הגיע הזמן להחליף את האיוניק ששירתה אותי נאמנה 3 שנים (90 אלף ק"מ) ולהלן האופציות:
יונדאי אלנטרה
קיה סלטוס
המשפחה לקראת התרחבות ואדרש לחבר 3 כיסאוחת מאחור.
הסלטוס יקרה בערך בכ-200 ש"ח נטו בחודש.
אשמח לשמוע מה לדעתכם עדיף?
Printable View
הגיע הזמן להחליף את האיוניק ששירתה אותי נאמנה 3 שנים (90 אלף ק"מ) ולהלן האופציות:
יונדאי אלנטרה
קיה סלטוס
המשפחה לקראת התרחבות ואדרש לחבר 3 כיסאוחת מאחור.
הסלטוס יקרה בערך בכ-200 ש"ח נטו בחודש.
אשמח לשמוע מה לדעתכם עדיף?
אשמח שתפרט יותר
קיבלתי את הדגם עם האיבזור הנחות של הסלטוס (לא הייתה לי אפשרות בחירה...)
אז אין מזגן לספסל האחורי, אין בקרת אקלים לנוסע, הכל אנלוגי. אין בקרת שיוט אדפטיבית שזה גל כל בסיסי בכבישי ארצנו.
מושב אחורי סביר ל 3 ילדים, לפחות לא רבים על הורדת משענת היד במרכז הספסל כי אין אחת כזאת.
תא המטען מספק ביחס לאיוניק (מעולם לא הרגשתי חוסר מקום באיוניק).
מנוע- 2 ליטר אטמוספרי טיפש עם גיר איטי. יש 3 מצבי מצערת, כולל ספורט אבל הרעש שזה מייצר מציק ומעצבן
צריחת דלק- לא משהו בלשון המעטה. מתדלק פעם ב 4 ימים בערך, נסיעה יומית של כ 60 ק''מ- מודיעין ירושלים וחזרה בד''כ, לא נוסע עמוס בכלל.
מה נחמד? מזגן סביר, ראות טובה מהחלונות, יושב גבוהה יותר מהאיוניק (לא אומר כלום על ההתנהגות....), יש חימום מושבים גם ברמת הגימור הנמוכה, יש בקרת ירידה במורד (?!)
בקיצור, מאוד נהנה לקחת לאשתי את האיוניק שלה
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
האלנטרה טיפה יותר רחבה
לא יודע מה מוכרים בארץ. אבל בקנדה שכרתי קאיה כזאת. 4 על 4 עם נעילת דיפ' מרכזי ( הייתי שם בינואר )
עשיתי עליה 3200 ק'מ כולל גיחה לארה'ב ..
חסכונית. נוחה. זריזה .. לא ישבתי מאחורה. אבל היה חלון גג נפתח .. יחד עם חימום על פול .. היה נחמד. :)
לא נסעתי מעולם באיוניק. אבל שווה נסיעת מבחן לדעתי.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
הספקתי לעשות היום נסיעת מבחן על שתי המכוניות :)
סלטוס - רעש מוגזם של מאמץ בהאצה (אפילו לא בפול גז) שכנראה קשור לתיבה הרציפה.
לעומת האיוניק באופן מפתיע הרגיש לי שיש לרכב פחות כוח והתגובה איטית שזה מוזר כי נתוני הביצועים שלו עדיפים.
הישיבה הייתה לי נוחה בגובה אבל כבר בכיכר הראשונה הרגשתי את ההבדל באחיזה לעומת רכב כמו איוניק.
אלנטרה - משככת יופי את המהמורות בכביש, חזקה כמו האיוניק, אולי קצת יותר יותר.
יושבת מצוין על הכביש, מראה בצד שמאל זוועה (כמו בסלטוס).
מרווח הפנים מאחור טוב בשתי המכוניות, נראה לי שלאלנטרה יש עדיפות בחיבור 3 כיסאות בטיחות.
