-
מיצובישי l300 דו"ש
התחדשתי בגרוטאה
אספנות ברשיון 11 !! מושבים
בנזין 2000 סמק ידני (ידית הילוכים ליד ההגה)
צריכה לעבור ישור קו שכולל בין היתר אוברול (מנוע מנפח) ופחחות וצבע ופנים
המטרה היא טיולים של יומיים שלושה.
התוכנית כרגע לבנות בחלקו האחורי ארון שממנו תצא מגירה/ות למטבח ומיטה שנפתחת לכיוון פנים הרכב שכשהיא נסגרת אפשר לפתוח את 2 הספסלים,
בנוסף הכל צריך להיות נשלף בגלל החוקיות
דרישות חובה :
כירה, כיור, מערכת חשמל, מקרר קטן, מיכל מיים, וילונות לחלונות
רצוי :
גגון שנפתח מצד הרכב (עדיפות לשניים אחד מכל צד), תאורה חיצונית חזקה, מקלחת חיצונית, וילונות שמחוברים לדלת האחורית (שמתרוממת כלפי מעלה)ונותנת אופציה לאכול/ לשחק משחקי קופסא/ לשבת לדבר וכו בחלל סגור יחסית, צמיגים אגרסיביים יותר (צריך לבדוק מה יאושר, כרגע מידת הצמיגים ברשיון זה 185sr/18) , פאנל סולארי על הגג
כמובן אשמח לקבל הערות הארות ורעיונות
תמונה אשלח בהמשך
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
חפש שרשור של Im-ri והרכב שלו בספרד.
אם תרצה להעביר את השרשור ל Readers Ride אוכל לעזור.
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ערב טוב
קצת לגבי המידות והתוכניות,
כרגע יש באוטו 8 מקומות ישיבה, מסודרים כך: 2 מושבים מקדימה, ספסל של 3 מושבים באמצע שמתקפלים קדימה לכיוון המשענת של המושבים הקדמיים, ספסל אחורי שמתקפל בחלקו צמוד לצד ימין וחלקו צמוד לצד שמאל,
מהסף של הדלת האחורית עד השורה השניה של המושבים כשהם מקופלים יש 240 ס"מ,
הרוחב בין בתי הגלגלים 105 ס"מ, כנל בין שורת המושבים השלישית כשהיא מקופלת.
בפתח מעט רחב יותר
התוכנית לבנות ארונית מעץ (בירץ'-ליבנה גלוי 18 מ''מ )לרוחב האוטו כשהגישה היא מבחוץ, הארונית תהיה בגובה 50 ס"מ בעומק 60 ס"מ ותהיה מחולקת ל3 חלקים בצד ימין מקרר בצד שמאל מגירות כשמגירה העליונה כיור וכירה, והמגירה התחתונה מזווה, באמצע יהיה מיכל מים בחלק הפנימי ועוד מקום אכסון קטן בחלק החיצוני.
הפלטה שמעל המגירות והמיכל מים תהיה שקועה מעט ומעליה תהיה פלטה שמכסה את הכל (כולל המקרר)שתהיה רחבה יותר מהארון ב10 ס''מ שכשהיא סגורה יהיה עליה מזרון לילד(רוחב 70) ומתחתיה יהיה סכום וצלחות (ה 10 ס''מ כמובן יבלטו פנימה מעל רגלי / ראש המיטה)
בהתחלה די התעקשתי שהמיטה תהיה בגובה המטבח בשביל שהתחושה תהיה נעימה יותר אבל בגלל שאני רוצה לאפשר לפתוח את הספסלים זה נהיה ממש מסובך,
אז בינתיים ירדתי מזה וכנראה שהמזרון יהיה על הרצפה
הנה תמונה של הרכב מבחוץ ומבפנים
(אפשר לראות את השורת מושבים השלישית כשהם מקופלים)
של הכיור והכירה שהזמנתי
ושל תוכניות החיתוך לפלטות
בנוסף הזמנתי חלקים למערכת 2 מצברים שעל זה בעזרת ה' אכתוב בהמשךhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...dc892302c9.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...7c09bfb4d4.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...70b088186a.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...3cb31e20f3.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...83342cac76.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...068b705085.jpg
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
חפש שרשור של Im-ri והרכב שלו בספרד.
אם תרצה להעביר את השרשור ל Readers Ride אוכל לעזור.
קראתי אותו השרשור שלו
מגניב ממש (עשה חשק לשים נעילה אחורית צמיגי שטח ועוד כל מיני ממתקים ;-) )
חשבתי שהרשור מתאים לפה, אם אתה חושב אחרת אתה יותר ממוזמן להעביר אותו ...
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
מגניב, תתיישן!
ללמוד מעמרי זה מצויין אבל קח בחשבון שזה סטנדרטים מאד גבוהים שקשה לעמוד בהם :D
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
מעט עדכונים...
