-
מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
אני חושב שכבר היה לי שרשור כזה, לא מצאתי, אז פותח חדש סליחה.
סליחה זה ארוך,
בהמשך למה שכתבתי שם על הדיסקו, הגברת אמרה די, ותכלס אני מבין אותה וצריך למצוא חלופה, החלופה תהיה רכב חדיש יחסית שכנראה עלותו תהיה בין 100 ל150 אשח, יש לנו את הכסף, אבל זו החלטה לא הגיונית כי יש רכב מהעבודה שלא נמצא כמעט בשימוש בסופי שבוע, וזה מעצבן אותי מאוד =הרעיון שיש רכב צמוד שאני פשוט לא "מנצל מספיק".
הרכב הקבוע שלה פורד פוקוס שנת 2010 משרת אותה נאמנה בימים שאיני עובד מהבית.
אז חשבתי להחיות שוב את הרעיון של החלפת ה 5008 במשהו שגם יודע "שטח"
לדעתי פורסטר ודומיו לא מתאימים לי, רכים מידי.
זה צריך להיות טנדר, עם סגירת ארגז, מקורי כמו שחברת הליסינג מספקת + מגיני גחון (גם מחברת הליסינג)
אין לי הסבר אבל המיצובישי לא בא לי טוב בעין, מקווה שיש אפשרות לאיסוזו.
התנועה הקבועה שלי, היא כ 30 אלף ק"מ בשנה כביש (הפיגו בת שנתיים ויש לה 60 אקמ) אני לא סופר את השטח, לא רלוונטי לסעיף הזה.
בשטח: אני מכוון לשבילי מדבר מרוצפי אבנים וכל מה שיכול להגיע בשביל ממוצע במדבר, לא מכוון למעלות קשים ולא למסע עבירות, כל זה כשהוא עמוס, בדיסקו זה היה בגאז +גג, מניח שייכנס הכל בארגז טנדר. זה גם מה שעשה הדיסקו ב3 שנים האחרונות, אנחנו נוסעים הרבה לטייל (צפון דרום וכו)
התוספת עלות שאני צריך לשלם על הרכב לחברת הליסינג יוצא יקר יותר מעלות הדיסקו החודשית, ופחות מאחזקת+ ירידת ערך רכב חדיש יותר והכי חשוב אפס כאב ראש.
אין לי מגבלת דלק ולכן לא מחשבנים לי אם חרגתי מאיקס או לא)
כמו שאני מכיר את עצמי, אני לא אשבור את הרכב , אני נוהג שקול ומקשיב לצרכי הרכב ולכן אני לא צופה נזקים שאני אצטרך לשלם בהשתתפות עצמית מוגברת לחברת הליסינג, אבל אם כן אתמודד,במחיר של רכב חדש דו שימושי (כביש +שטח)
חלופה נוספת שעוברת לי בראש הוא רקסטון חדש מקורי, כמו שחברת הליסינג מספקת. אני בטוח שהוא יהיה נוח יותר בכביש, השאלה כמה נחות מהטנדר הוא יהיה בשטח,זו שאלה לכם.
תוספת, ויתור על הרכב מהעבודה ופיצוי כספי במקום, למיטב ידיעתי כרגע לא רלוונטי, אז זו לא אופציה לדיון, ולדעתי מכניס אותי למורכבות נוספת בהסדרים מול העבודה.
אז, יש פה מישהו שעשה מהלך כזה?
ובכללי, מה דעתכם
תודה וסליחה על החפירה.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
אני נוסע על דימקס בשטח מדי פעם.
סה"כ טנדר חביב.
הבעיה העיקרית שלו (על אף שסולי יגיד אחרת), היא שאין לו tc. זתומרת אולי יש אבל בפועל זה לא עובד.
בהתחלה חשבתי שמדובר על תקלה, אבל אז יצא לי לנהוג על עוד אחד. זה קיים רק על הנייר.
יצא לאחרונה עוד מבחן טנדרים אוסטרלי גדול, והם מצביעים על אותה בעיה. בבדיקה על גלגלות הוא והמזדה פשוט לא מתקדמים.
כמובן שאם אתה מקבל איסוזו חדש עם נעילה, זאת לא בעיה.
תעבור ל31:14
https://www.youtube.com/watch?v=h6ng66xBRM4
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
הפסקתי לצפות בערך בדקה 15:00 כשהוא מראה איך הדלת של המוסו לא נסגרת בגלל עיוות השילדה כשבעצם הוא מחזיק את הידית ומונע מהדלת להיטרק [emoji57] , כששניה לפני זה הוא טרק אותה בלי להחזיק את הידית והיא נסגרה בלי בעיות [emoji28]
ויש עוד מבחנים מוטים למשל בעלייה הדרדרתית, כל רכב מקבל טיפול שונה..
בקיצור לא רציני.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
מוטי, היתרון של המיצובישי זו הנעילה אלא אם תקבל את האיסוזו עם הנעילה שזה הדגם היקר.
כל השאר יהיה בסדר והאוטו יסע לטייל יופי יופי.
המינוס היחיד שהוא שמבחינת נוחות נסיעה בשטח הוא יהיה נחות מהדיסקו.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
תבדוק גם מה תנאי החוזה בליסינג לגבי נזקים למרכב וצמיגים, גם כשנזהרים לפעמים שוברים משהו - וזה עלול להיות יקר בליסינג.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
מוטי, היתרון של המיצובישי זו הנעילה אלא אם תקבל את האיסוזו עם הנעילה שזה הדגם היקר.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
מצד אחד.
מצד שני לאיסוזו יש את רוב מערכות הבטיחות גם בדגמים הזולים בזמן שלמיצובישי יש רק מובילאי.
לדעתי זה גם שיקול
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asypeer
תבדוק גם מה תנאי החוזה בליסינג לגבי נזקים למרכב וצמיגים, גם כשנזהרים לפעמים שוברים משהו - וזה עלול להיות יקר בליסינג.
Sent from my iPhone using Tapatalk
המחיר שאני מכיר, 2000 ש"ח השתתפות עצמית
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
הכוכב הכחול
מצד אחד.
מצד שני לאיסוזו יש את רוב מערכות הבטיחות גם בדגמים הזולים בזמן שלמיצובישי יש רק מובילאי.
לדעתי זה גם שיקול
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
איך המושב האחורי בדי מקס לילדים עד גיל 13?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
מציע לך לבדוק קודם מול חברת הליסינג שלך איזה דגמים הם מציעים.
כשאני בדקתי היה רק היילקס ולא היה בחירה מעבר.
יש בכלל בעיה של מלאים בארץ.
יש מצב גדול שאני טועה לדעתי מיצובישי הפסיקו לייצר את הטריטון, הדגם הבא על בסיס הנבארה.
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
מבחינה טכנית טנדר ליסינג = טנדר סטוק, סטנדרטי.
החסרון שאתה לא יכול להגביה, להתקין מתלים נורמליים או להחליף לצמיגי שטח טובים. במקרה הטוב יהיה איזשהו מיגון ואתה בהחלט יכול וצריך לפרק מדרגות צד אם יש ולשים אותם במחסן ליום שתחזיר אותו.
בשביל לטייל עם המשפחה בכיף, ובלי להגביל את החברים בבחירת מסלולים, אין בעייה.
לגבי החישוב הכלכלי - אני לא בטוח שזה משתלם, לעומת החלופה של שדרוג הרכב השני במשפחה לרכב שטח מודרני וראוי יחסית ב150 אלף שקל בנוסף למכונית ליסינג רגילה כרכב ראשי. אולי מכונית ליסינג חשמלית ואז שווי השימוש יורד משמעותית?
ואז אתה כן יכול לבחור את הרכב, ולדגם ולשפר כרעות עיניך, ואתה לא כבול ליסוע אלפי קילומטרים לעבודה בטנדר סטנדרטי, שזה גם לא הכיף הכי גדול. וזה גם חסכוני יותר בדלק למקום העבודה וגם פחות דו-תחמוצת פחמן לאטמוספירה.
