ממדרגות פה ושם.
ב. יצא לי לטייל עם לנד קרוזר, היילקס ויגו, ויטרה ופורסטר
"ובמסגרות" אחרות על כלים קצת יותר "אקזוטים".
עוד אין קבוצה ספציפית..
ג. רוב הטיולים יהיו באזור החורשן, בית שמש, וגם לדרום(אין לי מסלול ספציפי)
אני ממש רוצה לעשות את נחל עדשה וכמריר אבל מניח שזה לא יקרה על ההתחלה
העדפות ותנאי סף
אין לי כל כך, פתוח להצעות
האם ננעלתי על רכב
קצת אובססיבי לגבי סופות TJ וJK
אבל לא סגור על כלום.
לא פשוט למצוא כלה..
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
היי, אני בסיטואציה ממש דומה לך.
אני מתלבט בין לנד קרוזר לרנגלר JK.
אם אתה מתכנן לעדשה/כמריר - על כל רנגלר שתקנה (גם אם תמצא רנגלר JK ב-130 שזה לא משימה פשוטה כלכך)
תצטרך להוסיף הרבה כסף כדי להכין אותו לכמריר.
לרנגלר TJ יש בסיס גלגלים שלטעמי קצר מדיי לכמריר (93").
ובלי קשר לכמריר ועדשה - אם אתה יכול, תכוון לרנגלר JK, מניסיון אישי אני יכול להגיד לך ש-2 רכבים שראיתי ברמות מחיר האלו דורשים יישור קו משמעותי.
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שגיא S
היי, אני בסיטואציה ממש דומה לך.
אני מתלבט בין לנד קרוזר לרנגלר JK.
אם אתה מתכנן לעדשה/כמריר - על כל רנגלר שתקנה (גם אם תמצא רנגלר JK ב-130 שזה לא משימה פשוטה כלכך)
תצטרך להוסיף הרבה כסף כדי להכין אותו לכמריר.
לרנגלר TJ יש בסיס גלגלים שלטעמי קצר מדיי לכמריר (93").
ובלי קשר לכמריר ועדשה - אם אתה יכול, תכוון לרנגלר JK, מניסיון אישי אני יכול להגיד לך ש-2 רכבים שראיתי ברמות מחיר האלו דורשים יישור קו משמעותי.
אם יהיה איזה אקזמפלר מתאים(אבל ממש..) אולי אמתח עוד את התקציב.
תכלס עדשה וכמריר זה לא חובה.. בשלב זה בכל אופן:cool:.
הבעיה בjk זה למצוא אחד (2008/9) שמשופר בצורה חוקית.
הדוח המשטרתי והפרוצדורה אחרי לא באמת מפחידים, אבל המחשבה לעשות תאונה עם רכב לא חוקי
זה כבר סיפור אחר לגמרי, לא שווה..
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
אם אתה מדבר על JK ארוך (או JL לצורך הענין) משופרים חוקית כדי לעשות עבירות קשה, רד מזה.
זווית הבטן של הארוך היא נוראית, 2 אינץ רק מתחילים לפתור את הבעיה, הם לא מספקים לעבירות קשה.
לפתרון מלא צריך הגבהה 4 אינץ, אופציונלי (רצוי) גלגלי 35 אינץ
או שתמגן את הרכב מכל הכיוונים ותקווה לטוב..
לקצר מספקה הגבהה של 2 אינץ.
כך שהוא יכול לעשות עבירות קשה ולהחשב "חוקי"
עם זאת צריך הרבה ביצים כדי לעשות עם קצר מה שבקלות (יחסית) אפשר לעשות עם הארוך.
זאת הסיבה שהרבה מה JK הארוכים, מוגבהים מאוד ועם צמיגים גדולים.
היתרנות של הרכב רק מתחלים לצוץ כאשר מגבהים אותו.
עד אז, אתה מגרד את הבטן בכל הצלבה.
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוני אורבך
אם אתה מדבר על JK ארוך (או JL לצורך הענין) משופרים חוקית כדי לעשות עבירות קשה, רד מזה.
