-
שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
בעקבות אמרה של הזמר הידוע והאהוב אבי ביטר אני פותח כאן שרשור התייעצויות לבעלי רנגלר JL.
נתחיל עם שני דברים קטנים: איך מונעים מכל עובר אורח סקרן לפתוח את מכסה המנוע והיכן לעזאזל מניחים את כף רגל שמאל?
המלצות למוצרי אפטר מרקט שפותרים את העניין יתקבלו בברכה.
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
אסף ראה התגובה שלי בשרשור האחר.
תפנים אותה.
שני המוצרים שאתה מחפש קיימים באמאזון - מנעול מכסה מנוע מתחלק בגדול לשתי קטגוריות- האחת סוגי מנעולים שונים שמחליפים את הסוגרים הקיימים בכאלו עם אופציית נעילה. לטעמי פחות מומלץ ויותר מסורבל לפתיחה. הקטגוריה השנייה היא מנעולים שמותקנים בחזית הרכב ונועלים עם פין את מכסה המנוע כשהמפתח נמצא מאחורי הגריל.
לגבי רגל שמאל - יש מוצר פשוט וזול יחסית שנקרא "דוושה מתה" שמתחבר לצירי דלת הנהג באנגליזית -dead pedal
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
קוקי ממשיך את הדיון בעקבות ההערה שלך בשרשור האחר. אכן זו עצה מצויינת וזו היתה כוונתי.
כרגע אפילו לא רץ להגבהה ומתכוון לא לקפוץ לטיולים סופר אגרסיביים אלא מה שעשיתי עם הלנדקרוזר.
בזחילה מתחת לרכב ובחינה של הגחון נראה לי שאפשר גם להמתין עם נושא המיגון ולראות מה צריך אם בכלל. להבדיל מSUV המכלולים הרגישים די גבוהים מעל הסרנים וצריך להשגיח בעיקר על הביצים שהם הנקודות הנמוכות.
תקן אותי אם אני טועה.
-
שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ברוכים הבאים לשוק האפטרמארקט הגדול בעולם. יש כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו ויותר, בכל הגדלים המינים והאיכויות.
ספציפית לשאלותיך, וכמו שכתב שלמה, מנעול בחזית עדיף.
לגבי דוושה מתה, לא מצליח להבין איך גם ב JL ויתרו על אביזר כלכך חיוני (שאגב מתחבר ב- 2 ברגים שאחד מהם הארקה, אז לשים לב בסגירה).
אני בזמנו חרשתי את היוטיוב לקבל רעיונות לשדרוגים….
לגבי מיגונים, ממש שאין צורך ״לרצף״ את תחתית הגיפ. מיגונים מינימלים בהחלט מספקים.
שים לב שלרנגלר זוית בטן איומה ובלי הגבהה הוא מרבה לגרד את מיכל הדלק. הגבהה של 2״ זה המינימום הנדרש.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
תופס טרמפ וגם משתף התלבטויות ראשונות.
גם אצלי הוא בגובה המקורי, ולא ממוגן.
האמת, כרגע הנסיעה בכביש ממש אבל ממש הפתיע אותי לטובה, גם בעיר, וגם מחוץ באיזורי ה 120-130 קמש.
הרבה פחות רועש ממה שחשבתי, ולמעשה אני כמעט בטוח שהפאגרו BK שלי (משאית דיזל קטנה) הייתה יותר רועשת בגלל המנוע.
אני בטוח שהגבהה תהרוס את העניין הזה, השאלה בכמה?
גם אני הצצתי מתחת ושמתי לב שהכל מסודר נכון, ולא נראה פגיע חוץ מהמיכל דלק, הוא בהחלט עלול לחטוף.
לי נראה שהרכב ממש מבקש הגבהה של 2.5״ שיהפכו ל 2״ חוקיים. אבל אני ממש מתבאס להרוס את ההתנהגות.
הרכב לא מוגבה, אבל עם בולמים חליפיים ממש איכותיים, אני יכול להחליף רק קפיצים ולהגביה.
לגבי מיגון (עוד משקל ועוד חום שם למטה), אני גם לא יודע.
לא מתכוון לעשות שטח קשה ממש, זה לא מושך אותי, אבל כל המעלות המפורסמים בנגב ככה בכיף על הדרך.
זהו בינתיים.
אהה, הזמנתי כבר אנטנה חליפית באמזון, משהו קצר והגיוני יותר מהשוט המצליף הזה.
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אבי ביטר
תופס טרמפ וגם משתף התלבטויות ראשונות.
גם אצלי הוא בגובה המקורי, ולא ממוגן.
האמת, כרגע הנסיעה בכביש ממש אבל ממש הפתיע אותי לטובה, גם בעיר, וגם מחוץ באיזורי ה 120-130 קמש.
הרבה פחות רועש ממה שחשבתי, ולמעשה אני כמעט בטוח שהפאגרו BK שלי (משאית דיזל קטנה) הייתה יותר רועשת בגלל המנוע.
אני בטוח שהגבהה תהרוס את העניין הזה, השאלה בכמה?
גם אני הצצתי מתחת ושמתי לב שהכל מסודר נכון, ולא נראה פגיע חוץ מהמיכל דלק, הוא בהחלט עלול לחטוף.
לי נראה שהרכב ממש מבקש הגבהה של 2.5״ שיהפכו ל 2״ חוקיים. אבל אני ממש מתבאס להרוס את ההתנהגות.
הרכב לא מוגבה, אבל עם בולמים חליפיים ממש איכותיים, אני יכול להחליף רק קפיצים ולהגביה.
לגבי מיגון (עוד משקל ועוד חום שם למטה), אני גם לא יודע.
לא מתכוון לעשות שטח קשה ממש, זה לא מושך אותי, אבל כל המעלות המפורסמים בנגב ככה בכיף על הדרך.
זהו בינתיים.
אהה, הזמנתי כבר אנטנה חליפית באמזון, משהו קצר והגיוני יותר מהשוט המצליף הזה.
אז אולי פשוט תסע ותטייל ותשקיע את הזמן באלבום חדש עבורינו המעריצים?
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
זה מה שאעשה - אטייל.
לגבי אלבום חדש, עזוב, התקשורת זבל. לא מפרגנת. תראה מה קורה עם עומר אדם.
אבל בקולנוע, עוד לא סיימתי, חכה חכה
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
בקולנוע ובשווארמה
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
לגבי מיגונים - הרנגלר שלי (אומנם מוגבה מאד וצמיגי 35) לא ממוגן בתחתית בכלל למעט מכסי דיפרנציאל הבי דיוטי.
אפילו מיכל הדלק שזו הנקודה הנמוכה ביותר שמפריעה בזוית הבטן לא ממוגן אלא מסתפק במיגון המקורי של החברה. כן הוא קצת חטף והוא כבר לא ישר אבל לא נורא.
מה שלדעתי כן חובה בעיקר ברנגלר הארוך - מגיני סף - ברוביקון יש מגיני סף מקוריים לא רעים שאפשר בעלות נמוכה לשדרגם ע"י הוספת צינור קטן לכל האורך. בשאר הדגמים חובה.
בתמצית - מיגוני דיפ' חובה, מיגון סף חובה, מיגון מיכל דלק מומלץ אבל לא ממש חובה מה גם שמקטין עוד יותר את זוית הבטן.
כמו שאמרו קודמיי - הגבהה מינימלית של 2.5 אינצ' ממש חובה. זוית הבטן בארוך נוראית.
הגבהה של 2.5 אינצ' כמעט ולא תשפיע על התנהגות הרכב בכביש אם היא נעשית עם קפיצים ובולמים איכותיים ואם מכווננים נכון את מערכת המתלים ובעיקר את מוט הפנארד- או שמחליפים המוט למוט מתכוונן או שמנמיכים את תושבת מוט הפאנארד כדי לשמר גיאומטריית המתלה הקדמי.
שוב תתחדשו שניכם ושוב קחו את הזמן באין סוף אפשרויות שיפור - זה ממכר מניסיון....
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
2.5 אינץ לדעתי מיכל הדלק יחטוף הרבה, אני עם קצת יותר גובה ואין טיול שהוא לא חוטף.
אבל.. כן מיגונים קלים, הגבהה תיקנית 2.5, וצמיגים 285.70.17 תיקניים ל jl ובאמת לא צריך יותר.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
על 35 + 4 ועוד לא גיליתי צורך במיגוני בית דיפרנציאל
מיגון סף כן , מיכל דלק רק מקורי , מיגון קדמי קטן נפגוש למוטות הגה שפשוט קיים שם מבעלים קודם ולא בטוח שנדרש
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
2.5 אינץ לדעתי מיכל הדלק יחטוף הרבה, אני עם קצת יותר גובה ואין טיול שהוא לא חוטף.