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
מבחינה טכנית טנדר ליסינג = טנדר סטוק, סטנדרטי.
החסרון שאתה לא יכול להגביה, להתקין מתלים נורמליים או להחליף לצמיגי שטח טובים. במקרה הטוב יהיה איזשהו מיגון ואתה בהחלט יכול וצריך לפרק מדרגות צד אם יש ולשים אותם במחסן ליום שתחזיר אותו.
בשביל לטייל עם המשפחה בכיף, ובלי להגביל את החברים בבחירת מסלולים, אין בעייה.
לגבי החישוב הכלכלי - אני לא בטוח שזה משתלם, לעומת החלופה של שדרוג הרכב השני במשפחה לרכב שטח מודרני וראוי יחסית ב150 אלף שקל בנוסף למכונית ליסינג רגילה כרכב ראשי. אולי מכונית ליסינג חשמלית ואז שווי השימוש יורד משמעותית?
ואז אתה כן יכול לבחור את הרכב, ולדגם ולשפר כרעות עיניך, ואתה לא כבול ליסוע אלפי קילומטרים לעבודה בטנדר סטנדרטי, שזה גם לא הכיף הכי גדול. וזה גם חסכוני יותר בדלק למקום העבודה וגם פחות דו-תחמוצת פחמן לאטמוספירה.
על חשבונך אתה יכול בטוח לשים איזה צמיג שבא לך. ומכיר כאלה ששמו מיגון. שמחזירים לליסינג מפרקים את המיגון
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוטי ג.
איך המושב האחורי בדי מקס לילדים עד גיל 13?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
מבוגרים שישבו מספר פעמים במושב האחורי לא התלוננו,
כביש ושטח.
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
כשבדקתי את הנושא לפני שנתיים בחידוש החוזה האחרון, הוצע לי טריטון והוצא לי לשים מיגון גחון בעלות 1500 ש"ח.
כמה הוא טוב, לא יודע, מצד שני אני חושב שכשהם מציעים את זה אז זה יתרון, כי הם שמו.
הנושא לא עלה לבוס עדיין לכן לא יודע מה מוצע ומה אפשרי , זה כרגע לדיון פנימי אצלי לבחון את הנושא קונספטואלי.
בעברי, היה לנו בופאלו, הגברת נסעה בו יום יום, ולא קטרנו, אמנם היינו צעירים ב20 שנה ולא היו ילדים במושב האחורי, רק כאלה שמלקקים ונובחים, במקביל היה לי איסוזו איפון 2על4 ידני מהעבודה , שהיה נוח וחזק ולא הרגשתי איתו בעיה מיוחדת, אמנם השנים לא מטיבים לגב שלי, אבל אני לא סובל ברכבים. אז אני מניח שכל טנדר ממוצע יהיה נוח מהם משמעותית בכביש.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
בקמ שנתי כזה, שאינו גבוה במיוחד, לא כדאי לך לקחת מהעבודה החזר הוצאות ולרכוש רכב כאוות נפשך שישמש אותך גם ביום יום וגם לטיולים?
אתה למעשה מוסיף לברוטו את עלות המעביד של הרכב (ליסינג, דלק), מוריד ממנה מס שולי בהתאם למדרגה שלך, ומבטל את שווי השימוש. זה יוצא לא מעט כסף בחישוב חודשי, ובהחלט יכול "לשלם" עלויות אחזקה וירידת ערך בנסועה כמו שאתה מתאר.
אופציה נוספת - אולי המעסיק יוכל לקחת על עצמו עלויות אחזקה שוטפת של רכב פרטי שלך (ביטוח, אגרת רישוי, דלק) ואתה תשלם את המימון אם יהיה וירידת הערך. גם את הטריק הזה ראיתי לא פעם, זה חוסך במיסים.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
אני לא יכול לצפות את הקמ השנתי שלי, טרום קורונה זה היה 50אלף בשנה, זה יכול לחזור להיות ככה, קומבינות הסדרים לא תעבור אישור, לא בדקתי אבל מהכרות עם המערכת זה לא יעבור, זה צריך להיות רכב חברה שבשיחת טלפון מוחלף בחלופי כשצריך, יש תקציב וכל מה שמעבר נופל עליי.
ישבתי עם עפרון ודף והגעתי למספרים הבאים, מי שמצליח לעקוב ולאשר /לתקן אותי שתבוא עליו הברכה, סתם בשביל הספורט והחיבור לקרקע:
עלות דיסקו שנתית, מספרים בערך מהראש: ביטוח 2500 רישוי 1500, תקלות עד היום 4000 שנתי (הגזמתי ואפשר להגיד שזה חלק מיישור קו, ואני עושה הכל לבד, ויש דברים שדורשים תשומת לב ואני מעכב אותם במודע) צמיגים פעם ב4 שנים 4000 ש"ח, מצבר פעם ב3 שנים 700 ש"ח,דלק שנתי 4000 שח (עשיתי 12000 קמ ב3 שנים, נניח 4000 בשנה, נניח 8 ק"מ לליטר, נניח 8 ש"ח לליטר בשביל הקלות בחישוב)
סהכ שנתי:בערך 15000שח בשנה. שזה כלום.
המחיר קנייה לא רלוונטי לדיון, נפילת ערך לא רלוונטית כל עוד הוא תקין הוא כנראה יימכר באותו המחיר.
נניח רוכשים רכב חדיש לאשה, שהוא גם רכב טיולים, טנדר / bk / לנד קרוזר, מחיר קניה 120עד 150 אלף ש"ח, ומוכרים אחרי 5 שנים ב3/4 מהמחיר קנייה אז הפחת יוצא בערך 30000 ש"ח (כנראה שהגזמתי פה) , מחולק ל5 שנים ,6000 ש"ח בשנה, ביטוח מקיף טסט 10000, טיפולים במוסך בכל זאת רכב מתוחכם לא טרקטור 5000 בשנה, צמיגים ניקח 1000 לשנה, דלק נגיד לפי עשרת אלפים ק"מ, ממוצע של 8 ק"מ לליטר סולר כמו למעלה, יוצא 10000 ש"ח, סה"כ בערך 32000 שנתי.
ליסינג, נגיד 2500 לחודש = 30000 שנתי ונגיד איזה השתתפות עצמית בשביל הספורט 32000 שנתי ואפס כאב ראש, ואפס יכולת שינויים והתאמות.
ברור שדיסקו מזדקן זה לגמרי מנצח בפער בצד הכלכלי,עם עננת סיכון של גרוטאה מתגלגלת.
רכישת רכב: לא נראית כ"כ מאיימת, אולי אני יכול לבחון downgrade של הרכב מהעבודה, חשמלי כרגע לא על הפרק מכל מיני סיבות.
יש פקטור נוסף חשוב לטובת הליסינג, שהוא לא מדיד, היכולת שלו להיות" תמיד שם" , אם יוצאים לטיול כביש שפתאום הופך לשטח אז הוא שם, אם זה טיול שטח שפתאום לא נראה כמו טיול שטח כי השביל הוא סתם דרך נוף וכל פרייבט יכול לעשות אותו, אז אין "באסה" של אוף הייתי יכול לבוא עם הליסינג, אין את עננת ה"כמה ישחילו לי במוסך" ולא כמה עולה דלק החודש.
זהו, חפרתי שוב
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
לא חפרת ,תודה על השרשור
מאוד מעניין
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
צרות של אחרים זה תמיד הכי כיף [emoji1787]
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
אז יש שלוש אפשרויות.
את להישאר עם הדיסקו אני שם בצד, כי ברור שזה הכי זול... אבל אם זה מה שהיית רוצה - לא היית פותח את הדיון הזה.
בין שתי האפשרויות האחרות, אין הבדל כלכלי מהותי. גם אם טעית ב 15% לפה או לשם בחישובים, ברור שאין כאן עדיפות כלכלית מכרעת לטובת אחת מהאפשרויות.
אז מה שנשאר זה לעשות מה שבא לך.
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
כמה אתה רחוק מאספנות עם הדיסקו? החישוב שלך ישתנה אם אתה עובד לאספנות בקרוב (וגם תהיינה הגבלות תנועה כפועל יוצא)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
שנת ייצור 98,
תאריך רישום ינואר 99
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
ליסינג ב-2500ש"ח לחודש?
ממה שאני מכיר, מחיר הליסינג זה עלות הרכב חלקי 36 חודשים - האם מדובר ברכב של 90אש"ח?
בנוסף, אם זה ליסינג דרך המעסיק, אני מכיר שהחישוב שונה ובפועל יוצא יותר מהמחיר של הליסינג (כי מאבדים מהפנסיה/פיצויים וכו', ויש מס על שווי שימוש)
בדוק היטב את עניין הליסינג.
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
נפלת בהבנת הנקרא.
לא משנה, אבהיר שוב: דלתא של 2500 ש"ח שנופל עליי.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
טוב... מתקדמים,
איזה טנדר סטוק בפורמט ליסינג הייתם ממליצים?
הדרישות:
אני נוסע 3 ימים בשבוע למשרד =עומד בכביש 6 כשעה וחצי לכל כיוון
הגברת עושה איתו יומיים בשבוע לעבודה, כ45 דקות נסיעה לכל כיוון.
סהכ כ35 עד 40 אלף ק"מ בשנה.
בסופ"ש בקיץ לים, בעונות נוחות מטיילים עם 2 ילדים (10 ו7) וארגז מלא בכל טוב
דלק על חשבון החברה ללא מגבלה.
אני מברר לגבי התקנת סגירה לארגז עם כוונה לארגז שהדלת המקורית נשארת, אני רוצה לבנות קונסטרוקציה פנימית פריקה שבא יהיה מקום למיכל מים, מקום למזרונים וציוד שינה, מקום לצידנית/מקרר וגגון לעצים או משהו שצריך.
כל מה שאתקין בארגז אמור להתחבר לקונסטרוקצעה הנ"ל שמתחברת לארגז ב חורים קיימים = מינימום חבלה ברכב.
קבלתי כבר מחיר לדי מקס רמת גמור +S, אבל אני לא מת עליו, בקשתי מחיר לדגם LS. (יותר רמקולים, מולטימדיה מקורית עם אנדרואיד אוטו ולא התקנה מקומית אמנם קטנה יותר, אבל מעדיף מקורי)
יש גם חיישני רוורס ומצלמה מקורית שאין ב +S.
יש מושבים מעור שאני לא מת עליהם, אבל לא היה לי אף פעם,
יש פה pdf עם כל ההבדלים, אבל את העיקר כבר רשמתי.
https://www.isuzu-dmax.co.il/media/3...sed-reduce.pdf
בקשתי הצעות גם להיילקס, עדיין מחכה.
הייתי שמח לאמארוק החדש אבל הוא יקר איימים, 400 אשח!
אשמח לדעתכם
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
מה אופי הטיולים?
חשבת על רקסטון? יש בליסינג, המחיה ביום יום וגם בטיולים נוחה בסדרי גודל, לא יקר. אתה משלם בעבירות, אבל אם אלו לא טיולי עבירות קשה, הוא יתן מענה טוב.
לגבי המחיה עם טנדר חברה, יש לי כמה תובנות לחלוק בטלפון, מוזמן להתקשר.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוטי ג.
נפלת בהבנת הנקרא.
לא משנה, אבהיר שוב: דלתא של 2500 ש"ח שנופל עליי.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
דלתא של 2500 שקלים בחודש (!) אתה מוכן לשלם בשביל התענוג ליסוע בטנדר סטנדרטי בליסינג?
לא עושה לי שכל, אבל הי, אלו חוקי הפורמט פה בג'יפולוג.
בכל מקרה, אם היילקס זה אופציה, מה השאלה?
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
אני משנה סטטוס בעבודה, אני עובד על 2500 ש"ח האלה....
לגבי רקסטון ברור שזה שדרוג בכביש ובשבילים, אבל אני מפחד עליו.
אופי הטיולים שלי הוא לנסוע ולעבור מה שבדרך, מה שעשיתי בדיסקו אבל ברכב יותר מודרני.
נמרוד היה לי טנדר פעם, גם איפון 2 על 4 ידני שמאוד אהבתי, וגם בופאלו, בשניהם אני לא זוכר שסבלתי.
צחי נסע בטנדר ביום יום, לא זוכר שהוא סבל.
בכל מקרה, אני מנסה לארגן לעצמי נסיעת מבחן ברכב סטוק מקורי מהיבואן.
אני רוצה לבדוק גם ראם 2500, אבל מתקשה להשיג הצעת מחיר, היתרון שלו הוא ההקלה במס, החיסרון שהגברת צריכה לעשות רשיון
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
ראם בלי שאלה בכלל [emoji12]
את הטריטון אתה לא לוקח בחשבון? כי בינו לבין הדימקס ברכב נטול שיפורים הייתי לוקח את הטריטון רק בגלל הנעילה.
אם היילקס נכנס אז.... היילקס
ואני נוסע היום ביום יום בקליאו 2012 ידנית וזה סבבה לי. אני לא חושב שאני מייצג.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
דימקס s+ וגם LS מגיעים עם נעילה.
משהו מיצובישי לא עושה לי את זה, זו הסיבה שפסלתי בהחלפה הקודמת
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
לגבי ה2500 אקסטרא שכבר נטחנו פה כמה פעמים, אני אסביר.
הדיסקו צריך להתחלף, כל רכב נורמלי אחר, חדיש יחסית יעלה לי לפחות 100 אשח בקנייה, ואחזקה מהכיס של ביטוחים דלק ותקלות כ20 אשח בשנה?
אשמח לדעת שאני טועה, חושב שלא.
אז ה 20 אשח בשנה מהאחזקה (2 שורות למעלה) הולכים לליסינג, כל השאר מגיע בחינם:אני לא צריך לדאוג לתקלות, ולא לעלות שלהן, לא לביטוח ולא לטסט,
הרכב יהיה חדש כל 3 שנים. כל נסיעה היא בחינם, ללא התחשבות בדלק.
כנראה ארכוש 4 צמיגים נורמליים במידה החוקית, זה כסף קטן.
ה"מחיר" הגיפאי so called הוא האי יכולת לבצע התאמות ברכב, אני חושב שאני אחיה עם זה, לכן בקשתי את עזרתכם בשאלה "איזה רכב סטוק הכי כדאי"
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מה דעתכם מניסיונכם, 4x4 בליסינג (ככל הנראה די מקס)
לא הזכרת בכלל את נושא שווי שימוש.
על טנדר בליסניג תשלם מס הכנסה כאילו הרווחת עוד 6000 ש"ח בברוטו.
אז אם החישוב הוא כלכלי נטו וכל האופציות פתוחות, הכי משתלם זה לקנות היילקס חדש ולקחת מהמעסיק לברוטו את ה 8,000 ש"ח לפחות שיעלה לו להחזיק לך אותו בליסניג תפעולי.
ההיילקס שומר ערך טוב, אחרי 3 שנים תוכל למכור אותו לפחות ב70% ממחירו כחדש שזה יוצא ירידת ערך כ2000 ש"ח לחודש. תוסיף עוד 3000 דלק (ל50k ק"מ בשנה) ועוד 700 טיפולים וצמיגים.
בסופו של חישוב תישאר בנטו עם יותר ועם רכב מצוין.
במקרה של תאונה או תקלה משביתה תשכור רכב עד התיקון. לא שווה בשביל זה לשלם לליסניג
Sent from my SM-S908E using Tapatalk