מה דעת החברים על הנ"ל ככלי תחבורה אמין ובעל צריכת דלק נמוכה?
אוטומטי? ידני?
תבוא הברכה מיד ובדיעבד לכל המסייעים
Printable View
מה דעת החברים על הנ"ל ככלי תחבורה אמין ובעל צריכת דלק נמוכה?
אוטומטי? ידני?
תבוא הברכה מיד ובדיעבד לכל המסייעים
בבעלותי 2013 אוטומטית סטיישן
נקנה בעיקבות נסועה רבה מתוכננת לפני הקורונה- כבר לא יקרה
מחוץ לעיר מגיע גם ל20 ק/ל ואולי טיפה יותר
בעיר מזעזע
הגיר האוטומטי הוא מטען צד שמחכה לפיצוץ...עדיף ידני
לנו הוא מאוד נוח - 4 בוגרים וילד
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
מדמיין את PW ברנו פלואנס. עולם אכזר.
קובץ מצורף 139680
דיזל בלבד-
מנוע וגיר ( רובוטי מעולה) פלוס צריכת דלק יוצאים מהכלל לפחות מ 0 עד 120 אק״מ.
היו לי 3 כאלו ברצף.
תא מטען גדול אם צירים שמפריעים לנצל את כולו.
יש כמה רמות גימור. הפריוולג׳ היא היותר מאובזרת אבל כולם גם אם במפרט יש המון בתכלס זה מרגיש דרדלה.
ל YoavR יש כזו כמשומשת והוא גר בשיבטה פיתוח כך שאני מניח שהוא עודה הרבה קמ.
קובץ מצורף 139683
אנחנו מדברים על הדבר הזה? היה (אולי עדיין נשארו כמה) אצלנו במפעל, ברכבי הפול, סיבוב ליסינג שני אחרי שחברה אחרת להבנתי - העיפה אותם.
כשזה עובד זה סביר, אכיל, לא מעבר. אבל היו לנו שניים שהלכו לטסט ולא חזרו. הלדים מסביב למד מהירות - מעולם לא ראיתי רכב שכולם עובדים בו.
הפלסטיקה מפוזרת בתוך הרכב כנראה אחרי שנשרה לאנשים בידיים. באחת מהמקרים לחצנו חזק מדי על הגז בזינוק - הרכב נכנס למוד צליעה והדליק נורות, כיבוי והדלקה איפסו אותו. בגדול אם סדרן הרכבים שנא אותך, זה הרכב שקיבלת.
משוטט יקר, סטיישן זה מגאן ולא פלואנס, אמנם דומות אבל לא זהות, הפלואנס אם איני טועה מגיעה מטורקיה ולא נמכרת באירופה וכנראה זה לא תורם לאיכות ההרכבה והשרידות בתא הנוסעים.
הפלואנס הוחלפה במגאן גרנד קופה (לא זוכר היכן מיוצרת), לפני שנה וחצי רכשתי גרנד קופה דיזל לאחותי ועד כה הרכב מצויין, אבל לא חוכמה כי עדיין חדש
Asaf-a
אסף.א
לי היתה לפני שנים - בליסינג - בנזין ולא דיזל.
הפלסטיקה וכו' זהה.
קראתי לה 'המחלה'.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
רכשתי עכשיו פלואנס ידנית ממורה לנהיגה.
מחשב הדרך הראה 6.1 ליטר ל100 קמ.
בתור רכב שעבד, נראה שמור בסה"כ. לא זכיתי עדיין פלסטיקים שבורים/משוחררים.
אני חושב ששלנו היו דיזל כי זכור לי עובד שהיה מתבלבל ומתדלק בנזין (ולא פעם אחת) ובגלל זה הוספו מדבקות גדולות בחלק הפנימי של פתח המילוי.
אבל זה היה לפני שנתיים אז בוא ונגיד שאני 65% "בטוח"
אתה מתכוון עובד שחשב שהוא מצא דרך לגרום לזה שייתנו לו מכוניות אחרות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הבנזין הן פח אשפה ואין מילה טובה לומר עליהן למעט מרווחות.
המנוע דיזל והגיר הרובוטי הם פשוט מדהימים.
מנוע עם מומנט מעולה.
נוסע ממש טוב באופן מפתיע.
הגיר הרובוטי פשוט מושלם.
יש לי בשנים האחרונות אוקטביה עם גיר רובוטי DSG7 אם אינני טועה. נחות בהמון ביחס לפלואנס דיזל.
מיכל דלק בפלואנס דיזל מחזיק טווח של כ 950-1000 קמ אמיתיים. צריכת דלק בין עירונית היא 1:18 - 1:20.
נסיון של כ 6-7 שנים ומעל 300 אקמ.
מי שמחפש רכב זול לנסיעה ( אין לי מושג איך מחיר החלקים והיבואן לא נחשב ידידותי ללקוחות) רכב מרווח מאוד בתא הנוסעים.
אבזור פשוט יחסית ומחסור בתאי אחסון.
תא מטען גדול לכאורה- פתח קטן והזרועות של הצירים מגבילות את המטען.
לדעתי זו רכישה מאוד מומלצת אבל אני לא יכול לחוות דיעה עליהם בגיל השני/ שלישי.
שלי היו בליסינג מהניילון ועד סביב מאה אלף קמ.
חלפים תחליפיים במחירים שפויים כבר יש. הרכב חולק הרבה חלקים עם הדאסטר אז אני מכיר.
וחוצימזה .. אם כבר מתעללים .. יש כמה חשמליות שעדיין מזדחלות בצידי הדרכים ..
Sent from my DN2103 using Tapatalk
היה לי כזה סטיישן בליסינג.
מאוד נהיניתי ממנו.
הרבה יותר נוח מהגראנד קופה שקיבלתי במקומו.
ב 3 שנים שהיה לי
אפס תקלות.
אבל זה כמעט בכל רכב...
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אצלי 2016 דיזל אוטומט.
עושה כ 50K ק"מ בשנה.
נרכש במגרש עם 140K ק"מ, היום עם כ 210K ק"מ.
התגלתה נזילת נוזל קרור מבית הטרמוסטט שעשוי פלסטיק. רכשתי תחליפי ב ebay והוחלף במסגרת טיפול. מנגנוני חלונות בדלתות הקדמיות כשלו (לא ביחד). תקלה שהיא ארוע מבאס אבל התיקון פשוט וזריז במקום שמתמחה. זהו בנתיים. עושה טיפול כל 15K למרות שהספר ממליץ על מרווחים גדולים יותר. לא אוכל שמן בין טיפול לטיפול ומאז תיקון הנזילה גם לא מאבד בכלל מים.
הרכב רואה 99.9% בין עירוני. עם קרוז קונטרול מכוון ל110 עושה מעל 1000ק"מ על מיכל.
באיזור ה 1:20 אמיתי (המחשב רכב יותר אופטימי).
הגיר עובד חלק ונעים (רובוטי). במהירות אפסית, כשהוא קר, הוא לפעמים מתבלבל קצת. אבל גם אני אותו דבר אז אני סולח לו.
איכות הפלסטיקה מזעזעת יחסית לכל מה שמגיע מהמזרח אבל בנתיים כלום עוד לא נשבר.
במבט ראשון הוא נראה מאוד נוח אבל לאורך זמן משהו בתנוחת הנהיגה לא מסתדר. אנשים גבוהים יותר מ 170 אולי יסתדרו טוב יותר.
מאוד מבסוט. חושב שמבחינת תמורה לשקל זו אחת הקניות הטובות.
מודה מודה מודה
תבוא עליכם ברכה והצלחה,
תזכו לבנים זכרים ובנות נקבות,
נכדים, נינים ובני נינים.
על שילשים ועל ריבעים.
יש לי פלואנס 2013 , זבל של אוטו, לא מצליח למכור אותו. הוא יותר במוסך מאשר בבית. עכשיו אני לפני החלפת גיר שעומד למות. כבר השקעתי בו כ 30.000 שח כשהוא שווה אולי 12.000 .
עשיתי את טעות חיי שקניתי אותו...
דיזל 1461 סמק.
הלך לי הטורבו , הלך מחשב גיר , התפוצץ המעבה של המזגן , מההתחלה הרובוטי עשה בעיות. לזחול איתו בפקק תנועה זה עונש מהגיהינום.
הגיר מקפיץ הילוכים, לא סימפטי. חוץ מזה שגם אני אני נוהג כמו זקנה , על 94 קמ"ש, בירידה עם רוח גבית , הוא צורך 14.8 קמ/ל .
עשיתי לו כל מה שאפשר וצריכת הדלק נשארת צריחה ולא צריכה...
אני נוסע בעיקר בינעירוני, ומעט מאוד בסביבה עירונית.
אכזבה גדולה מאוד מהאוטו....
אני מציע שכאשר כותבים משוב על הרכב, להוסיף במידת הידוע את אופי השימוש שהרכב עבר והקילומטרז.
אין דין רכב קיבוץ/חברה שהיה זונה…, החליף נהגים וטופל באיחור וברישול לבין רכב פרטי שננהג באופן סביר וטופל בזמן ולא התעלמו מהתראות רעשים וקירקושים.
גם המותג המהונדס ביותר לאמינות יפשל בעקבות הזנחה, וזה מטעה בדיווחים.
Asaf-a
אסף.א
אבל לא מדברים כאן על רכב חדש אלא על משומש (פלואנס חדש אין כבר כמה שנים טובות. יש מגאן. גרנד קופה וסטיישן) במקרה הכי טוב תוכל לקבל היסטוריית טיפולים שלו ולבנות לעצמך סוג של תמונה על בערך. יש עוד כל מיני פרטים קטנים שאפשר לבדוק ולקבל נתונים לבניית תמונה אפשרית של מי בעל הרכב האחרון ועד כמה הוא היה רגיש ומודע/ת - וגם זה רק ניחוש. אבל איך נהגו בו הבעלים הראשונים? זה נעלם. איזה שמן שמו במוסך? איזה מסננים? אם החשבוניות הן לא ממוסך מורשה יבואן, לעולם לא תדע. ברזלים כידוע לא שוכחים כלום - ואז מוניטין אמינות הוא כן פקטור וזה באמת מתבטא במחירון.
ברכב מטופל שבאמת בילה את כל חייו במתאר שיואב מתאר - רק בינעירוני במהירות שיוט, הבלאי כנראה מינימלי ואז גם מכלולים שהם מלכתחילה פצצה מתקתקת כמו גיר דו מצמדי ומותגים עם מוניטין רע כמו VAG/PSA/רנו/פיאט/פורד, יראו אמינות יפה מאוד.
מה שיש בפלואנס למיטב הבנתי זה מנוע וגיר של ניסן.
אני באמת לא יודע איזה חוויות כל רכב עבר ובמיוחד שחלקם הגדול כנראה יוצאי ליסינג.
מהחוויות שלי עם רכבים עד 100-120 כפול 3 מכוניות= אפס תקלות וצריכת דלק נפלאה.
מנסיון של מכרים עם יד שניה עדיין מדובר ברכב מאוד מוצלח.
גיר רובוטי להזכיר לכולם, דורש גם טיפול והחלפות קלאץ׳ אחת ל…
אבל כשקונים רכב זול ומטפלים במוסכים זולים שלרוב לא מתמקצעים בסוג מסויים של רכבים ולא מכירים את המכניקה כי אין להם יכולת וזמן לפתוח ספר רכב אז הבעלים יקבל רכב שיתדרדר מהר.
זה לא גיר אוטומט ובטח לא גיר רגיל.
צריכת בדלק של ב קודקוד מלמדת שיש שם עוד כל מיני בעיות.
מוזר שדווקא אתה, ככתב רכב בעבר, מגיע עם כל כך הרבה קבעונות ותיוג מותגים.
לא שונה מאותו העדר טויוטה עליו אתה מלגלג.