-
2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
היי,
מי הרכבים שנשארו עם הנתונים הללו בהווה עם שנתונים של 2023-2024.
רק ג'ימני, ברונקו ורנגלר?
בנוסף מה התכניות לעתיד רכבי השטח? האם כולם יעבור למתלים בודדים בסופו של דבר? האם כולם יעברו לשלדה אחודה?
מה העתיד צופה לנו לפי חדשות עולם הרכב?
תודה.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
לברונקו מתלה נפרד מקדימה.
שכחת מרצדס ג'י וחלק מהפולסייז.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוטי ג.
לברונקו מתלה נפרד מקדימה.
שכחת מרצדס ג'י וחלק מהפולסייז.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
גם ברונקו עברו למשולב, IFS מקדימה וסרן חי מאחורה?
סיוט.
נכון מרצדס נשארו נאמנים.
פולסייז הכוונה לטנדרים? גם הם כבר עוברים למשולב רובם, לא?
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
לא מומחה לתקינה הישראלית אבל ה70 החדש נראה לי מתכונן לעלייה..
קיבל לאחרונה את רכבת הכח המוכרת מהשוק הישראלי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סולי
לא מומחה לתקינה הישראלית אבל ה70 החדש נראה לי מתכונן לעלייה..
קיבל לאחרונה את רכבת הכח המוכרת מהשוק הישראלי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
?מה?
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
יש גם את האינאוס גרנדיר.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
טויוטה אגדית, 2 סרנים, 4 סלילים, מנוע מוכר גיר אוט' שהשוק הישראלי לא יכול בלעדיו... אין כאן פוטנציאל ללהיט מכירות?
או לכל הפחות שחקן קשוח נוסף.. אחרי הגימיני והרנגלר...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
גם מרצדס G כבר עבר למתלה נפרד מקדימה.
מה נשאר בעולם הג'יפים/SUV?
רנגלר לדגמיו
ג'ימני
טויוטה סדרה 70
אינאוס גרנדיר
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סולי
טויוטה אגדית, 2 סרנים, 4 סלילים, מנוע מוכר גיר אוט' שהשוק הישראלי לא יכול בלעדיו... אין כאן פוטנציאל ללהיט מכירות?
או לכל הפחות שחקן קשוח נוסף.. אחרי הגימיני והרנגלר...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
זה רכב של פעם והוא יקר לייצור - וגם יקר לרכישה בכל מקום שבו הוא משווק.
ולכן לא יהיה להיט - כי יעלה בישראל המון כסף. ממש המון.
אני מהמר על חצי מיליון שקל לפחות.
ימכור יחידות בודדות בשנה למשוגעים לדבר שיכולים לשלם.
אולי לשוק מוסדי. גם שם המחיר יפריע.
אלה סכומים שבישראל, הלקוח שיש לו סכומים כאלה בכיס, מחפש משהו מאובזר ומפנק ומצוייץ, ולא רכב עבודה ספרטני וקשוח שירגיש לו כמו משאית גסה משנות ה-80. כשאתה מדבר עם לקוחות של רכבי יוקרה אתה מבין שהם חושבים אחרת ממך וממני. הם מפונקים ויש להם דרישות.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
גם עשירים מחפשים צעצועים... והיי יש 2 usb c ומראות חשמליות!
בכל אופן אם יוחלט לייבא אותנו אלו חדשות טובות לגיפאי שחושב קדימה (:
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
נכון, יש לו גם מזגן....
ואפילו כיסוי פלסטיק לריצפה....
בוא, החלומות שלנו הם הסיוטים של לקוח היוקרה.
בחיאת, אלה אנשים שאין להם בעיה לשלם כל סכום, אבל הם מצפים לתמורה.
והתמורה אצלם זה לא חוזק הסרן ולא יחס ההעברה ב-LOW ולא קוטר הצמיגים, אלא רשימת האיבזור היוקרתי.
הם מתלוננים אם לכסא אין מספיק זכרונות, אם יש איוושה של רעש רוח מהגג ב-140 קמ"ש או שהרזולוציה של המצלמת 360 מעלות לא חדה מספיק.
אלה אנשים שמתלוננים שרנגלר וברונקו הם "משאיות" ו"חרא בכביש".
טויוטה סדרה 70 תיתן להם?.....
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
לא זוכר איפה שמעתי שהתוכניות לעתיד רכבי השטח הם מנוע חשמלי נפרד לכל גלגל.
בכך כפי שנשמע לא יהיה צורך בדיפרנציאל יותר.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סולי
סליחה, פשוט לא ידעתי מה זה 70 החדש, עכשיו אני יודע, תודה!
