-
סדקים בצמיגי bf km3
הי
הצמיגים במידה 33/10.5/15.
בני שלוש וחצי ובערך 20000 קילומטר.
לא עובדים קשה. לרוב, לא מוריד אויר. כשכן, סביב 20 psi.
בצמיג האחורי הימני הופיעו סדקים.
גם באחורי השמאלי יש אבל במידה פחותה. בקידמיים אין.
השאלה אם הצתופעה מוכרת. אני לפני החלפת צמיגים ומתלבט אם לקנות שוב אותם צמיגים או לחזור לko2n שם לא נתקלתי בבעיות.
תודה.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...7f036e33d2.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...7254415845.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...ad85f73a6d.jpg
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
זה לא נראה כמו בלאי של הצמיג
לדעתי או שנחתם בשטח
או שהתייבש ונסדק?
Sent from my Redmi 8A using Tapatalk
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
זה לא באחריות?
"בהודעה שפרסם היום (א'), פונה משרד התחבורה לציבור הנהגים ומזכיר כי עליהם להקפיד ולדרוש תעודת אחריות לכל צמיג אותו ירכשו בעתיד. תעודת אחריות זו תהיה תקפה ל-48 חודשים, והיא חלק משינויים אותם עובר ענף ייבוא הצמיגים בשנה האחרונה. דובר משרד התחבורה מציין כי שינוי זה החל בדצמבר 2002, אז נפתח למעשה הענף לתחרות. בעקבות השינוי ניתן לייבא צמיגים גם ללא אישור יצרן הצמיגים, ובתנאי שישמרו תקנים בטיחותיים."
https://m.ynet.co.il/Articles/2707173
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
זה נראה סדק אופייני לנסיעה בלחץ נמוך / עומס יתר במהירות לא מתאימה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
סדקים בצמיגי bf km3
נראה רע.
באיזה לחץ אתה נוסע ביום יום?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
תודה על התשובות. אדבר עם אסף מצמיגי מוריס. אין לי קבלה וחשבונית.
אני נוסע בלחץ 30 psi. מוריד בשטח לעיתים רחוקות.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
-
סדקים בצמיגי bf km3
בהנחה שמדובר על צמיגים טריים (2018 וצפונה),
לדעתי, נראה כמו פגם בייצור.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
לביא
אדבר עם אסף מצמיגי מוריס.
על הדרך ממליץ לשקול החלפה לטויו MT
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
על הדרך ממליץ לשקול החלפה לטויו MT
האמת שזה סט ראשון מסוג km3. שני הסטים הקודמים היו ko2 והייתי מאוד מרוצה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
בקבוצה של הצ'רוקים יש הרבה מרמור על ה- KM3, הטענה הרווחת היא שהצמיגים מתפרקים הרבה יותר מהר מכל מה שהיה לפניהם (לרוב KM2)
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
בהנחה שמדובר על צמיגים טריים (2018 וצפונה),
לדעתי, נראה כמו פגם בייצור.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
זה נראה סדק אופייני לנסיעה בלחץ נמוך / עומס יתר במהירות לא מתאימה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
כפי שאסף ציין, אין מדובר פה על פגם ביצור אלא למאפיינים שנוצרים מפעילות/פעולות שהוזכרו לעיל.
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ממה שאני זוכר מהדיון הזה - היה נכון לאצות הראשונות של הצמיג הזה כשהוא הופיע
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
כאמור, אני כמעט לא מוריד אויר. יש משהו כמו 200-300 ק"ג של ציוד מאחור וברוב המכריע של הנסיעות 2 עד שני נוסעים.
כנראה שנכון לחזור ל ko2.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
איזה רכב? ומה לחץ האויר הרגיל שאתה ממלא?
אני שואל כי הצמיג הזה במידה הזו הוא בדרוג עומס C. צמיג לג'יפים. אם אתה נוסע ברכב כבד כמו טנדר שבמקור נוסע עם צמיגים בדרוג E, אז אולי זה קשור יותר מסוג הצמיג עצמו.
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
לביא,
יש בצילומים בדופן הצמיג סימני נזק מכני ממשהו חזק וחד מעבר לסדקים שחוזרים באותו המבנה בכמה מקומות.
יכול להיות שהייתה טראומה קצרה שלא שמת לב?
הקדמיים מאותה סדרה?
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
לביא
לנדקרוזר 73. 30 psi.
30 פ.ס.י זה 900 ק''ג לצמיג, על פניו לחץ מתאים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
MashberNafshi
כפי שאסף ציין, אין מדובר פה על פגם ביצור אלא למאפיינים שנוצרים מפעילות/פעולות שהוזכרו לעיל.
