-
מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
הרנו מגאן הישנה שלי מראה סימנים שזהו נמאס לה!
מחפש משפחתית זולה ואמינה.
אני יודע שאמינה זה מושג חמקמק אז שתהיה פשוטה
לתחזוקה. חייבת להיות ידנית!
מקום לשלושה ילדים ובגאז' סביר.
תעשה מקסימום 5000 ק"מ בשנה (עובד 500 מ' מהבית).
ראיתי שיש ביד2 הרבה c3 ידניות במחירים טובים לשנתונים
יחסית חדשים. להתרחק?
תודה!
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
אני כבר 5 שנים עם קיה מג'נטיס דיזל ידנית, הרכב הכי טוב שהיה לי.
לא יודע אם מתאים לדרישות שלך, ורובן כבר יהיו עם 300 אלף קמ כנראה...
עוד אופציות בנזיניות מעולות הן פוקוס וסיוויק.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
תודה!
אני חושב שבקילומטראז' המיועד אתרחק מדיזל.
לא מבין כלום במנועים האלה ורוצה משהו שאוכל לטפל לבד.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
אני עם קליאו 1.2 ידנית כבר חמש שנים ומאה אלף קמ. נקנה בזמנו ב-21 בטח שווה היום הרבה פחות ועדיין נוסע נהדר.
בתקציב שלך יכנס שנתון חדש בהרבה מה-2012 שלי.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
יש את הלוגאן הזו: רובוטית
https://m.icar.co.il/%D7%9E%D7%91%D7...8%D7%9B%D7%91/
ולמיטב זכרוני הייתה גם גרסה לא סטפויי ידנית שכנראה יותר זולה.
לדעתי זה הרכב הכי חדש שיכנס בתקציב
Asaf-a
אסף.א
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
שלחתי לך הודעה פרטית על סיאט ליאון ידנית 1.2 2015
Asaf-a
אסף.א
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
תודה רבה אנשים.
יש לי חודשיים להבין על מה הולך.
מקווה שהמגאן תחזיק עד יולי.
בינתיים קלטתי שבתקציב שלי רוב הרכבים עם קילומטראז'
ממש גבוה.
היחידות שראיתי עם ק"מ נורמאלי זה קיה ריו.
וצרפתיות שקצת מפחידות אותי.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
פוקוס Mk3 ידנית.
מעולה ואמינה.
אין הרבה כאלה, הן מבוקשות ע"י חובבי נהיגה ונסחרות במחיר גבוה יותר מפי 2 מהאוטומטי-רובוטי הנוראי. אבל אולי תמצא משהו.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
אני גם מרחרח על פרייבט נוסף בבית באותו סדר גודל של תקציב (אבל ההאנטר צריך להימכר קודם).
ששיטטתי ביד 2 מצאתי את זה: https://www.yad2.co.il/s/c/j2i08o8x
גיר רגיל ואותה פלטפורמה של פוקוס ומזדה 3 אם אני זוכר נכון וזה נראה כמו אחלה תמורה לכסף.
לגבי אמינות ועלויות חלפים אין לי מושג אבל אם היא תהיה זמינה שאתחיל לחפש ברצינות אני לגמרי הולך לבדוק את זה.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
לא מכיר אישית אבל סיטרואן קקטוס נראית לי אופציה שהייתי בוחן.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
לאשתי יש קקטוס ידנית אטמוספרית 2015. אני חושב שהן מעט יותר יקרות אבל אם טופל היטב זה יופי של אוטו. מאוד חסכוני.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
צחי, וולוו זו הרפתקה מיותרת מבחינתי.
אין לי ספק שהרכב מורכב מדי (עבורי) ומחירי החלפים לא יתאימו לי.
אין לי מושג לגבי הקקטוס מבחינת אמינות, מחירי טיפולים וחלפים.
אשמח לשמוע ממי שמכיר כי הן ממש זולות.
המכונאי הקבוע שלי שהוא קודם כל חבר טוב המליץ לי על יונדאי או קיה ידניות
(לא בטוח אם יש יונדאי ידניות).
לא מרגשות (משעממות), לא הכי נוחות ועם איבזור מינימאלי/ספרטני,
אבל פשוטות ואמינות שזה מה שאני צריך.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
דרור
אני לא מחפש מכונית מרגשת שנסחרת ביוקר,
כן רוצה אבל לא יכול.
