-
מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
פונה לחוכמת ההמונים.
מתלבט לפני קנייה בין רנגלר JL עם מנוע חסכוני אך לא וותיק מספיק, מחירי ביטוח שערורייתיים, מחיר קנייה גבוהה ורכב מודרני יותר
לבין רנגלר JK במחיר קנייה סביר, מחירי ביטוח בסדר, מנוע בזבזני אבל אמין וותיק.
אשמח לדעת מה הייתם מעדיפים ולמה.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
בתור אחד שהיה לו JK ועכשיו JL -לך על ה JL.
מנוע חסכוני? לא יודע על מה אתה מדבר.
ביטוח? תחפש מראש סוכן טוב ומחיר אטרקטיבי
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
אין הבדל בצריכת הדלק
אין כמעט הבדל במחירי הביטוח, הם שערוריתים בכל מקרה
JK כנראה נגנב פחות מ JL בזמן האחרון.
תלוי בתקציב שלך.
אתה יכול גם JL עם מנוע 3.6 כמו ה JK אבל עם תיבת הילוכים עם 8 הילוכים במקום 5. לא חייבים JL 2 ליטר טורבו.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
חוכמת ההמונים לא בדיוק תעזור כאן כי זו החלטה אישית שלך.
אני באופן אישי בחרתי jl, הוא יותר מודרני, יותר מתורבת לכביש, יותר מתאים כרכב יומיומי, בעל שני איזורי בקרת אקלים (לי זה מאוד חשוב, לאישתי כל הזמן קר ולי כל הזמן חם) וחששתי מרכב ישן יותר שיהיה שחוט ומשודרג לא כפי שאני רוצה (ע"ע חזיתות אנגרי בירד וכיוצא בזה). גם רציתי רכב חדש יותר אחרי הרבה שנים עם רכבים בני 15 ועם מאות אלפי ק"מ (אך עדיין קניתי רכב משומש בן כמעט שלוש וגם זה בהרבה יותר כסף ממה שחשבתי אי פעם שאוציא על רכב).
לגבי ביטוח, לפי הידוע לי גם מחירי הביטוח לJK קפצו מעלה מעלה.
לגבי המנועים, יש גם JL עם מנוע 3.6 אך אם אתה קונה משומש, אז המצאי בשוק למנוע ה 2.0T גדול בהרבה.
הרכב שלי כבר עם 115 אלף ק"מ והמנוע עובד חזק וטוב כמו חדש אך זה רק הניסיון האישי שלי.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
את ה JK שלי קניתי בארה״ב ב 2018 שנת המעבר ל JL. אישית והעדפתי את ה JK גם בגלל המחיר אך בעיקר כי לא רציתי להתגלח עם תקלות ילדות של דגם חדש.
כיום לא רואה שום סיבה שלא לרכוש JL, שהוא רענן וצעיר יותר מ JK וגם עדיף עליו בשימוש יום יומי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
הסיבות היחדות לא לקנות JL הן כלכליות.
לא רק הפרש המחיר בקניה ולכן כנראה גם יותר הפסד במכירה, אלא גם:
1. ביטוח יותר יקר
2. קצת יותר יקר לטפל
3. יותר גניב ולכן אם נגנב מפסידים את שווי השידרוגים, הציוד שברכב וזה כאב ראש לקנות חדש ולזווד.
4. מחלת המצבר הקטן.
אבל שוב. בסוף זה הכל כסף. ה JL יותר מהנה לנהיגה בכביש ולא פחות טוב בשטח.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
נושא קצת רגיש 🤣
לא נעים מבעלי ה jk, חלקם פה בשרשור כותבים על “חסרונות” ה JL.
בוא נתחיל מהסוף,
תעשה בבקשה סיבוב התרשמות כולל נהיגה ב jk, ולאחר מכן ב JL , לא משנה איזה מנוע, ותחזור אלינו.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
הסיבות היחדות לא לקנות JL הן כלכליות.
לא רק הפרש המחיר בקניה ולכן כנראה גם יותר הפסד במכירה, אלא גם:
1. ביטוח יותר יקר
2. קצת יותר יקר לטפל
3. יותר גניב ולכן אם נגנב מפסידים את שווי השידרוגים, הציוד שברכב וזה כאב ראש לקנות חדש ולזווד.
