-
1 קבצים מצורפים
מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
קובץ מצורף 146719
היי חברים;
לאחר חודשים ארוכים של תיאומים וקומבינציות,
קבלו מבחן שערכתי על הגרנדיר באירופה.
https://cars.walla.co.il/item/3659274
איזה אוטו!
באמת, No bullshit, אחרי כל ה SUV המתפרקים שמוכרים לנו לאחרונה
כייף, למרות שהמחיר...
הכינו את פנקסי הצ'קים...
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רמי גלבוע
הכינו את פנקסי הצ'קים...
נראה שצריך פנקסי צקים מכמה אנשים בו זמנית
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
רמי כרגיל כיף לקרוא את הכתבות שלך.
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
כתבה מקסימה, נמתין בסבלנות לקרוא איך הוא מתנהג על סלעי ארץ הקודש.
ממבחני חו"ל שראיתי ההיגוי המוזר והלא מתמרכז זו אחת מהחולשות העיקריות של הרכב. באמת היה הגיוני לשלם כל כך הרבה בחווית הנהיגה כדי להרוויח אמינות?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
מיכה, בעיית ההיגוי ממש לא מציקה כל הזמן.
זה קרה לי פעם-פעמיים כאשר יצאתי בתאוצה חזקה מתוך כיכר, ואז צריך להקדים קצת את פעולת ההיגוי (או שהוא הפתיע אותי, ונאלצתי לתקן) - בנהיגה רגילה זה לא ממש מציק, זה משתקף כמו הגה כבד ואיטי קצת.
"האם שווה"? היא שאלה שמפתחי כלים שואלים א עצמם כל הזמן, כמו ברונקו עם המתלה העצמאי,
טויוטה קרוזר החדש עם מנוע ה-4 בוכנות המיושן שלהם... החלטות הנדסיות, החלטות פיננסיות...
- - - Updated - - -
האוטו כולו לא מנסה להיות 'פרייבט' כמו הדיפנדר החדש
השאירו בו תחושה קצת מחוספסת ומכאנית, רובנו נתחבר אליה מצוין,
כי זה עדיין רכב מפנק ונעים על הכביש.
הדיזל קצת הפתיע אותי במידת החספוס, אבל הוא ממש כייפי. הבנזין עוד יותר.
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
אחלה כתבה, רכב מעניין ללא ספק.
חסרים כמה אפסים בתקציב :)
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רמי גלבוע
תודה רמי,
אתן שיק עם שמיכת פוך [emoji1787]
נראה שיום אחד אולי כמשומש בן 10 זה יכול להיות רכב טיולים מדהים ובר השגה.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
תודה רבה רמי! מרתק!
אשמח להניח ידיים על אחד כזה לסיבוב או מבחן. בטוח מעניין, כמו שדיפנדר היה מעניין.
אבל האם הייתי רוצה כזה?
קשה לי לראות איך זה עדיף כרכב שטח על רנגלר או ברונקו. ואין סיכוי שרכב בוטיק כזה יהיה אמין או בר-תחזוקה ברמה שמתקרבת אליהם, לא כל שכן לטויוטה מודרנית (טאקו-פוראנר-LC250). או אפילו ללנדרובר אורגינל.
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
תודה רמי,
אתן שיק עם שמיכת פוך [emoji1787]
נראה שיום אחד אולי כמשומש בן 10 זה יכול להיות רכב טיולים מדהים ובר השגה.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
רק שהוא יהיה רכב בן 10 עם מנוע של ב.מ.וו…
זול לאחזקה זה לא יהיה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
כייף לראות שיש מי שעדיין מנסה לשמר רכבי שטח אמיתיים.
גם אם זה מיליארדר שמתחזק תחביב.
מסחרי זה לא נשמע.
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
אני מסכים שיש סימני שאלה על הרכב הזה, בעיקר בכל הנוגע לאמינות -
הם אמנם בחרו במכלולים הטובים והמוכחים ביותר, אבל מעשה המרכבה עדיין, בסימן שאלה.
אבל המכלולים הם עדיין פיצוץ, המנועים נהדרים, והגישה הייתה 'בואו נעשה את זה הטוב ביותר"
לא לעבירות או לבאחה, אבל למה שהוא כן נועד - אוברלנדינג, עבודה מוסדית וכיו"ב.
