יש להם תקן אירופי או שהם בדרך למדינה אחרת ?
קובץ מצורף 147542
Printable View
יש להם תקן אירופי או שהם בדרך למדינה אחרת ?
קובץ מצורף 147542
או עבור הצבא שלמיטב ידיעתי אינו צריך תקינה.
אם זה עם המנוע 2.8 טורבו, לא רואה סיבה שלא יהיה עם תקינה.
יחידות מיוחדות
יצא לי לראות כזה על ליפיט באחד מהסדנאות שיפורים 4*4
מ ט ו ר ף! הבסיס שיש שם מספיק לחוצה ישראל ברוורס בלי לעצור(2 מכלי דלק)ועם יד קשורה מאחורה ופנלית על העניים
והם עוד הביאו אותה לשיפורים לתנאי שטח מאתגרים מאוד
עם רשימת שיפורים שאפשר רק לחלום....
בעל הסדנא ואנוכי הסתובבנו שם כמו שיכורים.
היה צריך להחליף צלחות למשופרות יותר שמענו את הקליק הראשון של רכב שלא נגעו בו מיפן
אני רק מקווה שאחרי מה שכתבתי לא יעלימו את בעל הסדנא ואותי..:D
זה הכי רכב מחבלים שיש, אבל זה החלום הכי גדול שלי,
עד שיהיה לי כזה, כנראה כבר יגיע הניצחון המוחלט ולא יהיו יותר מחבלים,
דניאל
קצת באיחור, גם צה"ל הבין את מה שכל ארגוני הטרור הבינו מזמן - עדיף טנדר טויוטה.
אז בסוף הם גם יבינו שעדיף כמה עשרות אלפי כטבמ״מים בשקל ועשרים על פני פאר הטכנולוגיה האמריקאית שגם יקרה מאוד וגם קושרת לישראל את הידים מסובבות מאחורי הגב עם הפנים בבוץ?
מהיכרות קרובה עם שני מפקדי חיל האוויר ( הנוכחי והקודם) אני דופק את הראש כבר שנה ולא מבין איך הם שנים יודעים הרבה יותר ממה שהם עצמם סיפרו לציבור ובהיותם אנשים חכמים ומוכשרים במיוחד, נשארו עם עיניים עצומות לרווחה ולא הכינו את המענה ההולם לאיום.
נשגב מבינתי
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
ואתה גם לא באמת מבין בסוגי כטבמים שונים ( למשל מה ההבדל בין המלט המתאבד שיש לך בראש לכטבם שעולה כמה מיליונים ) , מה התפקידים שלהם בשדה הקרב, מה אנחנו קונים מהאמריקאים ומה לא , מה יש בשקל ועשרים ומה לא ולמי הוא מתאים לשימוש
כמו כרגיל גרעין אמת מסוים שהוא תובנה של שנתיים אחרונות ( בלבד ) משמש להצהרות פופוליסטיות של הדיוטות ואתה מקשיב להם
Sent from my iPhone using Tapatalk
כן יודע שמלחמה זה נושא רגיש כעת ובכל זאת אבעיר מחדש את אש מלחמות הטויוטה נגד שאר העולם - עד עכשיו לא מצליח להתחבר לתוצרי המותג טויוטה ולא מבין על מה ההתלהבות הכלל עולמית (כולל כאן בארצנו) מרכבי השטח שלהם - כולל הקשוחים שבהם....
רוב רכבי השטח של טויוטה כעת מכוערים עד סתם לא נאים לטעמי - משלל הדגמים של רכבי השטח שלהם רק שלושה (מבחינת מראה) לטעמי - סדרת ה- FJ העתיקה והחדשה והלנדקרוזר החדש שמתכתב היטב עם סדרת ה-FJ.
מבחינת יכולות הרכב בכביש ובשטח - הם לכל היותר בסדר עד זוועתיים.
הדבר היחידי שבגללו ככל הנראה המותג כה נערץ זה האמינות ואולי כפועל יוצא השרידות שלו בתנאי עולם שלישי...נו שויין ממעלה זו קשה לי להתלהב
מספיק גפרור קטן (של עו"ד) להדליק יער שלם
שלמה,
שים בצד את ההופעה החיצונית, זה עניין של טעם אישי.
אליי מדבר המכלול כולו.
״רכב שבא לעבוד״.
מכלולים חזקים מאד מקורי מהיצרן.
כושר נשיאה כרכב טיולים.
אפשרויות שיפור.
וכל זה בחבילה מוכחת לעמידות ואמינות.
דורון - זה סוג של שיקולים ש"סופרי האפונים" מתבססים עליהם...
אני מתקשה לדמיין לעצמי בעל טויוטה ממוצע שמחנה את רכבו ומסתובב לאחור ומחייך לרכב....
זה כי אתה חושב על פראדו,
ולא על סדרה 70-80.
