-
1 קבצים מצורפים
שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
שלום לכולם,
הבעיה שהייתה לי בעבר נמשכת (מעבר מים לעודפים) , הרכב עמד כ4 חודשים עקב חוסר זמן להתעסק איתו.
בהמשך אעלה פוסט מסודר ואבקש עצתכם מה לעשות, כרגע יש לי שאלה ספציפית לגבי בדיקה שעשיתי לפני מס ימים (אז בואו נתרכז בשאלה עצמה ולא בבעיה הכללית)
.
הרכב הוא יונדאי טראקן טורבו דיזל.
הגדרת הבעיה: לחץ גבוה בצנרת רדיאטור עליונה לאחר נסיעה ארוכה ועקב כך מעבר מים לעודפים ומשם החוצה דרך הצינורית (הוחלף פקק 0.9 והוחלף תרמוסטט פתיחה 86.6 מעלות - שניהם מקוריים לרכב).
תהליך הבדיקה :
חיבור אוגר טמפרטורה ב4 פינות של הרדאיטור (לפי התמונה מטה) , הפרובים הוחדרו בזהירות לחריץ בין הצלעות קירור (בזהירות , וידאתי מגע ישיר) , בוצעו מספר נסיעות של כ 20 30 דק (שילוב של כביש מהיר ונסיעה בתוך העיר)...
קצת הסבר על הגרף :
02:30תחילת נסיעה
02:47 כיבוי הרכב (לכן רואים עליה בטמפ כי הפאן קלאצ הפסיק לעבוד ואין זרימה).
תוצאות :
1. צינור רדיאטור עליון עם לחץ גבוה מהנורמל....
2.מעבר מועט של מים למיכל עודפים (לדעתי זה קשור לטמפ הנמוכה בזמן אחרון, לדוגמא, אותה נסיעה בקיץ הייתה גורמת להצפה של המיכל עודפים)
השאלה שלשמה התכנסנו:
קריאות אוגר הטמפרטורה מראות כשל / סתימה ברדיאטור? לפי הגרף רואים שיש מעבר מים חמים שמתקררים רק בצד הימני...מ2 ל4..מימין למעלה ישירות לימין למטה...כביכול ללא מעבר בצד השמאלי....
האם ניתן להסיק שהרדיאטור סתום?
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
אתה בטוח שלא הפכת בהצגת התוצאות בין שמאל למעלה לימין למטה(כלומר בין 1 ל-4, הכתום והחום)?
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
באמת שאני לא מבין.... למה לשחק "באש"? ועוד בטראקן שנחשב רגיש ובד"כ שיפוץ ראש מנוע לא מצליח בו.
יש לך בעיה של התחממות ככל הנראה, החלפת פקק, החלפת תרמוסטט, לא עזר.
ממה שאני מבין מה שנישאר לשלול זה או רדיאטור סתום, או פאן קלאץ' מחליק ולא יעיל, מהקל לכבד, בדיקת גזים אם יש לך אפשרות, או תפרק רדיאטור ושלח לבדיקה וניקוי.
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
באמת שאני לא מבין.... למה לשחק "באש"? ועוד בטראקן שנחשב רגיש ובד"כ שיפוץ ראש מנוע לא מצליח בו.
יש לך בעיה של התחממות ככל הנראה, החלפת פקק, החלפת תרמוסטט, לא עזר.
ממה שאני מבין מה שנישאר לשלול זה או רדיאטור סתום, או פאן קלאץ' מחליק ולא יעיל, מהקל לכבד, בדיקת גזים אם יש לך אפשרות, או תפרק רדיאטור ושלח לבדיקה וניקוי.
היי נדב, ערב טוב.
אין פה משחק באש... הרכב לא נוסע בכלל (רק לנסיעות בדיקה)
שאלתי ספציפית על גרף הטמפרטורה ולא על התקלה עצמה, בוא נתמקד בשאלה.