תא הנוסעים הוא הדבר הכי טוב שאני מכיר, דרומית ל X5 (אם נסלח להם על מקומות איחסון לא מספיקים)
מושבי רקארו - אין כאלה
בקיצור,
אני לא מוכר את המכונות האלה
מפרגן בענק לג'ינגי שהציל את הדיפנדר המקורי
ועכשיו נחכה ונראה...
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
https://www.agriland.ie/farming-news...he-4x4-market/
לגבי אמינות - שימו לב לקטע שעוסק באלקטרוניקה ומודעות לכמות חישנים.
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
רמי כתמיד אחלה כתבה
אחרי בעיית המימון המכשול יהיה umi.....
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ביליתי 4 חודשי מילואים עם מי שאחראי להביא לארץ את כל הטוב הזה בumi. דווקא נראה לי שמבינים שם עניין.
זאת ועוד,
לפני ה7.10 היו להם תכניות להביא עוד ממתקי שטח שאני לא בטוח שמותר לי להרחיב עליהם.
וגם,
יש לי תיעוד של אותו פונקציונר נוהג בברונקו של היבואן המתחרה (ועם מבט שאפשר לפרש כהתלהבות).
אני בטוח שתמורת הנחה משמעותית על גרנדיר אני אהיה מוכן למחוק את התמונה ולא לשלוח לבעלים של umi....
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
מגניב לגמרי :)
תודה על השיתוף !
וחג פסח שמח.
Sent from my CPH2493 using Tapatalk
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אשר צור
רמי כרגיל כיף לקרוא את הכתבות שלך.
+1. ללא ספק.
רמי, תודה רבה.
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
היי חברים!
בהמשך לדיון שלמעלה, קבלו סרטון עם מבחן שטח רציני שערך איזה ג'יפאי אוסטרלי לגרנדיר,
שלושה ימים בדיונות וסלעים. יש לו מסקנות והדגמות מעניינות, רובן חיוביות מאוד –
חוץ מזה שלא תהיה ברירה, אלא להגביה את הנבלה.
https://www.youtube.com/watch?v=x-Y7DNMUwAI
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
רמי גלבוע
בסדר,
זה רלוונטי גם לרנגלר ארוך.
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
נ.ב.
"איזה ג'יפאי אוסטראלי"...
הבחור הוא בערך הג'יפאי האוסטראלי הכי מפורסם. גם בד"כ יודע על מה הוא מדבר. אם תרצה,
הרמי גלבוע של האוסטראלים, כשהיה צעיר ;)
המעניין הוא,
שהוא קיבל את הרכב לחצי שנה. ומתכנן גם לעשות לו שיפורים ומתקונים.
שווה לעקוב אחרי זה (מקווה שזה יתפוס נתח בתוך כמות התוכן העצומה שהוא מעלה).
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אמוץ נ.
רק שהוא יהיה רכב בן 10 עם מנוע של ב.מ.וו…
זול לאחזקה זה לא יהיה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אין שום בעיה עם מנוע של bmw
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ב.מ.וו X5 מהשנה 540,000-800,000 שקל
ב.מ.וו X5 בן 10 117,000-161.000 שקל
טויוטה לנד קרוזר מהשנה 250,000-465,000 שקל
טויוטה לנד קרוזר בן 10 173,000-251,000 שקל
המידע ממחירון יד 2
השוק לא לגמרי מטומטם
אז ברכב שטח בן 10 שאקנה כמשומש ואקווה להחזיק עוד 10 שנים, כנראה שאעדיף יותר רכיבים מהשכונה של הטויוטה מאשר מהגרמני היוקרתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אמוץ נ.
השוק לא לגמרי מטומטם
Sent from my iPhone using Tapatalk
חולק עליך.
אבל לצערך ולצעריכל החיים שלנו מוכתבים ע"י מטומטמים.
-
מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
חולק עליך.
אבל לצערך ולצעריכל החיים שלנו מוכתבים ע"י מטומטמים.
עזוב רגע עקרונות נעלים -
לנדקרוזר בן 24 החליף לאחרונה ידיים בין שני חברים שלי, הוא יקבור את כולנו.
המנוע, הגיר, הטרנספר - הכל מקורי, כנראה שגם הטורבו.
ב.מ.וו X5 בן 24 תמצא מאובק ומפונצ׳ר באיזור תעשיה זעירה בכפר ליד כביש 6.
בחירת המנוע בגרנדיר מוזרה ויהיה לי קשה להשתכנע אחרת [emoji3]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
אם אתה רוצה להכנס לדיון הזה,
אז הסיבה שבמוו שוכב מפונצ'ר היא לא בגלל המנוע, אלא בגלל שהוא נמכר כרכב יוקרה, ללא שום ערך מעבר לכך, ברגע שהוא כבר לא רכב יוקרה אין לו שום ערך. ואין שום סיבה להמשיך לתחזק אותו.
לשם ההשוואה,
הדיסקברי שלי, בעל מוניטין אמינות מפוקפק, בן עשרים, עם מנוע גיר וטרנספר מקוריים, ומחליף ידיים במחיר יותר גבוה ממה שקניתי אותו ב2011-12 (אגב, עם מחירי חלפים נמוכים בהרבה מאשר לנד קרוזר).
מה זה אומר עליו? כלום. שיש לו תכלית. ועל אף המוניטין המפוקפק הוא נוסע.
האם המנוע הספציפי ששמו בגרנדיר אמין יותר מזה שקיים בלנדקרוזר? לא יודע. אני גם די בטוח שאתה לא. מכיוון שהעלית טענה, ומכיוון שכאן ג'יפולוג, תעשה שירות לכולנו אם תברר עליו (להזכירך, אם תעשה חיפוש בגוגל על מנועי טויוטה מודרנים תקבל המון תוצאות מפחידות, ולא בגלל שהוא לא טוב, אלא כי אלו הדברים שמתפרסמים).
-
מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
אני לא עוסק במחקרים, אני רק לקוח פוטנציאלי שמרים גבה.
בנו רכב עבודה עם מנוע של מפלצת מוצצת.
נראה מוזר, אשמח אם יוכח אחרת.
הזמן יגיד.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
אגב,
אם תמצא היום מנוע שאתה יכול לשתול ברכב מודרני שהוא בטכנולוגיה של לפני 24 שנה (דהיינו, בלתי ניתן להריגה), אתה יכול להיות מיליונר.
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
חברים
אני מבין ומזדהה עם הדיון על אמינות הגרנדיר, זהו סימן השאלה הגדול ביותר המתנוסס מעליו - יעברו כמה שנים עד שנתחיל לדעת איך מתקתק מעשה המרכבה שלו.
אבל הבריטים ליקטו רק מכלולים מוכחים ועמידים, ואתה לא יכול (ולא רוצה) למכור היום את הדיזלים האטמוספריים של פעם; או, אם ארשה לעצמי לצטט את עצמי מהכתבה: "טהרנים אוסטרליים כבר התלוננו על עודף מיחשוב אבל מה רציתם, שהאוטו ייסע עם קרבורטור של סיקס?"
אז אנחנו יכולים להיכנס לתפקיד של טהרנים ישראליים, אבל אין היום מנוע נטול אלקטרוניקה, חיישנים ויחסי דחיסה גבוהים.
ה-3.0 ליטר של ב.מ.וו הוא אחד המוכחים והמוכרים ביותר, על המסלול ובשטח, בדקאר וכיו"ב. בפינת הקוריוז אציין שגם רז היימן והלל סגל בחרו במנוע הזה ל'צהובה', לפני שנים רבות.
שאלתי את הגרנדירים אם הם עשו משהו במנוע, לשנמך את ההספק או את ניהול המנוע, אבל הם לא ידעו לענות. שינו את כניסות האוויר כנגד אבק, לדעתם זה הכל. בואו נחכה לראות, בטוח נשמע על בעיות עתידיות (כמו שהם לא אחרו להגיע עם הדיפנדר ה'חדש')
-
תגובה: מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
אגב,
אם תמצא היום מנוע שאתה יכול לשתול ברכב מודרני שהוא בטכנולוגיה של לפני 24 שנה (דהיינו, בלתי ניתן להריגה), אתה יכול להיות מיליונר.
99% מהמנועים שיוצרו לפני 24 שנה לא בחיים. אולי כולם התאבדו כי הם בלתי ניתנים להריגה.