-
שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
שלום לכולם וחג אוגוסט שמח.
אתמול במהלך שיח שיכורים אחד החבר'ה שלי שלף את הטלפון והציג מודעת מכירה שאני לא אציג כאן- כי עם כל הכבוד מי שלא חבר, שלא יפרסם. אבל במודעה היה ל"ק 80 מודל 94, רכב שנראה בנוי. המחיר ההתחלתי היה בערך 140. לא מחיר משוגע. ואז נזכרתי שלפני כחודש מישהו בהוד השרון עם לקסוס LX (כלומר לנד קרוזר 105 של עשירים) אמר לי שהוא ישמח למכור. אוטו סטנדרטי בטטה. אני מניח שזה רכב של גג גג גג 150 אלף. בהרצליה מסתובב גם 105 בנוי לאוברלנד. אני לא מדבר כאן על V8 קרוזר 200 מסובכים וכבדים שגם עולים מאוד יקר, אלא על הטויוטות "של פעם"
ואז התחיל ויכוח- כולנו מבינים שרכב השטח הבא יהיה רכב "לכל החיים"- כלומר מי שכיום לא חי עם רכב שטח לכל החיים- יהיה עם רכב כזה. כי זה או משהו טוב, או לקנות טסלה. אתם מבינים שעוד 10 שנים המצב יהיה שונה. אנחנו נרצה לטייל, לא בטוח שאפילו רנגלר חדש יהיה עם מנוע בנזין אטמוספרי ראוי.
כאמור-אנו חוזרים לקונספט של לרכוש טויוטה משנות התשעים, טויוטה אמיתית. אני זוכר שליואב פ' היתה אחת, אבל הוא נפטר ממנה יחסית מהר ולא שאלתי למה. אבל תכלס, במחיר של חצי ל"ק 150 אפשר לקנות את הדבר האמיתי. נכון, מחיר מופקע, אבל על 20 שנה שהאוטו אצלך...זה כנראה מתאזן יפה.
אני יודע-הדיון בתאוריה, אבל יש יבוא אישי אפילו כאספנויות. ויש עוד כמה ל"ק שמתגלגלים כאן.
באמת מעניין אותי לדעת, כזה רכב שיהיה רכב לכל החיים, זה רכב שיצליח לשרוד? הוא כזה אמין ומדהים? אני מודה שהקונספט קוסם לי מאוד.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
"כולנו מבינים שהרכב הבא הוא לכל החיים?"
יש לך מחלה סופנית? פתחו לך בקפה מוות בשנה הבאה? מה זה הפסימיות הזאת? אני יודע, נדבקת, התנשקת עם ברלי בלי מסיכה.
הברונקו 2030 שתקנה ב2045, אולי יהיה רכב השטח האחרון שלך. עד אז אני מאחל לך עוד הרבה גרוטאות עלובות.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ראיתי את המציאה.
המחיר כן הזוי ואני לא מתערב בויכוח הפייסבוקי המטומטם שהתפתח סביבה ולנוכח ההערות המזלזלות והמתנשאות של משתתפי הדיון והתשובות המזלזלות/מתנשאות לא פחות שסיפק בעל הרכב, הבנתי את הכיוון ואני בטח לא טורח להתווכח לא איתם ולא איתו. זה שלו, שיבקש כמה שבא לו. אם הוא דורשש 140 אז אני דורש 100 על הסופה שלי. ככה בא לי. רוצה? תכין העברה בנקאית....
אני לא מבין, באמת לא מבין, למה אתה כישראלי שמתכוון להמשיך לחיות כאן בישראל (עם כל מה שטוב ורע כאן, זה לא הנושא) אשכרה שוקל להסתבך בדעה צלולה עם רכב שאין לו חלקים זמינים בישראל. אפילו שקוראים לו טויוטה 80 והוא "אגדה מוטורית". כבר שבענו "אגדות מוטוריות" לרוב שהתבררו כמלכודות לטמבלים, המונח שטבע מישהו ששנינו מכירים בהקשר של רכבי שטח, ואחרי שיורדים לפרטיו הולך ומתברר יותר כמו חיים בסרט מנותק מהמציאות.