כרגע אין לי אפשרות להכניס את הרכב למוסך שוב , ה"מוסכניק" שטיפל ברכב עד כה רוקן את הכיס, לכן הוא עמד גם 4 חודשים ,אני מנסה למקסם את הידע שיש לי ולהיעזר בפורום הזה...זו מטרת הפורום , התייעצות לא?
"המוסכניק" החליף את הפאן קלאצ לחדש בנסיונות שלו.
מה שיש לשלול זה רדיאטור סתום ומשאבת מים תקולה למיטב הבנתי.
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
אם הלחץ בצינורות גבוה מהרגיל עוד לפני שהמנוע התחמם יש כנראה בריחת גזי שריפה למערכת המים. כדאי לבדוק הימצאות CO² במים.
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
אם הלחץ בצינורות גבוה מהרגיל עוד לפני שהמנוע התחמם יש כנראה בריחת גזי שריפה למערכת המים. כדאי לבדוק הימצאות CO² במים.
היי,
בדקתי ואין גזים במערכת המים (בדקתי עם תרמוסטט פתוח ורכב חם... הנוזל לא מחליף צבע, לאחר מכן בדקתי באגזוז כדי לבדוק את הערכה והוא כן מחליף)
הלחץ בצינור העליון מתחיל כשהרכב בטמפ עבודה... הלחץ הוא בצינור העליון , התחתון לא קשה.
על פניו נראה שהרדיאטור סתום?
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
פיני ד
היי נדב, ערב טוב.
אין פה משחק באש... הרכב לא נוסע בכלל (רק לנסיעות בדיקה)
שאלתי ספציפית על גרף הטמפרטורה ולא על התקלה עצמה, בוא נתמקד בשאלה.
כרגע אין לי אפשרות להכניס את הרכב למוסך שוב , ה"מוסכניק" שטיפל ברכב עד כה רוקן את הכיס, לכן הוא עמד גם 4 חודשים ,אני מנסה למקסם את הידע שיש לי ולהיעזר בפורום הזה...זו מטרת הפורום , התייעצות לא?
"המוסכניק" החליף את הפאן קלאצ לחדש בנסיונות שלו.
מה שיש לשלול זה רדיאטור סתום ומשאבת מים תקולה למיטב הבנתי.
ערב צח.
או.קיי, אם זה המצב אז מטרת הפורום גם לעזור, מהיכן אתה?
פירוק רדיאטור לא אמורה להיות עבודה מסובכת ורצוי עבודה עצמית, עלות בדיקה/ניקוי לדעתי סביב ה 400 שח, מאמין שחדש כזה חליפי יעלה כפול בסכום כנראה.
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
ערב צח.
או.קיי, אם זה המצב אז מטרת הפורום גם לעזור, מהיכן אתה?
פירוק רדיאטור לא אמורה להיות עבודה מסובכת ורצוי עבודה עצמית, עלות בדיקה/ניקוי לדעתי סביב ה 400 שח, מאמין שחדש כזה חליפי יעלה כפול בסכום כנראה.
היי
הפירוק הוא יחסית פשוט, אני מאיזור המרכז, מאמין שאסתדר,חבר הביא לי לצורך בדיקה רדיאטור תקין (בן שנה, הוא החליף אותו לטובת רדיאטור CUSTOM MADE מוגדל מאלומיניום קומפלט, ללא חלילים מפלסטיק),
יום שישי אני מתכנן להחליף אותו.... אם זה פותר את הבעיה, אזמין גם דרדיאטור כמו שלו.
השאלה שנותרת עדין פתוחה היא כיצד ניתן להבדיל מבחינת דיאגנוסטיקה בין מ.מים תקולה לבין רדיאטור סתום? כי לפרק את המשאבת מים צריך לפתוח טיימינג (גם לא סיפור,עשיתי ברכבים אחרים)
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
פיני ד
השאלה שנותרת עדין פתוחה היא כיצד ניתן להבדיל מבחינת דיאגנוסטיקה בין מ.מים תקולה לבין רדיאטור סתום? כי לפרק את המשאבת מים צריך לפתוח טיימינג (גם לא סיפור,עשיתי ברכבים אחרים)
עוד כיוון, מה טמפ' שמן הגיר ?
