-
מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
סחבק שזה אני, מתקשר הבוקר למרכזי של סמלת (חדש בסמלת) לקבוע תור לאבחון תקלה.
המזכירה קובעת לי תור הכי מוקדם לפברואר. (״החשמלאי שלנו מאוד עמוס״)
לסחבק זה נשמע מאוד לא הגיוני, מבקש לדבר עם מישהו, מעבירים לי מישהו שמזדהה כמנהל הקבלה, וגם הוא חושב שזה מאוד הגיוני, ואני יכול לפנות לסניפים אחרים.
מה דעתכם בעניין?
אני מנסה להבין, אולי אני בעצם לא בסדר פה?
המשך יבוא, יש תקלה לפתור.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
כבר קרה לי ויותר מפעם אחת עם מוסכי יבואן, לא הספציפי הזה.
היבואנים עסוקים בלמכור מלא מלא מלא רכבים מבלי לחשוב שאין להם מספיק מוסכים בשבילם.
זה קורה במיוחד כאשר יבואן מסויים מתחיל להביא עוד מותג חדש שמתלבש על אותה רשת מוסכים, עיין ערך רנו ודאצ'יה.
אני לא חושב שמשרד התחבורה בכלל מחובר (נקודה) לנתון כזה ומפקח עליו.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
האם לגיטימית בעינייך התשובה שקיבלתי?
לי לא קרה דבר דומה לזה עם שום יבואן, ויש לי נסיון כמעט עם כולם.
אגב, אני חושב שהבעיה הרבה יותר קטנה, ונובעת מזלזול, וראייה אך ורק דרך החור של הגרוש -
נגיד, העסקת דיאגנוסטר אחד במקום 2 במרכזי. סתם ניחוש, כי אפשר אז למה לא? תודעת שירות?
אנחנו כבר רגילים מכל הכיוונים שמזלזלים בנו.
אם הייתי מתקשר לקבוע טיפול, גם הייתי מתואם לפברואר?
זה לדעתי זלזול, שמגיע מלמעלה, איפה שמבינים רק $$$, ושירותיות קצת פחות.
לי זה עוד לא קרה.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
אתה צודק לגמרי.
תחבר את זה עם ההבנה שתקלות חשמל עלולות להיות דבר מסובך שיתפוס את החשמלאי הזה לשלושה ימים מלאים, וכנראה שנוח להם לנפנף.
בשוק הרכב הישראלי כרגע כולם עובדים ומוכרים בטירוף, ונראה לי שאת אף אחד שירות מעבר לרף המינימום לא מעניין.
אני הייתי מתקדם ומחפש מוסך שרוצה לעבוד ולא מנסה לחנך את מי שאין לו שום אינטרס להיות מחונך.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
הג'יפ עדיין באחריות?
אסף.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
-
מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
דווקא למרכזי?
נחשב לאחד הגרועים.
לפחות לפני תקופתו של קובי שם.
בהינתן שיש להם רשת מוסכים מורשים ובטח באחד מהם (אשדוד?)ֶ יקבלו אותך באותו היום אז מה הבעיה?
אגב, תקלה משביתה?
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
לא הגיוני ולא לגיטימי. תנקוט בשיטה הישנה והטובה - להגיע ללא תור ולהפוך שולחן אם לא מטפלים בך.
לחילופין פנה למוסך אחר/ חשמלאי רכב אחר - יש אחד מאד מומלץ במועדון הרנגלר כבר אבדוק השם ואעדכן כאן.
תנסה את ראפיק 050-6663728
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
לא הבנתי למה צריך להפוך שולחן?
למה זה לא לגיטימי שבעל עסק אומר במפורש שהוא עמוס ולא יכול לתת שירות? זה עדיף מאשר להשכיב רכב שעות וימים בסדנא, רק כי "קיבלו אותו".
אתה לקוח שבוי? אתה חייב את המרכזי? אם התשובות לשאלות הן "לא", אז לך למקום אחר.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
שום מוסך מהרשת לא מקבל מהיום להיום, גם לא באשדוד, אבל שם מקבלים תוך זמן סביר.
לא מדובר בתקלה משביתה, מדובר ברעשים מכיוון ההגה.
הסיבה שביקשתי מרכזי היא שלפי ההיסטוריה הבעלים הקודמים כבר התלונן על הבעיה, וביולי השנה הרכב בילה שם, לעדכון תוכנה וכנראה החלפת הגה.
הרעשים חזרו.
הרכב עדיין במסגרת אחריות.
אי אפשר להגיע ללא תור, ואני לא מאלה ״שהופכים שולחן״.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
לא הבנתי למה צריך להפוך שולחן?
למה זה לא לגיטימי שבעל עסק אומר במפורש שהוא עמוס ולא יכול לתת שירות? זה עדיף מאשר להשכיב רכב שעות וימים בסדנא, רק כי "קיבלו אותו".
אתה לקוח שבוי? אתה חייב את המרכזי? אם התשובות לשאלות הן "לא", אז לך למקום אחר.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
זה לא ״סתם״ עסק
זה המוסך המרכזי של היבואן הרשמי של jeep בישראל.
הוא אמור לתת שירות.
זה שירות לגיטימי בעינייך?
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אבי ביטר
אם הייתי מתקשר לקבוע טיפול, גם הייתי מתואם לפברואר?
שאלת תם, אז אם אתה קובע תור לטיפול ומגיע ומתלונן על הבעיה ומבקש אבחון בנושא?
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
שאלת תם, אז אם אתה קובע תור לטיפול ומגיע ומתלונן על הבעיה ומבקש אבחון בנושא?
😂😂😂😂😂
תשמע, על זה לא חשבתי….
אבל אני לא פועל ככה, ואין סיבה שאפעל.
פניתי לשירות הלקוחות הארצי, השארתי הודעות, ביקשתי לדבר עם מנהל.
נראה.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
שאלת תם. אמרת למוסך בטלפון שהם מדברים עם אבי ביטר?
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
שאלת תם. אמרת למוסך בטלפון שהם מדברים עם אבי ביטר?
😱😱😱😱
לא
אני רוצה שכולם יקבלו שירות טוב, לא רק אבי ביטר.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אבי ביטר
שום מוסך מהרשת לא מקבל מהיום להיום, גם לא באשדוד, אבל שם מקבלים תוך זמן סביר.
לא מדובר בתקלה משביתה, מדובר ברעשים מכיוון ההגה.
הסיבה שביקשתי מרכזי היא שלפי ההיסטוריה הבעלים הקודמים כבר התלונן על הבעיה, וביולי השנה הרכב בילה שם, לעדכון תוכנה וכנראה החלפת הגה.
הרעשים חזרו.
הרכב עדיין במסגרת אחריות.
אי אפשר להגיע ללא תור, ואני לא מאלה ״שהופכים שולחן״.
תגביר את הרדיו
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
עדכון
התקשר אליי בחור בשם אלי מהשירות לקוחות הארצי (השארתי אתמול הודעות, חזרה אליי מוקדנית, ביקשתי לדבר עם מנהל)
הקו מחשבה שלו כבר יותר הגיוני ושירותי - הסניף שטיפל בתקלה צריך לקבל אותך שוב ובזמן סביר.
מידית קיצר את התור לעוד שבועיים, ואמר שייבדוק בהמשך אפשרות לקיצור נוסף.
כבר יותר טוב, התחלה טובה, חוזרים אליי ופועלים.
עכשיו נותר לבדוק מה יהיה במוסך.
נעדכן.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
מה שמוצג כאן הוא רע בצורה קיצונית ביחס לכל מה שאני מכיר.
כמי שנוסע על רכב שיושב על פלטפורמה חדשה לגמרי, מהראשונים שנמסרו בעולם, וכנראה עם הקילומטראז' מהגבוהים בעולם, אני נזקק מדי פעם לשירותי מוסך, מלבד טיפולים שוטפים. לא מתלונן- לקחתי את זה בחשבון עוד טרם הרכישה. זה המחיר לרכישה כזו. כמנהל טכני ארצי בדימוס אני מכיר טוב את הנושא, מהצד השני.
הטיפול בתקלות הוא ברמה של או מיידית, אם זו תקלה שלא סובלת דיחוי, או למחרת, והחלפים זמינים מיידית, או במקרה בודד (שלא השבית את הרכב) לאחר כשבועיים.
רשת יונדאי.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
חנן בל נשכח שאתה פרסונל.....
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
כן, אבל סמוך על היושרה שלי שלא הייתי כותב את זה אם הייתי חושב שמדובר ביחס מיוחד.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
ביטר, הרכב נרכש בסמל"ת או אצל אחד מהיבואנים המקבילים?
גם ג'יפ שהגיע דרך יבואן מקביל, מקבל את השירות במסגרת האחריות אצל סמל"ת ואתה לא הראשון שנתקל בשירות הבעייתי שלהם.
