-
סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
https://www.gear.co.il/%D7%9B%D7%AA%...92%D7%9C%D7%A8
כמו בכותרת- כחלק מהמלחמה ביבוא האישי סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ואף מרחיבה את היצע הדגמים כולל רוביקון עם מנוע 3.6 ואפילו בגירסת האקסטרים ריקון. בשנת 2023 יביאו ביבוא סדיר גם את דגם ה- 392 !!!
340,000 ש"ח לרוביקון חדש דנדש עם מנוע 3.6 בהחלט מחיר אטרקטיבי ותחרותי בטח בהשוואה למתחרה היחיד שלו בשוק בארץ - הפורד ברונקו בד לנדס.
במחיר בזה יש לי עקצוץ קטן לשקול איחוד רשויות מחדש לטובת רוביקון חדש...
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
לפי הטבלה, רנגלר ארוך ספורט 2.0 עולה יותר מהרוביקון 3.6
טעות?
בכל מקרה הגיע הזמן, המחירים גבוהים מאוד.
מעניין מה תהיה ההשפעה על שוק היד 2.
אני מחפש רנגלר כבר חצי שנה, השוק בשמיים, יקר מאוד.
בניתי על זה שחלק גדול ימכרו כחלק מתופעת ״גילינו את החיים הטובים בתאילנד, וכל הליידי בויס״
אבל זה לא קורה בינתיים.
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
בהחלט המחיר של הרוביקון 3.6 ארוך נראה כמו טעות
הוא גם יותר זול מרוביקון קצר 3.6
הנה אתר אחר , שם המחירים נראים יותר מתאימים אחד לשני
https://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%...A2%D7%99%D7%9D
וכמובן , בישראל , אומת הייטק , אתר של סמלת עדיין לא מעודכן.
(מה גם שהוא נראה כמו עבודת סיום של בוגר תיכון במגמת מחשבים, שהיה לו דברים חשובים יותר לעשות )
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
שימו לב שמדובר ברמות גימור שונות ומנועים שונים אבל אם אכן זה המחיר הוא סופר סופר אטרקטיבי
למיטב ידיעתי גם בארה"ב מחיר רנגלר מנוע 2 ל' יקר יותר ממנוע ה- 3.6 ל'
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ככה זה שיש תחרות אמיתית ולא כל מיני תחרויות חארטה ״, בהם מסברים לנו בפרצוף ארוך שצריך לעלות מחירים בגלל שלמנכ״ל גדלה שערה על הביצלך (וסליחה מראש על הבוטות).
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
סוף סוף קמצוץ של תקווה
נקווה שמשם רק ישתפרו המחירים והייבוא מקביל גם יפסיקו להיות חזירים ויוזילו ...
הגיע הזמן שיהיה רנגלר נורמלי בפחות מ300
מעניין אם זה באמת יזיז קצת או שזה רק תקופתי לכמה חודשים
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
שימו לב שמדובר ברמות גימור שונות ומנועים שונים אבל אם אכן זה המחיר הוא סופר סופר אטרקטיבי
למיטב ידיעתי גם בארה"ב מחיר רנגלר מנוע 2 ל' יקר יותר ממנוע ה- 3.6 ל'
האמת שזכרתי שבעבר מנוע 2 ליטר היה זול יותר , לפחות בקונפיגורטור של JEEP באתר
אבל גם שם היו כנראה שינויים , כיום צריך להוסיף רק למנוע דיזל 4000$ שאר המנועים ללא שינוי במחיר
קובץ מצורף 140780
דרך אגב , מנוע 3.6 שמוצע כעת הוא היברידי קל,
ואם רוצים תיבה אוטומטית (זה מה שסמלת מביאים )
חייבים לקחת את ההיברידי הקל (נקרא גם מיקרו היברידי נדמה לי -Mild hybrid)
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
לא ידעתי שהפעם מדובר בהיברידי.
