-
JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
לאחר בדיקה של הסעפת לא נראה שיש שם סדק..
הוחלט שהצעד הבא הוא החלפה של שני החיישני חמצן השמאליים (צד הנהג).
האם יש כאן מישהו שהיה בסרט הזה ויכול להגיד לי האם החיישנים שיש
אצל ינוביץ שווים משהו(הם סינים)?
אני בכל אופן רוצה להזמין מחול של MOPAR (בארץ זה 1800 שח WTF!!!),
השאלה אם הסיני יחזיק עד שיגיע?
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
מה קורה.
אני מניח שאם יש לך קוד תקלה אז אתה יודע מה צריך להחליף. אם זה סתם הימור, אז חבל - אתה תחליף חצי אוטו. להתחבר לסקאנר זה דקה.
אני כן יכול לומר לך שאני אישית מאוד לא מרוצה מכל מה שקניתי לג'יפ שהיה מוצר אלקטרוני שאינו או מופאר או משהו של בוש ויתר המותגים הנורמאליים. מכל הקראון למיניהם אכלתי רק צינורות.
תנסה להריץ בדיקה על החיישנים שאתה מחפש ב ROCKAUTO - פה ושם יש להם מבצעים. ושוב, אני אישית מאוד לא בעד לקנות לא מקורי.
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
זה נשמע כמו תקלת ממיר, לחיישני חמצן יש קודים אחרים, בכלל הממירים ב jk 2008 לא משהו, גם לי לפעמים זורק תקלת ממירים משום מה כאשר עולים לכביש לאחר יומיים בשטח, השערה שלי שהממיר כבר סתום או מלוכלך לאחר כל כך הרבה שנים, תנסה להוסיף תוסף לדלק לניקוי ממירים, שמעתי גם על כאלה שביטלו את 2 הממירים התחתונים ולטענתם הרכב עדיין עובר את בדיקות הזיהום בטסט.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
לגבי חיישני חמצן, אני הזמנתי מאמאזון חיישנים של denso יש טוענים שהם בדיוק זהים למקורים של מופאר.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
hadtomer
מה קורה.
אני מניח שאם יש לך קוד תקלה אז אתה יודע מה צריך להחליף. אם זה סתם הימור, אז חבל - אתה תחליף חצי אוטו. להתחבר לסקאנר זה דקה.
אני כן יכול לומר לך שאני אישית מאוד לא מרוצה מכל מה שקניתי לג'יפ שהיה מוצר אלקטרוני שאינו או מופאר או משהו של בוש ויתר המותגים הנורמאליים. מכל הקראון למיניהם אכלתי רק צינורות.
תנסה להריץ בדיקה על החיישנים שאתה מחפש ב ROCKAUTO - פה ושם יש להם מבצעים. ושוב, אני אישית מאוד לא בעד לקנות לא מקורי.
אין לי סקאנר.
בדקתי בפורומים בארהב של JK- הבנתי שזה קשור לקריאת נתונים של הממיר השמאלי (P0430 - Catalyst Efficiency bank 2)
לרוב (שוב, ע"פ הפורומים..) זה או סעפת סדוקה או החיישני חמצן לפני/אחרי או ממיר (לא עלינו!!!)
אם אתה מכיר משהו אחר אשמח לדעת!
חשבתי להזמין של חברה טובה או מופאר, אבל בינתיים עד שיגיע מחול אולי לשים זול?(קומבינציה שעדיין הרבה יותר זולה ממוסך חברה)
מפחד לעשות נזק אם אמשוך את המצב..
ב ROCKAUTO עושים משלוחים לארץ?
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
לגבי חיישני חמצן, אני הזמנתי מאמאזון חיישנים של denso יש טוענים שהם בדיוק זהים למקורים של מופאר.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
אתה מרוצה?
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
שוב.. חיישנים תקולים נותנים קוד תקלה, נסה לחפש מישהו עם jscan, האפליקציה יודעת לתת ערכים של החיישנים לפני ואחרי הממיר, כמו כן בודקת טמפ' עבודה של הממיר, במידה והערכים של 2 החיישנים זהים אז הממיר לא עושה את עבודתו, אני החלפתי ל denso ואין לי בעיות, לדעתי הבעיה שלך בממיר ולא בחיישנים.
אם אתה מרגיש שזה מסובך בשבילך או ללא גישה לסורק אז כנראה
שהכי טוב שתיגש לאחד המוסכים הרציניים שמבינים עניין ברנגלר לבדיקת מחשב מקצועית.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דניאל אדיב
אם אתה מכיר משהו אחר אשמח לדעת!
אתה מרוצה?
אני מכיר סקאנר-אחרת אני גורם לך נזק. לומר לך "כן, זה החיישן" כשזה לא החישן, זה פשוט לגרום עוול. להיכנס לך לכיס ולגרום לך לקנות משהו שאולי אינך זקוק לו
יש כאן את גרשון- GERSHON שהוא בעל מקצוע שיודע לקרוא קודים בצורה מקצועית. פנה אליו.
ROCKAUTO בהחלט שולחים לארץ
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
JK 2012
אותה תקלה
2 חיישנים
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
היתי ב"סרט" הזה.
זה קרה בגלל שגנבו לי את הממיר הקטליטי ואיתו חישן החמצן downstream
ברנגלר יש שני חישני חמצן שונים אחד upstream שיושב פיסית קרוב מאוד למנוע.
השני downstream שיושב בסוף הממיר הקטליטי.
אלו שני חישנים שונים !!! הרכבת הלא נכון תיצור תקלה.
המוסכניק השתמש בממיר חילופי (המקורי יקר בצורה מטורפת)
וקנה חישן מקורי אבל upstream והרכיב אותו במקום ה downstream זה יצר את התקלה.
בסקנר אפשר לראות את זה בקלות. רואים שהחישן לא מגיב טוב כי הוא לא מספיק חם.
וזה ההבדל בינהם, ה downstream מתחמם בקלות יחסית, זאת היות וגזי הפליטה לאחר הממיר הקטליטי לא חמים מספיק.
אגב סקנר זה elm327 הכי פשוט וזול שיש באליאקספרס + תוכנת סקנר חינמית.
60 שח ואתה מסודר..
היתי צריך לריב עם המוסכניק ולתת לו את הקוד המדויק של ה downstreem כדי שיקנה וירכיב את הנכון.
ואז הכל פשוט עבד טוב, כפי שתוכנן
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
[QUOTE=מוני אורבך;961096]
אגב סקנר זה elm327 הכי פשוט וזול שיש באליאקספרס + תוכנת סקנר חינמית.
60 שח ואתה מסודר..
הסורק הזה יכול לעבוד גם עם - jscan ? או שחייבים גם תוכנה יעודית?
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
[QUOTE=דניאל אדיב;961117]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוני אורבך
אגב סקנר זה elm327 הכי פשוט וזול שיש באליאקספרס + תוכנת סקנר חינמית.
60 שח ואתה מסודר..
הסורק הזה יכול לעבוד גם עם - jscan ? או שחייבים גם תוכנה יעודית?
לקריאת תקלות\נתונים-גרפים במנוע שלך מספיק
ELM327+SOFT TORQUE+TELEPHON WITH ANDROID
נתונים של:
חיישני מד כמות אוייר,טםפ,חמצן,מְהִירוּת,טורים.....
זמן הזרקה,load,TPS.....
רק דבר אחד-צריך לדעת להבין סכום של נתונים יחד
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
[QUOTE=Gershon;961122]
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דניאל אדיב
לקריאת תקלות\נתונים-גרפים במנוע שלך מספיק
ELM327+SOFT TORQUE+TELEPHON WITH ANDROID
נתונים של:
חיישני מד כמות אוייר,טםפ,חמצן,מְהִירוּת,טורים.....
זמן הזרקה,load,TPS.....
רק דבר אחד-צריך לדעת להבין סכום של נתונים יחד
יש משהו שיכול לעבוד עם IOS אני עם אייפון?
וגם ניתן לשנות מידות צמיגים ויחסי העברה?
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
שינוי צמגים יחסי העברה וכו זה כבר ספסיפי לרכב מסויים.
לכן צריך תוכנה יעודית בשביל זה. זה כבר עולה יותר כסף.
לא מכיר אישית את התוכנות היעודיות כי אף פעם לא נזקקתי להם.
לגבי ios אין לי מושג, אבל לדוקטור גוגל בטח יהיו את כל התשובות..
-
JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
תוכנת Jscan פועלת על ios ועל אנדרואיד ועולה דולרים בודדים.
ע״מ לעבוד איתה, אתה צריך להצטייד ב obd adapter דוגמאת:
https://ebay.to/3batS8U
כך בחשבון שהרישיון ב jscan תקף לגיפ בודד.
אגב, את כל מה שציינת (ויותר), עדכנתי באמצעות התוכנה הזו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
עדכון:
הותקנו 2 חיישני חמצן של MOPAR(לפני ואחרי ממיר) שנרכשו דרך האתר ROCK AUTO
בעלות של 1000ש"ח +- כולל מיסים וכו..
נכון לעכשיו התקלה נעלמה ועושה רושם שגם צריכת הדלק השתפרה במידה מסוימת
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דניאל אדיב
עדכון:
..... צריכת הדלק השתפרה במידה מסוימת
כמובן שהשתפרה-כי CLOSE LOOP מתחיל לעבוד
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
טוב.. התקלה חזרה אחרי נסיעה ארוכה:(
יש רעיונות? לפני שמשלימים עם ממיר קטליטי דפוק
יש דרך לאתר את התקלה עם ה-JScan?
ממש לא בא לי להיכנס למוסך..
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
כן.. להמשיך לנחש, להזמין חלקים ולזרוק כסף סתם כי לא בא לך להכנס למקום שיודע לקרוא נתונים ולאבחן תקלה, מה אתה רוצה שנאמר לך? את דעתי רשמתי קודם ההימור הכמעט בטוח שלי שאלו ממירים תקולים, אתה יכול לנסות להוסיף תוסף לניקוי ממירים של ליקווי מולי או דומה, לצאת לטיול בכביש פתוח ולתת בגז, אולי יעזור, או פשוט לגשת למי שיודע/גרשון ולתת לו לאבחן.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
גרשון אתה נותן תחושה לא נעימה לשאול שאלות
בפורום שאמור להיות ה-מקום לשאול שאלות
חבל שאתה בוחר להתנהג כמו ילד בן 8 במקום אולי לנסות לעזור
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
כן.. להמשיך לנחש, להזמין חלקים ולזרוק כסף סתם כי לא בא לך להכנס למקום שיודע לקרוא נתונים ולאבחן תקלה, מה אתה רוצה שנאמר לך? את דעתי רשמתי קודם ההימור הכמעט בטוח שלי שאלו ממירים תקולים, אתה יכול לנסות להוסיף תוסף לניקוי ממירים של ליקווי מולי או דומה, לצאת לטיול בכביש פתוח ולתת בגז, אולי יעזור, או פשוט לגשת למי שיודע/גרשון ולתת לו לאבחן.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
הרכב נבדק עם מחשב(במקום שעושה בדיקות לפני קנייה) ואמרו לי ששני החיישני חמצן לא תקינים כי יש בעיה אם הקריאה שלהם.
כנראה שהמקום לא הכי מקצועי. ניסיתי..
גרשון עושה רושם שלא ממש בא לו לעזור
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
צריך להכיר קצת את גרשון, זה האיש (ואני לא מכיר אותו אישית, רק כאן מהפורום) - נסה להתעלם לרגע מהרושם החיצוני ותן לו לאבחן כמו שצריך את הבעיה.
ואם לא לגרשון - נסה למצוא מישהו אחר שיוכל לאבחן בצורה מקצועית ועניינית את הבעיה ואז הדרך לפתרון תהיה ברורה יותר.
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
גרשון הוא איש מקצוע מעולה,הוא משתף כאן הרבה חומר מקצועי
אבל כדי לאתר בעייה במדוייק צריך להיפגש איתו ולתת לו לאבחן.
מבטיח לך שתפגש עם אדם רציני שיקדיש את כל הזמן שצריך כדי לאתר את התקלה.
-
JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
לא הבנתי מי התינוק פה.
לי זה נראה יותר כמו בעל הרכב שקנה אוטו יקר וחוסך על תשלום לבעל מקצוע איכותי ומנסה לקבל תשובות רציניות בחינם או בתשלום מופחת מאנשים לא מקצועיים.
קיבלת תשובה פשוטה-
כנס למקום מקצועי שיודע לקרוא גם תקלות וגם ״זרימת נתונים״ מהחיישנים ולנתח את זה באופן כזה שלא תמשיך לבזבז כספך וזמנך על חלקים לא נכונים רק בגלל שאתה חסכן.
אז תתבגר קצת ותעשה מה שצריך כמו גבר ולא כמו נער מתבגר שאין לו כסף לתחזק את הגיפ שקנה בכספו האחרון.
נ.ב
גרשון לא חייב לך כלום עד שלא תשלם לו.
הוא מתפרנס מהידע והכלים שלו.
גרשון חד אבחנה. עוד בתגובה 16 הוא איבחן אותך בחדות
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
לא הבנתי מי התינוק פה.
לי זה נראה יותר כמו בעל הרכב שקנה אוטו יקר וחוסך על תשלום לבעל מקצוע איכותי ומנסה לקבל תשובות רציניות בחינם או בתשלום מופחת מאנשים לא מקצועיים.