אבל.. כן מיגונים קלים, הגבהה תיקנית 2.5, וצמיגים 285.70.17 תיקניים ל jl ובאמת לא צריך יותר.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
+ 2.5״ על רוביקון ועדיין חוטף במיכל דלק?
איזה טיולים אתה עושה?
מכיר גם אלה עם 3.5״, אבל זה נראה לי ממש מוגזם ומיותר אם אני לא הולך להלחם עם סלעים ומדרגות מפחידות.
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
אני 3 אינץ אולי קצת יותר, והמיגון חוטף, אמנם בשטח קצת יותר טכני אבל עדיין.. חשבתי פעם לפרק אותו כי הוא למעשה מנמיך את הגובה ולכן פגיע יותר, אז אולי ברכב מוגבה יותר זה נכון אך ב 2.5 אינץ אם זו הכוונה שלך, זה הימור.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אבי ביטר
האמת, כרגע הנסיעה בכביש ממש אבל ממש הפתיע אותי לטובה, גם בעיר, וגם מחוץ באיזורי ה 120-130 קמש.
הרבה פחות רועש ממה שחשבתי, ולמעשה אני כמעט בטוח שהפאגרו BK שלי (משאית דיזל קטנה) הייתה יותר רועשת בגלל המנוע.
אני בטוח שהגבהה תהרוס את העניין הזה, השאלה בכמה?
ה JL (ספורט ורוביקון) נוסעים יפה מאוד על הכביש בכל קשת המהירויות. מניסיוני יותר שקטים מהברונקו.
הגבהה של 2.5״ ברוביקון לא תהרוס כלום בהתנהגות הכביש, ומניסיוני ספק אם תרגיש שינוי. בשטח השינוי הוא לא פחות מדרמטי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
בנוגע לנועל מכסה מנוע - רק לזכור להשאיר אותו פתוח בטיולים בקייץ. הסיבה שמכסה המנוע לא נעול מלכתחילה הוא כדי שבמקרה הצורך תוכל להגיע למנוע עם מטף כמה שיותר מהר.
גם אני לא הייתי מוותר על הגבהה של 2/2.5 לפחות. ההשפעה על איכות הנסיעה בכביש היא אפסית (יש הטוענים אפילו לשיפור כשקונים ערכה טובה ומכויילת נכון). אבל ההבדל בשטח גדול. רוב השבילים חרושים, מסודרים, בנויים מע"צ בצורה כזאת שעם הגבהה חוקית לא תיגע בכלום ובלי הגבהה תשפשף את המיגון.
ובקשר לרעש בנסיעה בכביש - כשתחליף לצמיגי MT תחזור אלינו עם תובנות. ובעיקר אחרי שהם עברו כמה אלפי קמ. נשחקו קצת והתחילו להתייבש.
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
תודה.
לא מתכוון להחליף ל MT, אין סיבה.
גם לא מתכוון להעלות ל 33״ למרות זזה חוקי לגמרי, נשאר עם ה 32״ המקוריים (bf 50/50)
הגבהה 2.5״ בהחלט על הכוונת. במיוחד אחרי התגובות שלכם.
קיבלתי הצעה טלפונית מאוד יקרה להחלפת קפיצים בלבד, טראפלקס משהו, אני עוד בודק את הנושא.
הסט מגיע עם עוד כמה חלקים בנוסף לקפיצים, זרועות משהו ועוד כמה דברים.
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
קוגם כל תתחדש.
תוודא שקיט ההגבהה כולל מוטות קישור (לינק) למוט מייצב קידמי ואחורי, אם לא תחליף לארוכים יותר הם יגבילו את המהלך.
בנוסף צינורות ברקס ארוכים.
אם רכשת ספורט ולא רוביקון אז לשים לינקים מתנתקים מקדימה.
שיפור נפוץ נוסף - מגש לדלת אחורית
גיא
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
שאלה של מי שלא מכיר.
ב Jk הגבהה דורשת גם אופסט אחרת הגלגל נוגע בהצלבה במייצב ואולי גם בבולם (זה משהו שכאילו ברור לכולם אבל אין עוד אף אוטו שזה ככה ודי מעצבן לגלות בדיעבד)
האם זה ככה גם ב JL. ??
אסף.
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
לא דיברו איתי על זה (סופר ג׳יפ)
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
בנוגע לנועל מכסה מנוע - רק לזכור להשאיר אותו פתוח בטיולים בקייץ. הסיבה שמכסה המנוע לא נעול מלכתחילה הוא כדי שבמקרה הצורך תוכל להגיע למנוע עם מטף כמה שיותר מהר.
.
אתה באמת רציני לגבי זה?
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guy888
שיפור נפוץ נוסף - מגש לדלת אחורית
גיא
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
1+
עדיף אחד כזה שמפצה על הדלת הקטנה של הjeep ומאפשר שטח עבודה פרקטי.
https://outbackadventureproducts.com...angler-jl-jlu/
https://www.quadratec.com/p/rock-sli...k-jl-AC-TB-200
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
האתר הזה של quadratec זה כמו חנות ממתקים לילדים. מסוכן מאוד.
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
assafy
נתחיל עם שני דברים קטנים: איך מונעים מכל עובר אורח סקרן לפתוח את מכסה המנוע והיכן לעזאזל מניחים את כף רגל שמאל?
יש שני סוגי מנעולים. אחד לחזית הגריל שהיתרון בו שהוא לומד את המפתח של הרכב ואז אותו מפתח משמש גם להנעה וכם לפתיחה של מכסה מנוע. https://amzn.to/3W576E3
אפשרות שניה היא להחליף את הנועלים המקוריים בצדדים לכאלו שניתנים לנעילה.
אישית לא החלפתי, רוב בני האנוש לא מודעים לכך שמכסה המנוע לא נעול.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
-
שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
שאלה של מי שלא מכיר.
ב Jk הגבהה דורשת גם אופסט אחרת הגלגל נוגע בהצלבה במייצב ואולי גם בבולם (זה משהו שכאילו ברור לכולם אבל אין עוד אף אוטו שזה ככה ודי מעצבן לגלות בדיעבד)
האם זה ככה גם ב JL. ??
אסף.
אצלי (JK) יש ספייסר, אני די בטוח שלמטרה זו.
(היה ברכב כשקניתי, נאמר לי במוסך שלא כדאי להסיר).
הג׳אנט מקורי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Crabbing
אצלי (JK) יש ספייסר, אני די בטוח שלמטרה זו.
(היה ברכב כשקניתי, נאמר לי במוסך שלא כדאי להסיר).
הג׳אנט מקורי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ספייסר זה מתכון לצרות.
ממליץ מאוד להיפטר ממנו ובמהרה. אגב זו הסיבה שנכון להרכיב ב JK גאנט עם אופסט שלילי.
לגבי ה JL, למיטב ידעתי, ״הבעיה״ נפתרה וכבר אין כבר צורך באופסט
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
לא שיפור אבל מוצר חובה. פלאג obd2
https://ebay.to/2D1msq8
ואת האפליקציה JScan לקריאת תקלות, חיישנים ושינוי הגדרות הרכב.
https://play.google.com/store/apps/d...t.clever.obd4u
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
-
שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ממה שאני זוכר מחבר עוד בדגם הקודם הדברים הראשונים שטופלו היו מנעול מכסה מנוע, משענת לרגל שמאל, רצועת אחיזה ליד פנימית מבד, אנטנה , הגבהה, ניתוק מוט פיתול ומגני בוץ.
ככה בשלוף מהזיכרון.
אצלו גם נוסף שנורקל
ואני אוסיף אחרי 3 ימים עם רוביקון שכור ומשופר מאוד: כיסא נהג.
מדובר ברכב מאוד מאוד לא נח ובפרט כיסא.
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guy888
רוב בני האנוש לא מודעים לכך שמכסה המנוע לא נעול.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
הגנבים כן.
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
ואני אוסיף אחרי 3 ימים עם רוביקון שכור ומשופר מאוד: כיסא נהג.
מדובר ברכב מאוד מאוד לא נח ובפרט כיסא.
לא יודע על מה אתה מדבר, אני קרוב ל 1.90 והכסא מאוד נוח לי.
עם אפשרות ללחץ גבוה או נמוך לגב התחתון (תמיכה) כמו ברכבי יוקרה/ספורט.
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
הגנבים כן.
בדיוק מה שחשבתי.
למישהו יש המלצה למנעול רוחבי כזה? שלא מחרקש?
-
תגובה: שרשור התייעצות שיפורים ושפצורים לרנגלר JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
הגנבים כן.
את הגנבים המנעול שתשים לא יעצור.
המנעול כפי שרמז פותח השרשור הוא נגד סקרנים.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk