-
רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
אם אני לא טועה כפי שחזה נביא הזעם דרור ברלי - 2024 זו השנה האחרונה בה ייוצר ויישווק הרנגלר 392:
https://www.motor1.com/news/704911/w...final-edition/
מי שיש לו "קצת" מצלצלין פנויים שירוץ ויחטוף אחד כזה אפילו יד 2 שנמכרים כיום הארץ "רק" בכ- 500,000 ש"ח - זה רכב פסיכי שלא יהיה עוד כמוהו בעידן הכאילו ירוק והחשמלי העכשווי וחבל שכך..
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
בארץ כבר הספיקו להסב אחד כזה למנוע של HELLCAT עם 701 סוסונים שהופך את ה392 ל"חמוד" בלבד
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
לדעתי אם ברונקו ימשיכו עם הראפטור אז ג'יפ ישקלו להמשיך עם ה 392.
אלא אם כן המנוע החדש שהם הולכים להשיק (כבר מדברים עליו הרבה זמן) ה-3 ליטר טורבו יוציא כל כך הרבה סוסים שלא תהיה היתכנות כלכלית/שיווקית ל-392.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
הספורטיביות / שרירים של המותג האח דודג' גם הן יקבלו את המנוע 6 טורבו החדש במקום השמינייה. אז אין יותר שמיניות אבל לא יהיה מחסור בהספק בינתיים.
אסף.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
אולי יעשו גירסה של ה-3 ליטר המוגדש שהיא חזקה יותר ויקראו לרכב RUBICON RS או משהו..
אולי פשוט יעלו את הגדישה ואת ההספק.
גם בבמו המנוע של ה 320, 328 ו 330 זה אותו מנוע עם גדישה שונה ועוד קצת שינויים במפה.
על פניו ממנוע 3 ליטר מוגדש אפשר להוציא די בקלות 400 סוסים והוא שוקל הרבה פחות מ 6.4 עם 8 צילינדר.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
גם חסכוני יותר... בטח יגדילו את הטווח בין תדלוקים ....LOL (;
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
ה 3 ליטר החדש זה מנוע ה 2 ליטר טורבו האיטלקי..שהגדילו אותו בעוד 2 צלינדרים, לא תודה. זה לא אותו מנוע 6 בטור הישן והטוב, שום מנוע 4 או 6 יוכל להשתווה ל v8 המי בשרני ואטמוספרי, עם הסאונד הנפלא והעבודה החלקה שלו.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
סופרי האפונים חסרי החיים של סטלנטיס, בדרכם לחיסול המכונית והתרבות המוטורית, החליטו להרוג גם את ה-V8 כפי שהם מחסלים ומחרבים כל חלקה טובה במותגים האומללים שנגזר עליהם להיות חלק מציר הרשע הזה. ככה זה כשאתה אירופאי צבוע, צדקן, מתחסד ופוליטיקלי-קורקטי, שכופה על אזרחיו להיות ירוקים ולנסוע בזבל חשמלי, אבל את הסוללות המתות המזהמות שלו, שולח לקבורה באפריקה....
שלא תטעו - אני אולי האחרון שיתלונן על מנוע 6 טורי חזק... היכל התהילה המוטורי מלא במנועי 6 בטור אגדיים - מנועי ג'יפ 258 ו-242, כל מנועי ב.מ.וו, הפורד BARRA האוסטרלי, מנוע הטויוטה סופרה 2JZ וסדרת ה-RB של ניסאן החל מהסקייליין ועד לפטרול - אבל לבטל את ה-V8 הכי מפותח והכי מרשים בייצור סדרתי?.... הרי זה לעקור בגסות לא רק את האיברים מהגופה בעודה בחיים, אלא גם את הנשמה. השוק האמריקאי לא יסלח על מעשה הנבלה הזה.
זה יחזור אליהם ישר לפרצוף.
במיוחד כשברקע נחשפות מכל פינה עוד ועוד אמיתות על השקר החשמלי. אל תתביישו לחפש - אתם תמצאו עוד ועוד חומרים.
