-
קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
חשבתי שזה כבר מאחורי אבל החיידק הזדחל חזרה...
פעם הייתי עכבר שטח עם רזומה אישי של מגנום, סיקס וג'ימני אבל לפני 15 שנים פרשתי מתחום ה-4*4.
עדיין טועם שטח עם אופנוע אדוונצ'ר ואופניים מדי פעם.
עכשיו מרגיש שהגיע הזמן לחזור אבל אני אבוד בין האפשרויות. הכי הייתי רוצה ג'ימני מהחדשים אבל הוא לא מתאים ל-5 אנשים.
מנסיונכם, מה יכול להתאים לי?
הדרישות שלי מהרכב:
*השקעה - 80-120 אלף שקל כולל איבזור ושידרוגים הכרחיים.
*שיתאים לחמישה אנשים.
*אמין - לא הייתי מתנגד לדיסקברי אבל מפחד שהוא ינקנק אותי בתחזוקה.
*יכולת עבירות - המטרה היא טיולים עם המשפחה. שיהיה מסוגל להיכנס למדבר ולצאת, לא חייב לנצח כל מעלה וכל מדרגה. יותר חשוב שיהיה נח למשפחה.
*הוא ישמש כרכב בעיקר לטיולים (ביומיום יש רכב משפחתי ואופנוע). צריכת דלק ושימושיות יומיומית פחות מעניינים.
*לנד קרוזר נראה מתאים אבל המחירים לא הגיוניים. חשבתי על פאג'רו כאופציה - יש מי שיעיד עליו שהוא מתאים לטיולים אחרי סט מתלים כמובן?
מה דעתכם על גראנד צ'רוקי מהדגמים המרובעים? אולי טנדר יפני? פאתפיינדר? רקסטון?
אשמח לדעות ורעיונות מכם.
התמונות כדי להזכיר לעצמי שפעם הייתי ממש פעיל פה בפורום...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...f248523f45.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...20755beb56.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...33c6f0c364.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...ea2125ff59.jpg
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
בימינו אלה תקציב כמו שלך(ושל עוד הרבה) נחשב "גבולי" משהו...
אם בכיוון של לנדקרוזר אתה מתפשר על שנתון נמוך יותר מהשאר ותמצא קושי בלמצוא אחד עם נתונים טובים, ואלה עם הנתונים מבקשים הרבה מעל ל"מחירון" לעיתים אפילו ללא קשר אליו כלל.
דיסקברי 3 ו- 4 כנ"ל, אין הרבה, ההיצע די נמוך ומפה זה ניגזר כנראה. לגבי אמינות- הדיעות חלוקות, הזמנת חלפים מקוריים כדאי מחו"ל, תחזוקה עצמית קצת בעייתית, אבל אפשרית לדעתי.
לגבי פג'רו- bk לטיולים פלטפורמה טובה לדעתי, אחרי הגבהה ומיגון, סט צמיגים נורמלי, נישאר נוח ויעשה את רוב המסלולים בלי בעיה.
תחזוקה- קח בחשבון 4 מתלים ניפרדים(בדומה לדיסקו), קיים מסרק הגה כמו בכל שאר המותגים באותו שנתון לדעתי, ולא תיבה שהיא כנראה יותר עמידה.
חלקי חילוף בארץ לדעתי עדיין די יקרים.
גילוי נאות- מחזיק bk שמפורסם כרגע למכירה כאן בפורום.
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
אהלן.
הייתי ממש לא מזמן באותה הדילמה...
רק ל3 אנשים ולא חמישה... ורכב שיתנהג יפה על הכביש ונוח לשימוש יומיומי..
התחבטתי בין ג'ימיני חדש (גבולי לתקציב) לגראנד ויטארה (עד 2015) ... שיכולים להכנס בתקציב שלך .. הגימיני כמובן נותן ביצועי שטח עדיפים אך נוחות נסיעה מופחתת ובוודאי לא מתאים ל5..
בסוף מתחתי תקציב כלפי מעלה ורכשתי פג'רו bk קצר (2015).
מאד מרוצה מהנוחות והעבירות (אחרי הגבהה ושדרוגי צמיגים וכו) ויתאים ל5 אם כי בקצר נפח המטען מוגבל..בדגם הארוך זה סבבה...