ליואב היתה טויוטה 100. מבחינת DNA זה יותר קרוב לל"ק 200 V8 מאשר ל-105 שהוא רכב שונה לגמרי שקרוב יותר תפיסתית ל-80. במחיר של סט בולמי זעזועים מקוריים שלו אתה מחדש/משפץ לתלפיות חצי מהליברטי שלך.
לחבר אחר היה 80 שנת 96' לתקופה קצרה והוא מיהר להיפטר ממנו. כנראה לא סמל האמינות כמו שחושבים (גם לגיל יש תפקיד באותה "אמינות" מדומיינת) ולתחזק כמו שצריך עולה כסף. אם מה שאתה רוצה זה "טויוטה גדולה" ומוכן לשלם כל כך הרבה תמורת רכב ישן ושחוט, אז כנראה שזה מה שמגיע לך. אני רק מקווה שאחרי שתתפכח, לפחות שתצליח למכור אותו לפחות באותו מחיר בו קנית.
הכל באהבה כמובן.
ואם כבר אספנות, אגדה ושיהיה טויוטה...... אז FJ40.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ויותר חשוב מ"האם תומר הדר הולך לאכול לקרדה או לא", זה שאסור לשתף פעולה עם ספסרי המכוניות האלו. כל אחד שקונה רכב במחיר הזוי, רק מתדלק את השריפה המשתוללת הזאת.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
אני מדגיש- אני בפירוש לא רוכש כרגע רכב זה או אחר. אבל זה יקרה בעתיד. ואני באמת תוהה האם מדובר ברכבים שהם אכן כאלה שישרתו אותי ואותנו לכל החיים
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
אם כבר טויוטה משנות התשעים, אז שיהיה סדרה שבעים ...
Sent from my M2003J15SC using Tapatalk
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
"כל החיים" זה משהו גמיש כמו מסטיק.
יש מי שמחזיר ציוד בעוד שנתיים ויש מי שבגיל 90 עוד יישב ביציע כמו הזקנים מהחבובות ויחרף ויגדף את כל העולם.
איל צודק בכל מילה. אלה ספסרי מכוניות.
הדרעקים האלה לא טובים במילימטר מכל אלה ששמו מקדמה של 10,000 שקל כדי להבטיח לעצמם זכות לקבל ברונקו חדש מהמשלוח הראשון שעוד לא הגיע בכלל ועכשיו כבר מוכרים את הזכות הזו ברווח של עשרות אחוזים. או שמוכרים את האייפד, סליחה, טסלה 3 הלבנה בת החודשיים שלהם במחיר גבוה ממחיר אייפד חדש, סליחה, טסלה חדשה.
המגזר הדוחה הזה לא היה מתעורר אלמלא היה כאן מגזר תואם של מפגרים חסרי סבלנות עם מנטליות שתקועה אי שם בגיל 3 שלא מסוגלים לדחות סיפוקים, שמשתפים פעולה ומשלמים.
טויוטה 80 רכב אדיר ללא ספק, אבל משום מה אני לא חושב שזו כזו מציאה. אוטו בן 27שמקוריות ממנו והלאה, שכנראה שלא שיפרו אותו בשביל העיניים היפות של מישהו/י אלא נסע בשטח והרבה, מצבו המכני לפני שבדקת הוא עדיין בגדר נעלם, חלקים רק מחו"ל (ואוטו בן 27 יצרוך חלקים והרבה, ואת זה אני מבטיח לך כבעליו של רכב שטח בן 26 שמה שהוא נסע ברוורס, ה-80 הזה עוד לא נסע קדימה.....) ואתה הרי לא מתעסק בזה בשביל הפירוק וההרכבה והברקת הצבע וציפוי הנאנו והכל בשביל מפגש ביום שישי אחה"צ בשפיים.... כמו כל הקשישים האלה מהקלאסיות - אלא כדי לטייל בשטח ולא לרחם.... נראה לי הזוי לשלם סכום כזה, אבל זה רק אני. מה אני מבין.