זווית הבטן של הארוך היא נוראית, 2 אינץ רק מתחילים לפתור את הבעיה, הם לא מספקים לעבירות קשה.
לפתרון מלא צריך הגבהה 4 אינץ, אופציונלי (רצוי) גלגלי 35 אינץ
או שתמגן את הרכב מכל הכיוונים ותקווה לטוב..
לקצר מספקה הגבהה של 2 אינץ.
כך שהוא יכול לעשות עבירות קשה ולהחשב "חוקי"
עם זאת צריך הרבה ביצים כדי לעשות עם קצר מה שבקלות (יחסית) אפשר לעשות עם הארוך.
זאת הסיבה שהרבה מה JK הארוכים, מוגבהים מאוד ועם צמיגים גדולים.
היתרנות של הרכב רק מתחלים לצוץ כאשר מגבהים אותו.
עד אז, אתה מגרד את הבטן בכל הצלבה.
הכל נכון חוץ מהמשפט האחרון.
עם צמיגים חוקיים 32"-33" והגבהה 2" הוא גבוהה יותר מהחברים שלו לסגמנט.
ולפותח השרשור, (קשה אבל) אפשר למצוא רנגלר בתקציב שהצבת, קצר יהיה קל מעט יותר.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוני אורבך
אם אתה מדבר על JK ארוך (או JL לצורך הענין) משופרים חוקית כדי לעשות עבירות קשה, רד מזה.
זווית הבטן של הארוך היא נוראית, 2 אינץ רק מתחילים לפתור את הבעיה, הם לא מספקים לעבירות קשה.
לפתרון מלא צריך הגבהה 4 אינץ, אופציונלי (רצוי) גלגלי 35 אינץ
או שתמגן את הרכב מכל הכיוונים ותקווה לטוב..
לקצר מספקה הגבהה של 2 אינץ.
כך שהוא יכול לעשות עבירות קשה ולהחשב "חוקי"
עם זאת צריך הרבה ביצים כדי לעשות עם קצר מה שבקלות (יחסית) אפשר לעשות עם הארוך.
זאת הסיבה שהרבה מה JK הארוכים, מוגבהים מאוד ועם צמיגים גדולים.
היתרנות של הרכב רק מתחלים לצוץ כאשר מגבהים אותו.
עד אז, אתה מגרד את הבטן בכל הצלבה.
לעניות דעתי, על אף זווית הבטן הנוראית של הרנגלר הארוך, רנגלר ארוך עם נעילות קדימה ואחורה, עם הגבהה 2 אינצ' ועם צמיגי שטח חוקיים של 32.4 אינצ' (255/75/17) בהחלט יכול לעשות עבירות קשה כולל כל מעלות הנגב המיתולוגיים הקשים (ורדית, בוקר, מצלעות בעליה וכו')אבל הוא לא יוכל לעשות עבירות אקסטרימית כמו כמריר או המעלות הקשים ביותר של איזור בית שמש / תל חדיד וכו' שלא זוכר את שמם.
הנה הרוביקון שהיה לי שנת 2007 שהיה חוקי במעלה בוקר:
https://youtu.be/9hn5gnmeWBQ
לפותח השרשור - עם קצת סבלנות אתה בהחלט יכול למצוא רנגלר ארוך משופר קלות בשנתונים 2007-2009 ברמות מחיר של 140,000 עד 150,000 ש"ח אני מכיר כרגע אחד למכירה ב- 140,000 ש"ח
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
הנה לדוגמה מחיר לפני מיקוח 148,000 ש"ח
https://www.yad2.co.il/s/c/ylz4iwyc
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
אני גם חושב שבתקציב הנ"ל לך על jk, בסבלנות אתה תימצא בסוף מה שאתה מחפש.
ולגבי הבסיס גלגלים, זווית הבטן וכו' שכולם הזכירו כאן, קצת מצחיק אבל, ברנגלר נושק ל 3 מטר ואילו בטנדרים פולסייז שדרור אוהב להשמיץ 3.5 מטר...