הזמנתי מחבר יקר פלטות בירצ חתוכות לפי מידות
הרכבתי את הארון כל החיבורים כוללים דבק עץ עמיד, וברגי 4×50 עם קידוח מקדים 3 ממ
בינתיים ממתין לכיור ולמסילות למגירות להמשך ההרכבה
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...05a92eecfd.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...0a754e85c2.jpg
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ממה שאתה כותב נראה שאתה מתעסק עם הסידור והבניה של פנים האוטו לפני שאתה מוודא שאתה מצליח לסדר אותו מכאנית.
לא כדאי קודם כל לבדוק שמכאנית אתה מצליח לסדר אותו לפני הבניה של הכל?
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
בשעה טובה אתמול הוא עלה על הליפט...
עדכונים בהמשך https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...440fd3111e.jpg
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
שמע זה חתיכת נוסטלגיה. לאבא שלי היה את המיצובישי L300 השנייה או השלישית בארץ, דיזל. אם אני לא טועה הדגם שאצלך שווק תקופה מסויימת כ"משרדית"- רכב שאפשר להסב למשרד ולעבוד מתוכו
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
לאבא של הג'ינג'ית היה את הראשון בארץ (או ככה הוא טען). שנת 88. רמת גימור גבוהה. ידני. בנזין עם קרבורטור.
המושבים מתהפכים ומסתובבים והיה אפשר להשכיב אותם לכדי מיטה. בהחלט היה שימושי עבורנו....
אסף.
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
אכן זה הדגם עם המושבים שהופכים למיטה
שזה ממש נחמד כי הם מתקפלים בצורה שממש טובה בשבילי
המנוע הוא אכן בנזין עם קרבורטור
זה הדגם הארוך יותר (כ 40 סמ ) והוא גם מעט גבוהה יותר
זה ההתקדמות בנתייםhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...4cdec68778.jpg
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ערב טוב,
זקוק לעזרתכם
אחרי שהחלטתי שהמזרון יהיה על הרצפה
כנראה שארצה להשתמש במזרון בערך עובי 12 ס"מ (שיהיה בנוי מ3 חלקים כדי שיוכל להתקפל)
הבעיה ששורת המושבים השניה מתקפלת בצורה כזו שנשארים על הרצפה 4 מוטות ברזל (כ30 סמ צינור קוטר 25 ממ בערך )
איך אפשר להתגבר על זה שלא ירגישו אותם
ומצד שני עם משהו שלא יתפוס הרבה מקום כשלא משתמשים בו??
תודה רבה https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...5ff4c6a779.jpg
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
אולי פספסתי קצת במהלך השרשור,
הרכב הוא 4x4 או 2x4?
(לא זכור לי שראיתי בארץ 4x4, אבל כדי להיות סגור).
ותתיישן!
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
2x4
התמונה לא ברורה מספיק להבין את הבעיה.
אין לך אפשרות להשתמש בספסל כבסיס שפותחים עליו מזרנים?
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
אולי פספסתי קצת במהלך השרשור,
הרכב הוא 4x4 או 2x4?
(לא זכור לי שראיתי בארץ 4x4, אבל כדי להיות סגור).
ותתיישן!
2×4 (לבינתיים ;-))
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
2x4
התמונה לא ברורה מספיק להבין את הבעיה.
אין לך אפשרות להשתמש בספסל כבסיס שפותחים עליו מזרנים?
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
לא,
המזרן יהיה מונח על הרצפה
הבעיה שיש על הרצפה את הרגליים של המושבים המקופלים
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אולי אלי
לא,
המזרן יהיה מונח על הרצפה
הבעיה שיש על הרצפה את הרגליים של המושבים המקופלים
Sent from my PJA110 using Tapatalk
אתה צריך מזרון עם מגרעות במיקום של הצינורות.
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudzeelim
אתה צריך מזרון עם מגרעות במיקום של הצינורות.
ואז לא ירגישו??
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
אני חושב שזה תלוי בסוג המזרון,
אם זה מזרון קשיח יחסית ובעובי 12 ס"מ יש סיכוי טוב שלא יורגש.
כמובן שלא ניסיתי, אבל אולי שווה ניסיון.
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
יש למישהו מושג איזה עוד מידות צמיגים מאושרים לרכב הזה
עדכונים נוספים בעזרת ה בהמשך
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...bc8bdbea21.jpg
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
שיהיה בהצלחה רק קח בחשבון שבישראל זה נחשב שינוי מבנה / יעוד וזה אומר הורדה מהכביש ולא יעבור טסט.
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudzeelim
אתה צריך מזרון עם מגרעות במיקום של הצינורות.
וקשיח יחסית או דו מבחינת הקושי
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מאיר אלוני
שיהיה בהצלחה רק קח בחשבון שבישראל זה נחשב שינוי מבנה / יעוד וזה אומר הורדה מהכביש ולא יעבור טסט.
הכל יהיה נשלף.