מה זה 4ציל?
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
נכון, יש לו גם מזגן....
ואפילו כיסוי פלסטיק לריצפה....
בוא, החלומות שלנו הם הסיוטים של לקוח היוקרה.
בחיאת, אלה אנשים שאין להם בעיה לשלם כל סכום, אבל הם מצפים לתמורה.
והתמורה אצלם זה לא חוזק הסרן ולא יחס ההעברה ב-LOW ולא קוטר הצמיגים, אלא רשימת האיבזור היוקרתי.
הם מתלוננים אם לכסא אין מספיק זכרונות, אם יש איוושה של רעש רוח מהגג ב-140 קמ"ש או שהרזולוציה של המצלמת 360 מעלות לא חדה מספיק.
אלה אנשים שמתלוננים שרנגלר וברונקו הם "משאיות" ו"חרא בכביש".
טויוטה סדרה 70 תיתן להם?.....
אתה יורה לעצמך ברגל... לא תוכל להישאר לנצח עם סופהלה... ובסוף הגב יכריע ותאלץ לעבור לסלילים בארבע פינות.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
BenoMosko
סליחה, פשוט לא ידעתי מה זה 70 החדש, עכשיו אני יודע, תודה!
מה זה 4ציל?
זה לא V8..זה מה שחשוב (;
4 צילינדרים במקום 8 בגירסה הקודמת.
אגב אפשר עדיין להזמין את הגרסה הבכירה..
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ה70 החדש עם 2.8 עומד בתקינה האירופאית כולל מכסה מנוע לטובת הולכי רגל, פנסים מתכווננים בגובה ועוד.
"ציפור קטנה" סיפרה לי שכבר קיבלה הערכת מחיר של 350 אלף שח בארץ לדגם בסיס. מעניין.
אסף.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
מעניין מספיק חכתבה בעמוד השער...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
זה רכב של פעם והוא יקר לייצור - וגם יקר לרכישה בכל מקום שבו הוא משווק.
לא מבין למה טויוטה 70 יקר לייצור ?
בגלל סרן "חי" ?
לא הגיוני שיותר מלנדקרוזר מודרני על שלל המחשבים והמערכות.
אם כבר, מנהלי החשבונות מתמחרים יקר בגלל שאין הרבה מתחרים
ותפיסת פס ייצור שאינו מריץ כמויות בסטנדרט של טויטה
רענן
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
ה70 החדש עם 2.8 עומד בתקינה האירופאית כולל מכסה מנוע לטובת הולכי רגל, פנסים מתכווננים בגובה ועוד.
"ציפור קטנה" סיפרה לי שכבר קיבלה הערכת מחיר של 350 אלף שח בארץ לדגם בסיס. מעניין.
אסף.
זה כבר נשמע מעניין….
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
לא מבין למה טויוטה 70 יקר לייצור ?
בגלל סרן "חי" ?
לא הגיוני שיותר מלנדקרוזר מודרני על שלל המחשבים והמערכות.
אם כבר, מנהלי החשבונות מתמחרים יקר בגלל שאין הרבה מתחרים
ותפיסת פס ייצור שאינו מריץ כמויות בסטנדרט של טויטה
רענן
רשמית, בגלל חומרים ותהליך ייצור שבחלקו ידני.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
ה70 החדש עם 2.8 עומד בתקינה האירופאית כולל מכסה מנוע לטובת הולכי רגל, פנסים מתכווננים בגובה ועוד.
"ציפור קטנה" סיפרה לי שכבר קיבלה הערכת מחיר של 350 אלף שח בארץ לדגם בסיס. מעניין.
אסף.
אשקרה...גרמת לי לראשונה בחיי לשקול רכישת טויוטה....בעצם בזמנו כשרכשתי את הדיפנדר שקלתי גם סידרה 70 ישנה אבל הדיפנדר קסם לי יותר.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
נשאר לשכנע את יוניון בעזרת הנציגים הבכירים שגולשים כאן שכדאי למכור את הדינוזאורים הפרהיסטוריים האלה.
אסף.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
אשקרה...גרמת לי לראשונה בחיי לשקול רכישת טויוטה....בעצם בזמנו כשרכשתי את הדיפנדר שקלתי גם סידרה 70 ישנה אבל הדיפנדר קסם לי יותר.
ב-76 מאחורה תוכל לישון באלכסון.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
לא.