סתם נקודה למחשבה לטוב ולרע...
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
הבעיה ברנגלר לא קשורה לזוית הבטן אלא למיקום מיכל הדלק לאורך הרכב, הוא זה שבדרך כלל חוטף ומתגרד, יש כאלה שהזיזו אותו לחלק האחורי, ויש שסומכים על המיגון (כמוני) ונזהרים יותר בעיקר בירידות על מדרגות סלע גבוהות,
לדעתי שווה לחפש מועמד שבבסיסו טוב, מבחינת הבודי ואיכות השיפורים שעבר, פחות הייתי מתעכב על בעיות מכניות קלות, אתה תיישר קו בכל מקרה, הייתי כן נזהר מרכבים שבורים או משופרים בהגזמה שעברו התעללות קשה, קח בחשבון שאם אתה מכוון לספורט ב 130 מהר מאוד תגיע ל 150-60.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
אני גם חושב שבתקציב הנ"ל לך על jk, בסבלנות אתה תימצא בסוף מה שאתה מחפש.
ולגבי הבסיס גלגלים, זווית הבטן וכו' שכולם הזכירו כאן, קצת מצחיק אבל, ברנגלר נושק ל 3 מטר ואילו בטנדרים פולסייז שדרור אוהב להשמיץ 3.5 מטר...
סתם נקודה למחשבה לטוב ולרע...
יחי ההבדל ה"קטן" של יותר מחצי מטר בבסיס הגלגלים (תיכף נבדוק את המספרים האמיתיים. רגע......
איפה זוית הגישה.
איפה זוית הנטישה.
איפה משקל (חצי בערך)
איפה קוטר הגלגל ביחס לאורך ורוחב הרכב ולמשקל שלו.
איפה גמישות המתלים
איפה ואיפה...
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
טוב, אז בדקתי.
רנגלר JK אנלימיטד (ארוך, 4 דלתות), בסיס גלגלים: 116 אינץ', שזה 2,964 מ"מ.
פולסייז? נגיד ראם.
מצאתי את זה:....
4500/5500 Crew Cab MWB: 197.2 in (5,010 mm)
4500/5500 Regular Cab Ext. LWB: 204.3 in (5,190 mm)
4500/5500 Regular Cab LWB: 192.3 in (4,880 mm)
Reg. Cab Short Bed: 120 in (3048 mm)
Reg. Cab Long Bed & Quad Cab: 140 in (3556 mm)
2WD 2500 Crew Cab SWB: 149.4 in (3,790 mm)
4WD 2500 Crew Cab SWB: 148.9 in (3,780 mm)
2500 Crew Cab LWB 2WD: 169.4 in (4,300 mm)
2500 Crew Cab LWB 4WD: 168.9 in (4,290 mm)
Regular Cab 2500 : 140.5 in (3,570 mm)
3500 Regular Chassis Cab: 143.4 in (3,640 mm)
3500 Regular Cab LWB: 167.4 in (4,250 mm)
3500 Crew Cab: 172.3 in (4,380 mm)
4500 & 5500 Regular Cab LWB: 144.3 in (3,670 mm)
4500/5500 Regular Cab MWB: 168.3 in (4,270 mm)
4500/5500 Crew Cab SWB: 173.3 in (4,400 mm) |
אלוהים ישמור אותנו. איזה מהם הוא הראם המקובל בישראל (2500, קבינה כפולה, ארגז קצר)?.....
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
לא נראה שטנדר פולסייז רלוונטי להתלבטות של פותח השרשור.
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
גם אני חושב שלא רלוונטי, אבל יש מי שחושב שבגלל שהפער בבסיס הגלגלים הוא רק 60 ס"מ בערך (לפחות...) אז אולי כן.....:rolleyes:
לפי הגדרות פות"ש - אכן, רנגלר JK זה האוטו שכדאי להתכוון אליו. רק חשוב לדעת שרנגלר במצב נורמלי + יישור קו יעלה הרבה מעבר לתקציב.