- - - Updated - - -
ולגבי "רכב שישרת כל החיים" - כל רכב ישרת אותך עד יומך האחרון כל עוד תיהיה לך ערוץ אספקה שוטף ואמין של חלקים באיכות מקורית או טובה יותר (ואני לא מדבר על השיפורים שאתה מביא מאמריקה לליברטי שלך, אלא על האפשרות שלך להכניס אותו היום לטיפול/תיקון כלשהו ולקבל אותו מוכן כבר מחר). רכב שמושבת כי הוא ממתין חודשים לחלק קטן אבל קריטי שאין להשיג, כבר לא משרת אותך - זה רק אתה שמשרת אותו.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
ולגבי "רכב שישרת כל החיים" - כל רכב ישרת אותך עד יומך האחרון כל עוד תיהיה לך ערוץ אספקה שוטף ואמין של חלקים באיכות מקורית או טובה יותר
אלא אם כן הוא יתפרק/יתפורר/יחליד לפני כן ...
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
סדרה 80 רכב אדיר.
באמת משהו שבנו כמו שצריך - לשרוד בשטח. לסחוב ולהעמיס ולהיות חסון. חסון - ליטוף שוב ושוב עוד ועוד ולהישבר רק אחרי הרבה מאוד מאותו דבר. וכן. סדרה 60 היה כמעט זה, ואז סדרה 80 נהיה בדיוק זה. גם בהמה בנויה מחלקים באמת טובים מצד אחד וגם קפיצי סליל ודיסקים מצד שני.
אבל.
כל זה באוסטרליה. או באמריקה. איפה שנכנסים לחנות קונים חלקים. או למוסך שמכיר את הרכב כי כל יום עוברים אצלו כמה כאלה. בישראל? סביר דרכה כזה הוא סך כל הקומבינות שעשו עליו. ויכול להיות שהבעלים האחרון פדנט וקפדן ויקה תימני שלא מחפף ולא מקצר. ודי בטוח שגם הבעלים הראשון שהיה כנראה או שגרירות או משרד הביטחון - טיפל רק במוסכים מורשים ורק בחלקים מקוריים. ואז יש את הנעלם הגדול של מה היה בין לבין.
ואז יש את החיים האמיתיים. יודע מה? אם בא אלי עכשיו הבנאדם שיש לו כזה דיזל ומציע לי החלפה ראש בראש - מפתח תמורת מפתח - סיכוי טוב שאני מסכים. ומתחיל לקלל. כי באמת חלקים זה מחו"ל ומכונאים לך תמצא. אבל גם עכשיו אני מביא חלקים מחו"ל ומכונאים? בוא נגיד שמה שסער לא ירצה או ידע לעשות אני אעשה לבד או אסע לשחרות.
וכשזה רכב לטיולים בלבד זה יותר סביר כי אפשר לחכות לחלק שיגיע.
אז סיכמנו לגבי סדרה 80 ש...וואלה שווה לשלם את המחיר בשביל מה שהוא כן יודע לתת.
אבל בכלל שאלת על לנדקרוזר 100. שזה כמו 80 רק עם מתלה קדמי נפרד ועם המון חרא אלקטרוני שאף אחד לא מכיר. זה רכב מאוד יקר לאחזקה ובמכפלות של מה שאנחנו מכירים. זה לא רכב שטח נחשק בשום מקום בעולם. ה 105 הספרטני כן. אבל 100 לא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
אלא אם כן הוא יתפרק/יתפורר/יחליד לפני כן ...
אף רכב משנות ה-90/תחילת ה-2000 כבר לא מתפורר. מי כמוך יודע שאפשר לתקן ולהחליף הכל.