העבירות מצוינת ביחס לנוחות הנסיעה (לא כמו מה שהיהצלך בעבר..אבל בהחלט סביר) ונראה שעלויות התחזוקה לא יהיו בשמים אם תמצא רכב מטופל ותעזר בפורום/קבוצות למבצעי חלקי חילוף וכו...
רק שתצטרך למתוח את התקציב שלך מאד למעלה לקבל משהו במצב סביר ומשנתון לא רחוק מידי..
לנד קרוזר אין מה לדבר בכלל בתקציב כזה...או שתצטרך ללכת מאד אחורה ולהסתכן ביחידה שחוטה...
בהצלחה..
גל
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
זה מה שאני חושב:
https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3946
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
מישהו מחברי האתר מוכר כעת bk 2008.
שווה בדיקה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
עם כל הכבוד לחברי האתר.
suv בן יותר מעשר הוא רכב שדורש תשומת לב ותחזוקה.
אם המחירים היום לא מספיקים לאוטו כזה, צריך להתפשר, או באמינות, או ביכולות (אני בכוונה לא כותב עבירות), או בכמות האנשים שאפשר להסיע.
לצערי במחירים האלו באמת קשה למצוא. אחרת מזמן הדיסקברי שלי היה עובר למוטי טויוטה.
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
קשה למצוא, נקודה.
אבל, לגבי התפשרות בבחירה זה עיניין של כל אחד עם עצמו.
זה לא סוד שאני שוקל לחזור לדיסקו 2, ואם זה אכן יקרה אני יודע שאני הולך לשים עוד 20k-30k ואולי יותר חוץ ממחיר הקניה על יישור קו ושיפורים כמו שאני רוצה ואוהב(ואם זה יהיה דיסקו 3 או 4 אני כבר נתון לחסדי אלוהי המחשבים והאלקטרוניקה), אבל בסוף אני יודע שברכב הזה אני שם מפתח ונוסע לאן שבא לי בלי לחשוש מכלום כמעט, כמו בכל רכב שהיה לי עד היום. אז זה לדעתי גם עיניין אישי של מי שבוחר לקנות רכב בן מעל 7-10 שנים.
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
נדב, אשמח שתסכם כאן אולי עדיף בשרשור נפרד, את נקודת מבטך במעבר מדיסקו 2 לראם ול BK ולמה אתה רוצה לחזור לדיסקו,, תודה.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
5 אנשים בוגרים או 2 מבוגרים ו-3 ילדים?
אני שואל כי המושב האחורי הטנדר זה סבבה עד גיל מסויים.
בתקציב שלך יכנסו מיצובישי ודי מקס.
לא מכיר את הדי מקס אבל עד לא מזמן החזקתי האנטר 2014.
אם תחפש ידני תקבל אוטו שהוא תמורה מעולה לכסף ושכיף לטייל איתו.
את הטריטון שבא אח"כ אני פחות מכיר אבל השמועות מספרות על מנוע פחות מוצלח.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוטי ג.
נדב, אשמח שתסכם כאן אולי עדיף בשרשור נפרד, את נקודת מבטך במעבר מדיסקו 2 לראם ול BK ולמה אתה רוצה לחזור לדיסקו,, תודה.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
לא רוצה לעשות פה מחטף, סיכום על המעבר מדיסקו לראם ועל הראם כבר יש בפורום.
לגבי החזרה לדיסקו, יהיה גם...
נקשקש בפרטי על השאר.
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
5 אנשים בוגרים או 2 מבוגרים ו-3 ילדים?
אני שואל כי המושב האחורי הטנדר זה סבבה עד גיל מסויים.
בתקציב שלך יכנסו מיצובישי ודי מקס.
לא מכיר את הדי מקס אבל עד לא מזמן החזקתי האנטר 2014.
אם תחפש ידני תקבל אוטו שהוא תמורה מעולה לכסף ושכיף לטייל איתו.
את הטריטון שבא אח"כ אני פחות מכיר אבל השמועות מספרות על מנוע פחות מוצלח.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אני זוכר מהמגנום שהיה לי שלשבת מאחורה לא היה נח ואחרי שעה באוטו כבר היו תלונות (וזה היה עוד שהיינו צעירים וגמישים...). האנטר טוב יותר?
טנדר בהחלט יכול להיות רכב טיולים אולטימטיבי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
קשה למצוא, נקודה.
אבל, לגבי התפשרות בבחירה זה עיניין של כל אחד עם עצמו.