היברידי זה פויה מבחינתי, אבל מה ה 3.6 צריך גם סוללה? למה?
מה הולך שם?
וגם מה לאמריקאים ולקקי הזה שנקרא עצור וסע.
מה קורה פה?
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ברכות לסמל"ת - הגיע הזמן להרחבת ההיצע. ככה זה כשהיבוא המקביל מוכר יותר ג'יפים מהיבואן הרשמי.... תחרות זה טוב.
בכל מקרה - הרבה הצלחה ותמכרו המון ג'יפים.
ה-3.6 האוטומטי מגיע עם e-torque שזו מערכת היברידית קלה.
כי ברוח התקופה, היצרנים מוכרחים לשלם מס שפתיים לרגולטורים, לסבך את כלי הרכב ולייצר פוטנציאל לתקלות
כעקרון 3.6 זול יותר מה-2.0T.
ה-3.6 הבסיסי מגיע גם עם גיר ידני. באמריקה, לא כאן.
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
לטובת מי שלא עוקב אחרי הדגם מה סדר הגודל של ההוזלה?
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
עד עכשיו לא בדיוק מבין מה עושה בדיוק מערכת האי טורק ואיך היא פועלת.
זה מנוע חשמלי קטן שנכנס לפאולה רק כשהרכב נזקק למומנט (תאוצות, עליה וכו')?
זה פועל על מצבר נפרד?
איך בפועל זה מורגש בביצועי הרכב או בצריכת הדלק?
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nir.samo
לטובת מי שלא עוקב אחרי הדגם מה סדר הגודל של ההוזלה?
ראה בטבלה - בין 4,000 ש"ח ל- 19,000 ש"ח
הקטע היותר חשוב הוא הרחבת היצע הדגמים ויבוא סדיר של מנועי 3.6, חבילת אקסטרים ריקון ואפילו הרוביקון 392 - אלו כלי רכב שהגיעו לארץ רק ביבוא מקביל/אישי
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
היבוא המקביל/אישי/זעיר נגס בהם בכל פה. היבואנים הקטנים האלה כמו אוטומקס (שכבר לא כזה קטן) וסופרג'יפ ועוד המון סוכנויות קטנות של ויטרינה אחת, מסרו ביחד הרבה יותר ג'יפים מסמל"ת למרות שאין להם יתרון במחיר - היתרון שלהם הוא באבזור ובאפשרות להביא דגמים שסמל"ת לא הביאו. כי יבואן מקביל/אישי עובד מול דילרים באמריקה ולא מול היצרן.
עכשיו גם היבואנים המקבילים יצטרכו לחתוך במחירים. מצוין.
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
עד עכשיו לא בדיוק מבין מה עושה בדיוק מערכת האי טורק ואיך היא פועלת.
זה מנוע חשמלי קטן שנכנס לפאולה רק כשהרכב נזקק למומנט (תאוצות, עליה וכו')?
זה פועל על מצבר נפרד?
איך בפועל זה מורגש בביצועי הרכב או בצריכת הדלק?
- - - Updated - - -
ראה בטבלה - בין 4,000 ש"ח ל- 19,000 ש"ח
הקטע היותר חשוב הוא הרחבת היצע הדגמים ויבוא סדיר של מנועי 3.6, חבילת אקסטרים ריקון ואפילו הרוביקון 392 - אלו כלי רכב שהגיעו לארץ רק ביבוא מקביל/אישי
בעיקרון גיפ סיבכו את ה 3.6 משנת היצור 2021 והוסיפו את מערכת איטורק , תפקידה להכנס לפעולה בזמן האצה ראשונית על מנת לתת יותר כוח למנוע ולשפר את התאוצה של הג’יפ ועל ידי כך לחסוך בדלק , לא להתבלבל עם הרנגלר 4xe זו לא מערכת היברידית ולא ניתן ליסוע רק על המנוע החשמלי , הפעולה של מערכת האיטורק שקופה לנהג והוא אינו יכול לבטל או להפעיל אותה בצורה עצמאית ע״י מתג .