כל עוד מתחזקים ומתקנים ויש חלפים זמינים (וכל עוד אתה מוכן להשקיע), הם ימשיכו לנסוע.
בסוף זה רק כמה אתה אוהב את הרכב ומוכן להשקיע בו. מה שעד לא מזמן נבע רק משיקול של כדאיות כלכלית, יהפוך לסוג של תפיסת עולם - לא לכל אחד זה מתאים, אבל כל עוד ניתן להשיג חלפים - מי שזה מתאים לו, ימשיך לתחזק אותם והרכבים ייסעו.
הרכבים האלה יפסיקו לנסוע רק כשחוקים/רגולציות ימנעו זאת מהם. ולצערנו כולנו יודעים שגם זה יקרה מתישהו, אם כי כאן אני אופטימי, לפחות לגבי הדור שלנו - בני 40-60, שאולי עדיין יוכל להמשיך להינות מהמכוניות האהובות האלה ב-15-20 שנה הקרובות. אבל הילדים שלנו, אם ירצו או לא, כבר ייאלצו לעבור להשתמש באייפד המתנייע הדוחה ובתואמיו.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
מורשים ורק בחלקים מקוריים. ואז יש את הנעלם הגדול של מה היה בין לבין.
ואז יש את החיים האמיתיים. יודע מה? אם בא אלי עכשיו הבנאדם שיש לו כזה דיזל ומציע לי החלפה ראש בראש - מפתח תמורת מפתח - סיכוי טוב שאני מסכים. ומתחיל לקלל. כי באמת חלקים זה מחו"ל ומכונאים לך תמצא. אבל גם עכשיו אני מביא חלקים מחו"ל ומכונאים? בוא נגיד שמה שסער לא ירצה או ידע לעשות אני אעשה לבד או אסע לשחרות.
וכשזה רכב לטיולים בלבד זה יותר סביר כי אפשר לחכות לחלק שיגיע.
אז סיכמנו לגבי סדרה 80 ש...וואלה שווה לשלם את המחיר בשביל מה שהוא כן יודע לתת.
אבל בכלל שאלת על לנדקרוזר 100. שזה כמו 80 רק עם מתלה קדמי נפרד ועם המון חרא אלקטרוני שאף אחד לא מכיר. זה רכב מאוד יקר לאחזקה ובמכפלות של מה שאנחנו מכירים. זה לא רכב שטח נחשק בשום מקום בעולם. ה 105 הספרטני כן. אבל 100 לא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
עם כל הכבוד ויש כבוד, הטויוטה שלך לא "מיוחדת". היא מדגם נפוץ כאן. "חלקים מחו"ל" מבחינתך זה רק מבחירה שלך. זה עולה לך קצת פחות אז אתה מוכן לחכות להם שבועיים במקרה הטוב ומוכן להסתכן שבאחת מתוך עשר הזמנות, מה שיגיע לא בדיוק יתאים. ואז תמיד יש לך אופציה למצוא מה שאתה צריך גם כאן. קצת יותר יקר, אבל זמין ומתאים ולא מוכרחים להרחיק עד טושי כדי למצוא מישהו שמכיר ויודע, כי כאמור - ויגו יש כאן כמו זבל. בכל פינה.
אבל 80 הוא לא רק ישן, הוא נדיר כאן עד כדי קוריוז. אין אלטרנטיבה לחלקים מחו"ל שגם הם יקרים. זה כבר באמת רכב שרוב הזמן יעמוד בהמתנה לאיזה חלק - או שתתחיל לאלתר - ומנסיונך עם ההנדסה של טויוטה, אתה יודע שהיא במיטבה רק כשלא מאלתרים.
ועל מה שאני חושב על "רכב טיולים" שעומד שבועות ולעתים חודשים בין טיול לטיול, כולכם קראתם פעם. ומי שלא קרא, אז בבקשה.