אני עושה כל כך מעט ק"מ, מחפש להגיע מנקודה א' לב'
עם מינימום ביקורים במוסך.
את הכיף אני מקבל מהטרופר (כשהוא מתנהג יפה).
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שעיר בגב"ב
המכונאי הקבוע שלי שהוא קודם כל חבר טוב המליץ לי על יונדאי או קיה ידניות
(לא בטוח אם יש יונדאי ידניות).
לא מרגשות (משעממות), לא הכי נוחות ועם איבזור מינימאלי/ספרטני,
אבל פשוטות ואמינות שזה מה שאני צריך.
המלצה טובה לדרישות שלך.
אם אתה רוצה יותר התנהגות (ספורטיבית) ואיכות, מאזדה.
רענן
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
משך תקופה ארוכה, הרכב המועדף על החברה הצעירים בעבודה (סטודנטים תפרנים) היה קיה פיקנטו. זול לתחזוקה, אמין, וכו...
מניח שi10 , דומה עד זהה.
- - - Updated - - -
אבל ב500 מטר מהבית, קנה אופניים חשמליים.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
שלחתי לך הודעה פרטית על סיאט ליאון ידנית 1.2 2015
Asaf-a
אסף.א
אשמח לקבל את ההודעה גם:)
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
קיה ריו ידנית שנת 2012 וצפונה תענה לך על הדרישות. פשוטה ואמינה מזדקנת יפה בסה"כ. מכרתי כזו לא מזמן עם 70 א ק"מ שאת רובם עשתה אצלי הליקוי היחיד שנמצא היה תושבת מנוע הידראולית שהלכה.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שעיר בגב"ב
דרור
אני לא מחפש מכונית מרגשת שנסחרת ביוקר,
כן רוצה אבל לא יכול.
אני עושה כל כך מעט ק"מ, מחפש להגיע מנקודה א' לב'
עם מינימום ביקורים במוסך.
את הכיף אני מקבל מהטרופר (כשהוא מתנהג יפה).
אתה מחפש גיר ידני, שזו חיה נדירה עד נכחדת בישראל. בוודאי במשפחתיות. מה שמצמצם מאוד את האפשרויות.
ה"ביוקר" הוא יחסי. ("יוקר" - כ-22-25K עבור פוקוס Mk3 ידנית מ-2011-2014. האוטומטיות-רובוטיות מהדור הזה נסחרות בחצי מזה ואף פחות, בגלל הצרות היקרות שמעולל הגיר כפול המצמדים, שאחראי להתרסקות הדגם הזה בישראל)
אם אתה מוכן לרדת בשנים, יש את דור 2 ו-2.5 (2005-2010) שכבר ממש זולות (סכום 4 ספרתי) שהן אמינות לחלוטין ברמה שגם לטויוטה יש מה ללמוד. גם ובמיוחד האוטומטיות (גיר פלנטרי 4 הילוכים פשוט, טמבל ואמין שלא נגמר). אם זה הכיוון, חפש דור 2.5 מהשנים האחרונות (2008-2010)
הפוקוס לדורותיו הוא אוטו משפחתי פשוט וטוב ויש גם הרבה סטיישנים. אני ממליץ בזכות הנוחות המרשימה, הפרקטיות, תמורה אדירה למחיר מגוחך ובעיקר האמינות.
ההתנהגות המהנה והחיוכים (שאין במתחרות מהמזרח, למעט מזדה 3, שלא יובאה לישראל עם תיבה ידנית) זה רק בונוס.
כל יפנית מקבילה תעלה יותר ואין ידניות. למעט קורולות ידניות בודדות שיוניון ייבאו בזמנו עבור שוק מורי הנהיגה. אם תמצא קורולה כזו, פליטת בי"ס לנהיגה, אולי זה יכול להיות להתאים. הקורולה מרווחת וחסכונית יחסית, תיאורטית אמורה להיות סמל האמינות - כל זה בכפוף למחיר מתאים כמובן ולתקינות כללית של הרכב - מתאר השימוש של לימוד נהיגה הורג כל מכונית, כידוע.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
מסכים עם דרור.
לפי תיאורך אתה מחפש רכב אפור ליומיומיות שיעשה העבודה ולא יצבור הרבה קמ ולא ירגש, סטייל קיה ריו אקזוטית..
