-
קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
שלום רב,
סקירה קטנה, עד לפני חצי שנה היינו עם ל.ק 2015, שירת אותנו 3 שנים, שימש כרכב עיקרי, היה מוגבהה, ממוגן, צמיגים וכ"ו....הטיולים היו לייט, שבילים, קצת אתגרי, מעלה בפעם ב...אף פעם, הכל מחשש להשבית רכב של כמעט רבע מיליון....
הל.ק נמכר ועתה גיליתי שהפרדת רשויות זה הפתרון האידאלי.
אז אני מחפש כעת, רכב לטיולים בלבד, אני אדם טכני ומקצועי מאוד, מחזיק כמעט בארסנל כלים מושלם, לכן אוכל להרשות לעצמי לטפל ולהחליף ולהוסיף דברים ברכב לבד/עם עזרה, ללא צורך במוסכים עד כמה שניתן.
1. תקציב - כ40K ש"ח כולל יישור קו.
2. גודל / קיבולת הרכב - יתרון ל7 מקומות, זה הכיוון, אך 5 מקומות ספציפי לא יידחה, הכיוון שישרת גם ללינת שטח, אולי אוהל על הגג בהמשך וכ"ו...
3. נסועה שנתית ותחזוקה:
א. כמה קילומטרים הרכב יעשה בשנה? רכב שלישי לטיולים בלבד, פעמיים בחודש לערך.
ב. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע (האם תוכלו לעיתים להשלים עם כמה ימים שבהם הרכב מושבת לצרכי טיפול ולא יכול לשמש לנהיגה)?
ג. האם כל התחזוקה תתבצע במוסכים / בעלי מקצוע או שיש ידע טכני / רצון / כוונה לביצוע תחזוקה עצמית (לפחות חלקית)
ד. מקום המגורים באיזור מרכזי
4. אופי השימוש והטיולים:
א. האם מתכננים לנסוע רק בשבילי עפר ודרכי כורכר כבושות, האם רק טיולים רגועים בחיק הטבע, האם טיולים שלעיתים ידרשו מעבר מעלה קשה / מדרגת סלע וכו'? הכל מהכל-כמובן יש לקחת בחשבון שניתן להביא את הרכב מבחינת שיפורים חוקיים לרמה שניתן לעשות הכל מהכל, יש לקחת זאת בחשבון בהצעתכם!
ב. אם טיילתם ברכבי שטח בעבר או שיש קבוצה המטיילת עם רכבי שטח שאתם חושבים להצטרף אליה מדי פעם לטיול - מהם רכבי השטח של אנשי הקבוצה? טיילנו בעבר, מחפשים להצטרף בהמשך לקבוצה
ג. מהם המקומות המאתגרים ביותר שבהם עברתם / תרצו לעבור או שטיול שתרצו להשתתף בו עבר? (גם אם רק ראיתם תמונות של טיול שטח שעניין אתכם ויודעים לציין את שם המקום או המסלול).
5. העדפות ותנאי סף - האם יש תנאי סף?
א. גיר אוטומטי/ידני - עדיפות לאוטומט, אלא אם ידני ימנע מחלות בגיר אוטומט בדגם ספציפי!
ב. מנוע דיזל/בנזין - תגידו אתם, לא משנה....
ג. תצורה (טנדר, קצר, ארוך...) - עדיפות ל7 מקומות, טנדר גם נלקח בחשבון ולכן גם 5 מקומות.
ד. גיל הרכב - חדש בלבד? משומש בן שנים ספורות? רכב אספנות? - משומש, ישן במצב סביר, לצעוד איתו לאספנות בהמשך.
6. האם עד כה "ננעלת" על סוגי רכב מסויימים? לחלופין, יש "וטו" על סוגי רכב מסויימים?
ל.ק פראדו 99-02.
פאג'ארו קינג שנתונים ראשונים.
יונדאי טראקן.
טרופר???
דגמי גרנד שירוקי למינהם...
טנדרים, לא בדקתי ספציפית אילו נכנסים בתקציב....
אין בעיה גם לפזול לסופות או הסי - ג'יים למינהם אך הם לא נכנסים בתקציב לפי מה שראיתי וגם אם כן לא מתאימים ל 5 נפשות....
פתוח לרעיונות....
חשוב שהרכב יהיה מכני מאוד וקל לטיפולים עצמאיים, שניתן יהיה לשפר אותו חוקית להגיע לרוב חלקי הארץ, אין בעיה לחפש רכב סטוק/סטנדרטי ולבצע טיפין טיפין את התוספות והשיפורים.