נכון שזה מלפני 9 שנים בערך אבל אלה אותם הרכבים והם התיישנו עוד, וכל מה שהיה נכון אז, נכון ביתר שאת גם היום.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
אני אכן יודע ממקור ראשון שאפשר לתקן הכל, את מה שאנשים חושבים על זה אפשר לקרוא גם כאן באתר. בפועל עבור רוב האנשים, תיקוני body hard core הם לא מעשיים. גם אני כנראה לא הייתי צולח את זה בלי עזרה שקטה של כמה תותחים מהפורום ומחוצה לו.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
"מעשי" או "לא מעשי" זה רק עניין של החלטה וכמה אתה מוכן להשקיע.
אתה נחוש והיית מוכן להשקיע - ויש גם מי שייעץ וסייע לך - אז מבחינתך זה כן היה מעשי - עובדה - ואתה יודע שהכל אפשרי.
כמובן שלא לכל אחד זה מתאים או "מעשי".
אבל כמו שהייתי אומר פעם - לכל אחד יש מה שאין לאף אחד.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
אתה נחוש והיית מוכן להשקיע - ויש גם מי שייעץ וסייע לך - אז מבחינתך זה כן היה מעשי - עובדה - ואתה יודע שהכל אפשרי.
.
זה כנראה היוצא-מן-הכלל שמעיד על הכלל..
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
רכבים בגיל הזה צריכים להיות רכבי אספנות בתצוגה במוזיאון ולא רכב לטיולי שטח.
אפילו שיש לו סמל של טויוטה, בסוף הכל מתעייף.
אם תנסה באמת לטייל איתו, אז כמו שכתבו פה, רוב הזמן הרכב יעמוד בהמתנה לחלפים, יקרים.
אני נגד רכבים בגיל הזה לצרכי טיולים, אבל אם מתעקשים, אז לדעתי דווקא להיילקס "סטנדרטי" יש עדיפות על 80 נדיר.
-
שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
בחיי שאני לא מבין את הקשקשת הזו.
לרוב הרכבים בגילו כבר אין חלפים על המדף.
לא הסתמכתי ב 7 שנים האחרונות על מחסן היבואן וזה לא ממש הפריע לי להביא כמעט כל חלק שהייתי זקוק לו. מדובר ברכב טיולים.
אני לא יודע להעריך כמה ה 80 אמין אבל לגבי מדובר ברכב נחשק מאוד.
אמנם לא עד כדי שאשלם את הסכום שנקבו אבל עד מאה הייתי משלם.
אגב, מדובר ברכב שגם בארהב, ובמיוחד בתקופת הקורונה נמכר ביוקר.
ממש במקרה דיברתי על זה עם ג׳ו לפני כשבוע וקצת. הרכב מתחיל להיות אפשרי ליבוא כאספנות.
למשל רכב שניתן להביא כבר מפורסם בלוס אנג׳לס בכ $13,500 שזה בתרגום לא מדוייק 135,000 שח.
למי שמתעניין הנה לינק.
אפשר לנסות לבקש את שרותיו של ג׳ו שיבדוק ויסייע ברכישה ומשלוח לארץ.
https://losangeles.craigslist.org/sf...366656171.html
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...b6d6ab720a.png
-
שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
. ה 105 הספרטני כן. אבל 100 לא. .
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ההבדל בין 100 ל-105 הוא סרן חי מקדימה ב-105.
כל השאר תת-דגמים מדגמים שונים.
מדיפוני ויניל לשטוף בצינור וחלונות ידניים, ומנוע 6דיזל טורי אטמוספרי וגיר ידני ועד טורבו דיזל ובנזינים שתיינים גיר אוטומט מחושמלי לקסוס.
יש/אין נעילות מקוריות ק/א, ועוד ועוד הבדלים תלוי איפה ובכמה נרכש במקור.