4. מחלת המצבר הקטן.
אבל שוב. בסוף זה הכל כסף. ה JL יותר מהנה לנהיגה בכביש ולא פחות טוב בשטח.
גיל
ברשותך אתייחס לסעיפים
קצת אחפור לכם, אבל זה מה שעושים פה לפעמים.
1. רכב יותר יקר, ביטוח יותר יקר, ככה זה עובד לא?
2. פרט נמק בבקשה, כי אני ממש לא מבין על מה אתה מדבר.
3. מסכים, כרגע ה jl יותר מבוקש אצל הגנבים.
4. אני עם מנוע 2.0, לא יודע על איזה מחלה אתה מדבר.
והכי תפסה אותי ההערה - ״לא פחות טוב בשטח״
באמת?
תתעמק קצת ותגלה - ה jl רוביקון יותר טוב בשטח מ Jk רוביקון.
סטוק מול סטוק, לפני שגעונות.
המון ברזלים שם למטה משודרגים, וחזקים יותר. תבדוק.
דוגמא קטנה, יש עוד הרבה - מוטות הגה חזקים יותר לעומת החלשים המקוריים שכולם החליפו ב JK
JL גם קצת גדול יותר בכמה סמ מאחור, במושב האחורי.
באופן כללי ניתן להגיד, שלקחו כל מיני חולשות ב JK ושיפרו ב jl, כך זה מרגיש.
עוד סטיגמות/ פרות קדושות שהגיע הזמן לדבר עליהם :
מנוע 2.0 חסכוני יותר מ 3.6 ושלא יספרו לכם סיפורים.
נכון, רנגלר הוא לא רכב חסכוני.
אמינות היא מושג חמקמק, בעיקר בישראל.
בארהב מנוע ה2.0 פופולארי יותר, וטיפה יקר יותר.
הם כבר מסתובבים שם עם 100,000-150,000 מייל ללא בעיות מיוחדות.
במנוע 3.6 יש בעיה תכנונית, שסתום PCV שגורמת להשבתת המנוע טוטאלוס.
קורה בדכ רק למי שעושה שטח אתגרי רציני, כאשר הרכב בזוית מסוימת.
מנוע ללא טורבו, גדול וחזק כמו שהאולד פאשן אוהבים, מתאבד לו.
כתבתי באחד הפוסטים, לא מזמן רכב עוד לא בן שנה, עם 7000 קמ על השעון.
תשאלו בקבוצות, זה סוד שלאט לאט התגלה, מאחר ולא מדברים על זה יותר מידי.
אני בעד שיתוף המידע כמה שיותר.
כל מנוע והמחלות שלו. יש יוצאים מן הכלל.
-
מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
פותח השרשור לא סיפר מה הוא מתכוון לעשות עם הרכב.
יום יומי? רק טיולים? נסועה שנתית?
האם נסע על שניהם והתרשם?
ליום יום? כנראה שהתשובה ברורה - חדש ומודרני יותר, אם יש את הכסף.
לטיולים בלבד? ממש לא בטוח, גם לכסף יש מחיר, בסוף זה רק תחביב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
המחיר הזה אינדיבידואלי, משתנה מאדם לאדם, בגלל זה אני לא אוהב להיכנס לדיוני ראיית חשבון.
-
מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
פותח השרשור כן הזכיר את עניין הכסף בשאלה המקורית אבל לא הזכיר את עניין השימוש העתידי באוטו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
אחדד.
מידת השימוש היומיומי אינה גורם בהחלטה.
נסיעות שטח תמיד יהיו, ותדירות השימוש היומיומי תקבע בהתאם לפרמטרים נוספים. יש רכבים נוספים בבית ולכן קיימת מידה של גמישות.
נראה לי שבחירה ב- JL תגדיר שימוש יומיומי תדיר ובחירה ב-JK תקטין את השימוש היומיומי.
עזרתם לי אך עדיין מתלבט [emoji851]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
עוד פרמטר לקחת בחשבון זה כמה זמן אתה מתכוון להחזיק את הרכב .
אם זה יותר משנתיים שלוש, מתאים לך רכב בן 10? אולי זה יעזור להחליט
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
-
מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
eylsgv
אחדד.
מידת השימוש היומיומי אינה גורם בהחלטה.
נסיעות שטח תמיד יהיו, ותדירות השימוש היומיומי תקבע בהתאם לפרמטרים נוספים. יש רכבים נוספים בבית ולכן קיימת מידה של גמישות.
נראה לי שבחירה ב- JL תגדיר שימוש יומיומי תדיר ובחירה ב-JK תקטין את השימוש היומיומי.
עזרתם לי אך עדיין מתלבט [emoji851]
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז ככה:
קנית JL, שימוש יום יומי תדיר = תכין כמה עשרות אלפים טובים להחלפה של הרכב כל כמה שנים.
יעני, הרכב נמצא ״ברוטציה המשפחתית״ של המכוניות וצובר ק״מ ובלאי, זה לא עניין של מה בכך ברכב כזה יקר.
קנית JK - אין שימוש תדיר משמעותי, הרכב איתך המון שנים, הוא לא ״ברוטציה״, משמעויות כלכליות אחרות לגמרי.
ככה זה אצלי, דרך אגב.
אחרי כל זה, נראה לי שכדאי לעשות סיבוב על שני הכלים ולראות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
לא מבין את ההשוואה , מה התקציב ,מה השימוש?
הJL חדש יותר , והוא כבר בין 0-6 שנים ,הJK ישן יותר והוא כבר בין 7-17 שנים .
חוץ מזה הפרשי המחירים בניהם ענק , יכולי להיות בין 40K ל 200 ואולי יותר לדגמים מסוימים של JL .
הJL נוח פי כמה מה JK , נהגתי על שניהם, ליום יום לא הייתי נוגע בJK אבל הJL ממש נוח ומהנה בכביש וקצת יותר טוב בשטח.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
אני חושב שהגזימו פה בהבדלים בין JK ל JL בכביש אם אתה חושב על JL כרכב יומיומי ו JK לא. ועוד יותר (לדעתי) הפריז שולץ על הבדלים ביכולות שטח. לדעתי זה בקושי מורגש ואתה לא תרגיש בזה בכלל.
ושוב, למרות כל מה שנכתב על ההבדלים, אם בכלל, ההחלטה היא כלכלית.
אם התקציב שלך הוא עד 220K, אתה בטווח של JK בלבד. מעל זה אתה מתקרב ל JL וב 250 תתחיל למצוא JL סביר.
יש אנשים שקונים JL 392 בקרוב ל 800K לטיולים בלבד ויש כאלו עם JK קצר 2007 ששוה כ 100K והוא יומיומי אצלהם.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
אני חושב שהגזימו פה בהבדלים בין JK ל JL בכביש אם אתה חושב על JL כרכב יומיומי ו JK לא. ועוד יותר (לדעתי) הפריז שולץ על הבדלים ביכולות שטח. לדעתי זה בקושי מורגש ואתה לא תרגיש בזה בכלל.
אני לא יודע איזה רכב שטח יש לך , אבל ההבדל בכביש הוא ענק ומהותי.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
שולץ.. אין לי JL וגם לא מנוע 3.6 או 2 טורבו, אבל במשך השנים הכרתי כמה וכמה בעלי JK ו JL עם מנועי 3.6, הקביעה שלך על כשל תכנוני או מנועים שמתאבדים עם קמ אפסי נשמעת לי תמוהה וגם מקוממת אם הייתי בעליו של גיפ עם מנוע כזה. ידוע על בעיות בליפטרים של השסתומים בשנתנים הראשונים, ידועה בעיה של זליגת שמן לחלל הצלינדרים ושריפתו במצבים של מנוע עובד בזווית המראה מאוד חדה.. (אגב היה על זה בסרטון יוטיוב האחרון של הבלונדה והגמד, שם טענו שהפיתרון הוא התקנת מיכל לכידת שמן, יתכן שלזה אתה מתכוון?) אך עדיין זה אינו כשל מהותי ומנועים שמתאבדים סדרתית... פשוט אין איזכורים כאלה בשום מקום.