מה לא חוקי?
להניח מזרן על הרצפה?
מטבח שהוא ארגז נשלף?
לישון ברכב?
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
המשך של המסע שיפוץ של המיניבוס[emoji6]
אחרי תקופה ארוכה של עבודה על המנוע סוף סוף הוא הורכב על הרכב. אבל אז, דווקא כשהפרויקט התחיל להיראות מתקדם, אני נכנסתי לתקופה לחוצה ולא הצלחתי להמשיך. הרכב פשוט עמד, לא הנעתי אותו אפילו. למה? תכף תבינו.
הגיר עושה בעיות
איכשהו בין הפירוק להרכבה של המנוע, הגיר נתקע בהילוך שלישי. כנראה משהו השתבש כשהורידו או העלו אותו. אז שוב פירוק הפעם של הגיר. החלטתי להחליף גם את הקלאץ', למרות שהיה במצב סביר. ברוך השם, הגיר עצמו היה תקין, הבעיה הייתה בכבלי ההילוכים.
פחחות, חלודות
במקביל, התחלתי לחפש פחח שיטפל בחלודות ובתלאים. בגג יש תוספת שמגיעה רק בדגם הארוך, ושם היו אזורים ממש רקובים משני הצדדים. חיפשתי מישהו עם סבלנות, כי בנוסף הפח היה מלא מכות
הנעה
המשכנו עם ההנעה עשיתי נקיון לקרבורטור והרכב הניע! אבל הטורים לא היו יציבים. ואז גילינו שהרדיאטור לא מתאים בכלל. מצאתי רדיאטור אחר, אבל אז הופיעה נזילת מים. חשבתי שזה מהראש מנוע וכבר רציתי לזרוק גפרור ולסיים עם זה [emoji91] (1). בסוף התברר שזה מהסעפת יניקה. אחרי כמה סיבובים בפירוקיות מצאתי סעפת מתאימה והוחלפה.
מזגן קדמי ואחורי
בהתחלה רציתי רק להשמיש את המזגן הקדמי זה נראה לי פרויקט בלתי אפשרי. אבל בזכות חלקים מהפירוקיה, המזגן חזר לחיים! אז החלטתי ללכת עד הסוף ולתקן גם את האחורי. הרדיאטור של המזגן האחורי היה חלוד ומחורר, אבל קל יותר להשיג אותו כי הוא כמו בדגם דיזל. אחרי כמה ימים גם המזגן האחורי עובד.
נזילת שמן, שוב גיר?
הרכב נסע קצת לבדיקה, ואז אני רואה שלולית שמן מתחתיו. נזילה בין המנוע לגיר. שוב רציתי לזרוק גפרור [emoji91] (2). שוב פירוק גיר. הפעם מחזיר שמן במנוע הלך. החלפתי, החזרנו את הגיר, והמשכנו.
קרבורטור חדש ופחחות
החלפתי גם את הקרבורטור, וכרגע הרכב אצל הפחח. לפי הערכתו זה ייקח חודש. בינתיים, חכו לעדכון הבא.
Sent from my PJA110 using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...bad66ceeef.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...52200ccd5a.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...f42b23d6a7.jpg
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
הנה תמונה של הסעפת הנוזלת
בנתיים זה הצבע שנבחר, (שהאוטו כמה שפחות ימשוך תשומת לב) מה אתם חושבים?https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...eacb2c3c14.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...55f5d06a51.jpg
Sent from my PJA110 using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אולי אלי
בנתיים זה הצבע שנבחר, (שהאוטו כמה שפחות ימשוך תשומת לב) מה אתם חושבים?
קלאסי.
זוכר את חווית הנסיעה ברכב, בישיבה לפני המנוע, ותחושת מבצע סבתא.
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
יצא לי פעם אחת לנסוע בחמוד כזה. כפר סבא - אילת ל 3 ימים. זוכר את כמות הילדים באוטו (מלא), אבל את חוויית הנסיעה, בכלל לא.....
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
היה לי את הדגם המפואר - GLX300 אוטומטי - כיף של רכב - ניתן לשנות את המושבים ולסובב לכיוונים שונים - ניתן לישון ברכב .
האמת - קצת מתגעגע .
אילן
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונימוג אדום
היה לי את הדגם המפואר - GLX300 אוטומטי - כיף של רכב - ניתן לשנות את המושבים ולסובב לכיוונים שונים - ניתן לישון ברכב .
האמת - קצת מתגעגע .
אילן
אני אזכיר לך את צריכת הדלק שלו, יעבור לך הגעגוע..;)
-
תגובה: מיצובישי l300 דו"ש
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ehudzeelim
אני אזכיר לך את צריכת הדלק שלו, יעבור לך הגעגוע..;)
ברור שזוכר - עדיין יותר חסכוני מהסיקס שיש לי כיום :)
חוץ מזה - היה רשום על העסק כרכב מוכר מלא .
אילן