-
חופש קל במיסבים גלגל קדמי
נראה לי שהגיע הזמן להחליף נאבות [מייסבים] קדמיים
האם יש נאבות מיוחדות אם הצריות שלי הם כרומולי?
או שמספר השיניים בנאבה הוא קבוע?
תודה
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
תמיד כדאי להזכיר גם את סוג הרכב (ואולי גם דגם ספציפי, שנה וכו'), במיוחד אם מידע זה עשוי להשפיע על התשובה שתקבל...
זה בהחלט יעזור בעתיד כאשר מישהו יחפש את המידע.
זה אולי גם יעזור לחיפוש ברשת (גוגל) להפנות לשרשור זה אנשים שעדיין לא חברי פורום.
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
צודק בהחלט מדובר בסופה ארוכה 96
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
סרן דנה 30 סופה, ציריות עם 27 שיניים.
יש כמה דגמי נאבות מתאימים.
קח את הגרמני (REKORD) למרות שהוא עולה פי 2 מהסיני....
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
בסרן דנה, בשביל לרענן מוסב חייבים להחליף את כל הנאבה?
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
בסרן דנה, בשביל לרענן מוסב חייבים להחליף את כל הנאבה?
בסופה כן.
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
צריך להחליף זוג או אפשר אחד?
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
אפשר להחליף בבודדים.
העבודה פשוטה יחסית אבל אם אתה כבר שם בדרך כלל כדאי לבדוק היטב כל מה שבסביבה - צלב למשל.
אסף.
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
בסרן דנה, בשביל לרענן מוסב חייבים להחליף את כל הנאבה?
בדנה 30 סופה(/YJ/XJ/TJ) כן.
בדנה 30 CJ מחליפים מיסבים (שניים. בכל צד)
הסידור בסופה עדיף - האופרציה קלה, נקייה ומהירה משמעותית.
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
מבין שיותר נוח, אבל איזה בזבוב של חומר.. הורגים פרה בשביל כוס חלב.
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
בסדר זה גם עשוי מחומרים ועולה כמו חד"פ (;
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סולי
בסדר זה גם עשוי מחומרים ועולה כמו חד"פ (;
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
דווקא מוצר איכותי מחזיק ה-מ-ו-ן קילומטרים גם בהשוואה לצמד מיסבים קוניים שמי יודע אם ניקו אותם בהתקנה גירזו כהלכה והידקו אותם כמו שצריך.
אסף.
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
בדקתי פידבקים על Moog ו Timken ואומרים שהיום הם סיניים או קוריאניים ולא באיכות של האמריקאיים של פעם.
לא מנסיון אישי.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
חסר במלאי
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
barak11047
חסר במלאי
תתקשר לשאול זה לא תמיד מעודכן האתר
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
דווקא מוצר איכותי מחזיק ה-מ-ו-ן קילומטרים גם בהשוואה לצמד מיסבים קוניים שמי יודע אם ניקו אותם בהתקנה גירזו כהלכה והידקו אותם כמו שצריך.
אסף.
אז אני מבין שאם שמתי יד על צמד נאבות מקוריות ממלאי צבאי לשעבר כולל צמד צלחות, זה הטוב ביותר שניתן להשיג היום?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
חייל דע!
הציוד שצה"ל מוסר בידיך מיוצר על ידי היצרן
שנתן את הצעת המחיר הנמוכה ביותר!
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
חייל דע!
הציוד שצה"ל מוסר בידיך מיוצר על ידי היצרן
שנתן את הצעת המחיר הנמוכה ביותר!
מקוריות
ספייסר/או מופאר.
לא זוכר בוודאות.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ברק, שים לב שלפרק נאבה צריך מפתח 12 נקודות (למיטב זכרוני מידה 13), בוקסה רגילה לא תתאים
Sent from my SM-A736B using Tapatalk
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Udim
ברק, שים לב שלפרק נאבה צריך מפתח 12 נקודות (למיטב זכרוני מידה 13), בוקסה רגילה לא תתאים
Sent from my SM-A736B using Tapatalk
יש תודה. זה לברגים של הנאבה עצמה או לקליפר?
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ל3 ברגים של הנבה, שמחזיקים את הנבה לנאקל
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Udim
ברק, שים לב שלפרק נאבה צריך מפתח 12 נקודות (למיטב זכרוני מידה 13), בוקסה רגילה לא תתאים
Sent from my SM-A736B using Tapatalk
והברגים האלה סגורים חזק מאוד.
ממליץ לא לסמוך על מפתח רינג, אלא להצטייד מראש עם בוקסה מתאימה שיכולה להתחבר לידית כוח/ראצ'ט ארוך.
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ariel-ro
והברגים האלה סגורים חזק מאוד.
ממליץ לא לסמוך על מפתח רינג, אלא להצטייד מראש עם בוקסה מתאימה שיכולה להתחבר לידית כוח/ראצ'ט ארוך.
צודק, בטעות רשמתי מפתח
הכוונה הייתה לבוקסה
Sent from my SM-A736B using Tapatalk
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
הנאבה סגורה חזק מאוד.
דרוש מפתח/בוקסה 12 נקודות גודל 13 מ"מ
לעומת זאת, את ברגי הקאליפר יש לסגור "ברגש" ומאוד בזהירות... אחרת תשחית את ההברגות בנאקל
לגבי נאבה עם מיסב אחד בסופה מול המיסבים הקוניים ב-CJ..... לא רק שבנאבה קומפלט עם המיסב אין צורך בשום תחזוקה, החלפה קלה ומהירה בהרבה אלא גם מחזיק מעמד טוב בהרבה לאורך זמן. כמובן כתלות בשימוש בנאבה איכותית (מופאר או ספייסר אמריקאיות או רקורד גרמנית, לא קראון ובטח לא שום סוג של זבל סיני/יפני)
אז מי שלא מכיר שלא יקשקש.
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
רוב תעשיית הרכב עברה מזמן לנאבות "מכלול" אטומות כאלו, גם במתלים קדמיים ולא מעט גם בסרנים חיים אחוריים. זה יותר נוח גם למוסכים וגם למכונאים חובבים, להחליף מכלול עם כמה ברגים מאשר להתעסק עם מיסבים נפרדים, הידוקים מדויקים, וערמות של גריז. כמובן שכמו עם כל חלק אחר, יש מקורי, יש טוב ויש זבל זול.
אגב, דורון, גם טויוטה.
-
חופש קל במיסבים גלגל קדמי
נמרוד,
היתרון הטיפולי-מסחרי ברור.
במיוחד כשהמוסכים הולכים ומתדרדרים ברמת המיומנות של העובדים.
מיומנים בהחלפת מכלולים ולא לתקן.
יש לי הרגשה שרוב העובדים במוסך לא יודעים מהי חפינת גריז למיסב.
לא כל שכן לכוון עומס במיסב קוני, ולפתוח/לסגור עד שמגיעים לתוצאה טובה בסרן ותיק.
מהצד הסביבתי/משאבי, זה נראה הרבה יותר בזבוז.
-
תגובה: חופש קל במיסבים גלגל קדמי
זה סה״כ מיסב שהבית שלו עם יותר ברזל. לא כזה בזבוז.....
אסף.