ולגבי הסיני, יש כמה חיקויי רנגלר/ברונקו. זה מביניהם שמכונה TANK 300 מפגין ביצועים יפים ומקבל ביקורות מתפעלות באוסטרליה.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
ב-76 מאחורה תוכל לישון באלכסון.
אתה לא מעודכן יקירי - עברתי קומה וכעת ישן באוהל גג.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
סולי
אתה יורה לעצמך ברגל... לא תוכל להישאר לנצח עם סופהלה... ובסוף הגב יכריע ותאלץ לעבור לסלילים בארבע פינות.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אתה יודע שזה חינטרוש.
הדגמים שאנחנו רוצים עדיין עם עלים מאחור. ולא שזה רע. נהפוכו.
מה אכפת לי מה תצורת הקפיץ כל עוד הוא עובד כמו שצריך ונוח.
ואם העלים האחוריים ב-LC70 נותנים נוחות נסיעה ומהלך מתלים שמתקרבים לרוביקון אקספרס שהתרגלתי אליהם, אז שאפו גדול....
350,000 לדגם בסיס קצר?
זה כבר מתחרה ברנגלר ספורט קצר. יקר יותר, נכון. ביצועיסט פחות, לא נורא.
שכנעת אותי, אני רץ לקנות....
ואיך אמא שלי תמיד אומרת? "אם היו לי שלושה וחצי מיליון, אני מיד קונה עשרה".
נראה את יוניון הולכים על זה.
וכמה יעלה 76?.... לא פחות מחצי מיליון. וכל מי שחושב שאני מגזים, ובכן, שיחשוב.
מישהו מהמר בכיוון של זה? אני סקפטי.
זה עדיין רכב גס שנראה ומרגיש "של פעם" והוא מאוד "משאית" באופי ובהתנהלות היומיומית איתו.
אני ואתה עפים על זה! אבל כמה לקוחות של חצי מיליון חושבים כמונו?
ליוניון אין סנטימנטים לשום אוטו שונה או מעניין, אלא רק למה שיוכלו למכור בכמויות - זה יבואן שנרתע כמו מאש מכל דבר שלא בקונצנזוס האפרורי-פרקטי של התדמית שהם בנו למותג בישראל.
גם כשהם מנסים ומביאים דגמים קצת יותר מעניינים, זה רק לזמן קצר ואם זה לא הופך מיד ללהיט - הם נרתעים, מאבדים עניין ומפסיקים להביא. וזה בסדר גמור כי בסוף זה עסק שצריך להרוויח.
הלוואי שיפתחו את הראש ויביאו.
אבל אם צריך להמר, אל תבנה על זה.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
אתה לא מעודכן יקירי - עברתי קומה וכעת ישן באוהל גג.
שדרג.. יש עכשיו אפשרות לסוויטה בעמידה.
גג נפתח.
-
תגובה: 2 סרנים חיים, הילוך נמוך (כח) ושלדת סולם, מי נשאר?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
אתה יודע שזה חינטרוש.
הדגמים שאנחנו רוצים עדיין עם עלים מאחור. ולא שזה רע. נהפוכו.
מה אכפת לי מה תצורת הקפיץ כל עוד הוא עובד כמו שצריך ונוח.
ואם העלים האחוריים ב-LC70 נותנים נוחות נסיעה ומהלך מתלים שמתקרבים לרוביקון אקספרס שהתרגלתי אליהם, אז שאפו גדול....
350,000 לדגם בסיס קצר?
זה כבר מתחרה ברנגלר ספורט קצר. יקר יותר, נכון. ביצועיסט פחות, לא נורא.
שכנעת אותי, אני רץ לקנות....
ואיך אמא שלי תמיד אומרת? "אם היו לי שלושה וחצי מיליון, אני מיד קונה עשרה".
נראה את יוניון הולכים על זה.
וכמה יעלה 76?.... לא פחות מחצי מיליון. וכל מי שחושב שאני מגזים, ובכן, שיחשוב.
מישהו מהמר בכיוון של זה? אני סקפטי.
זה עדיין רכב גס שנראה ומרגיש "של פעם" והוא מאוד "משאית" באופי ובהתנהלות היומיומית איתו.
.
אם התכוונת ל-70 החדש, אין קצר.
לפי הסקירות ברשת, הם השתפרו לא מעט ביחס למשאית שאתה מכיר מדגמי 98 שהגיעו לכאן.
האפשרות שיגיע לכאן פותחת אופציות מאד מעניינות גם למטיילים ולא פחות חשוב, לחברות טיולים שמפעילות דיפנדרים רקובים ו-75 ספרטנים בלי דלתות נוסעים.