נוסע על km3 (סט שני) וחווה בלאי סביר, בטח ובטח ללא הסדקים שצילם לביא.
על סמך מה אתה קובע זאת? (מקווה שלא על סמך משבר נפשי כל שהו [emoji6])?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
לביא,
יש בצילומים בדופן הצמיג סימני נזק מכני ממשהו חזק וחד מעבר לסדקים שחוזרים באותו המבנה בכמה מקומות.
יכול להיות שהייתה טראומה קצרה שלא שמת לב?
הקדמיים מאותה סדרה?
ראיתי באחד מסירטוני היוטיוב שצמיג ימני במכונית עם הגה שמאלי, חווה בלאי גדול יותר מהשמאלי. גם כי הכביש בשיפוע החוצה וגם כי אנחנו יורדים מהשבילים/כבישים כדי לפנות דרך. אני לא מודע לנזק מכאני כלשהו.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
נוסע על km3 (סט שני) וחווה בלאי סביר, בטח ובטח ללא הסדקים שצילם לביא.
על סמך מה אתה קובע זאת? (מקווה שלא על סמך משבר נפשי כל שהו [emoji6])?
במילה אחת - נסיון
בשתי מילים - נסיון רב(מעל 30 שנים שאני רואה צמיגים)
-
סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
לביא
ראיתי באחד מסירטוני היוטיוב שצמיג ימני במכונית עם הגה שמאלי, חווה בלאי גדול יותר מהשמאלי. גם כי הכביש בשיפוע החוצה וגם כי אנחנו יורדים מהשבילים/כבישים כדי לפנות דרך. אני לא מודע לנזק מכאני כלשהו.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
רואים בצילום נזק מכני בדופן.
לגבי נזק לצמיג ימני,
חבר בעל פנצריה ומכון פרונט אומר שהוא בהחלט רואה יותר בלאי דופן ומכלולי ההגה בצמיג ימין בכלל וקדמי בפרט וחושב שזה בגלל שאנשים נכנסים במדרכה באופן עקבי.. לא חייב במכות חזקות, אבל כל פעם קצת וזה מצטבר.
אז אולי בשטח זה דומה, ואם כך, חיזקת לי את התחושה שזה משהו אחר ולא בהכרח פגם בצמיג.
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
אני חושב שחבר על 75 נתקל בבעיה דומה באותה פנצ'ריה, וכמעט בטוח עם אותם צמיגים, רק שאצלו זה צץ בשנה הראשונה והוחלפו באחריות.
בקריאה נוספת, לא באותה המידה.
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
על הדרך ממליץ לשקול החלפה לטויו MT
+1.
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
רואים בצילום נזק מכני בדופן.
לגבי נזק לצמיג ימני,
חבר בעל פנצריה ומכון פרונט אומר שהוא בהחלט רואה יותר בלאי דופן ומכלולי ההגה בצמיג ימין בכלל וקדמי בפרט וחושב שזה בגלל שאנשים נכנסים במדרכה באופן עקבי.. לא חייב במכות חזקות, אבל כל פעם קצת וזה מצטבר.
אז אולי בשטח זה דומה, ואם כך, חיזקת לי את התחושה שזה משהו אחר ולא בהכרח פגם בצמיג.
יש לי מיקי טומפסון 3 שנים ו40K ק"מ + , אני נכנס לחניות בדרך קבע דרך המדרכה , עולה על המדרכה ומישר את הרכב בחזרה ויורד מהמדרכה .
אין שום סימן על הצמיג שקרוב לחריצים האלו , לפי התמונות הצמיג הזה נראה בן 10 שנים .
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
המידה 33/10.5R15 זה 265/85R15, זה אומר דופן גבוהה וגמישה מאד אבל בדרוג עומס נמוך, C. אני במקומך, מתוך מחשבה לטווח ארוך, הייתי שוקל שינוי. חזרה לג'אנט 16 מקורי ולצמיג בדרוג עומס E המקורי של הרכב. 265/75R16 או 285/75R16 נגיד.
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ממש מדהים איך שיש נושאים \ תחומים, שהפכו לדת, ואנשים לא מסוגלים לנהל עליהם דיון עניני.
אחד מצליח לאבחן פגיעות מכניות והשני מסביר שהשימוש לא נכון ( למרות שאסף כבר עשה פה את החישוב של המשקל בהנתן הלחץ שימוש).
כולנו מנסים לברוח מצמיגים בחתך נמוך, איך הגעת להצעה לעלות לג'נט 16?
מי שנוסע על צמיג MT ברכב כזה ( לא איזה סופה פתוחה ומקרקשת), השילוב של ג'נט 15 ולחץ 30 עושה הרבה שכל .