לגבי פותח השרשור, JL בטוח יותר טוב, נוח, מודרני מה JK, אך הנקודה היחידה מעבר למחיר הדופקת אותו זה נושא הגניבות וסירוב חברות הביטוח בחלקן לבטח אותו, אם אתה סבבה עם זה, ומסוגל לישון בשקט בלילה, ומוכן לסכן את אותם מאות אלפי שקלים אז לך על זה.
אישית אין מצב שאני הייתי מוכן לסיטואציה כזו גם אם המון פרוטות מיותרות היו בכיסי.
כיוון שבשנה האחרונה המחירים צללו חדות בכל הדגמים, אולי שווה לקחת פרוייקט של JK ישן וזול, לא חייבים רוביקון, אבל רצוי..להשקיע בו ביישור קו, נעילות יחסי העברה, צמיגים וכו' אם אין, ולהעמיד רכב רק לטיולים שניתן להנות ממנו לא פחות.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oferc
לא מבין את ההשוואה , מה התקציב ,מה השימוש?
הJL חדש יותר , והוא כבר בין 0-6 שנים ,הJK ישן יותר והוא כבר בין 7-17 שנים .
חוץ מזה הפרשי המחירים בניהם ענק , יכולי להיות בין 40K ל 200 ואולי יותר לדגמים מסוימים של JL .
הJL נוח פי כמה מה JK , נהגתי על שניהם, ליום יום לא הייתי נוגע בJK אבל הJL ממש נוח ומהנה בכביש וקצת יותר טוב בשטח.
יש לך יכולת יפה לפשט את הדברים, ולי לסבך אותם…🤣🤣🤣
לא יודע למה נגררתי לזה
קנייה, מכירה, כדור בדולח, אתה סיכמת הכל בקצרה.
בשורות טובות.
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
אני חושב שהגזימו פה ועוד יותר (לדעתי) הפריז שולץ על הבדלים ביכולות שטח. לדעתי זה בקושי מורגש ואתה לא תרגיש בזה בכלל.
.
דווקא לא כתבתי מילה על כמה זה מורגש.
פשוט רשמת לא פחות טוב בשטח, אז רשמתי לא לא פחות, יותר טוב.
למה? כי הוא מגיע משופר בכל מיני דברים ככה מהיצרן.
לקחו חולשות ותיקנו.
כמה זה מורגש? לא נכנס לזה בכלל.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
בתור אחד שיש לו JK 3.6 אני מסכים עם GRAND, לא מוכרת לי התופעה של מנועים מתאבדים.
דווקא שמעתי על כמה JL שני ליטר שהתאבדו וחנו אצל סמלת, אבל גם זאת לא תופעה.
נהגתי על כל הדגמים (בואו נשים בצד רגע CJ, סופה-YJ ו TJ) אבל ההבדלים שאני הרגשתי בין JK (לא שחוט) ל JL כמעט חדש בכביש הם לא כאלה גדולים. ברור שה JL הוא שיפור, כמו שכל דגם חדש הוא שיפור של הקודם, לא רק בג'יפ, ככה אמור להיות בכל רכב. אבל השיפור לא תהומי ולמי שכסף כן משחק תפקיד בקבלת ההחלטות - לא תמיד שווה את ההפרש.
בשטח אין כמעט הבדל ובטח שהוא לא מורגש אצל 95% ויותר מהנהגים. אני די מנוסה ויודע מה לחפש (בכל זאת את הג'יפ הראשון שלי נהגתי ב 1983 - כן כבר עם רשיון נהיגה). זה ששיפרו קצת (ואני מדגיש קצת) מכלולים לא אומר שהוא יותר טוב בשטח.
ואגיד זאת פעם אחרונה - בסוף ההחלטה היא כלכלית.