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
איפה ברנגלר אתה דוחף 4 מבוגרים עם ציוד טיולים ללילה או יותר? אלא אם אתה מעמיס את הגגון לעייפה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
איפה ברנגלר אתה דוחף 4 מבוגרים עם ציוד טיולים ללילה או יותר? אלא אם אתה מעמיס את הגגון לעייפה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
+1....
לפות"ש,
הרבה חבר'ה שמתחילים עוברים את מה שאתה עובר כרגע. אני חושב שכדאי לך להתבשל עוד קצת ואסביר למה אני מתכוון:
לכתוב "טכני(קל עד קשה)" זה שני רכבים שונים לגמרי....
גם לנסוע בודד או ארבעה אלה תשובות אחרות
המלצתי - תבחר איפה אתה מתפשר. צמצם קצת את הדרישות ויהיה לך יותר קל לבחור רכב. אחרת - אתה בהחלט תצטרך כיס יותר עמוק (ועדיין לא בטוח שיהיה כלי שיענה על הכל ... )
ותזכור עוד משהו שיקל עליך ...
זה צעד ראשון (נשמע ככה). תתחיל, תרגיש את העולם הזה, תצבור קצת נסיון ואז תבין אם אתה משדרג את עצמך ומה באמת חשוב לך ...
יכול להיות שתגלה שאתה אוהב לטייל עם קבוצת "מאותגרים" שלטפס מדרגות זה הקטע שלהם אבל זוגתי לא מוכנה לשבת באוטו בכזה טיול. מקום אחד יספיק לך :)
או שתגלה שרועדות לך הבייצים כשהאוטו בשפ"צ ואתה מעדיף שבילים קצת יותר רגועים ואז חבל על המפלצות ותשקיע בנוחות וגודל
:) בהצלחה
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
איפה ברנגלר אתה דוחף 4 מבוגרים עם ציוד טיולים ללילה או יותר? אלא אם אתה מעמיס את הגגון לעייפה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
בלי גגון בכזה מתאר רק טנדר.
אז שמים גגון.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
גם אני חושב שלא רלוונטי, אבל יש מי שחושב שבגלל שהפער בבסיס הגלגלים הוא רק 60 ס"מ בערך (לפחות...) אז אולי כן.....:rolleyes:
.
צודק!
טעות שלי, זה הרבה יותר, ככה זה שמדפדפים במהירות 😂
אולי האוטו כבר נראה לי קטן מידי 🤣🤣
לגבי הרנגלר, חבר שמכר לא מזמן 2008 טייל עם 4 אנשים וגגון עם כל הציוד, אפשרי? כן, כמה זה נוח, מתאים או לא, עד שלא תנסה לא תדע.
מצד שני כל ה suv האחרים לא מרווחים הרבה יותר... כמעט כולם יצטרכו שיפורים כשברנגלר האפשרויות כמעט אינסופיות כעומק הכיס.
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
איפה ברנגלר אתה דוחף 4 מבוגרים עם ציוד טיולים ללילה או יותר? אלא אם אתה מעמיס את הגגון לעייפה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
ברנגלר הארוך יש 4 דלתות ותא מטען לא רע בכלל.
האם זה נוח לשבת ברנגלר מאחור? יש כאלה שעבורם זה סבבה, יש כאלה שלא.
כמה ציוד כל אחד סוחב? כמה לילות? זה כבר אינדיבידואלי. אולי תצטרך גגון ואולי לא.
בלנדקרוזר ארוך יהיה יותר נוח מאחור, והבגאז' יותר גדול, ללא ספק.
אבל הוא גם לא נוסע בשטח כמו רנגלר. גם בזה אין ספק.
פות"ש יצטרך לבחור מה חשוב לו יותר.
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
אני מוסר את מה שגיל רשם למעלה.
מוכר מהתשובות של פות"ש שהוא עוד לא סגור לגמרי לגבי הדרישות וסדר העדיפות ביניהן.