מרחק עצום בין רמת מורכבות דגם ספציפי מקצוות הגימור.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
לא מכיר לעומק את דגמי הטויוטה השונים אבל מניח שהלקסוס שבסרטון מקבילה לאחד הדגמים המדוברים פה - אז כן לקסוס אספנות בהחלט יכולה לעשות שטח קשה:
https://youtu.be/zllZq7FyU-I
- - - Updated - - -
בכללי הרעיון של רכב אספנות כרכב לטיולי שטח - אחלה דבר ולו מהחינה שרכב אספנות עובר קצת יותר קל בגרון של פקידוני משרדי הרישוי והתחבורע.
רק טסט אחד בשנה, עלויות ביטוח נמוכות וכו'
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
אם אני יורד לסוף דעתו של תומר, העיניין ברכב "לכל החיים" זה שהוא מחזיר לך את מה שאתה משקיע.
יש רכבים שקיצם ידוע, אתה קונה ל3-6 שנים, אתה יודע שתמכור, ואתה משקיע בהתאם ומקווה שעד המכירה לא יהיה תיקון ענק ושהקונה יעריך את מה שבנית.
כשיש לך רכב לכל החיים אתה שואף לעשות כל תיקון ברמה הכי גבוהה שניתן, כי כל מה שעשית פעם אחת כמו שצריך.... יש סיכוי שלא תצטרך לעשות הרבה שנים.
ואז שווה לך להשקיע חלקים מחו"ל, ומכונאי גורו וגם קצת זמן תקיעה בחניה, כי אחרי התיקון הזה .... הוא לכל החיים.
אני מומחה לרכבים לכל החיים, כבר מכרתי לפחות שלושה כאלו.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
ההבדל בין 100 ל-105 הוא סרן חי מקדימה ב-105.
כל השאר תת-דגמים מדגמים שונים.
מדיפוני ויניל לשטוף בצינור וחלונות ידניים, ומנוע 6דיזל טורי אטמוספרי וגיר ידני ועד טורבו דיזל ובנזינים שתיינים גיר אוטומט מחושמלי לקסוס.
יש/אין נעילות מקוריות ק/א, ועוד ועוד הבדלים תלוי איפה ובכמה נרכש במקור.
מרחק עצום בין רמת מורכבות דגם ספציפי מקצוות הגימור.
ולכן כתבתי - 105 הספרטני. ידני דיזל עם רצפה שאפשר לשטוף ובלי שום דבר שלא צריך...
זה רכב מבוקש מאוד לשטח.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
בניגוד לכל הכותבים כאן אני מחזיק לנדקרוזר 100 בהנאה מרובה למרות הוצאות התחזוקה, ייבוא חלקים וכו׳
לא יכול להתייחס ל 80 המדובר למרות שכבר שמעתי לפה ולפה ממי שכן בדק
בסופו של יום כולנו מחוברים לרכב בצורה כזו או אחרת ובדרכ אין קשר לעומק הכיס אלא יוצר לעומק השריטה
ממליץ לכולנו לפעול ללא לאות להגשמת חלומות יעדים ולנפץ גבולות בכל תחום
ולפתוח השירשור עצה קטנה -
הזהר במה שאתה מייחל לעצמך
בריאות אושר ושנת טיולים מבורכת
שנה טובה
ארנון
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
ולכן כתבתי - 105 הספרטני. ידני דיזל עם רצפה שאפשר לשטוף ובלי שום דבר שלא צריך...
זה רכב מבוקש מאוד לשטח.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זה גם אוטו שעולה כמו דירה (טוב נו, דירת שני חדרים בשיכון-רכבת מתפורר בירוחם או בעכו. אבל זו עדיין דירה)
כולו אוטו. כנראה שלעולם לא אצליח לרדת לסוף דעתם של מעריצי טויוטה.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
... כנראה שלעולם לא אצליח לרדת לסוף דעתם של מעריצי טויוטה.
כדי להצליח, אתה צריך להפסיק לנסות.
שחרר!
תסחף עם העדר, כמו זרזיף של שתן בנהר גועש.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
arnonmg
בניגוד לכל הכותבים כאן אני מחזיק לנדקרוזר 100 בהנאה מרובה למרות הוצאות התחזוקה
ולפתוח השירשור עצה קטנה -
הזהר במה שאתה מייחל לעצמך
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני פסימיסט ידוע ואדם נוראי באופן כללי. יעידו כל החברים הוותיקים.
מעניין מאוד לקרוא את דעתו של מי שבאמת מחזיק כזה. תכל'ס- אני מניח שרובנו (פרט למיליארדר הציוד הרפואי מהצפון, הדוכס מהעמק, שמתנהל בהיילקס כמעט מהניילון כאילו היה אלכסנדר זייד אדון העמק מנצרת ועד טבעון) חיים עם רכב שאנחנו מתחזקים באהבה, מכירים כל גרעפץ שלו ויודעים איך לפרק אותו ומה אומר כל רעש. אבל תכלס אני יוצא באמת מנקודת הנחה שקרוזר 100 יהיה הרבה יותר מתאים למטרות של תומר בן ה 50 מלמשל ג'יפ קומאנדר. אני כיום בן 45 וזה נוראי.
אני אישית חי עם הליברטי 5 שנים ולמרות שמדובר ברכב שמהווה בדיחה בחוגים רבים (כולל החוגים של הבנות שלי)- אני בניתי אותו בדיוק לצרכי ובוורדית הוא לא עשה לי בושות. אבל כמו כולם, אפרופו מה שאדם מאחל לעצמו, קשה לי לומר שהוא יחיה עוד 20 שנים. אני לא אומר את זה בגלל שהוא קקה אלא בגלל שגם אני מזדקן, יש לי בעיות גב, אני רוצה לישון בפנים, אני צריך עוד מקום בגלל שיש לי מלא ציוד. וכו. בכל מקרה- מאוד מעניין לשמוע תשובה כנה ממישהו שיש לו כזה רכב. תבורך.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
אגב, יש אצל הסוחר מכוניות אצלנו בקיבוץ (אה הוא גם מפעיל המרכולית) קומאנדר למכירה, אם בא לך.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
תומר, באותו מחיר שאתה שוקל תיאורטית לשים על קרוזר 80 מודל 94' יחיד במינו, אתה יכול מעשית לקנות היילקס 2015 כמו של אלכסנדר זייד. תלמד מאלכסנדר, הוא חושב פשוט.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
כדי להצליח, אתה צריך להפסיק לנסות.
שחרר!
תסחף עם העדר, כמו זרזיף של שתן בנהר גועש.
רק דגים מתים שוחים עם הזרם.
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
אם כבר באגדות עסקננו, חבר רכש והביא לארץ G אספנות שפורק עד הבורג ונבנה מחדש (בסדנא בגרמניה). רכב חדש שנראה טוב ונוסע מצויין.
אם הייתי צריך לבחור בינו לבין ה 80, הייתי הולך על ה G.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
אם כבר באגדות עסקננו, חבר רכש והביא לארץ G אספנות שפורק עד הבורג ונבנה מחדש (בסדנא בגרמניה). רכב חדש שנראה טוב ונוסע מצויין.
אם הייתי צריך לבחור בינו לבין ה 80, הייתי הולך על ה G.
Sent from my iPhone using Tapatalk
באיזה מחיר?
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
-
תגובה: שאלה תאורטית- אבל חשובה: האם שווה להיכנס למערכת יחסים ארוכת טווח עם ל"ק אמיתי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
אם כבר באגדות עסקננו, חבר רכש והביא לארץ G אספנות שפורק עד הבורג ונבנה מחדש (בסדנא בגרמניה). רכב חדש שנראה טוב ונוסע מצויין.
אם הייתי צריך לבחור בינו לבין ה 80, הייתי הולך על ה G.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ה-G יותר מורכב מכנית מה-80 הבסיסי.
מבחינה של סרני G נעולים, זו הנדסה גרמנית מורכבת של מנגנון הידראולי לעומת פשטות הנעילה בלנדקרוזר למשל.
גם המרווח הפנימי קטן יותר.