אני חושש שהתשובה מאוד פשוטה - דפקט ביצור.
אז נכון שזה ב.פ. אבל גם לטויוטה יש ריקול :-)
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
זיו, ה"רכב כזה" הוא הדבר הכי קרוב לסופה במידות, במשקל, בייעוד, בתכנון ובמבנה, מאשר לכל ה-SUV מפלסטיק המקובלים כאן. ל"ק 73 הוא סופה יפנית, שההבדל הגדול ביניהם מבחינתי הוא שאם תנעל בתוך שניהם חתול, בסופה החתול יברח (או יטבע) ובל"ק הוא ייחנק.....
אני בטוח שבמקרה המדובר, הצמיגים בסך הכל לא נראים כמי שסבלו יותר מדי בחייהם הקצרים - לעניות דעתי הלא מבינה כלום, ככה אשכרה נראה פגם בייצור.
מצד שני, גם אני שומע הרבה תלונות על צמיגי BF-KM3 מג'יפאים שנוסעים על כל מיני דגמי רכבי שטח.
לי אין נסיון עם KM3. היו לי KM2 שהיו מצויינים, שקלתי להחליף ל-KM3 אבל חזרתי לטויו MT כי הם, נו, יותר חזקים ויותר מצויינים מה-BF.... ועליהם אני ממליץ. אני מוציא אויר לערכים נמוכים (10-15PSI) שלוש פעמים בשבוע, כולל מאות ק"מ רצופים בלחצים האלה בירדן אחת לשבועיים בחודש וחצי האחרונים..... וצמיגי הטויו שלי, בני שנה ורבע, עם יותר מ-20K שרואים עליהם בבירור את אופי השימוש הכסחני שהם חווים, לא פיתחו מעולם את התופעה הנ"ל. צמיג בנזונה. חבל רק שלא תמיד זמין. מי שמצליח למצוא כאלה טריים, שלא יהסס - זו ליגה אחרת.
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
ממש מדהים איך שיש נושאים \ תחומים, שהפכו לדת, ואנשים לא מסוגלים לנהל עליהם דיון עניני.
אחד מצליח לאבחן פגיעות מכניות והשני מסביר שהשימוש לא נכון ( למרות שאסף כבר עשה פה את החישוב של המשקל בהנתן הלחץ שימוש).
כולנו מנסים לברוח מצמיגים בחתך נמוך, איך הגעת להצעה לעלות לג'נט 16?
מי שנוסע על צמיג MT ברכב כזה ( לא איזה סופה פתוחה ומקרקשת), השילוב של ג'נט 15 ולחץ 30 עושה הרבה שכל .
אני חושש שהתשובה מאוד פשוטה - דפקט ביצור.
אז נכון שזה ב.פ. אבל גם לטויוטה יש ריקול :-)
בצילומים יש פגיעות מכניות בדופן מעבר לסידוק האלכסוני שחוזר על עצמו, ומאפיין בלאי של צמיג שנסעו בו בלחץ נמוך מהרצוי.
2 התופעות האלו יחד יכולות להיות קשורות, ויכולות שלא, אבל הן שם, וזה מקשה על האבחנה, אבל אי אפשר להתעלם לא מזה ולא מזה.
מה שאותי מדהים, זה איך זה מדהים אותך שיש דיעות אחרות עד כדי כך שאתה נדהם ומשחרר תגובה שתכליתה להדהים את כולם כדי להבליט את המודהמות שלך.. אתה לא אדם צעיר, להיות כ"כ נדהם זה כבר יכול להיות מסוכן, חבל להתדהם כ"כ בקלות (זהו, נגמרו לי ההטיות של המילה מדהים ועכשיו אני ממציא הטיות חדשות).
בפרקטיקה הלא מדהימה, הכי פשוט ללכת למי שמכר את הצמיגים להתייעץ.
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
מישהו פרסם בפורום לנד רובר בפייסבוק על אספקה של טויו חדשים לגאנט 16, אם מישהו במקרה מעוניין. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...511c06fa28.jpg
-
תגובה: סדקים בצמיגי bf km3
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oferc
יש לי מיקי טומפסון 3 שנים ו40K ק"מ + , אני נכנס לחניות בדרך קבע דרך המדרכה , עולה על המדרכה ומישר את הרכב בחזרה ויורד מהמדרכה .
אין שום סימן על הצמיג שקרוב לחריצים האלו
שים לב שב"נזק" התייחסתי לצ'יפים וחתיכות חסרות.
לא לסדקים.
חתיכות ופגיעות כאלו אפשר לייצר בכמה שניות של סבסוב כל צמיג על חתיכת צור.