צריך להחליט האם דרישה ל-4 מבוגרים היא חובה (פוסל כנראה ג'ימני), האם הרצון לעבירות בסגנון כמריר הוא תנאי (פוסל כמעט את כל החלופות הסטנדרטיות ומגוון יותר לרכבים משופרים מאד) וכו''.
מובן שרובנו היינו רוצים רכב עם עבירות כמעט לא מוגבלת, עם נוחות נסיעה בכביש מהיר, עם עלויות אחזקה זולות, צריכת דלק טובה, מקום לאחסון וציוד וכו''.
צריך לסדר קצת את הראש ולקבל החלטות..
נשלח מהנייד
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
איפה ברנגלר אתה דוחף 4 מבוגרים עם ציוד טיולים ללילה או יותר? אלא אם אתה מעמיס את הגגון לעייפה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
אפשרי, אם אתה לא מתכוון להקים מאהל מפואר.
ציוד בסיסי נכנס בהחלט.
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
יש לרנגלר פיצר מגניב לספסל האחורי שמאפשר לשנות את זוית המשענת.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
יש לרנגלר פיצר מגניב לספסל האחורי שמאפשר לשנות את זוית המשענת.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
אתה אומר זה לא באג זה פיצ'ר...
אנשים קנו רכב בן 10 ב-200 אלף שקל ועוד צריכים להוציא 60 דולר כדי לסדר את הכיוון של המשענת במושב האחורי
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
יש לרנגלר פיצר מגניב לספסל האחורי שמאפשר לשנות את זוית המשענת.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
למיטב ידיעתי אין "פיצ'ר כזה...יש פגם בתכנון/ ייצור ב -JK שזווית המושב האחורי ישרה / זקופה מדיי - יש "קיט" לתיקון הפגם הזה או במילים אחרות כמה שייבות בכמה גרושים שמוסיפים להברגת הכיסא לרצפה פותרת הפגם
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
קודם כל תודה רבה לכולם על ההיענות, איזה פורום מדהים!
רשמתי שטח קל עד קשה מפני שלא תמיד אטייל עם אותה קבוצה, אני מניח שברגע שהרכב יגיע אחבור לקבוצה
מאותה קטגוריה, אבל עדיין ארצה לטייל מדי פעם עם חברי מהבית שלהם יש רכבים רכים יותר..
אותו הדבר לגבי כמות הנוסעים ברכב, לפעמים אטייל לבד ברכב(כחלק מקבוצה) ולפעמים עם עוד 3 דלביובים..
כן אני בהחלט קצת מבולבל...
לגבי הקנייה:
יש רכב שהוא קצת מעל התקציב ועל הנייר הוא מאוד מרשים
JK 08 ארוך יד 02, הרכב הגיע בייבוא אישי ונבנה בארהב ע"י בשביל אחת מהחברות המוכרות בארץ
צמיגים 35/12.5/17 ברישיון + הגבהה ברישיון 3" 110000 והמחיר באזור ה-150K.
מצד אחד הרכב מרשים ונראה שלא נשאר כל כך מה להשקיע מבחינת שיפורים רק
אחזקה או קוסמטיקה..
מצד שני קצת מפחיד אותי הרכב הזה(הספציפי)
אשמח לשמוע דעתכם על אקזמפלר שכזה,
מודה לא כל כך יודע איך לאכול את הרכב :confused:
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דניאל אדיב
מצד שני קצת מפחיד אותי הרכב הזה(הספציפי)
אשמח לשמוע דעתכם על אקזמפלר שכזה,
מודה לא כל כך יודע איך לאכול את הרכב :confused:
אני לא מכיר את הרכב הספציפי, אני רק יודע להגיד שהיום קשה יותר לעבור טסטים.
גם עם הצמיגים מאושרים ברישיון, ויש הגבהה ברישיון - ראיתי כבר מכוני טסטים שבודקים את המרחק מהטבור לכנף עם מטר, ואם זה 2 סמ מעל המסמך שיש להם - זה לא תופס.
קח בחשבון.
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דניאל אדיב
!
