פורד שחררה הבוקר את ברונקו רפטור, שזה מה שאתם באמת רוצים.
קובץ מצורף 137068
משמאל - ווילדטראק עלוב על צמיגי אופניים 35 אינץ'.
קובץ מצורף 137069
https://youtu.be/sGRuIOp4jUc
Printable View
פורד שחררה הבוקר את ברונקו רפטור, שזה מה שאתם באמת רוצים.
קובץ מצורף 137068
משמאל - ווילדטראק עלוב על צמיגי אופניים 35 אינץ'.
קובץ מצורף 137069
https://youtu.be/sGRuIOp4jUc
כן... לפני דקה בדיוק חשבתי, זה הברונקו שאני רוצה, 400 כס על 37, מתאים לי בול... רק לשגע אותנו בחלומות כל הזמן.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
איך משכנעים את הציבור שזה רכב הקניונים האולטימטיבי???
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
עכשיו אתה אומר? כבר הזמנתי את הנחות והמעפן הזה מהכתבה.
אה
לא
חלמתי
מישהו יכול להסביר לי למה היא סוגרת את המשקף של הקסדה אם יש לה חלון?
רכב מח"טים?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מלחמת החימוש בין הברונקו לרנגלר עושה רק טוב.
תענוג…
Sent from my iPhone using Tapatalk
רק דוגמא קטנה: בעלי ה- JL כבר יכולים להכניס 35״ חוקית לרישיון…
איך זה רע?
Sent from my iPhone using Tapatalk
צוחקים איתך סרג'יו
בהחלט מתאים.
יסכימו להחלפה על דיסקו 1?
אני לא חושב שירידות על רמת הנהיגה של בני משפחת הול יכולות להתקבל בהבנה.
בכל זאת.....
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אגב... נמרוד... עכשיו זה החלק שיורדים על מי שיצא פראייר שקנה בדלנדס עם ציור של כוס על הכנף שזה אוטו לכוסיות כדי שימכרו בזול?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
האמת.. תחושת פיספוס נוראית לרוכשים את הדגמים הרגילים, איך אפשר להשוות בכלל, למי שיש את הממון המתאים ההפרש לרפטור כבר זניח, שלמה kook??? נפתרה ההתלבטות?
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
ויש מי שכבר הספיק לבחון כזה
https://www.youtube.com/watch?v=jXECSVUb61k
קובץ מצורף 137075
נגמרו הדילמות.
רמי ההתלבטות העתידית שרירה וקיימת
הרפטור מבחינתי לא בא בחשבון אפילו בחלומות מסיבה פרוזאית לחלוטין...המיפלץ הרחב הזה לא נכנס לחניה המקורה והדי צרה שיש לי בבית- כיום הרנגלר שלי בקושי עובר..אז כזה מיפלץ אין סיכוי....וחוץ מזה במחיר הצפוי של הברונקו רפטור בארץ גם לא יישאר לי כסף להחליף ךבית עם חניה רחבה יותר..
תכלס לסיבות סמי מעשיות - אם ניקח את התמחור של הרוביקון 392 בארץ כקנה מידה (סביב 700K ש"ח) אז הברונקו רפטור יעלה לפחות 650K ש"ח חורג בהרבה ממחיר ה"פושטים" הרוביקון ריקון אקסטרים והברונקו בד לנדס.
נהיגת שבילים מהירה סטייל באחה זה לא סיגנון נהיגת השטח המועדף עליי
והסיבה המכרעת למה לא גם בתקציב הזה 470 כ"ס של ה- 392 מול רק 400 כ"ס לרפטור
ולטעמי מהתמונות והסירטון הברונקו רפטור כבר מצועצע ומקושט מדיי עם הכנפיים הענקיות האלו וכו'.
לא שהברונקו רפטור משנה לי משהו (מלבד העובדה שאקח אותו למבחן...) - אבל היחצ"ן של דלק מוטורס אישר לי היום טנטטיבית שיש כוונות רציניות להביא את הברונקו רפטור הזה גם לישראל.
זה יהיה יקר? ברור! אז מה. כל רוביקון 392 שהיבואנים המקבילים מצליחים לגרד ולהביא לכאן, מוצא מיד בעלים חדש ונרגש שמוכן לשלם עבורו יותר מ-700,000 שקלים. אז אני מבטיח לכם גם הרפטור הזה לא יתייבש באולמות התצוגה של פורד. קורונה-שמורונה, יוקר-מחיה, אינפלציה, קשיים כלכליים, עסקים קורסים, עדיין מסתובבים בישראל די הרבה אנשים שחיים בסרט שונה משלנו, כל מיני טורטלים שכאלה, שיש להם ממש המון-המון-כסף - והם רק מחפשים על מה לפוצץ אותו. ברונקו רפטור נראה לי כמו עוד משהו שממש ראוי לפוצץ עליו כסף פנוי.
---------------------------------
במסגרת "שירת הברבור" של המכוניות האמיתיות, רגע לפני שהעתיד החשמלי-אוטונומי האפל והמזוין יחרב את חיינו המוטוריים לנצח - כל עוד מותר להם לייצר, למכור ולקנות כלי רכב חדשים עם מנועי בעירה פנימית, האמריקאים מנצלים את זה ומתפרעים עד הסוף.
לכן לתחושתי, Jeep עוד לא אמרו את המילה האחרונה.
רק אני מדמיין את הרנגלר JL בגרסת "הלקאט/רדאיי אקסטרים" סדרתית-חוקית אחרונה בהחלט, עם מנוע הלקאט/רדאיי בהספק 707-797 כ"ס וצמיגי 37?...................
שלום
רק שאלה קטנה מה עושים עם רפטור או רנגלר 392 בארץ ….
איפה יש לבנאדם בארץ שלנו להנות מדיונה או שטח שירגיש את הרכב ….
ייסע לדיונה הגדולה ויעשה סיבובים במקום ? זה מה שהוא עושה ….
הרי בכביש זה לא תחרות לכל הרכבי המי שרצים על הכביש אלא רק שאתה יורד מהכביש.
נגיד ויש לו את הכסף מה הוא עושה עם הרכב? ואיפה לדעתכם?
לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joy
ומה עושים בארץ עם פארארי / AMG / פורשה ועוד כל מיני הזיות מוטוריות נוטפות ריר?
אתה יודע למה כלב מלקק את ה x$#|< שלו?
כי הוא יכול.
Sent from my iPhone using Tapatalk
הרכבים האלו נועדו למרחבים של באחה…
אולי לתחרויות
כל השאר כמו שכתב ניר כי הם יכולים , למרות שאם יש לך פרארי וכו לכביש זה גדול ומגושם יותר ולא מסתכלים על הבעלים באותו ריר לדעתי כמו פרארי ….
אבל זה אני
לטייל בטבע עם 4 גלגלים והילוך כוח זה זכות בארץ הקודש
Prefer to move from 2H to 4L with joy
ארצנו אונם קטנה בשטחה ביחס לעולם אבל מבחינת שבילים ושטח מצבנו ממש טוב ביחס לעולם המערבי - כמעט כל השטח שאינו כביש נכון להיום פתוח לנסיעה לקהל הרחב בניגוד למה שקורה ברוב העולם המערבי והעיקר מערב אירופה.
אז בארץ יש בהחלט מה לעשות עם ברונקו רפטור, רנגלר 392 וכו' אבל באירופה המערבית אין..
לשטוף את העיניים... מערכת מתלים כזאת לא היתה אף פעם ב4X4 סדרתי.
קובץ מצורף 137080
קובץ מצורף 137089
קובץ מצורף 137088
קובץ מצורף 137087
קובץ מצורף 137086
קובץ מצורף 137085
קובץ מצורף 137084
קובץ מצורף 137083
קובץ מצורף 137082
קובץ מצורף 137081
קובץ מצורף 137090
מעבר לצבעים ״העזים״ וה coil over, אשמח להסברים על ההבדלים בינה לבין המערכת הרגילה בברונקו
Sent from my iPhone using Tapatalk
הצבעים הם לא באמת, הם מדגישים מה החלקים השונים בין הרפטור לברונקו הרגילים. כמה דוגמאות:
זרועות שונות לגמרי, הגבהה בנוייה ללתוך הזרועות, קויל אובר הרבה יותר שמן.
קובץ מצורף 137085קובץ מצורף 137094
מתלה אחורי: זרועות שונות לגמרי, נקודות חיבור אחרות. קוילאובר עוד יותר שמן (פוקס בקוטר 3.1" שזה ענק!) שיושב מחוץ לשלדה. באמפסטופים. ועוד ועוד.
קובץ מצורף 137092קובץ מצורף 137083
קובץ מצורף 137091קובץ מצורף 137089
אם כבר יש טנדר(היילקס /ריביאין) , הוא יכול לסחוב גנרטור [emoji6]
ושאלה רצינית, מה זה? האם A&B מחוברים אחד לשני איך שהוא ליצירת אופיין שיכוך דינמי?
אשמח להסברים
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...dbb35fbdfa.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...960ea75c80.jpg
אני מומחה קטן מאוד אבל מה שסימנת ב-A נראה כמו סנסור חשמלי למצב המתלה