-
בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
הרכב: קומפאס 2008
גלגל קדמי ימני מראה בתצוגת ה- tpms טמפרטורה נמוכה משמעותית (ולחץ אוויר בהתאמה) מאשר האחרים.
ערכת tpms חדשה יחסית, חיישנים פנימיים, הורכבה בהחלפת הצמיגים האחרונה.
יש לי חשד מסויים, אבל אשאיר את זה בינתיים כשאלה פתוחה. התמונה מצולמת כחצי שעה אחרי התחלת הנסיעה.
רעיונות ?https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...c82daec05c.jpg
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
איוורור יותר טוב של הגלגל ? סעפת עוברת במקום אחר ?
משהו כזה ..
Sent from my CPH2493 using Tapatalk
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
החשד אומת, משאיר את זה כאן כחידה לקהל הרחב.
מצ"ב צילום מסך מהמשך הנסיעהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...1a94f901e1.jpg
-
בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
כיוון החנייה.
הממטרה משפריצה עליו בחנייה.
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
אם מדובר בחיישנים חיצוניים, אתה יכול להחליף בין הגלגלים לבדיקה האם החיישן מזייף קצת או שאכן הגלגל קר יותר.
מניסיון עם חיישנים כאלו, הרבה פעמים הם לא מדויקים (לפחות הזולים מעלי אקספרס שיש לי).
נכתב מהנייד
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
קבל ביטול, ראיתי עכשיו שהרכב לא חדש
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
אולי החצאית לא אטומה/השתחררה.
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
עלית על בוץ עם הקדמי ימני שכיסה את החיישן?
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
אמנם ג׳יפ אבל קומפאס. נוסע רק על כבישים. וממילא החיישן פנימי.
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
נסעת במסלול נסקאר בכיוון ההפוך
פניה רק ימינה והעומס על הצד השמאלי.
הגלגל האחורי ימני גם התחמם כי בנסקאר
נותנים גזזזזז.
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
יש קצת חיכוך בברקסים של שאר הגלגלים?
עברת איתו בשלולית?
נזילת מי וישרים על הגלגל הספציפי?
בדיוק ניפחת?
לא זוכר את ההמרות אבל אולי הוא מראה פרנהייט?
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שעיר בגב"ב
נסעת במסלול נסקאר בכיוון ההפוך
פניה רק ימינה והעומס על הצד השמאלי.
הגלגל האחורי ימני גם התחמם כי בנסקאר
נותנים גזזזזז.
לא.
כביש בין-עירוני בארץ, נהגת עדינה.
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ש01
עברת איתו בשלולית?
נזילת מי וישרים על הגלגל הספציפי?
בדיוק ניפחת?
לא זוכר את ההמרות אבל אולי הוא מראה פרנהייט?
לא, לא, לא, ולא.
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
זה 4X4 קבוע?
משהו מאזור הצירייה?
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
חיישן הורכב בגלגל ספייר או משהו בסגנון?
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
הטמפרטורה מושפעת מלחץ האוויר בגלגל.
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רני דקל
חיישן הורכב בגלגל ספייר או משהו בסגנון?
לא.
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Nissk
הטמפרטורה מושפעת מלחץ האוויר בגלגל.
ולחץ האוויר מושפע מהטמפרטורה, זה מה שבלבל אותי בהתחלה..
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudzeelim
זה 4X4 קבוע?
משהו מאזור הצירייה?
א. אני חושב שכן.
ב. לא.
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
פחות משקל על הגלגל הקר?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
עד עכשיו רק תשובה אחת היתה בכלל באזור החיוג הנכון (אבל זה אזור חיוג גדול)
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
זרימת האוויר על הגלגל היתה יותר טובה.
צמיג מסוג אחר (חדש יותר, ועם חריצים עמוקים יותר).
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
edish
ברקס חלש
ע"ס תגובות 12+14 מצא את ההבדלים
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
הגלגל הזה חונה בצל
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
לא מכיר את מבנה הרכב. אבל אולי ניקוז המזגן ברח לכיוון.
-
תגובה: בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
רמז: הודעת הפתיחה מנוסחת באופן מדוייק, כותרת השרשור קצת פחות.