רשמתי שטח קל עד קשה מפני שלא תמיד אטייל עם אותה קבוצה :
הבהרה - מטרת השאלון היא לאפיין את הצרכים.
אין טעם לכתוב "קל עד קשה", במקרה כזה צריך לרשום "קשה".
אותו דבר - לא לכתוב "בודד עד ארבעה נוסעים", כי מספיק שלפעמים צריך להכיל 4 נוסעים אז יש לך צורך הרכב שמתאים ל-4 נוסעים.
כך גם לגבי שאר השאלות.... אני מניח שזה מובן כעת.
נשלח מהנייד
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
הבהרה - מטרת השאלון היא לאפיין את הצרכים.
אין טעם לכתוב "קל עד קשה", במקרה כזה צריך לרשום "קשה".
אותו דבר - לא לכתוב "בודד עד ארבעה נוסעים", כי מספיק שלפעמים צריך להכיל 4 נוסעים אז יש לך צורך הרכב שמתאים ל-4 נוסעים.
כך גם לגבי שאר השאלות.... אני מניח שזה מובן כעת.
נשלח מהנייד
אתה מניח נכון..:rolleyes:
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שגיא S
אני לא מכיר את הרכב הספציפי, אני רק יודע להגיד שהיום קשה יותר לעבור טסטים.
גם עם הצמיגים מאושרים ברישיון, ויש הגבהה ברישיון - ראיתי כבר מכוני טסטים שבודקים את המרחק מהטבור לכנף עם מטר, ואם זה 2 סמ מעל המסמך שיש להם - זה לא תופס.
קח בחשבון.
מחזק את ששגיא רשם ומוסיף שעל פי הוראת נוהל של משרד התחבורע, אם הבוחן חושד שהצמיגים של הרכב אינם במידה הסטנדרטית של הרכב הוא חייב לבדוק מול האוטדאטה של הרכב ואם הצמיגים האלו לא רשומים שם הוא מחוייב להוריד את הרכב מהכביש ולדווח למשרד התחבורע..
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דניאל אדיב
קודם כל תודה רבה לכולם על ההיענות, איזה פורום מדהים!
רשמתי שטח קל עד קשה מפני שלא תמיד אטייל עם אותה קבוצה, אני מניח שברגע שהרכב יגיע אחבור לקבוצה
מאותה קטגוריה, אבל עדיין ארצה לטייל מדי פעם עם חברי מהבית שלהם יש רכבים רכים יותר..
אותו הדבר לגבי כמות הנוסעים ברכב, לפעמים אטייל לבד ברכב(כחלק מקבוצה) ולפעמים עם עוד 3 דלביובים..
כן אני בהחלט קצת מבולבל...
לגבי הקנייה:
יש רכב שהוא קצת מעל התקציב ועל הנייר הוא מאוד מרשים
JK 08 ארוך יד 02, הרכב הגיע בייבוא אישי ונבנה בארהב ע"י בשביל אחת מהחברות המוכרות בארץ
צמיגים 35/12.5/17 ברישיון + הגבהה ברישיון 3" 110000 והמחיר באזור ה-150K.
מצד אחד הרכב מרשים ונראה שלא נשאר כל כך מה להשקיע מבחינת שיפורים רק
אחזקה או קוסמטיקה..
מצד שני קצת מפחיד אותי הרכב הזה(הספציפי)
אשמח לשמוע דעתכם על אקזמפלר שכזה,
מודה לא כל כך יודע איך לאכול את הרכב :confused:
גם אני לא מכיר את הרכב הספציפי שאתה מדבר עליו, אבל אם אכן הרכב נבנה ושופר בארה"ב זו די נקודת זכות לטובת הרכב הזה מפני שבהכללה מאד גסה, רמת הסדנאות בארה"ב וזמינות החלקים והחלפים שם יותר טובה מאשר הארץ.
מעבר לכך, לבדוק הרכב כמו שבודקים כל רכב שטח משומש..
-
תגובה: לא מצליח להסגר על רכב
הכל זה הסתכלות בחיים.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk