נאסר קיבל את הגלגלים הגדולים שלו..
בתמונה מודל 2021 מול 2022:
קובץ מצורף 136699
Printable View
נאסר קיבל את הגלגלים הגדולים שלו..
בתמונה מודל 2021 מול 2022:
קובץ מצורף 136699
אני לא מוצא את הסקירות של יורוספורט.
אשמח לקישורים.
אני מסתכל בפייסבוק בעיקר ואוהב מה שאני רואה השנה: (: יש סמוראי... ועוד קלאסיקות
https://fb.watch/ahuED8_Vkc/
יש מצב שאאודי ופטרהנסל פחות מבסוטים מאיך שהמירוץ התחיל.קובץ מצורף 136707קובץ מצורף 136709
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
קישור לסיכום היומי של דאקאר הרישמי.
https://youtu.be/OerN7WTBl6Y
פטרהנסל וקרלוס סיינס מתחרים עם אודי חשמליות.
אל עטייה מוביל בהפרש של דקה.
שווה לעקוב.
האודי הזו בהחלט מסקרנת
https://youtu.be/t8uCJb9Iybw
דווקא להם עבר בהצלחה (;קובץ מצורף 136714קובץ מצורף 136715
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ורק הטנדר של imri תקוע בארץ בגלל כמה ספרות בשלדה ;)
חשד לפיגוע נגד צרפתים בסעודיה: פיצוץ נגד רכב בראלי דקר (רכב סיוע לפני שבוע, פצוע קשה).
https://www.ynet.co.il/news/article/...content=Header
העיקר שהמירוץ לא מתנהל באפריקה כי מסוכן שם.
כן יש להם מסלול יותר קל, ובסטייג' השני הוא בכלל בוטל עקב הצפות.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
חשוב גם לומר שכל קטגוריית הקלאסיק היא לא בדיוק ״ראלי״ אלא מסע ניווט עם זמנים - כלומר חייבים להגיע בזמנים מדוייקים לנ״צ-ים ועל הדיוק מקבלים ניקוד. הם לא בפול גז כל היום כמו הראלי האמיתי.
לא הבנתי, יורד ניקוד למי שמקדים?
כן הבנת:)
השנה בשביל הגיוון הוסיפו אלמנט של ניווט נטו בלי שעון, כלומר בודקים כמה נסעת כדי להגיע - תחרות על ניווט נטו ללא אלמנט מהירות. בקיצור - טיול נחמד בסעודיה על ענתיקות מירוצים מגניבות אש, עם קצת תבלון בשביל החוויות בסוף היום.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Regularity_rally
https://www.dakar.com/en/dakar-classic
בנתיים עושה רושם שמה שהורג את החשמליות של אודי זאת בעיה במתלים. שוב ושוב בולמים קורסים ולוקחים איתם את המתלה.
מודה שלא התעמקתי, וזה רק מהתקצירים ביוטיוב.
אכן.
מוזר להפליא, המערכת היחידה באוטו הזה שלא היה צריך להמציא אלא פשוט להעתיק, דווקא היא מהונדסת גרוע..
Sent from my HD1903 using Tapatalk
אולי עיניין של משקל?
זה באמת מוזר.
לא התעמקתי בכיצד הרכב בנוי, יש כאן אנשים שיש להם ידע מקצועי ומעשי רב בתחום.
להבנתי המתלים די סטנדריים כלומר מנועים במרכז עם ציריות שיוצאות לגלגל.
יכול להיות שהחברה פשוט לוחצים את האוטו יותר מדי (היו שם כמה תעופות יפות מאוד גם של רכבים אחרים).
אולי משהו בהתנהגות שונה של המנוע ובלימת המנוע בהמראה לקפיצה גורם להם להעברת משקל לא נכונה לעומת מה שהם רגילים, ולנחיתות לא טובות.
באמת מעניין לשמוע מהח'ברה שבונים ומתחרים כאן, מה דעתם המקצועית.
כל מי שיחווה דעה נחרצת מתמונה אחת או שתיים מהמרחק הזה הוא חרטטן.
צריך לבדוק טוב מקרוב את סיבת הכשל.
הימור שלי, הרצון לחסוך במשקל . רק שבחרו בטעות כמה נקודות שלא היה צריך לחסוך בהן, בדיעבד…
גם יכול להיות מזל רע. נראה שקרלוס סיינז מתקדם בסדר גמור.
אני מחזיק אצבעות לנסיך הערבי שנוהג על היילקס מס' 201 - רק כי יש לנו אותו רכב :rolleyes:
קובץ מצורף 136825
ההיילקס 'הזה' עם 37". בקרוב אצלך.
(ויש גם היילקס על 32" שמצליח לא רע בכלל).
המעניין באמת הוא שהם עברו ל 37" רגע לפני המרוץ, בלי לשנות יותר מדי, וזה אחרי שעברו מהשמינייה שעבדה מצויין למנוע החדש של הלנדקרוזר 300 - כי צריך למכור אותו. זאת אומרת שלדה ומתלים כמו קודם, עם חטיבת הנעה חדשה מצד אחד וגלגלים גדולים מצד שני. צריך לזה אומץ.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אפילו טויוטה מתקלקל.. נאסר נסע חצי סטייג' עם הנעה קדמית בלבד.
והחברה של אאודי מתחילים לתת בראש, אם כי לפרוטוקול בלבד.
רק באופנועים יש דרמה אמיתית.
זה היה דקאר מהמעניינים בשנים האחרונות עבורי.
ממש נהניתי לצפות.
https://youtu.be/ZcwNU8KhYlM
ויש סרטון סיום.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לטעמי הניווט הקשוח דווקא פגם במירוץ הפעם. הוא הפך את אסטרטגית ההפסד המתוכנן בסטייג' לעיקר ויצר פערים עצומים שהקטינו את התחרות ואת המתח.
יש מינון הגיוני של נהיגה מול ניווט מול שרידות, והפעם הגזימו לכיוון הניווט (בכוונה או בטעות).
עדיין היה מעניין ומקסים לצפות, קטעי הדיונות האינסופיות כרגיל עוצרי נשימה.
מעניין משפט שלואוב אמר בסוף: "האאודי היו מהירות מדי, אי אפשר לתפוס אותן" - רמז לעתיד..
Sent from my HD1903 using Tapatalk