בהנחה שמדובר בגיר אוטומט ומחובר עם חליל ברדיאטור.
לגבי משאבה,
לדעתי כבר פסה משאבות עם אימפלר אכול (זה בעידן המי ברז).
אם לא נוזלת, אין מה לחפש שם.
לא מבין כלל בדיזל ובמנוע הספציפי !
זורק רעיון (כנראה טיפשי) ,
האם יכול להיות מעבר לחץ למערכת הקרור מהאוויר הנדחס ע"י הטורבו ?
מניח שאוויר כזה לא ישפיע על CO בנוזל קרור.
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
עוד כיוון, מה טמפ' שמן הגיר ?
בהנחה שמדובר בגיר אוטומט ומחובר עם חליל ברדיאטור.
לגבי משאבה,
לדעתי כבר פסה משאבות עם אימפלר אכול (זה בעידן המי ברז).
אם לא נוזלת, אין מה לחפש שם.
לא מבין כלל בדיזל ובמנוע הספציפי !
זורק רעיון (כנראה טיפשי) ,
האם יכול להיות מעבר לחץ למערכת הקרור מהאוויר הנדחס ע"י הטורבו ?
מניח שאוויר כזה לא ישפיע על CO בנוזל קרור.
1. יכול להיות שזה כיוון, סיכוי קלוש.
2.צודק לדעתי.
3. אין קשר לדעתי.
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
אם אנחנו משחקים את המשחק הזה ובדיאגנוסטיקה עסקינן....
אתה אומר רדיאטור סתום, משאבת מים תקינה שמעלה את הלחץ בצינור העליון. בהתאם אין ספיקה שווה על גבי הרדיאטור והעדות לכך היא פילוג טמפ' לא אחיד.
אם יש לך רדיאטור תקין להשוואה, תשווה בינהם....
קח את הרדיאטור שלך, תחבר לו צינור מים מהגינה צד אחד, פתח את הברז. צד תחתון לתוך דלי ותמדוד ספיקה - כמה ליטר בזמן נתון. תחזור על הניסוי עם הרדיאטור התקין. אם הרדיאטור שלך נתן פחות מים בדלי, הוא סתום... אם יש לך שעון לחץ זה יותר טוב, תרכיב בכניסה לרדיאטור ותוכל לראות מה הפסד הלחץ על הרדיאטור בזרימה נתונה. על הדרך תתעד את התוצאות של הרדיאטור התקין שיהיה לך רפרנס למקרים בעתיד.
בגדול אם הרדיאטור סתום אתה יכול להרגיש עם היד אזורים חמים ואזורים קרים ולהבין משם מה המצב (אחרי נסיעה! לא מעבודה בעמידה) . אתה יכול גם לרוקן מים ולהסתכל פנימה עם פנס, לפעמים ממש רואים את הסתימה בצינוריות.
אם המשאבה תקולה אז היא לא תבנה לחץ, זה פחות מסתדר. משאבה תקולה תפגע בספיקת המים כך שהמנוע ייתחמם וזה לא המקרה אצלך.
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
היי
אז בסוף השבוע החלפתי רדיאטור...
יש שיפור קל בלחץ שיש בצנרת העליונה.
אתמול לדוגמא נסעתי כ70 קמ בכביש מהיר כדי לבדוק את הנושא לאחר ההחלפה של הרדיאטור, והמיכל עודפים התמלא כמעט עד הסוף ולא חזר בבוקר.
זה לא תקין, עליה של 2-3 סמ במפלס העודפים זה בגדר הסביר אבל לא כמעט עד הסוף.
אז עכשיו נשאלת השאלה, מה גורם ללחץ שגורם לפתיחת הפקק...
אם המנוע מנפח עקב אטם ראש\סדק\סליב, הלחץ לא אמור להיות זהה בין הצינור התחתון לצינור העליון?
הרי אין רכיב שמונע את מעבר הגזים בתוך הרדיאטו מהחלק העליון לחלק התחתון...
המצב אצלי הוא שהצינור העליון קשה מאוד והתחתון רך.
**בדיקת גזים בוצעה ויצאה תקינה, בוצעו שני בדיקות במועדים שונים , כאשר הרכב חם והתרמוסטט פתוח...בבדיקה השניה החלפנו את הנוזל לחדש כדי לשלול בעיה בו..... אחרי שאל זוהו גזים, דגמנו דגימה מהאגזוז והנוזל החליף צבע.**
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
לא ציינת אם לאחר התקררות המנוע, הנוזל ממיכל העודפים חוזר לרדיאטור.
אם הוא לא חוזר, ובוודאות אתה יודע:
1) שפקק הרדיאטור תקין
2) שאין נזילות מים כלשהן
3) שצנרת העודפים מהרדיאטור למיכל העודפים תקינה
אם כל זה מתקיים, אז לדעתי זה אומר שחייבת להיות דליפת גזים מהמנוע למערכת הקירור.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
חסר לי פה נתון חשוב מאוד.. פתח היציאה של המים (התחתון), באיזה צד? ימין כמו העליון? או שמאל באלכסון לעליון?
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudzeelim
לא ציינת אם לאחר התקררות המנוע, הנוזל ממיכל העודפים חוזר לרדיאטור.
אם הוא לא חוזר, ובוודאות אתה יודע:
1) שפקק הרדיאטור תקין
2) שאין נזילות מים כלשהן
3) שצנרת העודפים מהרדיאטור למיכל העודפים תקינה
אם כל זה מתקיים, אז לדעתי זה אומר שחייבת להיות דליפת גזים מהמנוע למערכת הקירור.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
הוא רשם שלא חזר עד הבוקר
לי זכור שרשור ( הלוואי והזיכרון שלי היה כזה טוב על דברים חשובים [emoji23]) דומה מאוד. אולי אפילו על טארקן אם אותו סימפטום של מילוי מיכל עודפים עד הסוף ללא חזרה לאחר התקררות המנוע
ואחרי הרבה בדיקות זה גם הסתיים בסדק בראש מנוע או משהו בסגנון, בוודאות בריחה של גזים מהמנוע
אולי מישהו יכול להפנות לשרשור הרלוונטי
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Udim
הוא רשם שלא חזר עד הבוקר
לי זכור שרשור ( הלוואי והזיכרון שלי היה כזה טוב על דברים חשובים [emoji23]) דומה מאוד. אולי אפילו על טארקן אם אותו סימפטום של מילוי מיכל עודפים עד הסוף ללא חזרה לאחר התקררות המנוע
ואחרי הרבה בדיקות זה גם הסתיים בסדק בראש מנוע או משהו בסגנון, בוודאות בריחה של גזים מהמנוע
אולי מישהו יכול להפנות לשרשור הרלוונטי
Sent from my iPhone using Tapatalk
היי
המים פעם חוזרים ופעם לא..כמו שרשמתי בתחילת הפוסט..
הפוסט שאתה מדבר עליו לדעתי זה פוסט שאני כתבתי...לפני כשנה...הרכב עבר טיפול ראש מנוע (שיוף השטח של הבלוק ושל הראש והחלפת אטמים) אך הבעיה נותרה.
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yoni_0000
חסר לי פה נתון חשוב מאוד.. פתח היציאה של המים (התחתון), באיזה צד? ימין כמו העליון? או שמאל באלכסון לעליון?
היי יוני
הכניסה והיציאה הם באותו הצד, צד ימין (אם מסתכלים מקדמת הרכב)
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
פיני ד
היי
המים פעם חוזרים ופעם לא..כמו שרשמתי בתחילת הפוסט..
הפוסט שאתה מדבר עליו לדעתי זה פוסט שאני כתבתי...לפני כשנה...הרכב עבר טיפול ראש מנוע (שיוף השטח של הבלוק ושל הראש והחלפת אטמים) אך הבעיה נותרה.
- - - Updated - - -
היי כן, גם מצאתי אותו, עדיף לציין דברים כאלו זה עוזר לאבחן את התקלה, בדר"כ כדאי לחזור לנקודה האחרונה שהכל עבד תקין לפני שינוי כלשהו כך שהיסטוריה של הרכב היא חשובה
עבר שנה מהשרשור הקודם, האם התופעה של אי חזרת המים נשארה אותו הדבר לאחר הראש מנוע? או רק לאחר כמה זמן?
הנה השרשור
https://www.jeepolog.com/forums/show...A4%D7%99%D7%9D
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
רק כדי לחדד נקודה, כשעשית אטם ראש, הראש שופץ ונבדק שאינו פסול?
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudzeelim
רק כדי לחדד נקודה, כשעשית אטם ראש, הראש שופץ ונבדק שאינו פסול?
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
המוסכניק שלח את הראש לבדיקה וליישור כנל גם את הבלוק.
אם במכון הראשים היו חושבים שהראש פסול, היו פוסלים לא?
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
כן, אם היתה בעיה היו אמורים לגלות.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudzeelim
כן, אם היתה בעיה היו אמורים לגלות.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
זה בדיוק הנק בה אני עומד,
השאלה אם הראש תקין (עובר בדיקות גזים מרובות,נבדק גם עם תרמוסטט פתוח וגם עם סגור, נבדק גם על הרדיאטור וגם במיכל עודפים לאחר מעבר נוזלים אליו).
מה יכול לגרום ללחץ בצינור העליון ולמעבר נוזלים למיכל עיבוי כאשר הרכב לא מתחמם (אני בודק גם מהOBD הרכב שומר על 86 -89 מעלות שזו גם הגדרת התרמוסטט וגם בודק עם שעון חיצוני ישירות על הבלוק שנשמר בין 73 ל76 מעלות ).
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
תבצע בדיקה פשוטה,
תפתח את מכסה הרדיאטור,
תניע ותראה את זרימת הנוזל קירור, לא אמור לצאת בועות כאלו יש לך צוללן ברדיאטור.
תן גז, אם יש לך מזרקה, בורח לך לחץ למערכת הקירור.
בהצלחה
רענן
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
תבצע בדיקה פשוטה,
תפתח את מכסה הרדיאטור,
תניע ותראה את זרימת הנוזל קירור, לא אמור לצאת בועות כאלו יש לך צוללן ברדיאטור.
תן גז, אם יש לך מזרקה, בורח לך לחץ למערכת הקירור.
בהצלחה
רענן
ישר אחרי הנעה או לחכות שיגיע לטמפ עבודה עם פקק פתוח?
כמה גז?סביבות ה4K תור?
מה שמשגע אותי הוא אם זה באמת פריצה מהראש, למה הערכה לא מזהה אבל כן מזהה גזים מאיזור האגזוז...
אני בודק אפילו אחרי שהמיים פורצים...כלומר זה הזמן של התקלה...והיא לא מזהה.
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
פיני ד
ישר אחרי הנעה או לחכות שיגיע לטמפ עבודה עם פקק פתוח?
אחרי הנעה , אם אין בועות וגם במכת גז אין מזרקה , תחכה להגעה לטמפ' פתיחת תרמוסטט ושוב מכת גז.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
פיני ד
כמה גז?סביבות ה4K תור?
אל תתבייש ללחוץ ...
שים לב, גלישת נוזל זה לא מזרקה
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
אחרי הנעה , אם אין בועות וגם במכת גז אין מזרקה , תחכה להגעה לטמפ' פתיחת תרמוסטט ושוב מכת גז.
אל תתבייש ללחוץ ...
שים לב, גלישת נוזל זה לא מזרקה
עשיתי את הבדיקה הזו בעבר.... והייתה עלייה וגלישה של נוזל... ולא השפרצה...
אבל אבדוק שוב.
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
פיני ד
זה בדיוק הנק בה אני עומד,
השאלה אם הראש תקין (עובר בדיקות גזים מרובות,נבדק גם עם תרמוסטט פתוח וגם עם סגור, נבדק גם על הרדיאטור וגם במיכל עודפים לאחר מעבר נוזלים אליו).
מה יכול לגרום ללחץ בצינור העליון ולמעבר נוזלים למיכל עיבוי כאשר הרכב לא מתחמם (אני בודק גם מהOBD הרכב שומר על 86 -89 מעלות שזו גם הגדרת התרמוסטט וגם בודק עם שעון חיצוני ישירות על הבלוק שנשמר בין 73 ל76 מעלות ).
אני מקווה שבדקו את הראש בבדיקת לחץ.
ראה בסרטון שצירפתי בדיקה לראש של טרופר 4jx1, סדקון קטן פנימי ליד אחד מהשסתומים גרם לאותה תופעה שאתה מתאר. כמובן הראש פסול.
https://youtube.com/shorts/s9-4bLyHp-I?feature=share
קצת איבדתי אותך מה החלפת ומה לא, מה עוד יכול לגרום ללחץ במערכת הקירור, תרומסטט שלא ניפתח עד הסוף, רדיאטור סתום חלקית, אחד מהצינורות מים(קשיחים, גומי) סתום/מקופל...
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
תבצע בדיקה פשוטה,
תפתח את מכסה הרדיאטור,
תניע ותראה את זרימת הנוזל קירור, לא אמור לצאת בועות כאלו יש לך צוללן ברדיאטור.
תן גז, אם יש לך מזרקה, בורח לך לחץ למערכת הקירור.
בהצלחה
רענן
ביצעתי את הבדיקה על רכב רכב ותרמוסטט פתוח...
כשאני נותן גז של כ 4000 סלד....אני רואה את הנוזל בפקק רדיאטור יורד..(מניח שזה בגלל הדחיפה של המשאבת מים) וכשאני עוזב את הגז גובה הנוזל עולה...גולש מעט , כרבע עד חצי כוס חד פעמית ואז מתייצב על גובה הפקק שוב.....
לא היה גייזר או שפריצים לגובה.
מה פסיקתך ? :)
שאלה נוספת, למה יש לחץ רק בצינור עליון ולא בתחתון? הריב הצינור העליון מחובר ישירות לרדיאטור ללא שום דבר באמצע ואז מתחבר התחתון.... אין פקק\תרמוסטט\רכיב אחר שיכול לווסת לחץ, זה מעבר פתוח....אז למה יש לחץ רק למעלה ולא למטה?
מה אני מפספס?
אני יודע שחום עולה למעלה...אבל הרכב לא מתחמם...שומר קבוע על 86
ושאוויר עולה לנק הגבוה ביותר..
אבל זו מערכת תחת לחץ לא אמור להיות לחץ שווה למעלה ולמטה?
במידה וזה לחץ עקב פריצה ולא רתיחה.
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
האמת, קצת איבדתי את הסיפור.
חוץ מהבעיה של הלחץ בצינור העליון, יש עוד בעיות?
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
האמת, קצת איבדתי את הסיפור.
חוץ מהבעיה של הלחץ בצינור העליון, יש עוד בעיות?
לחץ בצינור עליון ומיים עוברים למיכל עודפים רנדומלית פעם ב...ולא חוזרים חזרה (לדוגמא כבר שבועיים שהבעיה לא התרחשה..)
-
תגובה: שאלה טכנית- יעילות רדיאטור
איך אתה יודע שיש לחץ ( יתר) בצינור העליון?
אחרי שמים עברו למיכל עודפים, והמנוע מתקרר, שפותחים את המכסה של הראדיאטור, חסרים מים בראדיאטור?
אם חסרים בראדיאטור מים, כמה חסר? זה תואם בערך את הכמות במיכל עודפים?