ניתן לצפות בעמוד זה
https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3999
Printable View
ניתן לצפות בעמוד זה
https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3999
תודה על כתבה לעניין
תענוג כרגיל
העיקר שגדלנו באופציה ...
למרות שאני מהדור החדש ... מבין את הקדמה ומכבד את העבר
תןדה על הכתבה - האמת לא חידשה לי על מה שידוע לי כבר מהרשת ותכלס לא בדיוק ענתה חד משמעית לשאלה שתהיה דיי רלבנטית עבורי ברונק בד לנדס או רוביקון ריקון.
דרור, אם לך הייתה האפשרות והבחירה מה היית בוחר?
אחלה כתבה דרור , אהבתי את ההסברים הטכנים והירידה לפרטים ( יחסי העברה/מבנה מתלים...) מה שחסר במבחנים שנעשו בערוצים נוספים ( נראו כמו כתבות תדמית מטעם היבואן ).
מחכה למבחני השוואה בינו לבין הרנגלר - בגירסאות הרוביקון 33 וגם האקסטרים ריקון 35 .
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
כתבה מרתקת.
לדעתי, למרות המסקנה המדכאת למדי שכתובה בסוף הכתבה שכישורי הנהג אינם חשובים זה עדיין לא כך (לפחות כך אני מקווה). ראיתי סיטואציות שרנגלר משופר לעייפה מסתבך במקומות שעברתי בקלות עם רכב נחות בהרבה.
מצד שני עדיין לא התנסתי בנהיגה ברכבים המודרניים והמתוחכמים באמת.
אולי עוד כמה שנים רכב השטח המשוכלל והאוטנומי יוציא אותנו לטיול אם נבקש ממנו יפה כשלנו לא יהיו אפילו הגה ודוושות. אני מקווה שזה יקרה אחרי ימי חיי.
תודה על המבחן שכתוב נפלא, ונותן מענה לשאלות רבות.
Asaf-a
אסף.א
אל תשכח שמי שבחן זה נהגים שיודעים מה שהם עושים, זה כבר בא להם בטבעי, ופתאום זה קל מידי.
מעיניין לראות באמת נהגים חסרי נסיון ניגשים לאותם מכשולים עם רכב מודרני או פחות מודרני. ברור שיהיה הבדל, השאלה אם באמת כבר לא צריך לדעת כלום.
כיף של כתבה, ובמיוחד תודה שבסוף השארת אותנו עם תרוץ למה אנחנו לא רוצים כזה, אני עדיין מנסה לשכנע את עצמי ;)
תודה דרור.
שלמה, מה זה חשוב מה מישהו היה קונה?
זה לא שאחד טוב והשני רע. אתה פשוט צריך לזרום עם הלב.
תודה
כיף לקרוא.
"עם הברונקו עוברים הכל בקלילות ומחייכים חיוך גדול, אבל עמוק בפנים יודעים שזה כבר לא בזכותכם. יש מצב שגם טעיתם, אבל הוא סלח לכם – ובתכל'ס כל הקרדיט מגיע לו, ולא לנהג."
הממ אני מנסה להבין אם זה דבר טוב או לא טוב.
תכלס
אם זה חוסך הגעה למוסך ואני מרוויח עוד טיול בטבע בניגוד להיום שטעות נהג עולה לי בישראל יותר מכל מקום אחר …
אז אני חושב שזה גם טוב והתקדמות
רוצה אתגר זה להתקדם לנגרר ורכב אקסטרים ותמיד יש רוביקון ונקווה שישאר ככה.
לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joy
פעם, לפני הרבה שנים (15 שנה ויותר) היה לי סופה.
כבר אז היה לי ניסיון של לא מעט שנים בשטח ובעבר היה לי גם CJ
אבל אף פעם לא היה לי רכב עם שני נעילות וזחל.
התחלתי עם סופה סטנדרטית..
כבר אז הכרתי את כל המעלות הקשים, וידעתי עם מי לא להתעסק.
ואז התקנתי שני נעילות זחל וגלגלי 33 אינץ
ופתאום הכול התהפך.
זיק הפך לדי פשוט, מצלעות קליל, וורדית מכשול קטן בדרך.
זה הגיע לשיא כאשר יצאתי לטיול מעלות של שלושה ימים שבהם עברנו את כול המעלות הקשים המפורסמים.
אלו שהיו איתי התקשו, אני פשוט עברתי.
ואז הבנתי, זה לא הנהג זה המכונה )-:
עם גלגלים מספיק גדולים זחל ונעילות + רכב רחב וגבוה זה פשוט עולם אחר.
פתאום כול המעלות הקשים הופכים לטרווילים, ואז מחפשים אתגרים יותר ויותר מסוכנים.
כי אין ממש הרבה אנדרנלין, המכונה עושה הכול.
יופי של כתבה עם ירידה לפרטים הקטנים, שאפו.
לגבי הדיסקו 2 שהוזכר, גם שם ידית עם שטנגה, מ 2005 דיסקו 3 זה גלגל אלקטרוני להעברת מצבי נהיגה.
לגבי עבירות ויכולות, הדיעה חלוקה לדעתי... מעניין יהיה לתת קכב כזה לנהג מתחיל בשטח...
מה יגידו הבדואים שמסתובבים בדרום עם סובארו 2x4 ונימצאים כמעט בכל מקום(לא מדבר על המעלות המפורסמים שכולם כמעט מכירים) שאנחנו משלבים בהם ל low....
כתבה מעולה ומפורטת.
הייתי שמח אם היה אפשר לשפוך עוד אור ופירוט על הנסיעה היומיומית. כמו שנכתב בכתבה רכב כזה יעשה את רוב חייב המוחלט על כבישי האספלט.
תודה
אלעד
מסע יח"צ מטורף
ניצן, אני מניח שאם אתה היית מנסה לשווק רכב חדש לא היית עושה יח"צ.
בטח אפילו לא היית נותן רכבי מבחן.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מסע יח"צ מטורף, הכתבה היא עוד חלק במסע היח"צ לרכב לא נגיש למרבית הקוראים מבחינת מחיר/ זמינות לא הגיונית במלאי,העיתונות מוצפת השבוע בשלל מבחני דרך לברונקו ,כל אילו קיבלו אותו ליום או יומיים נסעו נהנו ורצים לספר לחב'רה,נקווה לכתבה נוספת וקצת יותר רלווטית בעוד כמה שנים על ברונקו משומש עם כמה מאות אלפי קלומטרים ,אותי זה יותר יעניין,זו דעתי,ככתבת תדמית לרכב חדש נהנתי לקורא.
יש אפשרות לעשות כתבת תדמית / פרסומת ואז כמובן ה"מבחן" יהיה תחת כותרת מודעה ממומנת /פרסומת ( וזה לגיטימי ) ויש לבצע סקירה מקיפה טכנית והשוואתית עם יותר מ 5 פיסקאות שלא רק מהללות את המותג .( שוב היחיד שבאמת נהנתי והחכמתי מהמבחן שלו היה של דרור ).
נ.ב
אשמח למבחן השוואתי מול לנדקרוזר ורוביקון
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
ברור וידוע שמבחני רכב הם חלק ביחסי ציבור של רכב חדש. ככה רוב היבואנים דואגים שתשמע על הרכב שלהם.
אבל הכתבה אינה כתבת תדמית ולא חלק מהיח"צ של היבואן - כי במבחן כזה היבואן לוקח סיכון שהכותב לא יאהב את הרכב או יצביע על הפגמים שהוא מוצא בו.
אני מקווה שאתה מבין שכשאתה כותב שהמבחן הוא כתבת תדמית, אתה בעצם מאשים את ג'יפולוג בקבלת תשלום תמורת הכתבה.
זה קצת מעליב....
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לגבי הלואו- לא בהכרח מדד. בחצי מהמקומות שאני נוסע בהם בלואו, אני יכול לעשות זאת גם בהיי. עניין של בלאי מצטבר, או כמה בא לי לחמם את הברקסים.
בוא נשאל שאלה אחרת.
היית קונה אוטו מבדואי?
עזוב בדואי, זה לא רלוונטי. היית קונה פרייבט ממישהו שנסע איתו הרבה בשטח? ושטח קשה? (גם דרכי קוריגיישן ארוכות, או סתם אבק, נחשבות בהגדרה של שטח קשה).
לצורך ההשוואה,
גם הדיסקברי שלי, עם קצת (הרבה) כננת ושימוש בשלדה בתור סקיד פלייט, כנראה יגיע לסוף כמריר.
האם היית קונה אותו ממני אחרי זה?
אחלה כתבה.
גם מידע ענייני ורלוונטי לאוכלוסיית הפורום וגם מסלול רלוונטי ולא צילומי פוזה בדרך כורכר ליד הביית.
התגובה הזו פחות מובנת לי - "מסע יחסי ציבור" כמשפט ביקורתי יחיד בתגובה שלך - לא מצלצל לי כביקורת עניינית / ביקורת בונה. אני משוכנע שלא היה תנאי של הגהה של היבואן על הנכתב, לא דרישת זכות למחיקת מידע לא מחמיא או כל דבר מסגנון זה.
ברור שבמסגרת המאמץ שעושה היבואן הזדמנה האפשרות לקבל רכבים לנסיעת מבחן משמעותית - אנחנו נהנים מהזדמנות לשמוע חוות דעת של אנשי הקהילה שלנו, שאנחנו מעריכים את דעתם ומכירים בדרך כלל את דעתם בנושאי רכבי השטח, לאחר התנסות אמיתית בשבילי המדבר ובמספר מעלות מוכרים. מבחינתי זה מידע רלוונטי ומשמעותי יותר מכתבות אחרות שאני יכול לקרוא על הרכב, אבל מבחינתי עדיף המצב שבו מקבלים רכב לבדיקה עצמאית ולא מסתפקים בהקראת דף עם נתונים פורמלים יבשים.
כל כתבי הרכב קיבלו/מקבלים את דגמי הברונקו השונים עכשיו. היח"צ של דלק מוטורס מנחה/מבקש בשלב הזה לערוך מבחני סולו בלבד.
הם יאשרו מבחנים השוואתיים בהמשך, מהכרותי את אנשי סמל"ת יבואני Jeep, הם בוטחים במותג שלהם וזורמים עם כל בקשה שכזו - ואני לא אחמיץ את ההזדמנות הזו.
תיאוריות וסרטוני יוטיוב לחוד, ומציאות לחוד - אז מה אני הייתי בוחר? כנראה ברונקו. צריך לנהוג בו כדי להבין.
אבל אחרי מבחן השוואתי תכל'ס בשטח - אחד מול אחד על אותם מכשולים באותו זמן נתון, כנראה שנהיה יותר חכמים.
דרור, אהבתי את התשובה הדיפלומטית משהו.
פורד או סמל"ת מאפשרות ללקוח פוטנציאלי נסיעת מבחן בשטח?