זה לא סוד שאני שוקל לחזור לדיסקו 2, ואם זה אכן יקרה אני יודע שאני הולך לשים עוד 20k-30k ואולי יותר חוץ ממחיר הקניה על יישור קו ושיפורים כמו שאני רוצה ואוהב(ואם זה יהיה דיסקו 3 או 4 אני כבר נתון לחסדי אלוהי המחשבים והאלקטרוניקה), אבל בסוף אני יודע שברכב הזה אני שם מפתח ונוסע לאן שבא לי בלי לחשוש מכלום כמעט, כמו בכל רכב שהיה לי עד היום. אז זה לדעתי גם עיניין אישי של מי שבוחר לקנות רכב בן מעל 7-10 שנים.
מפחד מלנד רוברים ישנים. נשמע קצת כמו הרפתקה גדולה עלי. אם כן LR, אז דיסקו 2.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
בימינו אלה תקציב כמו שלך(ושל עוד הרבה) נחשב "גבולי" משהו...
אם בכיוון של לנדקרוזר אתה מתפשר על שנתון נמוך יותר מהשאר ותמצא קושי בלמצוא אחד עם נתונים טובים, ואלה עם הנתונים מבקשים הרבה מעל ל"מחירון" לעיתים אפילו ללא קשר אליו כלל.
דיסקברי 3 ו- 4 כנ"ל, אין הרבה, ההיצע די נמוך ומפה זה ניגזר כנראה. לגבי אמינות- הדיעות חלוקות, הזמנת חלפים מקוריים כדאי מחו"ל, תחזוקה עצמית קצת בעייתית, אבל אפשרית לדעתי.
לגבי פג'רו- bk לטיולים פלטפורמה טובה לדעתי, אחרי הגבהה ומיגון, סט צמיגים נורמלי, נישאר נוח ויעשה את רוב המסלולים בלי בעיה.
תחזוקה- קח בחשבון 4 מתלים ניפרדים(בדומה לדיסקו), קיים מסרק הגה כמו בכל שאר המותגים באותו שנתון לדעתי, ולא תיבה שהיא כנראה יותר עמידה.
חלקי חילוף בארץ לדעתי עדיין די יקרים.
גילוי נאות- מחזיק bk שמפורסם כרגע למכירה כאן בפורום.
פאג'רו זה כיוון שחשבתי עליו. הייתי שמח לדעת אם הוא לא יאכזב בטיולים.
איך שדרגת את שלך לטיולים?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
igal.s
אני זוכר מהמגנום שהיה לי שלשבת מאחורה לא היה נח ואחרי שעה באוטו כבר היו תלונות (וזה היה עוד שהיינו צעירים וגמישים...). האנטר טוב יותר?
טנדר בהחלט יכול להיות רכב טיולים אולטימטיבי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
כן, האנטר הרבה יותר טוב (גם די מקס והיילקס 2007+) אבל זה לא פאג'רו.
הילד שלי לא התלונן (להפך) אבל הוא בן 5.5
תעיף פה מבט: https://www.jeepolog.com/forums/show...%98%D7%A8-2014
זה הרכב הקודם שלי
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
כשהם יושבים בכסא בטיחות /בוסטר המושב המקורי פחות רלוונטי, אבל אח"כ כבר כן
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
igal.s
פאג'רו זה כיוון שחשבתי עליו. הייתי שמח לדעת אם הוא לא יאכזב בטיולים.
איך שדרגת את שלך לטיולים?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
הגבהה ומיגון זה חובה ברכב הזה.
בדגם הדאקר מגיע עם ג'אנט 18", אז צריך צמיג טוב ובשרני כמה שאפשר במסגרת המגבלות של המידות(אצלי גודייר דוראטרק), מודה שחיפשתי לרדת לג'אנט 17"... זה חוקי ומאושר לפי היצרן כמו בדגם הפשוט יותר הדזרט.
כל השאר זה תוספות ואיבזור לפי הטעם שלך.
בינתיים הרכב לא אכזב באף טיול, כולל קצת מעלות פה ושם, הטרקשן נותן עבודה וכשצריך גם הנעילה אחורית נכנסת לפעולה.
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
igal.s
מפחד מלנד רוברים ישנים. נשמע קצת כמו הרפתקה גדולה עלי. אם כן LR, אז דיסקו 2.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ברור, 2. או אחיו הגדולים ןהצעירים יותר 🤠.
ללנדרובר צריך להיתחבר, קח בחשבון(לדעתי) שהזמנת חלקים בעיקר מחו"ל ודגש על איכות גבוהה או שידרוג מעל שקיים כמעט לכל בורג.
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
אני אמנם חצי משוחד (יש לי רקסטון, אבל בשנתון ישן יותר ממה שרלוונטי עבורך)
ממה שראיתי בטיולים משותפים, רקסטון דור 3 ( מ2013 אם אני לא טועה) יכול להתאים לך.
עונה על כל מה שביקשת, זול מהמתחרים, קהילה גדולה, יש מיגונים / הגבהות ואולי גם נעילה( מלבד הטרקשן המקורי) ובסהכ ממה שמעתי מהחבר'ה שמחזיקים אותו, דיי מבסוטים.
אם יעניין אותך אחקור יותר לעומק איזה מנוע עדיף בשנתונים האלו, יש 2.0 ו2.2
בחיפוש ראשוני, לדוגמא
מצאתי מודעה ביד2 שחשבתי שתעניין אותך:
*סאנגיונג|רקסטון|2016*
https://www.yad2.co.il/s/c/e6r17x3f
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוטי טויוטה
אני אמנם חצי משוחד (יש לי רקסטון, אבל בשנתון ישן יותר ממה שרלוונטי עבורך)
ממה שראיתי בטיולים משותפים, רקסטון דור 3 ( מ2013 אם אני לא טועה) יכול להתאים לך.
עונה על כל מה שביקשת, זול מהמתחרים, קהילה גדולה, יש מיגונים / הגבהות ואולי גם נעילה( מלבד הטרקשן המקורי) ובסהכ ממה שמעתי מהחבר'ה שמחזיקים אותו, דיי מבסוטים.
אם יעניין אותך אחקור יותר לעומק איזה מנוע עדיף בשנתונים האלו, יש 2.0 ו2.2
בחיפוש ראשוני, לדוגמא
מצאתי מודעה ביד2 שחשבתי שתעניין אותך:
*סאנגיונג|רקסטון|2016*
https://www.yad2.co.il/s/c/e6r17x3f
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
מעניין מאוד. יש קהילה לרכב הזה? מידע ושיפורים?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
היי
כן, שלח לי בפרטי מספר ואקשר אותך עם כמה שיכולים לעזור / בעלי רכב כזה שיכולים ממקור ראשון לחוות דעתם, לצערי הם לא כאן בפורום.
קהילה לא קטנה בכלל, פחות ממוקדת ב2.9 הישן והפשוט שלי אבל בחדשים יותר כן. עוזרים המון אחד לשני באחוות אנדרדוגים משותפת.
מחפש לך במקביל הודעת סיכום שרשם אחד החבר'ה על ההבדלים הגדולים בין המנועים ושאר הרכיבים.
למיטב ידעתי יש נעילה יש לאחד מהמנועים, 2.0 או 2.2, יש כמה שנוסעים איתה כבר.
רוב האחרים נטולי הנעילה, ביצעו עדכון לטראקשן לאחרונה במורשה.
ציר ראשי בטרנספר נוטה להיגזר בנהיגה אגרסיבית / לא מותאמת לרמת העבירות של הרכב.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
אף אחד כאן לא התייחס לשאלה שלך על הגראנד שירוקי.
גילוי נאות, אני נוסע כבר על השני, ומטייל איתו (לא מספיק). עם הקודם (2012) טיילתי הרבה כולל קטעי מסלולים טכניים ומאתגרים
אתן את ה 2 גרוש שלי:
הרכב הנוח והחזק ביותר מכל הSUV שבשוק.
בתקציב שלך תוכל גם לעלות מעבר למרובע, עד מודל 2011/12 לעניות דעתי.
הדיזל פחות מומלץ, בנסועה שאתה מציג - בנזין יהיה נפלא, שקט וחזק מאוד (שתיין לא קטן).
נסיעת כביש נוחה ונעימה לאין ערוך מכל היפנים.
בשטח לא נופל מהם.
חייבים, כמובן הגבהה ומיגון מלא.
אין צורך בנעילות, מנגנון בקרת המשיכה עושה עבודה מעולה.