עשית ילדים בצרור בלי לחשוב... ועכשיו אתה רוצה גם כוח אמפראז'??
[emoji1]
במחיר הזה אמורה להיכנס גם האוקטביה אמבישן שלטעמי עדיפה על כולן בסדרי גודל.
אם אינני טועה אז יש לאלנטרה בעית אספקה ונטולת כושר גרירה לחלוטין.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
מה ההבדל בין סלטוס לספורטאז?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
בדקת תוך כמה זמן תקבל את האלנטרה?
אני מחכה כבר חצי שנה ואין כזו באופק (בעיה של זמינות ללסינג)
Sent from my iPhone using Tapatalk
האלנטרה מצויינת. במיוחד אם רוחב ספסל אחורי הוא שיקול. בחרתי באיוניק בגלל שהיא הייתה הרחבה יותר מאלו שהציעו לי
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אאלט הדלת החמישית של האלנטרה בקושי מאפשרת הכנסת עגלה מקופלת לתא המטען, והצירים שם מגבילים בסגירה - מבאס לגמרי.
מעדיף רכב שהדלת מתרוממת לגמרי כמו באוקטביה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מוסיף כאן סרטון שבוחן חיבור 3 כיסאות בטיחות מאחור + הכנסת עגלה לבגאז':
https://www.youtube.com/watch?v=Qs2Z...nnel=FitTheFam
מזמן לא ראיתי אוקטביה ברשימות של חברות, זו בכלל אופציה בימינו?
אם כן, זו האופציה המועדפת.
המחיר שלה התיקר מאוד יחסית אבל היא נמצאת. אצלנו יש מלחמות מי יישא בהפרשי התיקרות בגלל התיקרות העסקה ובנוסף בהיותה רכב עם מנוע בעירה פנימית אתה משלם את כל שווי המס כך שזה יוצא בסיכום עיסקה לא אטרקטיבית מספיק אם כי האוטו הוא מהטובים שהיו לי. אני ויתרתי על המשך איתו לעיסקה חדשה בצער גדול. הנסועה ירדה משמעותית ולא משתלם עבורי.
את הקודם משכתי 4.5 שנים ו 170 אקמ בשל העדר חלופות ראויות מבחינתי.
אגב, אוקטביה 1.0 או 1.5 המחירים של העיסקאות ליסינג די דומים והשיקול העיקרי הוא זמינות לאספקה.
מה שכן, עשיתי סיבוב על רכב של אחד העובדים אצלנו. רמת הגימור הגבוהה יותר (דינמיק?).
מרגיש שאיכות החומרים וההרכבה לעומת הדגם שהיה אצלי ירדה באופן מוחשי אעפ שהעיצוב הפנימי והחיצוני יותר יפה בעיני.
האלנטרה הייתה אצלי כרכב חליפי לזמן טיפולים.
מרגיש טיפה בסגנון אמריקאי. מרווח מלפנים ונוסע יפה מאוד.
מבחינתי הוא לא בא בחשבון בהיעדר כושר גרירה.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
לא יודע לגבי הדגם הנוכחי, אבל פעם כן היה לאלנטרה כושר גרירה - נמוך מאוד. משהו כמו 300-350ק"ג.
בדגמי 2016-2021 יש כושר גרירה של 300 עם ובלי בלמים באמת. לפני ואחרי כן למיטב הבנתי אפס.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
ידוע האם רמת הגימור Supreme קיימת גם בליסינג?
יקירי, תבדוק אם יש לליסינג אספקות. אחכ תתפנק על דגמים.
נדמה לי שהקצין רכב סיפר לי לפני כחודשיים שהוא הצליח לקבל מהדגם הזה לא יותר מ 5 מכוניות בשנתיים האחרונות. אין להם מלאים. אצלנו הליסינג המוביל הוא אוויס.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
תבדוק את השברולט טראקס החדשה, די פופולרית בליסינגים, מחיר דומה, בהרבה יותר אוטו.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk