הי
איפה אני יכול למצוא נגרר פשוט וקטן שיושב על קפיצים ומסוגל לנסוע בשבילים?
הוא למשקל ייחסית נמוך. ולא נדרש ברקס עצמאי או מערכות מסובכות.
גם הגודל קטן.
משומש או כזה שדורש שיפוץ ברמת מסגרות בא בחשבון.
כמובן אם יש כאלו חדשים גם בסדר...
אשמח לכיוון.
Printable View
הי
איפה אני יכול למצוא נגרר פשוט וקטן שיושב על קפיצים ומסוגל לנסוע בשבילים?
הוא למשקל ייחסית נמוך. ולא נדרש ברקס עצמאי או מערכות מסובכות.
גם הגודל קטן.
משומש או כזה שדורש שיפוץ ברמת מסגרות בא בחשבון.
כמובן אם יש כאלו חדשים גם בסדר...
אשמח לכיוון.
שאל את אלון שליו מאחרי 0522-556550
https://www.offroadtrailers.co.il/
הוא בוודאות מתעסק עם קפיצים וחבר בפורום
בנוסף התרשמתי לטובה מנגררים של מרכז הגרורים בפרדס חנה ונגררי אשקלון
בדוק אם יש להם אופציה לקפיצים
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
עומרי,
כמו שרשמו שלפני רק לאלון שליו יש. חיפשתי בזמנו הרבה זמן ובסוף קניתי אחד עם מוטות פיתול. אלון עם נגררים שנראים מעולים, אבל קצת יקר...
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
http://www.nissenboim.co.il/%D7%A0%D...ema-4/263x125/
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
הרבה יצרני נגררים יכולים לייצר נגרר עם קפיצי עלים
למשל: כל נגרר, מרכבי נוע, א.ג. נגררים ועוד
למרות שבשביל הדרישות שכתבת לדעתי כמעט כל נגרר יעשה את העבודה
אם בכל זאת מדובר בנסיעה בשטח מעבר לשבילים כבושים כדאי קוטר גלגל כמה שיותר גדול, שיהיה גבוה, שזווית נטישה טובה (שהפנסים לא יהיו מתחת לדלת אלא בצדדי הנגרר) ושמתחת לייצול לא יהיו בליטות מיותרות
א.ד. מוצרי תעבורה.
מייבאים איפור וויליאמס. נגרר עם קפיצי עלים.
http://www.edt-nigrarim.co.il/נגררים-Ifor-Williams.html
יש לי נגרר כזה. נוסע לא רע בשטח (במיוחד אם מעיפים את הג'ק שעל הייצול).
שים לב לקוטר הצמיגים. יש להם דגמים עם צמיגים 13'.
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
יש לי ניסיון בנסיעה עם נגררים עם קפיצי עלה... מוכרח להזהיר, הם מסוכנים מאוד במהירות בינעירונית ומעלה..
הם מותאמים יותר לנסיעה בשדה... תוספת בולמי זעזועים הפכה את העגלות האלו להגיוניות יותר.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
יש לי את הנגרר הזה מ2015. בכנות, לא מבין למה אתה מתכוון. אם כבר להיפך. הוא כמעט לא קופץ ולפחות נוחת ישר. זו הסיבה שנקנה מלכתחילה.
יש לי במקביל אליו גם נגרר 1250 של נגררי אשקלון. עם מוט פיתול.
בעיניי אין מה להשוות מהבחינה הזו.
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
אייפור ויליאמס נגרר מעולה
יש לי אחד מודל 95, בנוי לנצח
אבל, פחות מתאים לשטח, נמוך מדי גם עם גלגלי 13"
בכביש ובשבילים ללא קשיי עבירות הוא מספר 1.
לפעמים הכל עניין של חלוקת משקל בתוך הנגרר ומשקל הגורר
https://youtu.be/JeEEC5eVNCk
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
אני לא מדבר על בעיה של חלוקת משקל, המשקל קבוע, ולא מדבר על תנועה ימין שמאל...
המשקל קבוע, גרור כיבוי עם מיכל ומשאבה... הבעיה נפסקה כשהורכבו בולמי זעזועים.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
מעניין. מי יצרן הנגרר? מקומי/יבוא?
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
מקומי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
https://m.youtube.com/watch?v=6mW_gzdh6to
סימולציה של חלוקת משקל בנגרר.
https://youtu.be/mdUll3tfdB8
סימולציה של ריסון/חוסר ריסון ... בעמידה במקום, כלל לא בנסיעה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
כמעט ולא ראיתי בארץ נגרר "קטן" עם סרן עם קפיצי עלים או סליל.