אמינות, בניגוד לדעה הרווחת וזו המופצת ע"י חובבי פולחן האישיות של טויוטה, לא נתקלתי בבעיות אמינות ובתקלות שונות ומשונות באוטו (סקר של משרד התחבורה הצביע על כך שאחזקת גראנד שירוקי בהיבטי מוסכים וחלקי חילוף זולה מאחזקת לנד קרוזר).
יש המוני רכבים שמעולם לא ירדו לשטח...
חשוב לוודא שאתה קונה אחד עם 4X4 והילוך כוח (תופתע, יש כאלו שאין להם).
חשוב מאוד לוודא שלא ג'אנט 20 (וגם לא ג'אנט 17 שהגיע ביבוא אישי או מאוטומקס - להם קשה למצא צמיגים) אלא ג'אנט 18.
בולמי זעזועים מכריות אוויר - הדעות חלוקות. רמת נוחות שאין שנייה לה מול אפשרות לתקלות מאוד יקרות. שיקול שלך.
אם יש לך מתבגרים בבית, עם רשיון או אוטוטו רשיון - ייבוא אישי עלול להיות בעיה בהיבט הביטוח (לא ניתן לבטח לנהג צעיר או פרמיה מאוד גבוהה).
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
אני מרגיש צורך להתייחס להצעה לרקסטון.
מדובר בפשרה. פשרה הכרחית למי שחייב רכב יומיומי משפחתי שיהיה גם לשבילים ומשנתון חדש יחסית במחיר נמוך יחסית לשנתון.
אתה לא צריך רכב יומיומי. למה להתפשר על רכב שלא בנוי לשטח? שאם תיקח אותו למסלולים שהיית רגיל אליהם או סתם למסלולים נורמליים בשטח באמת, תמיד תהיה זה שמעכב את השיירה וצריך עזרה?
מראש זה לא רכב שטח ולא רכב לשטח. אפשר לאנוס אותו עם הגבהה וצמיגים ופגושי ברזל ואפילו לקנות גלגל ספייר - ועדיין זה יהיה אנדרדוג. ובשביל מה? בשביל לעלות קצת בשנתון?
רכב לטיולים בלבד לא חייב להיות מהיר במיוחד או נוח במיוחד ליומיום. חבל להתפשר.
היית שם - טיילת בג'יפים אמיתיים. רכב שבילים כמו רקסטון יגרום לך לתסכול. טוב שיש קבוצות תמיכה כי יש כאן בעיה קשה של מי שחושב שרקסטון זה רכב שטח אבל אל תכניס את עצמך לתסכול הזה מראש. חבל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
גם לדעתי היתרון ברקסטונים הוא הדו- שימושיות, נוח מאד יחסית בכביש וסביר בשטח. למי שמחפש רכב טיולים, עדיפים רכבים אחרים.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
היי שפילמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ברוך השב לשדות הצייד הנצחיים!
הצגת מטריצה עם הרבה מרכיבים, אני רוצה להתייחס לאחד מהם - פג'רו הוא רכב מעולה למטרותייך, ויהיה תמיד זול או רענן יותר מלנד קרוזר מקביל. אז כאן, אין שום היסוס, המיצובישי יכול להיות פיתרון מצוין.
רקסטון? אוטו בכלל לא רע, יהיה עוד יותר זול או רענן מהפג'רו. חייב הגבהה ומיגון ועדיין, פחות עביר מהפג'רו. השאלה היא, כמה עבירות אתה צריך?
כרכרה בריטית?... מעבר לעלויות הלא נמוכות של כל SUV כמו הנ"ל, כאן יש רובד נוסף של התעסקות, תיקונים ועלויות. צריך באמת לאהוב את זה כדי להצדיק את העיסוק במותג. מצד שני, אם אתה לא מפחד מהתחזוקה, תקבל רכב מדהים בנוחות ועבירות, בתקציב נמוך יותר.
טנדרים? השאלה היחידה היא, מי יישב מאחור? חוץ מזה, אחלה תצורה. זכור שהטנדרים גניבים מאוד, ולעתים קרובות, עם נסועה גבוהה מאוד.
יאללה, ברוך הבא!
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
אני מרגיש צורך להתייחס להצעה לרקסטון.
מדובר בפשרה. פשרה הכרחית למי שחייב רכב יומיומי משפחתי שיהיה גם לשבילים ומשנתון חדש יחסית במחיר נמוך יחסית לשנתון.
