אהלן,
היילקס 2003 - חריקת גלגלי שיניים בהכנסה לשני אם טיפה לא במהירות מדוייקת. קיים שנים כאשר הרכב קר, אבל החמיר לאחרונה.
מחפש המלצה למוסך גיר - אזור מרכז/שרון אבל בשביל מישהו מעולה ממש אפשר גם רחוק.
תודה רבה.
Printable View
אהלן,
היילקס 2003 - חריקת גלגלי שיניים בהכנסה לשני אם טיפה לא במהירות מדוייקת. קיים שנים כאשר הרכב קר, אבל החמיר לאחרונה.
מחפש המלצה למוסך גיר - אזור מרכז/שרון אבל בשביל מישהו מעולה ממש אפשר גם רחוק.
תודה רבה.
תתחיל בהחלפת שמן גיר למותג איכותי אחר ממה שאתה משתמש.
בזמנו, תופעה זהה, אחרי טיפול גדול.
חשבתי כבר שהגיר עשה את שלו.
החלפתי שמן גיר למותג אחר, מוכר ומוכח.
הגיר חזר לעצמו.
מאז עברו אי-אלו מאות אלפי ק״מ.
זה לפני הכל.
לפני תוספים ולפני ניתוח גיר פתוח.
מוסך טופ גיר, נמצא בטירה.
ארז 054-4434580
לפי התיאור שלך טבעת הסינכרון של הילוך שני שחוקה.
זיהוי נוסף לבעיה - הרבה נוצצים צהובים בשמן.
התיקון - יקר ומסובך. זה לא יגמר בסנכרון אחד.
כל הסנכרונים, כל המיסבים והאטמים.
צפה למחיר סביב 8 אלף שח וזה בתנאי שלא נפסל שום חלק "קשיח" כמו גג"ש או ציר.
מכיוון שהרכב נפוץ, ויש הרבה גירים מפירוק, כנראה יותר פשוט ויותר כלכלי למצוא גיר משומש במצב טוב.
אולי אפילו של ויגו מהשנתונים המוקדמים.
בכל מקרה הייתי מנסה קודם כל שמן איכותי ותוספי שמן, זה זול ופשוט ויתן לך תקופה של שקט.
שמן של וולווליין וחצי ליטר תוסף פוליטרון כנראה יעזרו מאד.
בברכה, טושי
נדב יש מצב שהבחור צודק, *פעם* ארז היה אומן בשיפוץ תיבות (אוטומטיות וידניות) והתמחה במכונאות של בוזוקי - סוליסט שעבד בסבבה שלו.
ממה שהבנתי בשנים האחרונות הוא מעדיף להתמקד בסוזוקים, כבר יש לו עובדים וכו׳
אז אני לא שולל שפירוק תיבה כבדה של היילקס כבר פחות משתלם בשבילו אל מול הסוזוקים הקלילים..
זכורה לי איזו תגובה של ארז לפנתאון לשרשור של משתמש בג׳יפולוג שהעביר עליו ביקורת מלפני עשור, משהו שקשור לביצים, שיערות ותחת..
Sent from my iPhone using Tapatalk
התקשרת.. ביררת... קיבלת תשובה - לקוחות חדשים רק סוזוקי. בלי להיכנס לרמת הדיון האישי והרכילות- נקבל את בחירתו של ארז. אפשר להתקדם בדיון.
אסף.
מעלה את הדיון מהעבר.
אז מי משפץ גיר ידני (של ויגו)?
או לחילופין מאיפה קונים סט חלקים מושלם (כל הסינכרונים כל מחזירי השמ כל המיסבים כל האטמים)?
(לחילופי חילופין.... גיר מייבוא - יש סיכוי למצוא במצב מצויין?)
אסף.
קיטים לשיפוץ גיר יש בשפע בעולם, סביב 250 דולר, שם.
הבעיה העיקרית שזו עבודה מורכבת ולכן תהיה מאד יקרה.
לו אני במקומך הייתי מחפש גיר מפירוק מקומי עם קילומטראז׳ נמוך.
משהו משנתון מתקדם, 2014 אמור להתאים ואולי אפילו משנתון יותר גבוה.
ולפני הכל, אם עדיין אין תקלה מהותית בגיר אז שמן חדש וחצי ליטר תוסף איכותי יתנו לך שקט (תרתי משמע) לעוד זמן מה.
בברכה, טושי
הילוך שלישי קופץ בשטח מאז שקניתי את האוטו. שני נכנס בחריקה כשקר. הורדה מרביעי לשלישי לא חלקה ולא טובה. גם הורדה לראשון.
אני מסתדר עם זה, לפעמים גז ביניים לפעמים דבל קלאצ'. התרגלתי. חושש שהנהגת החדשה תתקשה.
250 דולר זה חלקים מאיכות מקורית או עשויי צ'יינזיום ?
יש כזה דבר בכלל גיר עם קילומטרז' נמוך בישראל?
אסף.
יכול להיות.
אבל אני מבין שיהיה צריך להחליף או לשפץ את הגיר.
מעדיף לעשות את זה בזמן שנוח לי ולא מתי שהוא יתפגר סופית בתזמון אקראי.
אסף.
הגיוני.
בסובארו זה החזיק 5 שנים עד שהגיר נגנב עם הרכב..
עד שתשפץ, ממליץ לך לנסות.
כן.. מודע לאלמנט הדחיינות שיקבל תמריץ, ועדיין, מבחינתי עדיף מאשר גיר חורק שנשחק עוד יותר.
אם אני זוכר - הגיר של הילקס הוא כמעט אותו הגיר של הסופה .
שניהם AX15 רק אינני יודע יחסי העברה .
מאוד יכול להיות שהחלקים לשיפוץ הגיר תואמים .
יתקנו אותי מביני עניין אם טעיתי - אחרי הכל אצלי המותג ג'יפ בראש הסולם :)
אילן
בינתיים אני מוצא רק סט סינכרוניים במעל 500$ וסט מיסבים אטמים סביב 700-800$ הכי זול.
אסף.
קיבלתי כמה הצעות לגיר מפירוק/ ייבוא בין 3500 ל 5000.
איך בודקים מה מצבו?
(מנוע מפורק אני יודע לבדוק פחות או יותר אם מדובר בהבטחה או לא. גיר... קופסה די סגורה...)
אסף.
אני צריך להסביר לך ???
קודם כל מסתכלים מבחוץ - מלוכלך מאד / נקי/ שטוף ?
אם יש ידית אז מעבירים הילוכים ומרגישים.
מסובבים ביד ציר כניסה וציר מוצא בכל ההילוכים.
אם זה פירוק מקומי מסודר אמור להיות מידע מאיזה רכב ירד, שנתון וקילומטראז׳.
פותיחם פקק ריקון ומסתכלים על השמן , לחפש שבבים ונוצצים.
בדגמים החדשים כבר אין מגנט בפקק ריקון. כדאי להוסיף.
בודקים סימנים האם נפתח בעבר (הסגירה המקורית עם סיליקון) או האם עבר איזו טראומה בתאונה.
מקווים שלא שכב בגשם או התמלא מים בשטיפה.
ובעיקר מתפללים לאלוהימא של הטויוטות ומקווים לטוב ושיש אחריות אמיתית.
בברכה, טושי