-
2 קבצים מצורפים
פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
https://www.autoblog.com/2022/09/13/...sangue-reveal/
פרארי ראשונה אי פעם עם 4 דלתות, חיבור למושבי תינוקות איזופיקס וריפוד חסין במבה. נשבעים לנו בזכרו של אנצו שזה לא SUV, מה פתאום, זה רק במקרה נראה כמו רכב להסיע את הילדה לחוג היפ-הופ. זה מכונית ספורט טהורה.
קובץ מצורף 140098
קובץ מצורף 140099
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
כבר לא כל כך רחוק חיצונית ממזדה 3 האצ'בק.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
פורוסנג (?.....)
קודם כל, האוטו יפה. אבל ממש. פרארי, נו. מה לעשות? מה שיש להם אי אפשר לקחת מהם. ותהיו בטוחים שכמו כל פרארי, במציאות זה אפילו הרבה יותר יפה מבתמונות.
זו אנטיתזה מושלמת למטרה/מתחרה שלו - למבורגיני אורוס המכוער-טילים דמוי הרובוטריק.
והמנוע - שירה של מלאכים. גומע בנזין ולא קילוואטים. כמו שצריך להיות. V12 אטמוספרי כמו שפרארי צריכה להיות עם כל 715 הסוסים והצליל שצריכים להיות וכו'.
אבל לקרוא לזה "לא קרוסאובר"?...... בתחת שלי.
עצם העובדה שלא נחשף באדום אלא באחד מגווני האפור, כבר מלמדת מה זה בדיוק - וזה לא מכונית ספורט, זה SUV. כי פרארי אמיתית יוצאת לעולם קודם כל באדום. (אחר כך הלקוחות סרי הטעם מישראל יוכלו להזמין בלבן).
וזה גם גבוה בניגוד לכל כללי הדינמיות. וה"כנפונים" המזוייפים והמפתנים בשחור. קרוסאובר בנשמתו.
לא צריך להבין משהו במכוניות כדי לדעת שזה יהיה הדגם הפופולרי ביותר של פרארי. ככה זה היה בפורשה, ככה זה יהיה אצל כל יצרני היוקרה. יתפוס חצי מהייצור והמכירות.
הקהל המלבב של SUV יוקרתיים - סוחרי סמים, סוחרי נשים, סוחרי נשק, בוסים של משפחות פשע, קבלני-צמרת, כדורגלני-צמרת, זמרי-צמרת מהז'אנר המזרחי וסתם ערסים מאוד עשירים (וכמובן נשותיהם המקסימות של כל הנ"ל ושאר צ'אחלות-צמרת), כבר מסתדר בתור.
נכתב בקנאה טהורה. כאילו דא.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר….
קרוסאובר לפרארי, איזה בושה, איזה זוועה.
מזכיר לי שפורד משתמשים במותג מוסטנג גם לאיזה קרוסאובר מגעיל ביותר, ממש חילול הקודש.
זהו עידן השופוני, הטרנדים, המותגים והחרטה.
פעם מה שהוביל זה הנדסה, פונקציונאליות, נתונים, תכלס.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אבי ביטר
פעם מה שהוביל זה הנדסה, פונקציונאליות, נתונים, תכלס.
פעם מה שהוביל זה הלב.
https://youtu.be/dL0F1tkP-a8
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
הדסופה
בדיוק.
כנראה שגם פורד התעוררו בבוקר ופתאום מבינים את גודל הפדיחה שבהצמדת השם "מוסטנג MACH" ל.... דבר הזה.
זה אולי למה המוסטנג דור 7 האמיתית שהושקה זה עתה, עדיין מונעת בבנזין.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
הדסופה
בול!
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
הדסופה
כדברי סבא קוקו:
"...הוא קורא לי סבא קוקו
אני אומר תוריד ת'סבא
ביום שהוא נולד ניתקתי קשר עם האבא
כשהם רצו להתחתן לא הייתי בתומכים
איזה טוב יכול לצאת מנישואים בין שני אחים?
איזה ילד מטומטם לובש חולצות של אנ.בי.איי
אני עשיתי כבר 18 בדיקות של די.אנ.איי.
ניסיתי להרוג אותו מבלי שהוא ידע
ניסיתי גם אקדח, גם גיגית גם מזוודה.
כשהזכיר ת'שם שלי בשיר בר מצווה בתודות
ושיקר שאני מבלה איתו במסעדות
לא ראיתי את הילד מאז חדר היולדות
אז ראיתי לוני טונס ופיזרתי מלכודות..."
ומי שלא מכיר את השיר (ואת השיר שבעקבותיו הוא נכתב) שיתבייש לעצמו.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
אני מתבייש.
לא מכיר את שניהם.
אבל מכיר את 'יש חתול בעריסה וכפית מכסף ..'
Sent from my DN2103 using Tapatalk
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
זה השיר המקורי (שני במדרג הפדיחה רק לשיר הבת מצווה "בם בם בם"):
https://www.youtube.com/watch?v=9rS5hTvgP40
וזה שיר התגובה של לוקאץ':
https://www.youtube.com/watch?v=wam0819alD8
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
לכל המצקצקים...אפשר לחשוב שפרארי, פורש, למבורגיני שלא בדגמי הקרוסאובר הם נחלתם רק של עשירים אניני טעם וידע מוטורי...כאילו ערסים, נובורישים וכו (ראו הרשימה של דרור) לא קונים גם כאלו...יאללה תתעוררו....מי שהממון בכיסו בא מכל גווני האוכלוסיה.
חוץ מזה אחרי שאלפא יצאו עם קרוסאובר הכל כבר פתוח...כולל פרארי שבאיחור אלגנטי הצטרפו לאופנה...
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
זה השיר המקורי (שני במדרג הפדיחה רק לשיר הבת מצווה "בם בם בם"):
וזה שיר התגובה של לוקאץ'
ואו
תודה (?) על ההעשרה.
קשה.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
ואו
תודה (?) על ההעשרה.
קשה.
שמח שלא ידעתי
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
השאלה היא מאיפה אתה, איל, מכיר???
חשוד מאוד..
אגב ה'לא-מוסטנג' ההיא, מדובר בדגם מאוד נפוץ במדינה המחושמלת לצד 'לא-פורשה' חשמליות וטנדר מרצדס x (ניסאן נבארה לבעלי ממון) בסגמנט הלא חשמלי הלגיטימי היחיד.. אם תמהתם מיהו קהל היעד - אנשים עם הרבה כסף ומעט טעם, בלונדינים או לא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
איל, אתה רוצה לשתף אותנו למה אתה מכיר את השירים הללו?
עריכה מאוחרת: מי שממתין שעתיים עם חלון פתוח, שלא יתפלא אם יהיו תגובות נוספות....
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
לכל המצקצקים...אפשר לחשוב שפרארי, פורש, למבורגיני שלא בדגמי הקרוסאובר הם נחלתם רק של עשירים אניני טעם וידע מוטורי...כאילו ערסים, נובורישים וכו (ראו הרשימה של דרור) לא קונים גם כאלו...יאללה תתעוררו....מי שהממון בכיסו בא מכל גווני האוכלוסיה.
חוץ מזה אחרי שאלפא יצאו עם קרוסאובר הכל כבר פתוח...כולל פרארי שבאיחור אלגנטי הצטרפו לאופנה...
ערסים נוטים להיות כפי שאסף הגדיר אותם - הרבה כסף על מעט טעם. כן, לפעמים זה בא גם בבלונד, לא רק בשחור קצוץ עם זיפים.
וחלק מהערסים שיש להם באמת המון כסף גם נוהגים בפרארי, פורשה ולמבו אמיתיות - כן, 911 ו-488 והורקאן/אוונטדור. לא תאמינו כמה כאלה מסתובבות בכפארי הבני דודים. כי מה לא עושים בשביל השופוני. חלק מהמכוניות האומללות הללו מושמדות בסופו של דבר בתאונות או מחולטות ומגיעות למכרזי המשטרה....
אבל מאז שלפני 20 שנה הפציע הקרוסאובר-פרימיום-ספורטיבי הראשון של יצרנית מכוניות על/ספורט/אקזוטיות - הפורשה קאיין - קרה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. זו קטגוריה רווחית, משתוללת. כדאי שנפנים - יש הרבה ערסים בעולם. ויש להם נשים שרוצות גם. ובקרב חסרי הטעם רב מאוד חלקם של אלה שאוהבים לשבת גבוה. וזה שוק ענק. כל דגם כזה הופך מהר מאוד לנמכר ביותר של המותג שלו ומוכתר בתואר "הציל את המותג מסגירה".
גם הפורוסנג יהיה כזה - פרארי רחוקה מלהיות בצרות פיננסיות ורשימת ההמתנה לדגמי היצרן רק הולכת ומתארכת, אבל הפורוסנג ייתן חתיכת בעיטה למכירות.
אישית אני בטוח שאנצו מתהפך בקברו כשהוא רואה את הכיוון שפרארי הולכת אליו עם קרוסאובר 4 דלתות (יפה ככל שיהיה), אבל כנראה שלנוכח פוטנציאל המזומנים, גם אותו כבר לא סופרים.
תזכרו רק דבר אחד - הקרוסאובר לעולם לא יהיה קלאסי, פריט אספנים נחשק. תראו מה נהייה מהקאיין. לפני 20 שנה, אוטו שעלה כמו ה-911 שעמדה לצידו באותו אולם - בין 600,000 לכמעט מיליון שקל, היום יש אקזמפלרים עם פרווה מודבקת על הדשבורד גם ב-15,000..... וה-911?... עדיין מתומחרות בשש ספרות ולא מלמטה. כי 911 היא הדבר האמיתי. והקאיין ממש לא.
וזה מה שיקרה לכל קרוסאובר מהז'אנר הזה. כי למרות שזה בא מתוך המשפחה, זה קרוסאובר ולא מכונית ספורט. זה לא הדבר האמיתי. זה הכבשה השחורה, זה הסחורה הפגומה, מסמל חוסר טעם משווע. בזבוז של חומר גלם יקר. אוהב אנין טעם אמיתי של המותג לא ייגע בדברים האלה.
מגבהי המיליונים שנדרשים כדי לקחת שלוק של אויר ליד פרארי ולקוחותיה, בואו נרד למציאות. ולאלפא רומיאו.
על אלפא - פעם אוטו סקסי וספורטיבי של גברים שאהבו מכוניות ואהבו לנהוג וגם היה להם הרבה סטייל, והיום קרוסאובר אוטומטי שמנמן לאימהות (בדיוק כמו המוצרים הדומים/זהים של יונדאי וקיה רק עם "סטייל" מזויף), ולאן היא מתדרדרת עם הקרוסאוברים האוטומטיים האלה ובקרוב גם עם החשמל, לא בא לי לדבר. זה עצוב וכואב מדי.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
דרור גם אני לא מת (בלשון המעטה) על טרנד הקרוסאוברים, אבל עם חלוף הזמן והצטברות הגיל יכול איך שהוא להבין את העניין.
תכלס, אפילו אצלי, כשחיפשתי רכב דיילי להפרדת רשויות, עלו חשבות על איפיניטי Q30, אאודי וכו' אבל התיישרתי וסגרתי על איפיניטי G37 כדיילי.
הגיל + הכרס גורמים לחשוב באופן אחר על קסם תנוחת הישיבה הגבוהה ונוחות הכניסה והיציאה מהרכב.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
די, די כבר עם זה. במשך עשרות רבות של שנים אנשים מבוגרים ושמנים ממך נכנסו למכוניות ויצאו מהן ואף אחד לא חשב על הטיעון הפסאודו-מדעי הזה. אין בקרוסאובר שום פתרון לשום בעיה - זה סתם קטע עיצובי-אופנתי. ומותגי העל האלה, במקום שיהיו דוגמה ומופת שעיני כולם יהיו נשואות אליהם, נגררים אחרי אופנות מטופשות וזולות.
מה שנקרא - מאחל להם הצלחה בהמשך דרכם
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
ערסים נוטים להיות כפי שאסף הגדיר אותם - הרבה כסף על מעט טעם. כן, לפעמים זה בא גם בבלונד, לא רק בשחור קצוץ עם זיפים.
וחלק מהערסים שיש להם באמת המון כסף גם נוהגים בפרארי, פורשה ולמבו אמיתיות - כן, 911 ו-488 והורקאן/אוונטדור. לא תאמינו כמה כאלה מסתובבות בכפארי הבני דודים. כי מה לא עושים בשביל השופוני. חלק מהמכוניות האומללות הללו מושמדות בסופו של דבר בתאונות או מחולטות ומגיעות למכרזי המשטרה....
אבל מאז שלפני 20 שנה הפציע הקרוסאובר-פרימיום-ספורטיבי הראשון של יצרנית מכוניות על/ספורט/אקזוטיות - הפורשה קאיין - קרה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. זו קטגוריה רווחית, משתוללת. כדאי שנפנים - יש הרבה ערסים בעולם. ויש להם נשים שרוצות גם. ובקרב חסרי הטעם רב מאוד חלקם של אלה שאוהבים לשבת גבוה. וזה שוק ענק. כל דגם כזה הופך מהר מאוד לנמכר ביותר של המותג שלו ומוכתר בתואר "הציל את המותג מסגירה".
גם הפורוסנג יהיה כזה - פרארי רחוקה מלהיות בצרות פיננסיות ורשימת ההמתנה לדגמי היצרן רק הולכת ומתארכת, אבל הפורוסנג ייתן חתיכת בעיטה למכירות.
אישית אני בטוח שאנצו מתהפך בקברו כשהוא רואה את הכיוון שפרארי הולכת אליו עם קרוסאובר 4 דלתות (יפה ככל שיהיה), אבל כנראה שלנוכח פוטנציאל המזומנים, גם אותו כבר לא סופרים.
תזכרו רק דבר אחד - הקרוסאובר לעולם לא יהיה קלאסי, פריט אספנים נחשק. תראו מה נהייה מהקאיין. לפני 20 שנה, אוטו שעלה כמו ה-911 שעמדה לצידו באותו אולם - בין 600,000 לכמעט מיליון שקל, היום יש אקזמפלרים עם פרווה מודבקת על הדשבורד גם ב-15,000..... וה-911?... עדיין מתומחרות בשש ספרות ולא מלמטה. כי 911 היא הדבר האמיתי. והקאיין ממש לא.
וזה מה שיקרה לכל קרוסאובר מהז'אנר הזה. כי למרות שזה בא מתוך המשפחה, זה קרוסאובר ולא מכונית ספורט. זה לא הדבר האמיתי. זה הכבשה השחורה, זה הסחורה הפגומה, מסמל חוסר טעם משווע. בזבוז של חומר גלם יקר. אוהב אנין טעם אמיתי של המותג לא ייגע בדברים האלה.
מגבהי המיליונים שנדרשים כדי לקחת שלוק של אויר ליד פרארי ולקוחותיה, בואו נרד למציאות. ולאלפא רומיאו.
על אלפא - פעם אוטו סקסי וספורטיבי של גברים שאהבו מכוניות ואהבו לנהוג וגם היה להם הרבה סטייל, והיום קרוסאובר אוטומטי שמנמן לאימהות (בדיוק כמו המוצרים הדומים/זהים של יונדאי וקיה רק עם "סטייל" מזויף), ולאן היא מתדרדרת עם הקרוסאוברים האוטומטיים האלה ובקרוב גם עם החשמל, לא בא לי לדבר. זה עצוב וכואב מדי.
ערסים זו הגדרה יחסית , לכל אחד הגדרת הערסים היא אישית וגזענית , גם אני ערס למספר אנשים והם גם ערסים לאחרים.
לגבי הפורשה קאיין , תיקון קל , הוא לא בקטגוריה של הלמבורגיני אורוס או הפרארי החדשה הזאת .
הפורשה קאיין נכנס לקטגוריה של הX5 של במוו וה A7 של אאודי ובעולם ובמיוחד בארה"ב זה רכב משפחתי, גם לפורשה יש מבחר גדול של רכבים שהם לא גיפונים אבל פונים למעמד הביניים בארה"ב ,אצל פרארי ולמבורגיני זה לא המצב.
הלמבורגיני אורוס לא יוגדר כרכב משפחתי בשום מקום בעולם , זה רכב מנקר עניים בדומה לבנטלי בנטיאגה או לרולס רויס , לדעתי הפרארי החדשה נמצאת בקטגוריה הזאת ולא בקטגוריה של פורשה.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
אין בקרוסאובר שום פתרון לשום בעיה - זה סתם קטע עיצובי-אופנתי. ו
ממש לא מסכים איתך דרור.
מרכב גבוה יותר, הרבה יותר קל לאנשים מבוגרים, להיכנס ולצאת. בדיוק כמו שיותר קשה להם להתיישב ולקום מכיסא נמוך.
מבוגרים - הכוונה לגבר / אישה מעל גיל 18.
בברכה,
יוני5
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oferc
ערסים זו הגדרה יחסית , לכל אחד הגדרת הערסים היא אישית וגזענית , גם אני ערס למספר אנשים והם גם ערסים לאחרים.
לגבי הפורשה קאיין , תיקון קל , הוא לא בקטגוריה של הלמבורגיני אורוס או הפרארי החדשה הזאת .
הפורשה קאיין נכנס לקטגוריה של הX5 של במוו וה A7 של אאודי ובעולם ובמיוחד בארה"ב זה רכב משפחתי, גם לפורשה יש מבחר גדול של רכבים שהם לא גיפונים אבל פונים למעמד הביניים בארה"ב ,אצל פרארי ולמבורגיני זה לא המצב.
הלמבורגיני אורוס לא יוגדר כרכב משפחתי בשום מקום בעולם , זה רכב מנקר עניים בדומה לבנטלי בנטיאגה או לרולס רויס , לדעתי הפרארי החדשה נמצאת בקטגוריה הזאת ולא בקטגוריה של פורשה.
בנטלי בנטיאגה חולקת יותר מקצת DNA עם פורשה קאיין, אודי Q7 ופולקסווגן טוארג..... כולם באו מפלטפורמת הקאיין.
הקאיין הושק ב-2002 והיה למעשה הראשון בקטגוריה. לפני היו מרצדס ML וב.מ.וו X5 אבל היו בלוול קצת יותר נמוך. הקאיין היה ה-SUV הראשון של יצרנית מכוניות-על בהגדרה.
יש גם לרולס-רויס ולאסטון מרטין דגמי SUV היפר-מופלצים.
כל הדגמים בקטגוריה הזו מצטיינים בפאר מופרז אבל בפירוש מכוונים ומיועדים לקהל מסוים - שהוא כבר הרבה מעבר לסתם "ערסים". הקהל הזה לא כפה את עצמו על היצרנים - אלה היצרנים שקיבלו החלטה מודעת שזה קהל שהם יכולים ורוצים להתעסק איתו כי יש לו המון כסף - בעיקר כסף מלוכלך, אבל היי - למי אכפת?... לכסף, נקי או מלוכלך, כידוע אין ריח (כלומר יש לו ריח, ריח מדהים, מעלף ומשכר).
כל הכלים בקטגוריה הזו יכולים להסיע משפחה ולהקפיץ ילדים לגן. אבל סביר יותר שיסיעו שומרי ראש מעונבים וחמושים בכבדות שמקיפים אוליגרכים וראשי משפחות פשע.
לגבי ניקור העיניים בלמבורגיני אורוס - עניין של טעם.
יש כמוני שבא להם להקיא מהדבר הזה, יש כאלה עם טעם שונה לגמרי שבטוחים שזה פשוט מדהים.
לפחות בישראל - הקהל של קומץ מכוניות הלמבורגיני שמסתובבות כאן, עונה לסטריאוטיפ....
אבל לפרארי פורוסנג הזאת יש משהו שאי אפשר לקחת ממנה - בניגוד לניקור העיניים של האורוס ולחוסר הטעם הבוטה של הבנטיאגה, הפורוסנג באמת יפה ואלגנטית. זה אפילו מצליח להשכיח לרגע שזה SUV....
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
אתם לא רוצים לדבר קצת על השמות?
בנטיאגה, פורוסנגה... למבורגיני שווארמה מתגלגל על הלשון טבעי לגמרי.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
דרור אם נדייק הרכב שהתחיל את קטגוריית הפאר/ SUV זה הריינג' רובר שעד היום הוא ממובילי הקטגוריה אבל משום מה לא נתפס כמנקר עיניים וכרכב נחשק על סוג האוכלוסיות שאתה כל כך אוהב
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
דרור אם נדייק הרכב שהתחיל את קטגוריית הפאר/ SUV זה הריינג' רובר שעד היום הוא ממובילי הקטגוריה אבל משום מה לא נתפס כמנקר עיניים וכרכב נחשק על סוג האוכלוסיות שאתה כל כך אוהב
אז זהו. שאם אתה רוצה לדייק - ריינג'רובר נולד כרכב שטח לכל דבר, רק מפואר (לזמנו).
עם 130 כ"ס ביום טוב ממנוע ה-V8 בנפח 3.5 ליטר הרדום והאנמי של רובר, ביצועים בכביש לא היו הצד החזק של הדגם הקלאסי.
דווקא בשטח הוא היה מצוין. בלנדרובר חשבו על אצילים אנגלים בז'קט טוויד שנוסעים בדבר הזה לציד ולמירוצי סוסים.
אבל בדורות האחרונים שלו זה השתנה ב-180 מעלות. ממש לא לשטח, מהיר ומרשים מאוד בכביש - והוא מאוד מנקר עיניים ודווקא כן חביב מאוד על הקהל הספציפי הזה שאני נגעל ממנו ואפילו מאוד.
אפילו כאן בהרחבה של הנובורישים, יש כמה כאלה. בצבעים החביבים על הקהל הזה (לבן או שחור) עם חלונות שחורים וטיפוסים לא מגולחים עטורי שרשרים עם מבט מאיים שאתה לא רוצה שום סיג ושיח איתם.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ביואיק.
מנוע v8 3.5 ליטר אנמי של ביואיק.
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
ביואיק נפטרו מהדרעק הזה לטובת האנגלים שאז חשבו ששתילת מנוע שיהיה גם גדול וגם שתיין ובאותה נשימה גם חלש וגם אנמי ברכב שטח, זה סוג של לעשות דווקא.
למרבה המזל זה עבר להם ובגדול (המשרד שלי לסופ"ש הזה שחונה כאן בחוץ זה דיפנדר 110 חדש P250 (טורבו-דיזל 3 ליטר, שש בטור עם 250 סוסים... כוח ומהירות ממש לא חסר).
-
תגובה: פרארי פורוסנגווה. זה לא SUV.
אתם מפספסים משהו...קהל היעד הוא נשים!
זה בערך חצי מהאוכלוסייה ויש להן say וכסף.
באירופה, לפחות באיזורים בהם אני מתגורר (שוויץ וגרמניה) רוב מוחלט של הנוהגות בקאיין/Q7 ודומיו הן עקרות בית.
גברים שמכבדים את עצמם ינהגו בפרארי נמוכה ויקנו לאשה או לפילגש את הפיורוסוואנגה.
גברים? אורוס וQ8, שמוגזמים בכל מקרה.
קאיין=טוארג=q7= בלנסייגה.
אורוס=Q8
רולס רוייס קולינאן= X7