אתה לא צריך רכב יומיומי. למה להתפשר על רכב שלא בנוי לשטח? שאם תיקח אותו למסלולים שהיית רגיל אליהם או סתם למסלולים נורמליים בשטח באמת, תמיד תהיה זה שמעכב את השיירה וצריך עזרה?
מראש זה לא רכב שטח ולא רכב לשטח. אפשר לאנוס אותו עם הגבהה וצמיגים ופגושי ברזל ואפילו לקנות גלגל ספייר - ועדיין זה יהיה אנדרדוג. ובשביל מה? בשביל לעלות קצת בשנתון?
רכב לטיולים בלבד לא חייב להיות מהיר במיוחד או נוח במיוחד ליומיום. חבל להתפשר.
היית שם - טיילת בג'יפים אמיתיים. רכב שבילים כמו רקסטון יגרום לך לתסכול. טוב שיש קבוצות תמיכה כי יש כאן בעיה קשה של מי שחושב שרקסטון זה רכב שטח אבל אל תכניס את עצמך לתסכול הזה מראש. חבל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
היי
למה רקסטון ( שנתוני 2014-17 נניח, עבור פותח השרשור) לא בנוי לשטח?
סרן חי מאחור (שאין בפאג'רו) טראקשן/נעילת דפרנציאל חשמלית מלאה, 4/4 אמיתי ושיפורים נגישים - כמובן שידרש במיגון הגבהה וצמיגים מתאימים.
אגב מגיע עם גלגל ספייר.
אם מדובר ברכב טיולים בלבד, למה פאג'רו / לנד קרוזר / suv אחרים זה בסדר ורקסטון לא, אני באמת לא מצליח להבין.
יעכב את השיירה? יגרום לתסכול?
מי פה טייל עם כאלה?
שמעתי הרבה דברים דומים לפני שקניתי את שלי, הרוב התבררו כבדיה.
אלו היו הפרטנרים בטיול האחרון לפני כמה ימים. לא היו מתוסכלים.
כל מה שכתבתי מבוסס על חוויות שראיתי בעיניים / ממקור ראשון.
בדרישות שלך, לצאת ולהיכנס מהמדבר, רכב לחמישה וכו - אעדיף בכל פעם רקסטון 2016 עם 180 אקמ מטופל ומסודר ולא פאגרו 2008 עם 300 אקמ מטופל ומסודר ( לא אישי נדב כמובן, רוב העם לא חושב כמוני)
קובץ מצורף 140550
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
גם פג'רו הוא פשרה לטעמי שלא במקומה במקרה הזה. הוא עדיף על רקסטון רק כי הוא מגיע במקור עם צמיגים במידה נורמלית ונעילה מקורית.
כדי להתקין את אותה מידת צמיגים ברקסטון צריך להגביה אותו. ואז אחרי הגבהה והחלפת מידת צמיגים על כל הכרוך בזה הוא יהיה כמו פג'רו סטנדרטי לפני שיפורים. כלומר נקודת הפתיחה של פג'רו שממנה עוד אפשר להגביה אותו (אגב... פג'רו מקבל גם צמיגים 33 בלי הגבהה אם כבר מוכנים לעלות במידת הצמיגים) היא רקסטון אחרי שיפורים. גם פג'רו לדעתי יהיה פשרה - עבור מי שצריך רכב יומיומי גדול שיהיה גם לטיולים פעם בחודש זו פשרה סבירה אבל כרכב טיולים בלבד??
טיילתי בשנים האחרונות עם פג'רו מוגבה ממוגן ועם צמיגי שטח בשיירה. כמעט תמיד הוא היה זה שמעכב את השיירה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
השאלה שיירה של מה? רוביקונים? ואיזה תוואי שטח? מעלות? שבילים?
אנחנו כרגע 2 פג'רו bk בשיירה של טרופרים, לנדקרוזרים, ודיסקו 4.
לא מעכבים ולא מתעכבים, מי שמתעכב זה מי שלא נעול, טיולים במסלולים הקלאסיים.
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
אתה צודק נדב. פג'רו מוגבה יהיה ממש בסדר לכל הטיולים האלה. אבל הוא מראש עם גלגלים 31 ונעילה ולא 29 ולא נעילה כמו רקסטון. הנתונים הכי חשובים להדוואת שני כלים באותו גודל / משקל הוא גודל הגלגלים ונעילות / בקרת אחיזה. לכן ההמלצה על רקסטון שכדי להגיע איתו לרמה של פג'רו סטנדרטי צריך להתאמץ מאוד - לדעתי שגויה במקרה הזה.... וציינתי שגם פג'רו הוא פשרה כדי להדגיש את הנקודה.
לשם ההשוואה יש בשיירה הקבועה הזו האמר ה3 עם 33 מידה מקורית ובקרת אחיזה מצויינת שמכל בחינה אחרת הוא רכב נחות 'על הנייר' (מוטות פיתול.... קפיצי עלים מתחת לסרן....) והוא פשוט עושה בקלות דברים שאחרים מתאמצים עבורם. זו דוגמה לרכב אמנם לא נפוץ אבל מראש בנוי לשטח ולא יהיה פשרה מומלצת למי שמחפש רכב משפחתי מרווח ונוח - אלא למי שמוטה יותר לכיוון רכב טיולים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
בהתייחס לשאלה המקורית שלך לגבי הגרנד צירוקי המרובעים, מדובר בכלי רכב מצוינים, בין 2005 ל 2010 היה סרן חי אחורי ובתקציב ראוי אפשר גם להגביה יותר ממה שחוקי או ליצר מהלך מתלה מרשים, תתרכז רק במנועי הדיזל או בנזין 4.7/5.7, גרסת ה3.7 ללא הילוך כח בארץ. מנועי הבנזין בלתי נגמרים בעלי כח עצום ביחס ליפנים, יכול לשלוח לך סרטונים של מקומות בהם עולה 4.7/5.7 ורוביקונים חדשים 3.6 לא עולים. הרכב בהגבהה, צמיגים מותאמים ומיגון ראוי עולה הכל. עדיפה הגרסה עם הQD2 ׁ שזו נעילה מובנת מהחברה אבל גם הQT2 (טרקשן = בקרת משיכה) עושה הכל, מעלות ושבילים. יש מידי פעם בעיות חשמל ואלקטרוניקה בגלל החיישנים ובמים כדאי להיזהר. חשוב לציין שהבנזינים שתיינים לא קטנים ורבים מהם מוסבים לגז. הדגמים המדוגמים נכנסים לך בתקציב ומכיר אחד שמוכר 2010 המי (5.7) עם QD2, הגבהה של סופר ליפט (4 אינצ') וכל הפינוקים ב129 אלף. יש כאלו גם ב80-90 ו100 המדוגמים שבהם.
גילוי נאות: מוכר את שלי בלוח יד 2, אם תרצה פרטים בפרטי בשמחה. אני מוכר ב65 ויורד מהשטח לכמה שנים הקרובות.
-
תגובה: קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
לא רציתי להגיב יותר מידי כדי שלא תחשבו שדעתי מוטה או אני משוחד.
גם לדעתי הרקסטון ביחס פתיחה נחות, הוא אחלה רכב ואם משקיעים בו הוא יעשה את העבודה, אבל מראש הוא נחות, ויש לו לדעתי עוד נקודות תורפה שלא צויינו, בהגבהה צריך להיתייחס לזוויות הגלי הינע שלו ש"מוגבלים" קצת.
הפג'רו תמורה טובה לכסף, נוח בכביש וכייף בדרך לטיול ובחזרה ממנו בשיוט תלת סיפרתי בקלות, כמו שציינתי, במסלולים הקלאסיים יעשה הכל, יש כאלה(ע"ע מועדון פג'רו) שלוקחים אותו מעבר לזה ולקצה.
כרכב לטיולים בלבד(טרקטור בלשון שלנו) יש אופציות מעניינות אחרות.
-
קאמבק ל-4x4 אחרי 15 שנה. מה לקנות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
haggaigi
מנועי הבנזין בלתי נגמרים בעלי כח עצום ביחס ליפנים, יכול לשלוח לך סרטונים של מקומות בהם עולה 4.7/5.7 ורוביקונים חדשים 3.6 לא עולים.
מנוע הוא אחד הדברים האחרונים שמשפיעים על עבירות.
קוטר גלגל, נעילה/בקרת אחיזה ומהלכי מתלה הרבה לפני.
אם גרנד עם מתלה נפרד מקורי עלה במקום שרוביקון מקורי לא עלה, הבעיה אחרת. לא המנוע.
כנראה הנהג.
או שאתם בעניין של קירות חול/דרדרת אנכיים של דוושת תאוצה לרצפה.
וזה כבר לא מסלול טיול.