ועוד הערה ל - GRAND, נכון שחלק מחברות הביטוח לא מוכנות לבטח JL, אבל אותם חברות גם לא מוכנות לבטח JK. מבחינתם רנגלר זה רנגלר, וחבל כי גם לי הכפילו את מחיר הביטוח. ושוב ההחלטה כלכלית, אם JK ביטחו לי בקרוב ל 10K אז JL יבטחו ב 15 אולי 18 וגם אם ב 20, זאת עדיין החלטה כלכלית. המצב הוא לא שמי שיש לו JL מסכן 300K וצפונה ואין לו ברירה.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
שולץ.. אין לי JL וגם לא מנוע 3.6 או 2 טורבו, אבל במשך השנים הכרתי כמה וכמה בעלי JK ו JL עם מנועי 3.6, הקביעה שלך על כשל תכנוני או מנועים שמתאבדים עם קמ אפסי נשמעת לי תמוהה וגם מקוממת אם הייתי בעליו של גיפ עם מנוע כזה. ידוע על בעיות בליפטרים של השסתומים בשנתנים הראשונים, ידועה בעיה של זליגת שמן לחלל הצלינדרים ושריפתו במצבים של מנוע עובד בזווית המראה מאוד חדה.. (אגב היה על זה בסרטון יוטיוב האחרון של הבלונדה והגמד, שם טענו שהפיתרון הוא התקנת מיכל לכידת שמן, יתכן שלזה אתה מתכוון?) אך עדיין זה אינו כשל מהותי ומנועים שמתאבדים סדרתית... פשוט אין איזכורים כאלה בשום מקום.
.
מנוע 3.6
את הבעיה בליפטרים הכרתי.
את הבעיה של זליגת השמן גם אני לא הכרתי.
זה קורה בעיקר לחובבי הסלעים, כמריר עדשה וכו׳.
להבנתי הפתרון הוא באמת לוכד שמן אפטרמרקט.
אבל זה לא פותר את היצרן, שמכיר את הבעיה, זה עולה לו בכיס מידי פעם.
תשאל בחברה שעושים עדשה וכאלה כל סופש.
לגבי אזכורים ברשת, דווקא יש.
תכתוב בגוגל -
Wrangler 3.6 pcv issues
הם עשו כנראה איזה שדרוג גרוע מתישהו, ב JL.
אותו מנוע ברכבים אחרים של היצרן, לא תשמע על הבעיה. הם לא עושים כמריר.
אני בסהכ משתף מידע.
תבדוק.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
אבל ההבדלים שאני הרגשתי בין JK (לא שחוט) ל JL כמעט חדש בכביש הם לא כאלה גדולים. ברור שה JL הוא שיפור, כמו שכל דגם חדש הוא שיפור של הקודם, לא רק בג'יפ, ככה אמור להיות בכל רכב. אבל השיפור לא תהומי ולמי שכסף כן משחק תפקיד בקבלת ההחלטות - לא תמיד שווה את ההפרש.
נראה שאתה מנסה לשכנע את עצמך כי יש לך JK , ההבדלים ביניהם תהומיים לא פחות מזה . אין חלק אחד דומה בין הJK ל JL , ה2019 זכה לSUV השנה בארה"ב בעקבות השינוי המדהים הזה בכביש.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
בתור אחד שיש לו JK 3.6 אני מסכים עם GRAND, לא מוכרת לי התופעה של מנועים מתאבדים.
דווקא שמעתי על כמה JL שני ליטר שהתאבדו וחנו אצל סמלת, אבל גם זאת לא תופעה.
אין אחד כזה בסמלת בדוק, אל תפיץ שמועות סתם.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
למחוק בבקשה איחדתי תשובות
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oferc
אין אחד כזה בסמלת בדוק, אל תפיץ שמועות סתם.
כרגע אין כזה בסמלת, היו בעבר כמה כאלה וזה גם בדוק.
שוב, אני לא מפיץ שמועות וגם אומר שזאת לא תופעה אבל קרה מספר פעמים שאני יודע מהן. (אעביר לך שם של חבר בפרטי אם זה מאוד מעניין אותך).
ובקשר להבדלים בכביש, על מנת לדייק ושלא תגיד ששוב אני מסלף את העובדות אגדיר את זה כך: אני לא מרגיש הבדל תהומי בין JK שמור ל JL כמעט חדש בכביש. ונהגתי על 2 ליטר, 3.6, 4XE וגם 392. ו-אני לא מרגיש כלל הבדל בשטח בין הדגמים מבחינת יכולות שטח. ברור שה 392 חזק בצורה בלתי רגילה.
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
כרגע אין כזה בסמלת, היו בעבר כמה כאלה וזה גם בדוק.
שוב, אני לא מפיץ שמועות וגם אומר שזאת לא תופעה אבל קרה מספר פעמים שאני יודע מהן. (אעביר לך שם של חבר בפרטי אם זה מאוד מעניין אותך).
ובקשר להבדלים בכביש, על מנת לדייק ושלא תגיד ששוב אני מסלף את העובדות אגדיר את זה כך: אני לא מרגיש הבדל תהומי בין JK שמור ל JL כמעט חדש בכביש. ונהגתי על 2 ליטר, 3.6, 4XE וגם 392. ו-אני לא מרגיש כלל הבדל בשטח בין הדגמים מבחינת יכולות שטח. ברור שה 392 חזק בצורה בלתי רגילה.
שוב אני רושם , אתה בוחר לא להרגיש .
עכשיו לגבי התקלה ב3.6 הידועה , אני שולח קישור , קפוץ לדקה ה21 ותראה עד הדקה ה23 , יש לך את התקלה בלייב והם גם מסבירים מה קרה שם ,אין ספק שהזווית מאד רצינית וזה לא סטנדרטי , בהצלחה .
FORD BRONCOS vs JEEP WRANGLERS vs JEEP GLADIATORS Off Road! (youtube.com)
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
לגבי מחירי הביטוח הם קפצו חזק להרבה רכבי שטח (ולא רק שטח) לאחרונה, כנראה בגלל עבודתו המצויינת של השר לבט"ל.
בג'יפולוג יודעים לפרט את כל ההבדלים הקטנים כגדולים בין הJL לJK, ואכן גם קל יותר לשכפל מפתח של הJL דרך התחברות למחשב, אך מבחינת חברות הביטוח כל הרנגלרים הם מקשה אחת (והם בכלל קוראים להם קרייזלר כי זה שם היצרן ברשיון).
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
-
מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
שולץ, עופר,
קצת נסחפתם על המקלדת.
נהגתי אלפי קילומטרים על JL מדגמים שונים ועוד יותר על JK.
אומנם, איכות הנסיעה של ה JL הסטנדרטי בכביש, טובה מה JK הסטנדרטי, אך בוודאי שלא באופן משמעותי כפי שכתבתם.
בשטח ההבדלים כמעט ולא מורגשים.
ואם כבר מדברים על נוחות נסיעה, אז אחד הדברים שפוגעים מאוד באיכות הנסיעה ברנגלרים (JL או JK) הם שיפורים והגבהות לא מקצועיים ו״חסכון״ בחלקים שונים שחיוניים לנסיעה איכותית.
כבר יצא לי לנהוג ב JL רוביקון שלא מתקרב לאיכות הנסיעה של ה JK שלי (בדיוק מהסיבה שציינתי). לכן תשווה תפוחים לתפוחים והכי חשוב לדאוג לשיפורים איכותיים ומקיפים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
שולץ, עופר,
קצת נסחפתם על המקלדת.
נהגתי אלפי קילומטרים על JL מדגמים שונים ועוד יותר על JK.
אומנם, איכות הנסיעה של ה JL הסטנדרטי בכביש, טובה מה JK הסטנדרטי, אך בוודאי שלא באופן משמעותי כפי שכתבתם.
בשטח ההבדלים כמעט ולא מורגשים.
ואם כבר מדברים על נוחות נסיעה, אז אחד הדברים שפוגעים מאוד באיכות הנסיעה ברנגלרים (JL או JK) הם שיפורים והגבהות לא מקצועיים ו״חסכון״ בחלקים שונים שחיוניים לנסיעה איכותית.
