שלום.
מתלבט בין bf A/T לבין מקסיס 811
המחיר גבוה בכ300 ש"ח לצמיג. את הbf אני מכיר טוב. למישהו יש ניסיון עם ה811? איך הדופן של ה811?
תודה
Printable View
שלום.
מתלבט בין bf A/T לבין מקסיס 811
המחיר גבוה בכ300 ש"ח לצמיג. את הbf אני מכיר טוב. למישהו יש ניסיון עם ה811? איך הדופן של ה811?
תודה
גם אני התלבטתי באותו העניין בדיוק.
בסופו של דבר ראיתי שבמידה שלי (265/65/17) ה 811 מגיע עם 2 שכבות בדופן וה bf עם 3 וזה מה שהיטה את הכף מבחינתי.
מה שכן, כדאי לוודא את מדינת היצור של הbf, שמעתי על קילופים שמתגלים בצמיגים המיוצרים בתאילנד בניגוד לאלו המיוצרים בארה''ב
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
איפה ראית את זה??? שבדקתי באתר של מקסיס אוסטרליה ראיתי שה-811 הוא 3 שכבות ולא צויין הבדל במידות.
אני הרכבתי זוג 811 בעקבות ביקורות טובות. מאז עברו כבר שני טיולים לא קלילים ועוד כמה נסיעות שבילים מהירות + כמות קמ נאה בכביש ולא הרגשתי איזו בעיה או ירידה ברמה לעומת הבי אף.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
תסתכל על הדופן של הצמיג ותראה מה כתוב.
גם אני באתי בכוונה לקנות 811 אחרי שראיתי באתר האוסטרלי שהם 3 שכבות, הופתעתי שבארץ הם רק 2....
העירו לי בשרשור של הפאג'רו שלי שיתכן והדבר תלוי במידת הצמיג, אולי אתה הרווחת....
חוץ מזה אין לי ביקורת רעה על מקסיס. בפוראנר יש לי מקסיס 8060 שעושים עבודה נהדרת, לא יודע כמה שכבות הם בדופן.
גיא
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
וואללה צודק האיש.
הסתכלתי עכשיו, ב-bf כתוב 3 שכבות ובמקסיס רק 2.
זה ממש מעצבן כי בכל האתרים כתוב שהמקסיס 3 שכבות וזו הייתה אחת הסיבות לבחירה בדגם הזה.
נכון למידה 245/70/16.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
ההסבר ששמעתי הוא שהצמיג 3 שכבות של 811 יעלה בערך כמו ה bf ko2 וליבואן לא משתלם לייבא אותו. חבל, לדעתי הפסד שלנו.
עוד יותר חבל שמי שלא שואל חושב שהוא מקבל 3 שכבות.....
גיא
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
כן, ראה תמונה
גיאhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...7d7e9aedcb.jpg
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אני לא כותב מידיעה מוחלטת, אבל כבר נאמר כאן יותר מפעם שיש שכבה ויש שכבה. לא מצאתי מבחן השוואתי בלתי תלוי שבודק את זה (אולי שווה לשלוח לפרוג'קט פארם הצעה), בטח שלא בצמיגי at, אבל הנה כתבה בנושא. אמנם של יצרן צמיגים עם אינטרס, אז צריך לברור את המוץ מהתבן, אבל שווה קריאה.
https://www.coopertyres.co.za/News/C...203-PLY%20MYTH
תשמעו יש פה איזו תעלומה.
בטיול בסופש האחרון כיסחתי את אחד המקסיבים האחוריים.
מכיוון שהצמיגים חדשים יחסית הרשיתי לעצמי להזמין צמיג בודד ולהרכיב.
הגיע מקסיס RAZR 811 AT שנראה זהה לישן שיש לי אבל על הדופן מצויין 3 שכבות ולא 2 כמו בקודמים.
וגם בסוליה יש הבדל.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...f60dcbefcb.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...5e0d31901a.jpg
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
שמע
בזה הרגע הרסת את הטיעון שלי שאין בארץ מקסיס 811 עם 3 שכבות בדופן.
עכשיו אני שוב בדילמה לגבי הצמיגים הבאים....
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
ishc
בחלק מהמידות יש גם 2 פליי וגם 3 פליי (הדגם עם 3 פליי נקרא LT או משהו כזה), למשל ב-265/65/17 זה קיים.
על פי האתר של מקסיס, הם גם שונים קצת גם במידות, ה-3 פליי קצת יותר רחבים והקוטר קצת יותר גדול
אני בשבוע שעבר החלפתי את הטויו אופן קאנטרי MT השחוקים שלי במקסיס ביגהורן. הסוליה נראית כמעט אותו הדבר אבל איזה הבדל. נסיעה ראשונה יצאתי מהאוטו ובדקתי, האם נוזל לי שמן מהדיפרנציאל הקדמי, אולי הדרייבשאפט מסובך במשהו, שכחתי לעשות איזון!?!? אחרת למה הכל מרגיש כל הזמן כאילו שאני נוסע על חצץ. נאדה, הכול תקין. פשוט המקסיס צמיג גס ולא נעים.
שמע, היו לי מקסיס טרפדור שהרגישו נהדר. הכל תלוי כנראה ממה עברת (מקסיס 770....)
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
הביגהורן ידוע כצמיג נוקשה ולא נעים לנסיעת כביש, סתם זול ונראה אגרסיבי...
לך תדע אולי בשטח יש תמורה למחיר הזול, ...סלעים רטובים זה אחלה מבחן (:
צחי , תבדוק דירוג משקל של שני הדגמים.
לדעתי רכב במשקל שלך צריך להקפיד על LT . לדעתי אם לא מופיע LT ..אז האות d ואחריה ערך מספרי: ראה בקישור הנל..
https://www.goodyear.eu/en_gb/consum...-markings.html
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
LT זה גם צמיגים בדרוג C.
D אלו צמיגים קשים בהרבה מקרים.
אם מישהו יכול לתת קישור לאתר של מקסיס עם מפרטים מסודרים זה יהיה מעולה.
אני הסתכלתי גם באתר האמריקאי וגם האוסטרלי ולא מצאתי מה שאני מחפש.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
לא מופיע פה המפרט של המידה שלי 245/70/16
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
נכון, חשבתי בטעות שאתה עם 265/65/17.
בכל מקרה זה כנראה אותו סיפור, רק מוזר באמת שהמידה שלך לא מופיעה באתר
הוא צריך צמיג איכותי וטוב.
אני נוסע מספיק שנים בשטח עם רכב עמוס במעל חצי טון, ובלחץ אויר נמוך, כל הזמן עם צמיגי LT דרוג C.
מה שצובט וקורע צמיג 3 שכבות מדרוג C יקרע גם צמיג מדרוג D.
ומצד שני, צמיג D יהיה פחות גמיש ופחות נוח בכביש באותו לחץ אויר.
ואז אתה מתחיל משחקים של לחצים וקומבינות כי אתה לא משאית.
אז אין שום סיבה לבחור מראש בצמיג פחות גמיש שיהיה פחות נוח גם בכביש.
ומצד שני, לא כל צמיגי דרוג C נולדו שווים.
סליחה.. תביא מספרים לא תחושות.
אתה לא עושה השוואה נכונה...
אתה שוקל יבש יותר מרבע טון פחות ממנו.
את עם 80 סוסים.. ולא משנה כמה העלים שלך נוחים זה לא מתקרב לטריטון עם סלילים מקדימה. גם הבסיס גלגלים שונה מהותית והרי כל הלו מתורגמים בשטח לקצב תנועה אחר.
ההload rating הוא בדיוק זה.. מגדיר משקל מקסימלי על הצמיג.
משקל עצמי שלך1.7טוןלערך + חצי טון ציוד חלקי 2 .. אמור לתת לך את הload rating הנכון לך.
עכשיו תכניס למשוואה את המשקל העצמי של הטריטון 2.1טון בערך ..
ואגב.. גם המידה שונה.
ככל, גובה נתון על גנט 15 יהיה עם load rating נמוך משל גנט 16... וכן הלוואה.
לדעתי הלא מקצועית כל צמיג אמור להחזיק חצי ממשקל הרכב לפחות .. הרי בכל עליה שאתה משלב לlow זה כמעט מה שקורה בלי להוסיף את המשתנים מהקרקע ואיבודי אחיזה.
ואם תחושות והשוואות.. אז הייתי מאחוריו עם היילקס 2021 עם 150סוסים... הוא נעלם לי עם הספק דומה.. הוא נסע מהר מדי בשביל הגומי הנעים והרך הזה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
כתבתי בשצף קצף.. כנראה לא מספיק רהוט.
הload rating שרלוונטי להיילקס 97 שלך לא רלוונטי לl200 2007 של צחי.
ואם תצלול למספרים תראה כמה אני לא טועה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אתה לוקח את הדיון לכיוון לא רלוונטי על מספרים, בעיקר כי הם לא מדוייקים ולא קשורים למהות השאלה.
לצורך עצירת הדיון המיותר על המספרים, אנחנו מדברים על 2.5-2.7 טון למשקל מלא.
אני מחזיר את הדיון בחזרה לשאלה של צחי לגבי עמידות הצמיג.
הרכב של צחי לא חריג ולא שונה במשקל מכל הסגמנט של הטנדרים.
הרכב הזה מגיע עם מספר מידות.
יש גם צמיגים לעומס גבוה גם עם שכבה יחידה בדופן.
השכבות הן כלל אצבע נוח לשימוש אבל גם בין 2 צמיגים באותה המידה עם אותו מספר שכבות יש הבדלי עמידות וזה קשור לאיכות ומבנה בעיקר.
לא השכבה הרביעית תציל אותו מצביטה אלימה בדופן.
לצורך העניין, צמיג LT במדרג C די והותר לרכב שלו, לא זה צריך להיות הקריטריון לפסילה/או בחירה של צמיג.
אגב, מידה 15 דווקא יכולה להוות יתרון של יותר נפח אויר לתמיכה באותו המשקל אבל בלחץ נמוך יותר, זה יתרון, לא חסרון.
במידה של 245/70/16 יש צמיגים D וגם C, ובמקומו הייתי בוחר את הצמיג LT הכי איכותי שאני יכול להרשות לעצמי ולאו דווקא צמיג D אבל של מותג פחות איכותי.
צמיגי D בד"כ גם קשיחים יותר, וזה מורגש בכביש, וצריכים יותר הורדת אויר בשטח כדי להתגמש ולאחוז טוב.
ובדכ הם גם כבדים יותר על כל המשתמע.
לטיולי משפחות ולנטייה לנסוע מהר... הD ייתן לו עמידות גבוהה יותר, לדעתי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
דורון,
אני חסיד קטן מאוד של הסגידה למס' השכבות. כל הנושא של מה זה שיכבה, ומה עדיף 3 שכבות דקות, בטכנולוגיה אחת, או 2 שכבות גיבורות בשכבה אחרת.... כל זה לא מוגדר ולא ברור, ולכן, אישית אני פחות מתרגש מהמס'.
אבל,
שאותו היצרן, עם אותו דגם צמיג, אחד מותאם ל C ואחד ל D, יש לי את כל הסיבות לחשוב שהדופן של ה D חסונה יותר.
מבלי בכלל להבין איך היצרן הגיע לעומס גבוהה יותר (הוסיף שכבה? הוסיף חומר? שינה חומר?).
בקיצור, יש לי בעיה עם ההצהרה הגורפת ש C 3 שכבות יהיה עמיד כמו D.
איפה החידוש כאן?
איפה ראית שנאמר דבר כזה?
אל תוציא דבר מהקשרו, זה שרשור, יש בהודעות הקודמות את הייחוס לתשובה.
דיברו על נסיעה מהירה בנקרות, וצביטת דופן על סלע, זה משהו שמפוצץ גם את הצמיגים הכי גיבורים ברכבים כמו שלנו.
כתבתי- ואתה מוזמן לחזור ולקרוא, שלדעתי לרכב הספציפי, צמיג D מיותר בהתיחס לחסרונות, ואם יש הבדל במחיר, אדרבא.
גם לא הייתי משלב צמיג D בצד אחד של הסרן וצמיג C בצד השני, גם אם הסולייה זהה.