החל מהצרות הלא נגמרות של טסלה, דרך ההערכה שחלק גדול מהמותגים הסיניים הקיקיוניים יתפוגגו בפוף כפי שהופיעו, ועד להערכות השווי העדכניות של פולסטאר (0, למי שמתעניין).
כרגיל, כדאי שיביטו למזרח וילמדו מטויוטה שקיבלה החלטה להמשיך ולפתח מנועי בעירה פנימית. כמה אירוני זה יהיה שבסוף, דווקא היצרן שכל כך הרבה שנים קידש את השעמום ואת האנטי-מכוניות, יהיה האחרון לייצר מכוניות אמיתיות ולהפוך לסמן הימני עבור חובבי המכוניות האמיתיים...
אז מי שיש לו הרבה כסף מיותר ופנוי לשטויות כאלה, שירוץ מהר וישים יד על משהו עם מנוע המי. או LS.
במכוניות כביש - כל המפלצות של דודג' צ'רג'ר וצ'לנג'ר, שברולט קורבט וקמארו (שבשנה הבאה נסגרת לתמיד, כי גם GM סובלת מאותה מחלה ממארת). במקרה של רכבי שטח, זה רוביקון 392 וראם TRX. אני יכול רק לקוות, מאוד לקוות, שפורד יתעשתו ויחזרו להציע את הרפטורים שלהם עם אופציה ל-V8. לפנטז לא עולה כסף.
ה-V8 האחרונים ("THE LAST V8 INTERCEPTOR" ממקס הזועם, זוכרים?...) הולכים להיות פריט מבוקש שיהיה שווה הרבה.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
שלא תטעו - אני אולי האחרון שיתלונן על מנוע 6 טורי חזק... היכל התהילה המוטורי מלא במנועי 6 בטור אגדיים - מנועי ג'יפ 258 ו-242, כל מנועי ב.מ.וו, הפורד BARRA האוסטרלי, מנוע הטויוטה סופרה 2JZ וסדרת ה-RB של ניסאן החל מהסקייליין ועד לפטרול - אבל לבטל את ה-V8 הכי מפותח והכי מרשים בייצור סדרתי?.... הרי זה לעקור בגסות לא רק את האיברים מהגופה בעודה בחיים, אלא גם את הנשמה. השוק האמריקאי לא יסלח על מעשה הנבלה הזה.
כרגיל, כדאי שיביטו למזרח וילמדו מטויוטה שקיבלה החלטה להמשיך ולפתח מנועי בעירה פנימית. כמה אירוני זה יהיה שבסוף, דווקא היצרן שכל כך הרבה שנים קידש את השעמום ואת האנטי-מכוניות, יהיה האחרון לייצר מכוניות אמיתיות ולהפוך לסמן הימני עבור חובבי המכוניות האמיתיים...
יש קצת סתירה בין הקטעים המובלטים.
אני לא חושב שטויוטה קידשו את השעמום
הם מכרו גם כזה וגם כזה.
מי שקידש את זה , זה היבואן בארץ
שמעדיף למכור בכמות רכבים משעממים
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
הסופרה המדוברת יוצרה באמצע הניינטיז.
מכוניות נחשקות אחרות של היצרן יוצרו בשנות השמונים.
הסופרה האמיתית נגנזה לכמעט שלושים שנה וכשטויוטה החליטו לחזור לשוק מכוניות הספורט, מצאו את עצמם בסוג של חסר/חסך טכנולוגי/הנדסי. מין הסתם אין להם שום בעיה עם יכולת הנדסית, אבל העדיפו לרכוש דברים טובים מההיצע של יצרנים אחרים, במקום להשקיע הרבה יותר בפיתוח עצמי. וכך הסופרה של היום היא ב.מ.וו Z4 עם לוגו של טויוטה וגם ה-GR86/GT86 היא סובארו עם לוגו של טויוטה.
וזה נכון שהיבואן בישראל מקפיד באובססיביות למצב את המותג כסולידי ונטול-חיים, ושהמבחר שמיובא לישראל פונה לגיל השלישי או לכאלה שנולדו בגיל השלישי, אבל בכל העולם מכוניות טויוטה נחשבות למוצר שאמנם אמין, אבל גם משעמם ונטול חדווה. וזה נכון שזה בדיוק מה שרוב הלקוחות צריכים, אבל להבדיל ממכונת כביסה או מקרר, מכוניות הן מוצר אמוציונלי ויש גם לקוחות שרוצים קצת יותר מאוטו שרק מניע, מקרר ומגיע. הלקוחות האלה אמנם מעטים יותר, אבל דעתם נחשבת וחבל להפסיד אותם.
אפילו אקיו טויודה מבלבל במוח בשנים האחרונות ש"יותר אנחנו לא נייצר מכוניות משעממות" או כל הצהרה אחרת בסגנון שמאשרת שהם מודעים לתדמית שנוצרה, אבל בינתיים מתייחסת כנראה בעיקר לעיצוב ופחות למהות.
אבל יש גם הבלחות נוצצות של מצויינות הנדסית כמו היאריס GR וקורולה GR שממחישות את היכולת. ומסתבר שבסוף, זה היצרן היחיד שלא מתבייש להצהיר שימשיך לפתח מנועי בעירה פנימית, כי הם כנראה רואים ויודעים כמה דברים. לא ירחק היום שכולנו נסתכל על טויוטה כאור היחיד באפילה החשמלית הגדולה. אני באמת לא מודאג, סוף האמת לנצח. תמיד.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
ה 3 ליטר החדש זה מנוע ה 2 ליטר טורבו האיטלקי..שהגדילו אותו בעוד 2 צלינדרים, לא תודה. זה לא אותו מנוע 6 בטור הישן והטוב, שום מנוע 4 או 6 יוכל להשתווה ל v8 המי בשרני ואטמוספרי, עם הסאונד הנפלא והעבודה החלקה שלו.
גם להחזיק את ה v8 כרכב יומיומי לא משתווה לשום דבר אחר…🤣
רכב השכרה בטיול בארהב, אחלה, רכב לאחזקה יומיומית, לא תודה, בוודאי שאני מעדיף את ה 2.0 טורבו.
ה 2.0 טורבו שנכנס בסערה, עם חבלי לידה (כמו ה 3.6 בשנים הראשונות) מתגלה כמנוע אמין, חסכוני, וחזק, במיוחד בשידוך ל ZF 8 הילוכים.
למרות גורמים אינטרסנטיים בתעשייה (ייבוא מקביל) שטענו שזה לא זה, ויש מלא בעיות, ולמרות בעלי ה 3.6 ודעות קדומות, בסוף המציאות מנצחת, והלקוחות מצביעים ברגליים, ובארנק.
לגבי היצרן, כמו אחרים, באופן טבעי, החליט להמשיך עם המתורבטים, משיקולי עלות תועלת (עלויות ייצור, מכירות וכו׳) ולקבור מנוע פחות יעיל, ועדיין להשאיר מפלצות נישתיות.
עוד מעט, לבעלי הדעות הקדומות והכיס נורמלי/ממוצע, לא תהיה בחירה בכלל.
כמו שזה נראה, הולך להיות מנוע 2.0, או 3.0 מפלצתי.
וזה מזכיר לי באופן זהה כמעט, יצרנים שהלכו בדרך הזאת, לפני ותוך כדי מהפיכת החשמול, שגם מתרחשת לה ברקע.
קוראים לזה חדשנות.
הכל בסדר.
מי הזיז את הגבינה שלי, גרסת הרנגלר.
נ.ב - ה 3.0 החדש זה ממש ממש לא ה 2.0 בתוספת צילינדרים.
תקרא עליו קצת, קוראים לו גם הוריקן.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
מנוע ה 3.0
ממה שאני מבין (ואני לא מבין כלום מהחיים שלי) 6 צילינדרים בטור, טווין טורבו, גרסא של 500 כ״ס :
https://www.motortrend.com/features/...deep-dive/amp/
אז החליטו, שאין טעם למכור ללקוח V8 יותר וגם את זה.
אוקיי.
יותר כח ופחות דלק = חדשנות.
לא כולם מפנטזים על טויוטה סדרה 70, סולדים מטורבו, ומעדיפים מכוניות פשוטות ואמינות שעושות 700 אלף קמ עם אותו המנוע.
יש לקוחות, שחשובים להם דברים אחרים, והם בדכ לא מחזיקים את הרכב 35 שנה ומורישים אותו לנכד.
דעה שונה.
תהנו כולם, ואיך אומרים הזקנים הפולנים - שאלה יהיו הצרות שלנו.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
הספורטיביות / שרירים של המותג האח דודג' גם הן יקבלו את המנוע 6 טורבו החדש במקום השמינייה. אז אין יותר שמיניות אבל לא יהיה מחסור בהספק בינתיים.
אסף.
בדיוק.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
השאלה האם ל 6 בטור החדש יש צליל קלאסי של 6 בטור.
כי הלוואי שברנגלר שלי היה כזה צליל [emoji3]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
מתגעגעים לריח הבנזין, לצליל, לרעד,
רעמים וברקים מתא המנוע.
אני מכיר, ומבין הכל.
אבל שוב, בסוף המציאות מיישרת אותנו לפשרות. אין בזה בושה.
יש פשרות טובות.
כמו אישה.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שולץ האיום
מתגעגעים לריח הבנזין, לצליל, לרעד,
רעמים וברקים מתא המנוע.
אני מכיר, ומבין הכל.
אבל שוב, בסוף המציאות מיישרת אותנו לפשרות. אין בזה בושה.
יש פשרות טובות.
כמו אישה.
רציתי לכתוב לך משהו אבל ויתרתי ומחקתי. חבל על ההקלדה.
הבעיות והתקלות במנועי הטורבו אינן המצאה. הן היו אמיתיות.
מנוע ההוריקן החדש מייצר נתונים מרשימים. אבל זה מנוע חדש לחלוטין שאף אחד עדיין לא יודע מה הוא שווה באמת, ואני יכול לנחש שבשנה-שנתיים הראשונות קרייזלר תתגלח בלי בושה על זקנם של הלקוחות.
אז בוא נראה מה יהיה בעוד שנתיים ואז נדבר...
תבין, אין לי בעיה עם "חדשנות", אבל נמאס לי שמנסים לכפות אותה עלי בכוח.
צעיר הייתי וגם זקנתי, ולמדתי בחיי שמאחורי כל סופרלטיב, בטח מתחבאת עז.
וככל שהסופרלטיבים יותר מרשימים, כך מספר העיזים גדל לכדי עדרים שלמים כנראה.
אני לא לבד בדעתי.
מי שסוגד לחדשנות ולטכנולוגיה - שיבושם לו. שיתענג על תקלות וקפריזות ונורות צ'ק-אנג'ין.
אבל בחיאת - שיתעסק בענייניו ושיעזוב אותי בשקט ושלא יכפה עלי את הסטיות שלו. קפיש?
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
לגבי מנועי טורבו
אני קורא את ההודעות שלך בנושא כבר כמה שנים,
במקביל יש לנו במשפחה המורחבת נסיון של כבר כמעט 15 שנה עם המטורבתים של קונצרן פולקסווגן הידוע לשמצה ()
ובתוואי השימוש שלנו, רכבים חדשים שנמכרים לאחר 3-6 שנים עם 100-150 אלף ק״מ, אני יכול להגיד לך שנהנינו מכל רגע.
יותר כח, פחות דלק מול השיעמום היפני/קוריאני הפשוט וה״אמין״.
הרכבים האלה טובים יותר בפרמטרים נוספים, מדידים, בלי פרשנויות, פשוט רכבים טובים יותר מהמתחרים (אני מדבר על גולף, אוקטביה, סופרב)
סיפורי זוועה? לא אצלנו .
תקלות, כן, היו כמה, אתה מכיר רכבים אחרים שלא? אני לא מכיר.
כל מנוע והמחלות שלו.
לא רואה הבדל גדול בין רוב היצרנים העממים, יש הפתעות לפה ולשם.
שוב, באופן השימוש שלי. לא כשהרכב בן 15 עם 280 קמ.
יותר כח, פחות דלק.
רוצה פחות כח ויותר דלק, אבל מחזיק מיליון ק״מ ? זכותך.
פחות מערכות בטיחות שיכולות להתקלקל, פחות פינוקים, פחות שקט, פחות ופחות, אבל מחזיק מיליון קמ? זכותך.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
פיספסתי את עניין ה״לכפות״, איך הגענו לזה?
מי כופה עלייך משהו?
הקפיש זה בתוקפנות כאילו?
תן הסבר.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
זה היה ברור שהדגם הזה ייכחד , גם האמריקאים עייפים מרכבים שזוללים דלק , מחיר הדלק בקליפורניה קרוב ל6 דולר לגלון, והרכבים האלו כבר לא אטרקטיביים , בטיול האחרון בארה"ב יכולתי לקחת דורנגו srt מההשכרה בלי שום תוספת תשלום , בלב כבד , עם דמעות בעניים וויתרתי , זה היה מכפיל את הוצאות הדלק שכבר כך לא קטנות בארה"ב.
יש את ה4XE המבוקש עם 375 כ"ס , כל מה שהם צריכים לעשות להכפיל הכוח של המנוע החשמלי ויש לנו רוביקון עם 500 כ"ס שזולל 12 ק"מ בממוצע, מי צריך 392 עם נתונים כאלו.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שולץ האיום
מנוע ה א כולם מפנטזים על טויוטה סדרה 70, סולדים מטורבו, ומעדיפים מכוניות פשוטות ואמינות שעושות 700 אלף קמ עם אותו המנוע.
.
גם סדרה 70 עברו למנוע 2.8דיזל מודרני שבינתיים נראה שנותן בראש ל-v8 4.5ל..
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שולץ האיום
לגבי מנועי טורבו
אני קורא את ההודעות שלך בנושא כבר כמה שנים,
במקביל יש לנו במשפחה המורחבת נסיון של כבר כמעט 15 שנה עם המטורבתים של קונצרן פולקסווגן הידוע לשמצה ()
ובתוואי השימוש שלנו, רכבים חדשים שנמכרים לאחר 3-6 שנים עם 100-150 אלף ק״מ, אני יכול להגיד לך שנהנינו מכל רגע.
יותר כח, פחות דלק מול השיעמום היפני/קוריאני הפשוט וה״אמין״.
הרכבים האלה טובים יותר בפרמטרים נוספים, מדידים, בלי פרשנויות, פשוט רכבים טובים יותר מהמתחרים (אני מדבר על גולף, אוקטביה, סופרב)
סיפורי זוועה? לא אצלנו .
תקלות, כן, היו כמה, אתה מכיר רכבים אחרים שלא? אני לא מכיר.
כל מנוע והמחלות שלו.
לא רואה הבדל גדול בין רוב היצרנים העממים, יש הפתעות לפה ולשם.
שוב, באופן השימוש שלי. לא כשהרכב בן 15 עם 280 קמ.
יותר כח, פחות דלק.
רוצה פחות כח ויותר דלק, אבל מחזיק מיליון ק״מ ? זכותך.
פחות מערכות בטיחות שיכולות להתקלקל, פחות פינוקים, פחות שקט, פחות ופחות, אבל מחזיק מיליון קמ? זכותך.
"בתוואי השימוש שלנו".
אתה רכשת חדש ונהנית מכל רגע.
זה שירכוש ממך כבר ייפול על מנוע וגיר.
מכיר כמה בעלי מוסכי VAG שאשכרה התעשרו עם תחילת עידן ה-TSI וה-DSG. היצרן עם האחריות הקצרה בשוק צ'יפר אותם במכונה לא מהימנה ולא שורדת בעליל. כזו שמתקלקלת לתפארת כבר בגיל צעיר יחסית, כאשר ערכה עדיין לא ירד מספיק על מנת שלא ישתלם לתקן אותה.
אז מתקנים בעשרות אלפי שקלים. איזה כיף. העיקר שהרכב טכנולוגי ומתקדם. הידד. איך אומר מכונאי VAG ידוע? ברוך השם ששולח לנו פרנסה.
מצטער, אבל אני לא שם.
בתנאי השימוש שלי, אני מחפש לרכוש רכב זול, לנסוע בו הרבה ולשלם מעט על תחזוקה. עד כה זה עובד לי ובגדול.
אבל כשהפרייבט האירופאי הנוכחי שלי, (הרכב הכי מוצלח ואמין שהכרתי בחיי. VAG ממוצעת תמות שלוש פעמים עד שהוא יתחיל לזייף) יצטרך להתחלף, אהיה בבעיה. כי כל מה שיהיה בשוק, אלה רק מכוניות מהסוג שאני נרתע ואתה אוהב. אלא שאמינותן כבר תהיה רחוק מאחוריהן ובמשמרת שלי אצטרך לשלם את חשבון כל השטויות מהמשמרת שלך - מגדשים, הספק עצום מנפח קטן, הגירים כפולי המצמד הנוראים.
אז כן. כופים עלי מכונית יקרה, מורכבת ובלתי ניתנת לתחזוקה לצורך מס-שפתיים לשקר ירוק כלשהו, שכשתהיה בגיל בו אוכל לרכוש אותה, היא כבר תהיה לא מהימנה והתיקון שלה יעלה יותר ממנה. מי אמר VAG.....?
"כופים עלי"? כן. כי אם כבר אין למצוא מכונית עם מנוע וגיר פשוטים ואמינים ואני אהיה מוכרח לרכוש גולף או אוקטביה משומשות עם מנועי TSI וגיר DSG שהם פצצות זמן מתקתקות. או איזה זבל PHEV מיד שניה שבכל רגע נתון הסוללה שלו עלולה לשבות, ואז לא איכות סביבה ולא חיסכון, סתם שתיין דלק כבד שסוחב סוללה מתה במשקל חצי טון - אז כן, זה כפיה. מכורים לטכנולוגיה שמושכים את כולנו למטה ביחד איתם.
אבל אנחנו כאן לכבוד רכבי שטח.
וכאן אני לא דואג.
כל הכלים הטכנולוגיים המרשימים האלה, אני לא רואה אותם בכלל שורדים לגיל שבו מחירם יהיה נגיש.
וזאת כאשר הקלאסיקות שעכשיו נכנסות לאספנות, עם המכניקה הטיפשה, עדיין יבעטו חזק ויהיו מבוקשים אפילו יותר.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
אין לי כח להתחיל לצטט את כולם, אז כמה הגיגים מראשי שאני זוכר בנוגע לחלק מהפוסטים:
נכון, הרעש וההרגשה של ה V8 הוא משהו שאי אפשר לשחזר עם פחות צילינדרים ומגדש. אפשר להגיע לאותם כ"ס ויותר, לאותו מומנט ויותר, אבל ה"פעימות" של המנוע כשכל צילינדר יורד לתהום, זה משהו שבאמת יהיה חסר.
בשנות ה 70 רוב הרכבים בארה"ב היו 8 צילינדרים, בלוק גדול או בלוק קטן אבל 8 צילינדרים,
היום תתקשה למצוא רכבים חדשים עם 6 למעט ה SUV. מה לעשות זו דרכו של עולם הרכבים להתחדש.
מבחינת החוויה לחלקנו זה נקרא ללכת אחורה, אבל כנראה שלרוב האנשים זאת התקדמות.
תראו מה קרה עם הסלולארים, התחילו כענקיים "לבנת חבלה" של מוטורולה זוכרים? הלכו ונעשו קטנים עד שלב מסויים, וגם הבטרייה החזיקה 3 ימים. ועכשיו שוב הולכים וגדלים. בקיצור, העולם מחפש ריגושים דרך חידושים. חלקם מתאים ליותר אנשים, חלקם לפחות.
להמשיך? אני גדלתי על תקליטים, את איכות הסאונד שלהם עם הרעש של האבק כשהמחט נגעה בוויניל אי אפשר לשחזר עם קלטת (גם כשהיינו משקיעים בכרום) אח"כ הגיע הדיסק שבכלל סירס את הסאונד והיום יש אנשים ששוב חוזרים לתקליטים.
אני זוכר שבאירופה עוד קנו רכבים של 12 צילינדר. רולס רויס, יגואר, מרצדס ובמוו. והיום יש במוו עם 3 צילינדרים ורוב המכוניות באירופה הם עד 4.