למה ללכת נגד השוק ולשלול רכבים אוטומטיים (לא רובוטיים) אמינים ומוכחים? המגוון יגדל בהרבה.
Asaf-a
אסף.א
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
מסכים עם דרור.
לפי תיאורך אתה מחפש רכב אפור ליומיומיות שיעשה העבודה ולא יצבור הרבה קמ ולא ירגש, סטייל קיה ריו אקזוטית..
למה ללכת נגד השוק ולשלול רכבים אוטומטיים (לא רובוטיים) אמינים ומוכחים? המגוון יגדל בהרבה.
Asaf-a
אסף.א
אפילו אני, שהייתי צריך משהו אפרורי ליומיום, שיהיה "שקוף", זול ואמין (וגם נוח, כי כואב לי הגב) לקחתי סדאן אפרורי (פליט ליסינג, צבע כסוף מטאלי), זול עד גיחוך (באמצע סקאלת 4 הספרות) מרווח ונוח ומאוד אמין ואוטומטי.
פשוט כי זה מה שהיה והאוטו היה במצב מעולה ומטופל ולא טרחתי לכתת רגליים, זמן ואנרגיות בחיפושי ידנית שמורה בקצוות הארץ שתעלה פי 2. ואני ממש לא מצטער. האוטו הוא מציאה אמיתית ואצלי הוא טוחן קילומטרים כמו משוגע ואני נהנה ממנו בטירוף. הפרייבט האפרורי הכי טוב שהיה לי. אם היה ידני, זה היה מושלם... אבל גם ככה זה מצוין. עונה לצרכים.
לפות"ש - אם בסוף אתה מתפשר על אוטומט (ולשימוש שלך זה אולי אפילו עדיף), תקפיד - ממש תקפיד!!! - שיהיה גיר פלנטרי פשוט וטיפש ולא שום שטות מתחכמת מגזרת הרציף/רובוטי שתרושש אותך בתקלות.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שעיר בגב"ב
צחי, וולוו זו הרפתקה מיותרת מבחינתי.
אין לי ספק שהרכב מורכב מדי (עבורי) ומחירי החלפים לא יתאימו לי.
אין לי מושג לגבי הקקטוס מבחינת אמינות, מחירי טיפולים וחלפים.
אשמח לשמוע ממי שמכיר כי הן ממש זולות.
המכונאי הקבוע שלי שהוא קודם כל חבר טוב המליץ לי על יונדאי או קיה ידניות
(לא בטוח אם יש יונדאי ידניות).
לא מרגשות (משעממות), לא הכי נוחות ועם איבזור מינימאלי/ספרטני,
אבל פשוטות ואמינות שזה מה שאני צריך.
יש לי קקטוס דיזל מ 2017 180000 ק"מ. סה"כ רכב אמין וחסכוני. מלבד טיפלים שיגרתיים היתה משאבת אוראה ששבקה שהצריכה החלפה של כל המיכל ב 5000 ש"ח אב זה באמת הדבר הכי גדול שהיה (בינתיים טפו טפו טפו).
אני אוהב את הרכב הזה, מעט גבוה מפחיות סטנדרטיות ועם מסילות גגון מובנות, אחלה רכב לטיולי משפחה לקמפינג. תחת ידי היה עושה 1:20 אשתי כבר ירדה ל 1:18 כזה.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
אתה מחפש גיר ידני, שזו חיה נדירה עד נכחדת בישראל. בוודאי במשפחתיות. מה שמצמצם מאוד את האפשרויות.
ה"ביוקר" הוא יחסי. ("יוקר" - כ-22-25K עבור פוקוס Mk3 ידנית מ-2011-2014. האוטומטיות-רובוטיות מהדור הזה נסחרות בחצי מזה ואף פחות, בגלל הצרות היקרות שמעולל הגיר כפול המצמדים, שאחראי להתרסקות הדגם הזה בישראל)
אם אתה מוכן לרדת בשנים, יש את דור 2 ו-2.5 (2005-2010) שכבר ממש זולות (סכום 4 ספרתי) שהן אמינות לחלוטין ברמה שגם לטויוטה יש מה ללמוד. גם ובמיוחד האוטומטיות (גיר פלנטרי 4 הילוכים פשוט, טמבל ואמין שלא נגמר). אם זה הכיוון, חפש דור 2.5 מהשנים האחרונות (2008-2010)
הפוקוס לדורותיו הוא אוטו משפחתי פשוט וטוב ויש גם הרבה סטיישנים. אני ממליץ בזכות הנוחות המרשימה, הפרקטיות, תמורה אדירה למחיר מגוחך ובעיקר האמינות.
ההתנהגות המהנה והחיוכים (שאין במתחרות מהמזרח, למעט מזדה 3, שלא יובאה לישראל עם תיבה ידנית) זה רק בונוס.
כל יפנית מקבילה תעלה יותר ואין ידניות. למעט קורולות ידניות בודדות שיוניון ייבאו בזמנו עבור שוק מורי הנהיגה. אם תמצא קורולה כזו, פליטת בי"ס לנהיגה, אולי זה יכול להיות להתאים. הקורולה מרווחת וחסכונית יחסית, תיאורטית אמורה להיות סמל האמינות - כל זה בכפוף למחיר מתאים כמובן ולתקינות כללית של הרכב - מתאר השימוש של לימוד נהיגה הורג כל מכונית, כידוע.
כפי שציינתי, יש לי מגנטיס דיזל בחמש שנים האחרונות (כמעט מחצית מחיי הרכב) שנקנתה אחרי חיים בלימוד נהיגה.
מאחר ויש פחות תלמידים היום שלומדים על ידני, ומאחר ורכב עבןדה מתוחזק כראוי, והמחיר נמוך בהתאם, הלכתי על האופציה.
הרכב הזה יותר אמין מרכבים שקניתי או שחבריי קנו מאנשים פרטיים, וירד בחמש שנים האחרונות בערך השוק הריאלי באלפים בודדים, אם בכלל (כבר אין דוגמאות למכירה בשוק כי נשארנו 15).
כמובן שכיאה לקוריאנית, עלות החלפים מצחיקה.
בהמשך לשרשור, אם סופר מיני עונה על הדרישות הייתי מחפש פיאסטה שתעלה פחות מקוריאנית או יפנית מקבילה.
אם לא - i30 ו i25 נמכרו עם מנוע 1.4 קצת עצל באוטומט, אבל מספיק בהחלט בגיר הידני, שעונה על הדרישות, אכן אבזור די מינימלי.
אין מה ללכת על קקטוס. המנוע האטמוספרי עם רצועה בעייתית, למרות שבלי טורבו היא לא עושה כמעט בעיות (בהשוואה למנוע הגודש), ומנוע הדיזל יהיה יקר יותר וoverkill בשביל הנסועה השנתית.
מעבר לכך, המנוע האטמוספרי מרגיש קצת חלש על הרכב (82 כוח סוס על קצת יותר מטון)
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
נושא הרצועה הבעייתיות נפתר לחלוטין במנועים האלה ספציפית של פז'ו - יש ריקול מסודר, מקט של רצועה שלא מתפרקת וניקוי מערכת השימון. בגדול כל מה שאחרי 2017 כבר עם הרצועה הנכונה מראש, ומה ש2015-2017 כבר ביצע את הריקול.
(וזה בניגוד לצרות של רנו והלחץ ההפוך בסעפת היניקה/ שריפת שמן/ הלך מנוע - שעדיין אין להם פתרון ממשי)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
נושא הרצועה קיים רק במנועי ה 1.2 טורבו וגם רק שם יש ריקול.
אני הקדמתי והחלפתי על חשבוני רצועה ב 95 אלף, מודל 2015.
הרצועה הפורשת הייתה שלמה ויפה אבל העדפתי להחליף ליתר ביטחון.
דווקא מה שהפתיע אותי בקקטוס היה הממיר הקטליטי שהתפגר ב 90 אלף.
2700 שח כולל עבודה.
חוצמזה באמת אותו שקל להתאהב בו.
הוא אחר וכייפי.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
נושא הרצועה הבעייתיות נפתר לחלוטין במנועים האלה ספציפית של פז'ו - יש ריקול מסודר, מקט של רצועה שלא מתפרקת וניקוי מערכת השימון. בגדול כל מה שאחרי 2017 כבר עם הרצועה הנכונה מראש, ומה ש2015-2017 כבר ביצע את הריקול.
(וזה בניגוד לצרות של רנו והלחץ ההפוך בסעפת היניקה/ שריפת שמן/ הלך מנוע - שעדיין אין להם פתרון ממשי)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אתה טועה ואני מזמין אותך לקרוא כמה עמודים בשרשורפלצת בקארספורום.
מנועים מ2019 מתפגרים ב60 אלף
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
אני מכיר את הנושא היטב.
נסה לסנן מהשירשורים בפורומים את כל מי שהלך לבצע את הריקול ואמרו לו במוסך שלא צריך, אז הוא ויתר, ואת כל הרכבי ליסינג שלא עניין אותם, וגם את מי שקנה רכב משומש מ2017 עד 2019 ואני לא זוכר את הפרטים אבל גם בחלקם היה צריך להחליף את הרצועה ובאמת לא זוכר למה היה עניין של החלפה לרצועה מהסוג הישן תחת מקט חדש או משהו.
מה שאני אומר זה שנדרשת קריאה ביקורתית גם למה שכתוב בפורומים, בדגש על פורומים שמראים רק פריזמה מאוד צרה של מי שיש לו בעיות ולא של כל מי שמחזיק ברכב.
בסופו של דבר.... ספציפית לנושא הזה - וכאמור אני די בקיא בעניין, אז למעט חריגים - אני יכול לומר מההיכרות שלי - מנועים עם הרצועה החדשה הטובה שלא מתפוררת משמן - לא הולכים (בגלל זה). כלומר מי שיש לו ברכב מנוע כזה צריך לוודא החלפת הרצועה לפי המקט הנכון ושטיפה של המערכת כדי שפירורי גומי לא יסתובבו במנוע. ולמרבה הצער לא כל המוסכים מקפידים לא על הבדיקה ולא על השטיפה ובסוף אנשים נדפקים כי הם לא רוצים (בצדק! ) להוציא כסף מהכיס על מה שמגיע להם.
אבל מצד שני - מי שהלך לו מנוע הלך לו מנוע.... זה חרא ואני לא יכול לנחם אותו בזה שהכל לדעתי בסדר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
אני מכיר את הנושא היטב.
בסופו של דבר.... ספציפית לנושא הזה - וכאמור אני די בקיא בעניין, אז למעט חריגים - אני יכול לומר מההיכרות שלי - מנועים עם הרצועה החדשה הטובה שלא מתפוררת משמן - לא הולכים (בגלל זה). כלומר מי שיש לו ברכב מנוע כזה צריך לוודא החלפת הרצועה לפי המקט הנכון ושטיפה של המערכת כדי שפירורי גומי לא יסתובבו במנוע. ולמרבה הצער לא כל המוסכים מקפידים לא על הבדיקה ולא על השטיפה ובסוף אנשים נדפקים כי הם לא רוצים (בצדק! ) להוציא כסף מהכיס על מה שמגיע להם.
אבל מצד שני - מי שהלך לו מנוע הלך לו מנוע.... זה חרא ואני לא יכול לנחם אותו בזה שהכל לדעתי בסדר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אהה, עכשיו הבנתי איך הגעתה לתובנה האבסולוטית הזאת ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
וכל מה שצריך זה לקנות רכב שמישהו תיכנן ובנה כמו שצריך ולנהוג נכון. אבל זו דעתי הלא פופולרית, אני יודע.
אסף.
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
ברור. בגלל זה קניתי פיאט.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000
ה"ביוקר" הוא יחסי. ("יוקר" - כ-22-25K עבור פוקוס Mk3 ידנית מ-2011-2014. האוטומטיות-רובוטיות מהדור הזה נסחרות בחצי מזה ואף פחות, בגלל הצרות היקרות שמעולל הגיר כפול המצמדים, שאחראי להתרסקות הדגם הזה בישראל)
רק כדי לאזן ששוק היד2 ככ השתגע וגם המספרים שחלקנו זוכרים לפוקוס רובוטית יד2 אינם עדכניים, קרוב משפחה מכר היום לאחר 3 ימים בלבד שפירסם פורד פוקוס רובוטית 2014 מהדור שדרור ככ ״מסמפט״, השכרה לשעבר עם 160000 קמ, אמר לא לקונה הראשון שהציע 18 ומכר ב19.5 ללא בדיקה…
הייתי בטוח שייקח לו זמן רב ויקבל 10-15 גג..
Asaf-a
אסף.א