-
דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
כתבתי בכותרת בועט, אבל לא בטוח שזו ההגדרה הנכונה, התחושה אחרי נחיתה מבאמפ בכביש או בשטח היא שהתחת בועט (אחרי הנחיתה) ויש תחושה שהכסא נהג זורק אותך קדימה, חשבתי שזה סימפטומים של בולם עייף, אבל בשטח גבשושי לא מרגישים את זה, אין שיוט ונדנוד חסר שליטה (גם בלי מוטות מייצבים) רק הקטע הזה של נחיתה מבאמפ, כשהאוטו ריק ומלא כמעט אותו דבר, אז אני לא יודע כמה זה קשור לאופי הקפיצים (לא מקוריים)
פירקתי את הבולמים (קוני מאחור) וראיתי שבהתחלה (10 ס"מ מפתיחה מלאה) הם קצת סמרטוט אבל בהמשך הם נהיים בטון.
אז... אני שואל את הפורום האם זה סימפטום מוכר של דיסקו 1 או בולמים שבדרך להיגמר?
עריכה, לא נהגתי אף פעם ברכב קצר ולא יודע כמה זה דומה לתחושה של בעיטה של רכבים קצרים.
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
קוני - איזה?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
בדוק מוטות מייצב אחורי חופש במוטות המחברות יכול לגרום לתופעה
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
אין מוטות מייצבים
אבל זה היה ככה גם כשהיה מאחור, זה קורה בנחיתה ניצבת בלבד, כמו שעוברים באמפ בכביש, זה לא קורה בחריץ אלכסוני או בור מזדמן, לחבר'ה פה שנהגו על זחלים (ולא מרכבה) אז אני משתדל לשבור ג'עג'ועים בזוית [emoji6]
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
נתת תיאור מדויק של בולמים גמורים.
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
אוי, קיוויתי לתשובה אחרת [emoji53]
אפרק לקחת מידות ואחפש חדש, בעצם עפ"י המק"ט יכול לחפש מידות ברשת.
הם מתכווננים, כך כתוב עליו לפחות, כיוון יעזור?
אגב, קדמי יש פוקס (בלי מיכל) הם ניתנים לשיפוץ נכון?
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
הייתי בודק אולי אתה סגר על הבולם בסגירה מלאה (כנראה שאתה לא מגיע לזה בסיטואציות שהן לא באמפרים).
אולי לכוון באמפסטופים
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
התיאור של חלק מהדרך שהולך על ריק, וחלק מבצע פעולת בלימה, לא משאיר ספק באשר למצב הבולם.
זה לא כוונון ולא תנאים חיצוניים. את אלה ניתן לבדוק לאחר שהבולם תקין ברמה הבסיסית.
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
אוקי.... אז המלצות לבולמים מה כן ומה לא?
ומה אפשר להביא ע"י אמאזון?
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
החלק שהולך על ריק. חוזר לבד או לא?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
לא זוכר, נראה לי שכן, ייבדק מחר.
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
1.כן בולמים
2.SET של 4 בולמים מאותו יצרן
3.FOX עם בדיקה\כיוון של קדמיים
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
גרשון, סט של 4 בולמים מאותו יצרן זה אומר או לרכוש עוד 2 פוקסים ולשפץ את הקדמיים, או לרכוש סט חדש קומפלט.
אני בעד סט חדש קומפלט, הכי טוב חדש.
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
מוטי
אפשר גם כך-אמנם שזה לא מעט כסף
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
ברור שזוג פוקס יעלו פחות מ4 פוקס,אני לא נעול דווקא על פוקס, הם יעלו יותר מכל הרכב ביחד. [emoji6]
אני אברר מחירים מחר, תודה.
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
פוקס עולים 1150 + מע''מ לאחד.
שני אחוריים חדשים ואת הקדמיים תשאיר בלי לשפץ.
האמת שאני לא מרגיש שהפוקס נתנו לי איזה שיפור משמעותי על האולדמן שהיו לפניהם. אפילו ההיפך.. זה אולי מורגש בנסיעה מהירה לאורך זמן בשטח. בשאר המצבים פחות נוח. ובמקרה שלך נראה לי שזה לא בפרופיל הנסיעה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
וכמה יעלו קוני / ome מקביל כזה או אחר?
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
אני בטח מביך את עצמי, אבל זוג מונרו להיילקס עלו לי כ270 ש"ח כולל מע"מ, ביחד, ואני מרוצה מהם.
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט&qu ot; אחרי מעבר באמפ
הלוואי, את המחירים האלה אני מכיר, אבל להבנתי ספיראלי צריך בולם איכותי יותר מאשר עלה.
מקווה שאני טועה.
בכל מקרה, הדיסקו שלי לא אוטו מרוץ, אני לא טס בשבילים, ולא קופץ על מדרגות, רק מצפה לשיכוך סביר בתנועה בקצב של 30 עד 50 קמ"ש בשבילים בלי להרגיש שמישהו בועט לי בגב.
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
לדעתי זה בכלל עניין של קפיצים ואתה סוגר מהלך כשאתה עולה על באמפר.אתה חוטף מכה מהבאמפ סטופ בגלל שהקפיץ עייף.
לעיניין הבולם,לפי התיאור שלך גם הוא כבר עייף,אבל בולם גמור ישפיע על הנדנוד של הרכב לאחר הקפיצה ולא בזמן הקפיצה
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
אני מדבר על הנחיתה אחרי הבאמפ (נגיד בכביש, כשאין עוד הפרעות של בורות נוספים) ,כשהגלגלים האחוריים יורדים מהבאמפ לכביש, והמאסה נוחתת על הקפיץ, אין שיכוך החזרה.
אני אצלם מחר את האוטו עובר באמפ מול הבית,הכי קל.
שלחו לי עכשיו סרטון מהסופש, אבל בירידה, נראה לי שאני צריך להחליף 4 [emoji1745]
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
אם זה בירידה של המסה אחרי הקפיצה זה קפיץ,אם זה קורה בעליה אחכ זה בולם.
את הבולם קל לבדוק,תקפוץ על הטמבון ותנדנד חזק ותבדוק את מהירות השיכוך.צריך לעצור את הנדנוד כמעט מיד
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
ניסיתי את זה, המשקל שלי 90 קילו לא כ"כ משפיע על הקפיץ.
ייתכן שזה קפיץ הבי דיוטי ל110 עמוס, והדיסקו לא כבד מספיק
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
אצלי יש את אלו, של טרהפירמה.
סהכ אני מרוצה.
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
ראיתי את זה, תודה על ההמלצה.
האם LR PARTS "מפנקים" (כלומר, שלם ושכח) בכל הטיפול הלוגיסטי כמו LR DIRECT ?
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוטי ג.
אני מדבר על הנחיתה אחרי הבאמפ (נגיד בכביש, כשאין עוד הפרעות של בורות נוספים) ,כשהגלגלים האחוריים יורדים מהבאמפ לכביש, והמאסה נוחתת על הקפיץ, אין שיכוך החזרה.
אני אצלם מחר את האוטו עובר באמפ מול הבית,הכי קל.
שלחו לי עכשיו סרטון מהסופש, אבל בירידה, נראה לי שאני צריך להחליף 4 [emoji1745]
נשמע כמו בולם אחורי גמור. סבלתי מאותה תופעה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: דיסקו 1 "בועט" אחרי מעבר באמפ
סט קומפלט של terrafirma, מתאים לדיסקו מוגבה 2" (אחפש מידות פתוח סגור לוודא שזה זהה למה שמורכב כרגע) יעלו לי 1833 ש"ח כולל מיסים ומשלוח עד דלת הבית.
לדעתי עסקה משתלמת, אני מניח שהם ישרדו את כל התקופה שהאוטו יהיה אצלי