בקיצור, וכדי לעשות קצת סדר בפוסט המבולגן שלי, העולם משתנה, חלק (לדעתי גדול) לטובה וחלק פחות מתאים לאנשים מסוימים. כל אחד שיעשה מה שמתאים לו. אני בינתיים ממשיך לטייל (עד שהרט"ג יסגרו הכל..) עם הרכב שהכי מתאים לי במסגרת התקציב.
זה נחמד לחלום אבל בסוף יותר נחמד לחוות את מכתש רמון במציאות עם רכב של 30K מאשר לחלום שאתה מסתובב שם עם 392 של 700K.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
לא נכון בעיניי לראות הכל בשחור לבן, אבל זה כבר באמת דיון אחר.
ואני לא קונה את סיפורי הזוועה.
יש סיפורים אצל כולם, זה גם עניין של מזל כנראה.
לא כולם מספרים, לפעמים מסתירים.
למשל, על הבעיה בשסתום PCV במנוע 3.6 (רנגלר) שמשבית מנועים לא קראתי פה באתר, גם לא במדריך ל JK.
לא כולם מכירים, אבל יש קבוצות שמכירות את הבעיה, והיא קטלנית.
שבוע שעבר התבשרנו באחת מקבוצות הוואטסאפ על מנוע עם 7000 קמ, עוד לא שנה על הכביש, שיצטרכו להחליף לו מנוע בעקבות הסיפור הזה.
עוד משהו
לטייל עם רכב של 30k במכתש רמון כבר לא עושה לי את זה, והחלופה היא לא 392, יש גם באמצע.
ואני רוצה להתפנק גם בדרך למכתש רמון וחזרה.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
כל אחד והפינוק שלו, אתה מתפנק עם מזגן/חימום, מוזיקה טובה ושקט שאפשר לדבר בדיבורית בזמן הנהיגה.
את בראלי אני פוגש בשלג בשיא הקור בצפון כשהחלון הקדמי של הסופה מקופל קדימה.
כמו שנאמר - כל אחד והפינוק שלו.
ה 30K מצד אחד וה 392 היו דוגמא לקצוות. כמובן שרובנו נמצאים במקום מסויים באמצע ושואפים לשפר את המיקום (רכב) שלנו.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
סליחה שאני מתערב בדיון לא לי
אבל רק רציתי להזכיר את האימרה הידועה הבדוקה השגורה בפי זקני המטיילים:
"אלה עם הגרוטאות מטיילים הכי הרבה"
😁
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
לו הייתי רוטשילד…
ה 392 זה מסוג הרכבים ששווה לשים בסלון, כיצירת אומנות.
ולגבי קצוות הסקאלה, יכול להעיד על עצמי, שאחרי 12 שנים עם דיפנדר, מה ששבר אותי זו נוחות הנסיעה בכביש.
הרוביקון, בהשוואה לדיפנדר, הוא תענוג צרוף גם בדרך לטיול, גם בטיול וגם בחזרה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
לי חשוב שאוכל להנות ממוזיקה טובה בדרך אל ומהשטח.
בסופה זה היה בלתי אפשרי.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudzeelim
סליחה שאני מתערב בדיון לא לי
אבל רק רציתי להזכיר את האימרה הידועה הבדוקה השגורה בפי זקני המטיילים:
"אלה עם הגרוטאות מטיילים הכי הרבה"
😁
כולנו מתערבים ומקשקשים.
לגבי הזקנים, מי אמר שאנחנו רוצים לטייל הכי הרבה? 🤣
זה לא תחרות.
כל אחד עושה מה שמתאים לו.
-
תגובה: רנגלר 392 מהדורה סופית 2024 - רוצו לחטוף לפני שייגמר.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
לי חשוב שאוכל להנות ממוזיקה טובה בדרך אל ומהשטח.
בסופה זה היה בלתי אפשרי.
ב JL אני נהנה גם בנסיעה היומיומית.
כיף לנהוג ברכב.
יש לי נסיון כבר במגוון רכבים, משהו תפס אותי ב JL.
בלאנדקרוזר חדש אני לא נהנה, סביר אבל לא כיף.