קיבלת תשובה פשוטה-
כנס למקום מקצועי שיודע לקרוא גם תקלות וגם ״זרימת נתונים״ מהחיישנים ולנתח את זה באופן כזה שלא תמשיך לבזבז כספך וזמנך על חלקים לא נכונים רק בגלל שאתה חסכן.
אז תתבגר קצת ותעשה מה שצריך כמו גבר ולא כמו נער מתבגר שאין לו כסף לתחזק את הגיפ שקנה בכספו האחרון.
נ.ב
גרשון לא חייב לך כלום עד שלא תשלם לו.
הוא מתפרנס מהידע והכלים שלו.
גרשון חד אבחנה. עוד בתגובה 16 הוא איבחן אותך בחדות
עוד ליצן..
הjk נקנה בתור תחביב ולכן רציתי לעבוד עליו לבד עד כמה שאפשר..
את היישור קו הראשוני עשיתי באחד מהמקומות המוכרים בעלות של 30K שח
בגלל שבבעלותי מספר רכבים ועוד כמה צעצועים חשבתי למה לא לנסות
מה כבר יוכל להיות.. בארהב הם עושים את זה כל הזמן, זהו..
איפה זה פוגש אותך חבר?
למה אני חייב לקחת את ההעצה הראשונה שנכתבה בשישרור ולא לשמוע עוד דעות??
לא ביקשתי דבר בחינם אלה התייעצתי בפורום שמעודד "עשה זאת בעצמך"
כך חשבתי בכל אופן, אבל מסתבר גם פה יש בריוני מקלדת שמרגישי שיש להם זכות
לרדת לפסים אישים עם אנשים שאינם מכירים ועוד מתיימרים לדעת את מצבם הכלכלי
בועז אם רציתי להעליב הצלחת.. כל הכבוד..
חשבתי שזה בית חם לג'פאים, טעיתי..
שיהיה לך רק טוב חבר
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
דניאל, בבקשה לא לרדת לפסים אישים, ולא משנה אם אחרים עשו את זה לפניך או אחריך.
כל אחד תורם מה שנוח לו לתרום, בא ונשאיר את זה שם.
ולשאלתך. כן אפשר (וצריך) לאבחן ממיר קטליטי שלא עובד.
בשביל זה אתה צריך להסתכל על הגרפים שמוצאים שני חישני החמצן, אחד לפני הממיר ואחד ממש אחרי.
זה בדיוק מה שהמחשב עושה, הוא עוקב אחר שני החישנים ובודק האם הממיר עושה את עבודתו.
או שהוא סתם צינור שלא עושה דבר.
זה שלפני הממיר נקרא up stream וזה שאחרי down stream
יש הרבה תאוריה מאחורי זה איך צריך להראות הסיגנלים בשני החישנים. הכל נמצא ברשת.
אני אנסה לסכם במספר משפטים אבל כמובן שזה לא יהיה מדויק.
בעיקרון הסיגנל של ה down stream עוקב אחרי ה up stream אבל הרבה יותר לאט ופחות מודגש
ב idel אפשר לראות זאת בקלות. ה up stream מתנדנד בין עשיר לעני כל כחצי שניה כמעת כמו סיגנל ריבועי.
ה down stream עוקב אחריו אבל הרבה יותר לאט, הסיגנל נראה כמו סינוס באמפליטודה נמוכה.
צריך גם לבדוק את המצב ב 3000 סלד.
אם תפרסם תמונות של הגרפים במצבים השונים אוכל לעזור לך יותר לאבחן.
שוב יש הרבה חומר באינטרנט רק תגוגל את הנושא ויהיה לך שפע של מידע
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
צודק! ומקובל...
תודה על הרצון הטוב
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
הבעיה בתקלות כאלו שגם אם תראה את הנתונים והגרפים בזמן אמת,
צריך לאבחן האם הנתונים שגויים מהחיישן עצמו שמפיק אותם, או,
שהוא מציג מבחינתו נתונים נכונים שהוא חש והתקלה במקום אחר.
זה יכול לדעת בעל ניסיון וידע שרואה את התמונה הכוללת של שאר הנתונים.
כך שהשוואה מול גרפים או צילומי מסך שיש באינטרנט, לא בטוח תביא אותך למסקנה הנכונה והפיתרון.
רענן
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
-
תגובה: JK 2008 - מנסה לפתור את תקלה P0430
האם החלפת הממיר פתרה את הבעיה בסוף ?