המערכת מורכבת מסוללות 48 הנמצאות בגחון ,
מנוע 48 חשמלי היושב בתא מנוע ,
מערכת קירור מים נוספת לסוללות ,
על מנת לתמוך במערכת האיטורק הפועלת על מתח של 48 וולט , מהנדסי גיפ נדרשו לשנות את מערכת אספקת החשמל בג’יפ זאת אומרת - אין יותר אלטרנטור אלה סוג מסויים של גנרטור 48 וולט לטובת הספקת זרם טעינה לסוללות , כאשר ישנו מודול אלקטרוני המפחית את המתח ל 12 וולט לצורך טעינת המצבר הראשי הג’יפ .
בקיצר מערכת מיותרת ומסובכת שנועדה לכשלים , מבחינתי זה היה דיל ברייקר והעדפתי ללכת על מנוע ה 2.0 טורבו שמגיע ללא המערכת הנ״ל .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
אז עכשיו רק נשאר לך לתדלק רק 98 אם אתה מתכוון לשמור על האוטו , ויש לך סוג של סיבוך אחר
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
לפני שאתם רצים לשלשל 400 אלף ש"ח.
שכרנו רכב כזה לנסיעת שטח. רוביקון מנוע 3.6, צמיגים 37 עם 22 אלף מייל על השעון.
הנסיעה במושבים הקידמיים, מזכירה רכב צבאי משנות ה 70. ראות מוגבלת החוצה וזה מצויין לעומת המושבים האחוריים. שם לא רואים כלום.
כניסה ויציאה מהמושבים האחוריים, רק אחרי שיעורי פילטיס. הדלתות צרות.
נסיעה מעל 80 קמ"ש בכביש מפחידה. אוטו לא יציב. צריך להתרכז טוב טוב וגם אי אפשר לדבר עם הנוסעים הנוספים כי הרכב רועש...
אני בטוח שחלק מהדברים ניתנים לשיפור, אבל חוויית הנהיגה בלנדקרוזר 73 עם קפיצי עלים ובולמים בני 20, היתה הרבה יותר מהנה.
יותר יציב, פחות רועש, ראות החוצה עדיפה.
הרוביקון מנצח בדלתות אחוריות. ב 73 - אין.
לא אומר שלא תיקנו. רק קחו נסיעת מבחן של יותר מרבע שעה. תצאו לשטח במתאר שאתם מתכננים לו כשתחזיקו אותו.
בהצלחה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
המערכת אי-טורק מסבכת, מייקרת, מוסיפה נקודות כשל וגם משקל לג'יפ. חבל שאין בלעדיה.
אני מניח שמעכשיו גם היבואנים המקבילים יאלצו להביא ג'יפים 3.6 רק איתה?
ב -392 היא גם קיימת?
ועוד שאלה בקשר לייבוא המקביל - להבנתי ברוב המקרים הייבוא המקביל מצליח להתחרות במחיר כי הוא לא מוכר רכב חדש 0 ק"מ מהיצרן או הדילר. אלא מוכר רכב יד שניה שהיה של אדם פרטי (במקרה הטוב) נסע מעט (כמה מאות או אלפי מיילים) ונמכר / הוחזר לדילר בגלל בעיות אשראי / גירושים / חוסר התאמה / אחר.. הלא כן?
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
לביא
לפני שאתם רצים לשלשל 400 אלף ש"ח.
שכרנו רכב כזה לנסיעת שטח. רוביקון מנוע 3.6, צמיגים 37 עם 22 אלף מייל על השעון.
הנסיעה במושבים הקידמיים, מזכירה רכב צבאי משנות ה 70. ראות מוגבלת החוצה וזה מצויין לעומת המושבים האחוריים. שם לא רואים כלום.
כניסה ויציאה מהמושבים האחוריים, רק אחרי שיעורי פילטיס. הדלתות צרות.
נסיעה מעל 80 קמ"ש בכביש מפחידה. אוטו לא יציב. צריך להתרכז טוב טוב וגם אי אפשר לדבר עם הנוסעים הנוספים כי הרכב רועש...
אני בטוח שחלק מהדברים ניתנים לשיפור, אבל חוויית הנהיגה בלנדקרוזר 73 עם קפיצי עלים ובולמים בני 20, היתה הרבה יותר מהנה.
יותר יציב, פחות רועש, ראות החוצה עדיפה.
הרוביקון מנצח בדלתות אחוריות. ב 73 - אין.
לא אומר שלא תיקנו. רק קחו נסיעת מבחן של יותר מרבע שעה. תצאו לשטח במתאר שאתם מתכננים לו כשתחזיקו אותו.
בהצלחה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
קצת הגזמת, לא?
שבוע רצוף עם jl סהרה ברוקיז. נסיעות כביש של מאות קילומטרים ביום. הרגיש כמו פרייבט לכל דבר (ברמה שהתגעגעתי לרוביקון).
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
הדסופה
אז עכשיו רק נשאר לך לתדלק רק 98 אם אתה מתכוון לשמור על האוטו , ויש לך סוג של סיבוך אחר
Sent from my iPhone using Tapatalk
היבואן מאפשר דלק 95 ו 98 לביצועים מירביים , תדלקתי כמה חודשים ( בסביבות 6000 קילומטר ) 95 ולאחר מכן עוד כמה חודשים 98 ( בסביבות 8000 קילומטר ) לא הרגשתי אבדל , לא בביצועים , לא בצריכה , ולא ברעשי מנוע ,לפני חודש חזרתי בחזרה ל 95 בנתיים הגיפ כבר עבר 15 אלף וכמעט בן שנה מרגיש נמרץ מאוד ( יותר מה 3.6 ) וחף מכול תקלות .
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
המערכת אי-טורק מסבכת, מייקרת, מוסיפה נקודות כשל וגם משקל לג'יפ. חבל שאין בלעדיה.
אני מניח שמעכשיו גם היבואנים המקבילים יאלצו להביא ג'יפים 3.6 רק איתה?
ב -392 היא גם קיימת?
ועוד שאלה בקשר לייבוא המקביל - להבנתי ברוב המקרים הייבוא המקביל מצליח להתחרות במחיר כי הוא לא מוכר רכב חדש 0 ק"מ מהיצרן או הדילר. אלא מוכר רכב יד שניה שהיה של אדם פרטי (במקרה הטוב) נסע מעט (כמה מאות או אלפי מיילים) ונמכר / הוחזר לדילר בגלל בעיות אשראי / גירושים / חוסר התאמה / אחר.. הלא כן?
כול רנגלר אוטומט משנת 2021 עם מנוע 3.6 מגיע עם מערכת האיטורק , גם דרך סמל'ת וגם ביבוא אישי , זו האופציה היחידה מהיצרן אי אפשר להזמין אחרת .
ה 392 וה2.0 ( משנת 2021 ) מגיע ללא איטורק
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
לביא
לפני שאתם רצים לשלשל 400 אלף ש"ח.
שכרנו רכב כזה לנסיעת שטח. רוביקון מנוע 3.6, צמיגים 37 עם 22 אלף מייל על השעון.
הנסיעה במושבים הקידמיים, מזכירה רכב צבאי משנות ה 70. ראות מוגבלת החוצה וזה מצויין לעומת המושבים האחוריים. שם לא רואים כלום.
כניסה ויציאה מהמושבים האחוריים, רק אחרי שיעורי פילטיס. הדלתות צרות.
נסיעה מעל 80 קמ"ש בכביש מפחידה. אוטו לא יציב. צריך להתרכז טוב טוב וגם אי אפשר לדבר עם הנוסעים הנוספים כי הרכב רועש...
אני בטוח שחלק מהדברים ניתנים לשיפור, אבל חוויית הנהיגה בלנדקרוזר 73 עם קפיצי עלים ובולמים בני 20, היתה הרבה יותר מהנה.
יותר יציב, פחות רועש, ראות החוצה עדיפה.
הרוביקון מנצח בדלתות אחוריות. ב 73 - אין.
לא אומר שלא תיקנו. רק קחו נסיעת מבחן של יותר מרבע שעה. תצאו לשטח במתאר שאתם מתכננים לו כשתחזיקו אותו.
בהצלחה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
משווים תפוחים לתפוחים,
רוביקון על 37 מהשכרה...לטיוטה אהובה ופרטית על צמיג 50/50 קטנטן. נו בחייאת
תעלה את הטיוטה ל37 ותחזור עם פידבק.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanG
היבואן מאפשר דלק 95 ו 98 לביצועים מירביים , תדלקתי כמה חודשים ( בסביבות 6000 קילומטר ) 95 ולאחר מכן עוד כמה חודשים 98 ( בסביבות 8000 קילומטר ) לא הרגשתי אבדל , לא בביצועים , לא בצריכה , ולא ברעשי מנוע ,לפני חודש חזרתי בחזרה ל 95 בנתיים הגיפ כבר עבר 15 אלף וכמעט בן שנה מרגיש נמרץ מאוד ( יותר מה 3.6 ) וחף מכול תקלות .
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
לא כתבתי את זה מסיבות של ביצועים או משהו שמורגש בנהיגה . זה רק קטע של מנועי 2 ליטר שמתים .
היבואן מאשר 95 אבל האוקטן האמריקאי המקביל הוא איפשהו באמצע בין 95 ל 98 וגם שם בספר הרכב באנגלית רשום שבמאמץ או בחום רצוי האוקטן הגבוה
ובישראל כל נסיעה זה מאמץ וחום שלא נדבר על טיול בדרום ולך תמצא שם 98 בכניסה וביציאה ל/מ השטח שלא נדבר על מחיר נורמלי של 98
בקיצור תדלק 95 … ואני מקווה בשבילך שתמכור שהחלפת מנוע תהיה עדיין באחריות , או שתספיק למכור לפני שזה יגיע
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
הדסופה
לא כתבתי את זה מסיבות של ביצועים או משהו שמורגש בנהיגה . זה רק קטע של מנועי 2 ליטר שמתים .
היבואן מאשר 95 אבל האוקטן האמריקאי המקביל הוא איפשהו באמצע בין 95 ל 98 וגם שם בספר הרכב באנגלית רשום שבמאמץ או בחום רצוי האוקטן הגבוה
ובישראל כל נסיעה זה מאמץ וחום שלא נדבר על טיול בדרום ולך תמצא שם 98 בכניסה וביציאה ל/מ השטח שלא נדבר על מחיר נורמלי של 98
בקיצור תדלק 95 … ואני מקווה בשבילך שתמכור שהחלפת מנוע תהיה עדיין באחריות , או שתספיק למכור לפני שזה יגיע
בינתיים בשיטוטים בפורמים בחו״ל אין עדויות ישירות על מנוע 2.0 טורבו ששופכים מנוע בגלל דלק 87 ( לפי המדידה האמריקאית ) הדיבור הוא בעיקר על סמך נסיון עבר של רכבי טורבו מיצרנים שונים עם הזרקה ישירה ששם נוצרו בעיות שריפה והצטברות פיח בשסתומים , אבל שוב לא נתקלתי ישירות בעדויות של מנועים שנהרסו בגלל דלק ( גם לא בארץ למרות שישנם שמועות בנושא …) .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
כמו ברכבים אחרים, לא ג׳יפים בעיקר, כשמגיע מנוע טורבו חדש, חזק יותר, קל יותר, ויעיל יותר מהמנוע הקודם,
מתחילה חרושת שמועות וטענות, שזה לא זה, לא הסאונד, לא האמינות, זה לא זה.