כולם משתמשים באותו מוט פיתול מחורבן שבפועל לא עושה כלום.
בדרום אפריקה, במהלך טיול של כמה שבועות, ראיתי אך ורק נגררים עם קפיצי עלים (לא זוכר אם היו בולמים אבל מניח שכן) - הם יודעים דבר או שניים על גרירה יותר מאיתנו.
לדעתי השתרש פה סטנדרט נמוך של נגררים שלכולם נח ליישר איתו קוו ולהישאר איתו, בפועל יש לך נגרר בלי מתלים שעושים משהו...
גם אופן החיבור של הסרן לעגלה הזוי - כבר קרה לי שבעגלה חדשה של יצרן מכובד הסרן ניתק מהעגלה והלך לחפש את עצמו באמצע טיול שבילים רגוע.
ייתכן שאתה צודק,
תודה לאל שיש אנשים כמו אלון מאחרי לשטח!
נגרר ברמה של דגם "ציחור" עוד לא יצא לי לראות... ואני חושב שההיצע רק יגדל עם הזמן.
אבל, עגלה שהתנתקה .. נראה לי כמו כשל אנושי.. סליחה הבנתי שדיברת על סרן שהתנתק, אבל זה גם כשל אנושי של תחזוקה או הרכבה לקויה.
שנית מסכים .. שמעבר למתלים הפרימיטיביים המצויים בארצנו גם התפוח הישן והמוכר נראה פחות מתאים לעבודת שטח.
עריכה:
שמתי לב שאלון לא מוותר על בולמים.
גם לנגרר שבתחתית ההיצע...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
קובץ מצורף 134893
יש קיטים ייעודיים של חברת אלקו המיועדים לנגררים.
בזמנו בניתי אצל אביב סוכנויות נגרר כזה עם שני סרנים הכולל קפיצי עלים ובולמים מקוריים של אלקו.
התנהגות הנגרר, במיוחד בשטח, לא היתה דומה לשום נגרר עם המוטות פיתול המעפנים.
למיטב זכרוני, גם המחיר לא היה בשמיים.
למי שבונה נגרר אצל יצרן מוכר שעובד עם חלקים מקוריים של אלקו, אני לא רואה שום סיבה להשתמש במוטות הפיתול. במיוחד אם הנגרר עתיד לנסוע בשטח.
מה שכן...
רוב היצרנים לא רגילים לזה וצריך לשים לב לאן הם מקבעים את המותחן של הבלמים. רובם רגילים לחבר לסרן. אבל... עם קפיצי עלים לסרן יש תנועה אופקית. זו טעות שגורמת לבלמים לעבוד בכל סגירה של המתלה. שימו לב.
דוגמא מחיפוש קצר-
https://www.roadchief.co.nz/1500kg-t...o-trailers-137
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
סרטון שמעוות את המצב.
החלוקה היא בהתייחס למיקום הסרן בעגלה.
שים לב שזו עגלה עם ייצול קצר וסרח משקל מאחורי מיקום הסרן.
עגלות קצרות/ייצול קצר/סרח ארוך מאחורי הייצול הרבה פחות יציבות ביחס לייצול ארוך/מיקום סרן עגלה מאחור.
לא סתם נהגי משאיות עם נגרר שנושאים מכולה אחת מעמיסים את המשקל מאחור ולא מקדימה.
במשאיות הסרן של העגלה ממש בקצה.
תסתכל שוב על נגרר של משאית פול טריילר ועל ההדמיה הזו ותחזור לעדכן אם נמצאו הבדלים.
חוצמזה ראה כאן במיוחד בעמודים 28-29.
לא בטוח שמה שרואים על הכביש נכות בטיחותית. בכ״ז נהגי משאיות לא תמיד אחראיים.
https://www.chamber.org.il/media/149864/mitanimfull.pdf
הסתכלתי, וגררתי בעבר לא מעט עם עגלות באורכים, דגמים ומשקלים שונים.
המטוטלת נוצרת בגלל הסרח עם משקל מאחורי הסרן.
העגלות הקצרות תמיד נטו לקפץ ולהתבדר.
תסתכל שוב על עגלת פולטריילר, היא דו-אופנית.
כאן זה סרן יחיד,זה משהו שונה מאד.
אני התייחסתי בדוגמא לסמי-טריילר, עגלה נגררת.