כבר יצא לי לנהוג ב JL רוביקון שלא מתקרב לאיכות הנסיעה של ה JK שלי (בדיוק מהסיבה שציינתי). לכן תשווה תפוחים לתפוחים והכי חשוב לדאוג לשיפורים איכותיים ומקיפים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם משהו הורס את הרכב שלו זה כבר לא בר השוואה , ההשוואה הפשוטה זה סטוק VS סטוק , וההבדלים ענקיים, ובנוסף בבדיקות שעשיתי יש 2 הגבהות 2" לJL מופאר וטרפלקס , ב2 ההגבהות הנוחות מאד קרובה לסטוק, בטרפלקס לא הרגשתי הבדל.
הניסיון שלי עם רכבי סטוק היה דווקא בLA ,
לקחתי מההשכרה JK ספורט לימיטד בהתלהבות ויצאתי למלון , הרכב היה סיוט באוטוסטרדה רעשים , קשוח , ההיגוי כמו סירה במים , יום למחרת חזרתי להשכרה וביקשתי להחליף , אי אפשר לעשות 3000 מייל עם רכב כזה .
לפני שנה גם בLA הזמנתי SUV והמטרה הייתה לקחת גרנד צרוקי 4X4 , רק שהגעתי לחניה לקחת רכב נגמרו הגרנדים , חזרתי למשרד והמליצו לי על הJL ספורט לימיטד , אחרי הניסיון עם הJK לפני כמה שנים לא כל כך התלהבתי, אבל הייתי עייף ורציתי להגיע למלון והעדיפות שלי היתה לצאת עם רכב 4X4 לשבילים פשוטים ,כבר ביום הראשון התלהבתי והבנתי שאני מחליף את הפאגרו בJL , אחרי שבועיים עם הJL ו3000 מייל חזרתי לארץ והזמנתי אחד , אין מה להשוות , נהניתי לנהוג ברכב הזה כל יום 200 מייל ויותר , אני לא מבין איך אתם משווים בין הJK ל JL בכביש, אתם פשוט חיים בפנטזיה שהJK מרגיש קרוב לJL בכביש .
לגבי שטח ,ברור שהJK והJL הרבה מעבר לצרכים שלי , אני גם לא בטוח שיש הבדל ביניהם, רק שבאופן אישי ,אני אוהב את התוספות בJL של מערכת לניהול ירידות ועליות והמערכת אנדרואיד עם הOFFROAD PLUS .
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
-
תגובה: מתלבט בין רנגלר JK ל-JL
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
oferc
לקחתי מההשכרה JK ספורט לימיטד בהתלהבות ויצאתי למלון , הרכב היה סיוט באוטוסטרדה רעשים , קשוח , ההיגוי כמו סירה במים , יום למחרת חזרתי להשכרה וביקשתי להחליף , אי אפשר לעשות 3000 מייל עם רכב כזה .
לפני שנה גם בLA הזמנתי SUV והמטרה הייתה לקחת גרנד צרוקי 4X4 , רק שהגעתי לחניה לקחת רכב נגמרו הגרנדים , חזרתי למשרד והמליצו לי על הJL ספורט לימיטד , אחרי הניסיון עם הJK לפני כמה שנים לא כל כך התלהבתי, אבל הייתי עייף ורציתי להגיע למלון והעדיפות שלי היתה לצאת עם רכב 4X4 לשבילים פשוטים ,כבר ביום הראשון התלהבתי והבנתי שאני מחליף את הפאגרו בJL , אחרי שבועיים עם הJL ו3000 מייל חזרתי לארץ והזמנתי אחד , אין מה להשוות , נהניתי לנהוג ברכב הזה כל יום 200 מייל ויותר , אני לא מבין איך אתם משווים בין הJK ל JL בכביש, אתם פשוט חיים בפנטזיה שהJK מרגיש קרוב לJL בכביש .
.
אין לי מושג על איזה נבלה סרוחה נפלת (כן כן, גם בחברות ההשכרה זה קורה), אבל אחרי נסיעה על הרבה (מאוד) JK ו JL סטנדרטיים (וגם לא) ההבדל בכביש קיים, אבל רחוק מלהיות דרמטי, כפי שאתה מתאר.
גילוי נאות: מעביר הדרכות נהיגת שטח ללקוחות רנגלר של סמלת
Sent from my iPhone using Tapatalk