שירות מחורבן זה לא משהו ייחודי לסמל"ת - שירות בכלל הוא בעיה רוחבית כאובה בישראל בגלל המנטליות הישראלית הכוחנית והגסה בכל תחום, שתמיד יודעת הכל יותר טוב משאר העולם, והיא מתנגשת עם המורכבות הטכנית של כלי רכב המודרניים שהם תיבות פנדורה שחורות מלאות בבאגים, בשרצים ובמפלצות, והם דורשים ידע ומומחיות ונסיון - שעולים כסף. תוסיף את טרלול הקורונה שיצר מחסור עולמי בחלפים (אמיתי או מדומה) ואת המחסור המקומי המאוד-מאוד אמיתי באנשי מקצוע (כי אף אחד מטייקוני יבוא הרכב החזירים לא מוכן לשלם שכר ראוי לאנשי דיאגנוסטיקה טובים), ותקבל מצב נתון ומעצבן. סה"כ, יבואני הרכב הם בסך הכל סוחרים. סוחרי מכוניות. הם אוהבים לקחת כסף ולא אוהבים לתת שירות, בוודאי כזה שלא משולם עליו כסף ושלוקח זמן להתחשבן עליו מול היצרן.
יש יוצאי דופן - טובים יותר כמו יונדאי, וגם גרועים בהרבה - ואין צורך להזכיר שמות.
בסמל"ת עוד לא הפנימו ש-Jeep אינו סתם מותג פרימיום אלא רכב שטח, ששימוש אינטנסיבי בשטח חושף מהר יותר כל מיני באגים באיכות הייצור ושלקוחות של רכבי שטח הם הרבה יותר מעורבים ועירניים לבעיות ברכב או לחילופין, מנקודת המבט של נותן השירות - "נודניקים שמבלבלים במוח".
אבל זה דגם שמשכיבים עליו סכום שמתחיל ב-300,000 שקל ומגיע למעל 450,000 שקל, וראוי לשירות בהתאם.
אין מנוס מלהגיע לשם פיזית ולהרים קול - אולי זה יעזור. לפחות ממקרה אחד שאני מכיר, זה עזר.
מדובר בתקלה במכלול בטיחותי - מערכת היגוי. זה משהו שאסור להתעלם ממנו כי יכול לגרום לאסון. כאן אפשר גם לפנות לתקשורת ולעשות ליבואן קצת יח"צ רע - ואז תראה איך הוא יודע למצוא לך תור מהיר בהרבה.
מה מפריע לך לגשת למרכז שירות מורשה אחר?
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
ביטר,
תחילה רציתי לשאול היכן דוכן הקבאב אבל אז ראיתי מהתגובות שאתה כנראה מאשדוד והסביבה.
מנסיוני עם מוסכים מורשי סמל"ת (אחד ספציפי שבו אני מטפל), הוא יודע מה נעשה במוסכים אחרים מהרשת.
על המרכזי עדין מעולם לא שמעתי מילה טובה.
אל אחרים דווקא כן.
אני מטפל אצל עדי בחדרה.
דוגמה ומופת לאיכות, אבחון, יושר ומקצועיות.
הוא גם יודע להפנות למקום אחר אם לא מצליח לאתר בעיה (ראיתי בעיני אירוע כזה עם רכב של מישהו אחר).
יצא לי כבר לראות שם רכבים שהגיעו במיוחד מאשדוד, חיפה, שבי ציון ועוד.
שווה לנסות.
רגע, רגע, רגע....
עברת מהפאג'רו לדבר האמיתי?
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
כן, עברתי מהפאג׳רו. מבחינתי די זכורה לטובה, אבל נמאס מההנפות גלגל הזה לשמיים, ורציתי לנסות את הדבר האמיתי.
תשמעו, אני לא נוהג להרים את הקול וכאלה, באופן עקרוני, ולא רוצה להתעצבן.
העניין הוא שכולכך התרגלנו לקבל שירות רע בכל מיני תחומים, שלפעמים אני עוצר רגע, מה קורה פה?
נכנס לסניף ארומה, כולו מטונף, זה מסעדה, מה קורה פה?
מי היה לאחרונה בקולנוע? עוד ועוד, זה פשוט מדהים.
לעניינינו, אני חובב רכבים, לא רק שטח, והכרתי כבר כמעט את כל היבואנים.
תשובה כזאת אף פעם לא קיבלתי.
השאלה שלי בתחילת השרשור כמובן שהייתה רטורית, הנה גם פה מסתבר שאנשים התרגלו לכל מיני תשובות מנותני שירותים. איפה זה ייפסק?
אנחנו שמנסים לא להיות פרייארים כל הזמן, אנחנו הכי פרייארים בעולם 😆
אני שומע הרבה דברים על סמלת בקבוצות, לא רוצה להעביר משהו שלא מנסיון אישי.
בוא נראה.
אגב, הפתיעו אותי ממש לטובה לאחרונה - יבואן פורד/מאזדה. שאפו.
גם צ׳מפיון בסהכ הכללי היו תמיד הוגנים ושירותיים.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
אם מישהו יודע איך להעלות לפה סרטון קצר, אשמח לשלוח לו בוואטסאפ.
סרטון הדגמה מאוד ברור של התקלה.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
מעלים ליוטיוב המפרסמים כאן קישור
נשלח מהנייד
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
אני אנסה לעשות את זה פשוט.
למנהל מוסך אסור - *אסור!* - לשחרר רכב עם תקלה באחת המערכות הבטיחותיות. .
כלומר אם אתה מגיע למוסך כי יש תקלה בהגה ו'יועץ שירות' פותח לך כרטיס רק כדי לשמוע את התלונה - הם מאותו רגע לא יכולים לשחרר את הג'יפ בלי לטפל בתקלה.
מי שישחרר אותך עם תקלה שלא אובחנה במערכת ההגה הוא עבריין גם אם אתה ואני יודעים שהתקבלה קלה ולא בטיחותית באמת (ואנחנו לא יודעים את זה).
מכאן תעשה מה שאתה מבין שמתאים לך.
אסף.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
הרכב נרכש מסמלת על ידי הבעלים הקודמים.
לגבי להגיע למוסך, לא ניסיתי, מנסיון העבר הם לא מקבלים אותך בלי תור מראש, אין סיכוי, מודיעים לך בקבלה.
אבל מעניין לנסות, מצד שני, לא יודע כמה זה חכם להגיע ככה ומה תהיה רמת הלחץ שלהם וזמן הטיפול עבורי.
אבל מעניין.
סרטון הדגמה -
https://youtu.be/6sGUidvQRTQ
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
אני מנסה להבין מה מבחינתך מצדיק התעקשות דווקא על המוסך המרכזי.
מה כל כך טוב הרבה יותר במוסך המרכזי שתמיד-תמיד-תמיד, אצל כל יבואן, הוא עמוס ועסוק ולחוץ ובלגן - לעומת מרכז שירות מורשה אחר.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
רשמתי באחת התגובות כאן, הם אלה ״שטיפלו״ בתקלה. החליפו הגה, ועדכון תוכנה.
התקלה חזרה.
ההגיון שלי אומר לחזור לשם, לא להתחיל לטייל בין מוסכים.
-
תגובה: מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.
אפשר להתחיל לדאוג .
באמת לדאוג.
אתם לא מבינים לא רוצים להבין מה מתרחש בעולם הרכב/ עולם המוסכים / אחריות יצרן
כל יום איזה פקידון מחליט החלטות לפי מה שבא לו .
כל כמה חודשים משרד ממשלתי יוצא בתקנות תעבורה !
יועצים משפטיים חוגגים על כולם .
ואתה מנסה לקבוע תור .....?
אין מצב שאתה מצליח לחדור את המערכת שכל תפקידה הוא למנוע ממך להגיע למוסך !!
ונגיד שאתה מגיעה ונכנס בדלת הראשית ואתה מוכן לשלם כל סכום ואתה כבר לא בפעם ראשונה במקום
וכולם מכירים את כולם .
תבינו המערכת נמצאת בשלבי קריסה במקומות מסוימים בגסיסה ויש הרכבה סיבות למה הגענו לזה .
הקורונה רק הקצינה את הבעיה . ובחלק מהמקרים לא נראה פתרון באופק .
יש לכם בעיה / תקלה ברכב . תחשבו טוב טוב עד כמה אתם באמת נזקקים לשרותי המוסך .
תשמרו את נותני השרות שלכם למצבים שבאמת צריכים התערבות של מוסך .
זה כבר מזמן לא בעיה של כסף .
זה כבר עבר את שלב של אין זמן .
זה כבר לא בשלב של אין כח אדם .
זה בשלב שהמוסך באמת באמת לא יודע מה צריך לעשות לפתרון התקלה .
בשרשור אחר בהזדמנות אחרת אולי פעם
אני יספר מה עשו לי בטיפול ברכב .
ואני שומר אישית על הרכב .
שומר רכבו יחשוב פעמיים לפני כניסה למוסך .
איציק