מכיר את זה גם מרכבי ספורט.
לפעמים יש באמת חבלי לידה, לגיטימי, אבל זה מגיע בעיקר מהבעלים של הדגם הישן או מכאלה שלא אוהבים שינויים. גם אם הם טובים.
גם פה ברנגלר, יש חרושת שמועות על ה 2.0T שממש משפיעה על שוק היד 2, השאלה אם זה מבוסס או לא.
כנראה שלא נדע בקרוב, אין פה סטטיסטיקה מסודרת כמו בארהב.
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
ועוד שאלה בקשר לייבוא המקביל - להבנתי ברוב המקרים הייבוא המקביל מצליח להתחרות במחיר כי הוא לא מוכר רכב חדש 0 ק"מ מהיצרן או הדילר. אלא מוכר רכב יד שניה שהיה של אדם פרטי (במקרה הטוב) נסע מעט (כמה מאות או אלפי מיילים) ונמכר / הוחזר לדילר בגלל בעיות אשראי / גירושים / חוסר התאמה / אחר.. הלא כן?
בייבוא מקביל בדרך כלל מדובר ברכבים חדשים - 0 ק"מ.
-
סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
קצת הגזמת, לא?
שבוע רצוף עם jl סהרה ברוקיז. נסיעות כביש של מאות קילומטרים ביום. הרגיש כמו פרייבט לכל דבר (ברמה שהתגעגעתי לרוביקון).
Sent from my iPhone using Tapatalk
הוא אולי קצת הגזים אבל לא בהרבה.
האוטו טוב מבחינת עבירות אבל הנדסת אנוש/ נוחיות נסיעה ממש לא ברמה שהייתי מצפה מרכב עם תג מחיר כזה.
המושב האחורי אין מה לדבר אבל גם הקידמיים לא נוחים בעליל. כל יום נהיגה, אפילו לא קשוח, נגמר בעייפות גדולה וגב כואב.
נכון שהוא יפיוף אבל מעורר מחשבה.
חוצמזה שלא הבנתי למה כמה אלפי שקלים הנחה על רכב במחיר פרימיום למשהו אטרקטיבי פתאום. הנחה זניחה לטעמי שלא תשנה דבר במהות עבור מי שרוכש.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...f83dcabcb5.jpg
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
השמועות היו די ספציפיות ודיברו על 40 מנועים בשנת הייבוא הראשונה של ה 2 ליטר . זה מספר שמתקרב ל 10% מהכמות שיובאה
אישית אני מכיר רכב אחד כזה שהמנוע נפח את נשמתו . מצד שני זה 100% מאלה שהכרתי עם JL 2 ליטר
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
לביא
לפני שאתם רצים לשלשל 400 אלף ש"ח.
שכרנו רכב כזה לנסיעת שטח. רוביקון מנוע 3.6, צמיגים 37 עם 22 אלף מייל על השעון.
הנסיעה במושבים הקידמיים, מזכירה רכב צבאי משנות ה 70. ראות מוגבלת החוצה וזה מצויין לעומת המושבים האחוריים. שם לא רואים כלום.
כניסה ויציאה מהמושבים האחוריים, רק אחרי שיעורי פילטיס. הדלתות צרות.
נסיעה מעל 80 קמ"ש בכביש מפחידה. אוטו לא יציב. צריך להתרכז טוב טוב וגם אי אפשר לדבר עם הנוסעים הנוספים כי הרכב רועש...
אני בטוח שחלק מהדברים ניתנים לשיפור, אבל חוויית הנהיגה בלנדקרוזר 73 עם קפיצי עלים ובולמים בני 20, היתה הרבה יותר מהנה.
יותר יציב, פחות רועש, ראות החוצה עדיפה.
הרוביקון מנצח בדלתות אחוריות. ב 73 - אין.
לא אומר שלא תיקנו. רק קחו נסיעת מבחן של יותר מרבע שעה. תצאו לשטח במתאר שאתם מתכננים לו כשתחזיקו אותו.
בהצלחה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
צמיגים 37
נסיעה מעל 80 קמ"ש בכביש מפחידה. אוטו לא יציב. צריך להתרכז טוב טוב
אופייני. מזכיר לי את הנהיגה הראשונה ב-JK על 35'....
לשים סתם ככה צמיגים גדולים על רכב, כל רכב, זו התוצאה. אז נכון ששם זה מותר, אבל להתנהגות כביש זה לא עושה שום דבר טוב.
הנסיעה במושבים הקידמיים, מזכירה רכב צבאי משנות ה 70.
הרכב רועש...
לנדקרוזר 73 עם קפיצי עלים ובולמים בני 20, היתה הרבה יותר מהנה.
יותר יציב, פחות רועש,
לא הגזמת בכלל....
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
דיברו בזמנו על 40-50 מנועים שנפחו נשמתם.
ביניהם אחד ברכב הדגמה שהתאבד באחד הטיולים שלנו. נסע סבבה, פתאום צ'ק אנג'ין, חרחר ומת.
מאז זרם הרבה בנזין 95 במנועים האלה, לא יודע מה רזומה האמינות הנוכחי, אבל השם הרע נשאר.
בכל מה שקשור לביצועים - מנוע מרשים. חזק וגמיש.
סאונד וכו' - עניין של טעם. לטעמי המנוע הזה פשוט נשמע רע, מזכיר דיזל ישן. בתקופה שבה השקיעו גם בהנדסת סאונד של מנועים, זה לא לעניין.
אבל מה לעשות? לא תצליחו לשכנע אותי שמנוע טורבו קטן והיסטרי זה משהו שמתאים לג'יפ אמיתי.
וזה לא כי אני נגד חידושים - אני נגד חידושים שלא מגיעים ממקום טוב של שיפור טכני אמיתי, אלא באים מהמקום הכי רע - כלומר לרצות רגולטורים. זה רק נזק, בעיקר לארנקו של הלקוח.
מנוע ה-3.6 הרבה יותר מתאים לג'יפ, אבל גם את זה הם קלקלו עם האי-טורק.
בשנה הבאה כבר יגיע מנוע 3 ליטר טורבו, עם 400 כ"ס... גרסת 6 בטור של מנוע ה-2.0T.... יהיה מאוד שמח. לצערי עם האי-טורק. יהיה שמח גם במוסכים.
אין ברירה שלמה. הדבר האמיתי האחרון זה רק 392..... מנוע V8 המי אמריקאי אמיתי, גולמי, רועש, חזק בטירוף, כמו שצריך. בלי טורבו ובלי אי-טורק ושאר החינטרושים נוסח אירופה הצבועה. יאללה, תמכור את הבית.
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
למה באים ממקום רע?
הלקוח חוסך בדלק בגלל מנוע קל ויעיל יותר, מה רע בזה?
בלי לחסוך בכח.
מעניין מה הסטטיסטיקה כרגע בארהב לגבי ה 2.0T
-
תגובה: סמל"ת מוזילה מחירי הרנגלר ומרחיבה את היצע הדגמים
באחת התגובות פה למעלה נכתב ״הנדסת אנוש/ נוחיות נסיעה ממש לא ברמה שהייתי מצפה מרכב עם תג מחיר כזה״
זהו רכב השטח מס׳ 1 (רוביקון) בשטח ללא עוררין בינתיים As is מהיצרן.
אתה מכיר עוד רכבים שמתקרבים אליו מבחינת עבירות ברמת מחיר אחרת, ובהם הנדסת האנוש ונוחות יותר טובה?
זה מה יש.
ב JL אני חושב ששיפרו את הנדסת האנוש.
נוחות זה עניין סובייקטיבי בדכ, אלא אם כן ממש גרוע וכולם סובלים.