וגם,
כי מהיכרותי עם הדמות הוירטואלית שלך, מה שמרגש אותך בכלי רכב שונה מהותית ממה שמרגש מי שיקנה סדרה 70 כזאת. או דיפנדר (של פעם).
אותי, למשל, מאוד מעניין להחזיק רכב שבנוי כמו טנק ומיועד לנסוע לנצח תוך שהוא סוחב עליו חצי בית (אגב, אני לא בטוח שהטנדרים החדשים האלו עדיין בנויים כך, לפחות בגזרת המנוע).
לעומת זאת, כשאתם מתחילים לדבר על כוחות סוס, או עיצוב, או איך הוא מתנהג על הכביש ב140 קמ"ש, אני בד"כ הולך לישון.
אייל אתה לא מכיר אותי מספיק - מה שמרגש אותי ברכב שטח (וברכבים בכלל) זה לא רק מהירות, כ"ס וביצועים אלא בעיקר מן משהו חמקמק שאני מכנה X פקטור...מן קסם או משהו ייחודי ברכב שהופך אותו למרגש ומהנה עבורי.
אתה אולי לא יודע או לא זוכר אבל אני איש כירכרות וותיק ובעברי כמה וכמה דיסקברי 1 , דיפנדר ואפילו סופה וכעת אני עברתי לצד ה- JEEP (אומנם חטאתי קצרות לרכבי שטח יפניים ניסן טרנו וניסן פטרול) אבל לא ממש אהבתי אותם.
אני עד עכשיו מתגעגע לדיפנדר שלי שהיה גם הרכב היום יומי שלי ומסתכל בחיוך ובערגה על כל דיפנדר שעובר בכביש במיוחד השמורים והמטופחים (דיפנדר של פעם כמובן)
כן לנדקרוזר סדרה 70 בהחלט קצת מרגש ומדגדג לי אבל לא כמור דיפנדר.
אתה צודק שאיש איש וטעמו וריגושיו אבל לדעתי בהכללה גסה עיקר הקסם וה"X" פקטור של רכבי השטח של טויוטה הוא האמינות והשרידות - היתר מגיע כשיקול משני
שלמה אתה יכול לקחת טויוטה חדשה, להכניס אותה למקצה שיפורים ותיקונים יזום במוסך ישראלי גרוע ולצאת עם ה"X" פקטור שלך. זה קשה, יקר, אבל אפשרי לחרב טויוטה.
נמרוד, חולה על ההומור הציני שלך אבל תגובתך רק מחזקת את הטיעון שלי ה"X" פקטור שלך הוא האמינות והשרידות ולכן על דרך השלילה אתה מבין שהיעדר אמינות ושרידות הוא הX פקטור שלי... נו שויין...
אני גם לא הייתי מסתובב להסתכל עליו בחנייה,
אבל זה בגלל שכנראה אני ישן בתוכו.
אני מאוהב,
כבר הביאו לארץ חייזרים כמו האמר (שלא מצליחים להטעין), 392, ראפטורים, TRX,
בחייאת, מה כבר ביקשנו ?
שמישהו כבר יעשה ייבוא של כמה כאלה, כל עוד אני על הכוכב הזה.........
דניאל
אייקוני ומיוחד,לא משנה מאיפה מסתכלים.
ויותר יפה מדיפנדר[emoji1787][emoji1787]קובץ מצורף 147557
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
איקוני ומיוחד כן, יותר יפה מדיפנדר ממש לא...
אם יש משהו לומר לזכות טויטה זה שלהבדיל מלנדרובר הם ממשיכים לייצר ולשווק רכב שטח מסוקסים כמו הרכב שפתח את השירשור ואילו לנדרובר ייצרו את הדבר המשוקץ הזה שנקרא "דיפנדר" חדש....
לפי אחד השירשורים כאן באתר, לנדרובר קצת התעשתו וחזרו לייצר מהדורה מוגבלת של הדיפנדר של פעם במחיר שערורייתי..
הדיפנדר החדש לא ראוי להקרא בכל לרכב שטח...בוא רכב של 700 אלף שקל שמצופה ממנו להכנס לשטח.
זה כבר מזמן לא הקהל יעד שלהם.
לגב יפה? טעם וריח אין מה להתווכח [emoji1787]
בעיני האיזון המושלם זה בודי של סדרה 70 (מרובע ו"מכוער") על שלדת קפיצים ספיראלים של סדרה 80.
ואז גם אייקוניות וגם נוחות כמו דיפנדר
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
עברתי אתמול בהרחבה של המושב, היה שם דוגמן מסידרה 70 בצבע מדברי, הסתובבתי.
יש לזה שם... טויוטה FZJ 160/162
https://www.youtube.com/watch?v=wrLH...b_channel=ICON
https://www.youtube.com/watch?v=X5Ls...channel=TLC4X4
לא 70.
יפה ומעניין.
אבל לא 70.