תודה מראש על העזרה וההכוונה...
בשורות טובות.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
לא ציינתי את נושא החלפים והשוק שלהם, במיוחד גם להזמנות מחו"ל במידת הצורך.
תודה מקרב לב.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
עידן,
סעיף 4 , לא מובן בדיוק להיכן אתה מכוון בדרגות הקושי בשטח.
כנראה שפראדו יהיה הכי קרוב ללנדקרוזר שהכרת
טרופר גם יכול לבוא בחשבון
כנראה שצירוקי או גראנד צירוקי יתנו לך מענה טוב יותר לשטח טכני ומעלות.
בנזין יהיה בחירה הגיונית לאור זה שרכב שלישי בבית.
הבעיה המרכזית, התקציב!
קשה לי להאמין שבתקציב זה תוכל למצוא משהו שלא נבלה סרוחה.
בהצלחה בכל מקרה
רענן
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
אני אמנם מדבר מפוזיציה - אבל לדעתי דיסקברי 2 היום נותן הכי הרבה VALUE FOR MONEY ברמות מחיר האלו.
ב-40K אתה יכול לקנות רכב לא משופר, אבל עדיין להגיע יחסית רחוק בטיולים.
דיסקברי 2 משופר חוקית יכול לעשות את רוב המסלולים, אם תמצא רכב עם מידת צמיגים משופרת ברישיון - עוד יותר טוב. דיסקברי 2 מצריך הגבהה של 5 סמ חוקיים בלבד כדי לאכלס צמיגי 32" בבית גלגל
(בניגוד למשפחת האינדיאנים שדורשים 3-4 אינץ' עבור אותו גלגל, ומוציאים אותך מהעולם החוקי)
מבחינת מחירי חלפים - מהיכרותי בנתיים מחירים יחסית זולים ביחס לאלטרנטיבות שהצעת, יש מלאי של חלקי חילוף ושיפורים שקל מאוד להביא מחו"ל (יקר אבל עובר מכס ומשרד תחבורה וכו')
אני כבר שנתיים וחצי עם דיסקו 2 (אמנם משופר בכבדות) ונהנה מאוד. ובדקתי את כל הרכבים שציינת לפני, וגם חדשים ויקרים יותר.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
עידן,
סעיף 4 , לא מובן בדיוק להיכן אתה מכוון בדרגות הקושי בשטח.
כנראה שפראדו יהיה הכי קרוב ללנדקרוזר שהכרת
טרופר גם יכול לבוא בחשבון
כנראה שצירוקי או גראנד צירוקי יתנו לך מענה טוב יותר לשטח טכני ומעלות.
בנזין יהיה בחירה הגיונית לאור זה שרכב שלישי בבית.
הבעיה המרכזית, התקציב!
קשה לי להאמין שבתקציב זה תוכל למצוא משהו שלא נבלה סרוחה.
בהצלחה בכל מקרה
רענן
הי רענן, צודק, הכוונה בהכל מהכל הייתה לכל מה שמפורט בסעיף, טיולים קלים, עד מעלות קשים, גם חושב שבנזין אידאלי, התקציב אכן גבולי, אך איני רוצה להתפזר יותר מידיי עבור רכב שלישי.
טרופר להבנתי סובל מגיר מתחמם, הרבה מתקינים קולרים, לא? עד כמה זה מגביל בטיולים עמוסים וקשים? מניר שגיר ידני פותר את הנושא לא? גם פה סולר או בנזין?
לגבי אינדיינים לפי מה שראיתי עד כה נמכרים מעל התקציב, אבל ממשיך לחפש, אין בעיה למצוא רכב עם פוטנציאל ולעשות יישור קו לאט, דגם ספציפי לחפש? 4.7? 5.2?
תודה רבה.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שגיא S
אני אמנם מדבר מפוזיציה - אבל לדעתי דיסקברי 2 היום נותן הכי הרבה VALUE FOR MONEY ברמות מחיר האלו.
ב-40K אתה יכול לקנות רכב לא משופר, אבל עדיין להגיע יחסית רחוק בטיולים.
דיסקברי 2 משופר חוקית יכול לעשות את רוב המסלולים, אם תמצא רכב עם מידת צמיגים משופרת ברישיון - עוד יותר טוב. דיסקברי 2 מצריך הגבהה של 5 סמ חוקיים בלבד כדי לאכלס צמיגי 32" בבית גלגל
(בניגוד למשפחת האינדיאנים שדורשים 3-4 אינץ' עבור אותו גלגל, ומוציאים אותך מהעולם החוקי)
מבחינת מחירי חלפים - מהיכרותי בנתיים מחירים יחסית זולים ביחס לאלטרנטיבות שהצעת, יש מלאי של חלקי חילוף ושיפורים שקל מאוד להביא מחו"ל (יקר אבל עובר מכס ומשרד תחבורה וכו')
אני כבר שנתיים וחצי עם דיסקו 2 (אמנם משופר בכבדות) ונהנה מאוד. ובדקתי את כל הרכבים שציינת לפני, וגם חדשים ויקרים יותר.
כיוון יפה שגיא, איך הרכב מבחינת אמינות לאחר יישור קו/רכב מטופל כהלכה? האם קל להתעסק איתו מכנית?
מה השנתונים של דיסקו 2? האם בנזין או דיזל? יש דגם ספציפי/רמת גימור?
תודה רבה.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
דיסקו 2 רובם המכריע הם TD5 (טורבו דיזל) יש 1-2 מנוע בנזין (פחות מומלץ).
אני לא עובד על הרכב בעצמי, אבל לא נראה שקשה מדיי לעבוד עליו...לפחות לא כל מה שעשו עד עכשיו אצלי ברכב.
הרכב שלי ממש מפתיע לטובה בתחום האמינות (שוב זה בהשוואה למוניטין המפוקפק שלהם) והוא זול יחסית לאחזקה.
עשיתי בלוג שלם על האחזקה של הרכב שלי כולל מחירים מלאים בשנתיים וחצי האחרונות.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
הזמנת חלקים לבד ותחזוקה עצמית - הכי קל יהיה בנזין תוצרת ארהב.
יש מגוון חלקים ואתרים ברשת.
סרטוני הדרכה על כל שטות .
נשאר רק למצוא מועמד ראוי.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
אני רק פה להגיד שיצא טרופר שנראה שמור ויפה למכירה.
אין לי שום קשר למוכר.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...13781c3595.jpg
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
לא אמרו לך פה עד עכשיו אז אני מתנדב -
בגדול אתה מחפש גרוטאה.
אם אתה מבין את המשמעויות ומוכן לכך, סבבה.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שולץ האיום
לא אמרו לך פה עד עכשיו אז אני מתנדב -
בגדול אתה מחפש גרוטאה.
אם אתה מבין את המשמעויות ומוכן לכך, סבבה.
אל תאיים...;)
מבין ומוכן לקראת במידת הצורך...
כמובן שאם ישנה אפשרות להימנע מכך, אז כך נעשה.
תודה רבה.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
אי אפשר להמנע, גרוטאה זה גרוטאה.
צריך קצת מזל בחיים, כמו בכל דבר, אבל אי אפשר להמנע מ :
חששות כבדים וזיעה קרה בטסט השנתי.
תקלות קטנות בשוטף, ותקלות משביתות בזמן ובמקום הכי לא מתאימים פעם ב.
דילמת מחיר תיקון גדול, כאשר מדובר ב 30%-50% מערך הרכב (מגיעים לזה די מהר)
התעסקות בלתי פוסקת וזמן לא מבוטל בתחביב עד כדי תהיות האם זה שווה את זה.
היכרות מקרוב עם מוסכים, ואתרי חלפים.
בטיחות היא מילה גסה, ולא קשורה לכלום, גם מושגים אחרים כמו נוחות למשל.
אולי עכשיו קצת יותר ברור.
אם אתה מבין את המשמעיות ונכנס מבחירה לעולם הזה, אחלה.
חלקינו נהנים מכל רגע, אבל לא לכל אחד זה מתאים.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
היה לי בזכרון שאתה מתייעץ האם ללכת על הפרדת רשויות אך כשקראתי שוב את ההודעה הראשונה אני מבין שכבר בצעת את הצעד.
עדיין אינני מבין את ההגיון במה שכתבת. היה לך לנדקרוזר בן 10. לנדקרוזרים כאלו מטיילים בכל המקומות כולל מעלה עשוש, רמון, יאיר ושות'. הל.ק. בנוי טוב וחזק ויכול לספוג חבטות. אם נמנעת מלטייל איתו אז זה רק בראש שלך.
באותה מידה כנראה תחשוש מלצאת לטיול עם איזה גרוטאה שאתה לא מכיר שעשויה לשבוק חיים כבר בדרך לשטח.
צר לי על הדברים הבוטים אך זו הראייה שלי.
לצורך העניין במקומך הייתי מנסה להכפיל את התקציב ולחפש טנדר במצב טוב מאחר ולא שללת טנדר.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
הזמנת חלקים לבד ותחזוקה עצמית -
כמו שאני מזהה מסביב, השלב הבא בחיי חובב רכבי שטח שמתבגר מהרכב הראשון-שני-שלישי ורוצה משהו שמרגיש ״אמיתי״+גיל מעל 35:
1. קפיצה לרכבים חדש יקרים ותחזוקת מוסך.
2. אחזקה עצמית.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
assafy
היה לי בזכרון שאתה מתייעץ האם ללכת על הפרדת רשויות אך כשקראתי שוב את ההודעה הראשונה אני מבין שכבר בצעת את הצעד.
עדיין אינני מבין את ההגיון במה שכתבת. היה לך לנדקרוזר בן 10. לנדקרוזרים כאלו מטיילים בכל המקומות כולל מעלה עשוש, רמון, יאיר ושות'. הל.ק. בנוי טוב וחזק ויכול לספוג חבטות. אם נמנעת מלטייל איתו אז זה רק בראש שלך.
באותה מידה כנראה תחשוש מלצאת לטיול עם איזה גרוטאה שאתה לא מכיר שעשויה לשבוק חיים כבר בדרך לשטח.
צר לי על הדברים הבוטים אך זו הראייה שלי.
לצורך העניין במקומך הייתי מנסה להכפיל את התקציב ולחפש טנדר במצב טוב מאחר ולא שללת טנדר.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
כל חוות דעת מתקבלת בברכה, אז הכל טוב.
יכולות הל.ק שהיה לי מוכרות לי היטב, למה שהוא מסוגל גם ידוע לי ולא פעם גם עלית איתו מעלות, אך רכב זה היה רכב עיקרי שלי ולפעמים הייתי צריך להיכנס למוסך בגלל הטיולים, שזה מובן בהחלט אך זה ההתחיל לגביל אותי, מה גם שהנסועה שלי עלתה.
אז החלטתי שהכי נכון, זה הפרדת רשויות. עברתי לחשמלי, החיסכון בהוצאות משמעותי.
טנדר כפי שציינתי יכול להוות גם אופצייה,
על מה היית ממליץ?
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
idan10
כל חוות דעת מתקבלת בברכה, אז הכל טוב.
יכולות הל.ק שהיה לי מוכרות לי היטב, למה שהוא מסוגל גם ידוע לי ולא פעם גם עלית איתו מעלות, אך רכב זה היה רכב עיקרי שלי ולפעמים הייתי צריך להיכנס למוסך בגלל הטיולים, שזה מובן בהחלט אך זה ההתחיל לגביל אותי, מה גם שהנסועה שלי עלתה.
אז החלטתי שהכי נכון, זה הפרדת רשויות. עברתי לחשמלי, החיסכון בהוצאות משמעותי.
טנדר כפי שציינתי יכול להוות גם אופצייה,
על מה היית ממליץ?
התשובה הבטוחה (אך גם היקרה יותר) תהייה היילקס.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
לא פופולרי כאן אבל ניסאן נבארה 2011-2014 נכנס בתקצב עם מתיחה קלה.
מרווח מאוד, יותר חזק ולא פחות אמין מהיילקס.
אם מטפל לבד, חסכון גדול.
חובה להוסיף נעילה
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שגיא S
אני אמנם מדבר מפוזיציה - אבל לדעתי דיסקברי 2 היום נותן הכי הרבה VALUE FOR MONEY ברמות מחיר האלו.
ב-40K אתה יכול לקנות רכב לא משופר, אבל עדיין להגיע יחסית רחוק בטיולים.
דיסקברי 2 משופר חוקית יכול לעשות את רוב המסלולים, אם תמצא רכב עם מידת צמיגים משופרת ברישיון - עוד יותר טוב. דיסקברי 2 מצריך הגבהה של 5 סמ חוקיים בלבד כדי לאכלס צמיגי 32" בבית גלגל
(בניגוד למשפחת האינדיאנים שדורשים 3-4 אינץ' עבור אותו גלגל, ומוציאים אותך מהעולם החוקי)
מבחינת מחירי חלפים - מהיכרותי בנתיים מחירים יחסית זולים ביחס לאלטרנטיבות שהצעת, יש מלאי של חלקי חילוף ושיפורים שקל מאוד להביא מחו"ל (יקר אבל עובר מכס ומשרד תחבורה וכו')
אני כבר שנתיים וחצי עם דיסקו 2 (אמנם משופר בכבדות) ונהנה מאוד. ובדקתי את כל הרכבים שציינת לפני, וגם חדשים ויקרים יותר.
דיסקברי 2 לא צריך הגבהה בשביל צמיגי כמעט 32. 235/85/16 (של דיפנדר) נכנסים יופי יופי. וזאת מידה מעולה שכאילו תפורה על האוטו.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שולץ האיום
א
..., ותקלות משביתות בזמן ובמקום הכי לא מתאימים פעם ב...
...דילמת מחיר תיקון גדול, כאשר מדובר ב 30%-50% מערך הרכב (מגיעים לזה די מהר)...
התעסקות בלתי פוסקת וזמן לא מבוטל בתחביב עד כדי תהיות האם זה שווה את זה.
היכרות מקרוב עם מוסכים, ואתרי חלפים.
.
לא מסכים עם כל מה שהשארתי.
תקלות קטנות כל הזמן,
כן.
אבל תקלות משביתות פעם ב.. ותקלות שתיקונן חצי מערך הרכב... לא.
אולי כי אצלי הרכב גם נוסע בשגרה, אז תקלות מאותרות ומטופלות בזמן.
לגבי חלפים-לא מזמין. יש לי מוסך אחד, ואני פשוט מכניס לטיפול פעם (עכשיו כבר פעמיים) בשנה שיעביר טסט ויתקן את רשימת הריג'קטים שאני משכיב אצלו. שכן. היא ארוכה.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
אני במצבך כן הייתי מחפש סופה טובה ומסודרת. זה קיים, זה אפשרי גם בתקציב הזה, וזה ג'יפ כמו שאלוהים התכוון.
אז נכון, אתה תהיה גם מכונאי. זו הכוונה, לא? החוכמה היא לטייל מספיק כדי ששעות המכונאות יהפכו למחיר שראוי לשלם.
אסף.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יניב עמית
לא פופולרי כאן אבל ניסאן נבארה 2011-2014 נכנס בתקצב עם מתיחה קלה.
מרווח מאוד, יותר חזק ולא פחות אמין מהיילקס.
אם מטפל לבד, חסכון גדול.
חובה להוסיף נעילה
ניסן נבארה אמינה???
יש סיפורי זוועות ותביעות על שברים בשלדה.
מנועים הלכו בגלל t של צנרת מים שברירי.
מה שכן היא נוחה יותר וחזקה יותר ביחס להיילקס.
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
יניב מעיד ממקור ראשון אבל שאני חיפשתי רכב (ובסוף קניתי האנטר) הנבארה הייתה בהחלט על הפרק, במיוחד בדגם הידני עם ה-6 הילוכים ועדיין, אחרי בירורים לא קיבלתי בטחון לקנות אחת.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
כמו שנאמר כאן - סיקס/סופה (רצוי פתוח ) יתנו את המענה הנכון .
אלו רכבים מאוד אמינים ( למרות גילם ) ושורדים יפה .
פשוט מכיוון שאלו רכבי שטח נטו הדרך לשטח וחזרה מרגישה ארוכה יותר אולם בשטח אין להם מתחרה כלל .
מכיוון שהשטח זה הבית הטבעי שלהם אתה מוצא עצמך נכנס למקומות שאף רכב אחר לא יכנס ומכאן ישנן "מלחמות" בשטח , ובמלחמה לפעמים ישנם "פצועים" - כלומר תקלות ושבירות שהן חלק מהחוויה , אבל תמיד תתגבר עליה בשטח באמצעים שזמינים לך ותחזור הביתה בנסיעה .
אני עם הרכבים הללו כבר ארבעים שנה !! ובאמצע חשבתי "להישתדרג" - רכשתי דיסקו 2 ידני מוגבה ומדוגם - לקח לי שנה וחצי "לחזור למוטב" .
כיום עם הסיקס הנוכחי כבר 18 שנה ופשוט מחכה לכל הזדמנות להניע ולרדת לשטח .
הסיקס שלי מדוגם לגמרי (מטבח , מיכל מים 60 ליטר מובנה , שני מקררים , מזגן , חלון קדמי מתקפל , נעילות נשלטות בשני הסרנים ועוד ) ואם מחר בבוקר אקבל ג'יננה ואחליט על מסע סובב עולם - במיידי וללא היסוס מניע ויוצא לדרך .
הרכב חסון פשוט מכנית ואמין מאוד , גם החלפים זמינים וממש לא יקרים .
אילן
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amirmoshe
ניסן נבארה אמינה???
יש סיפורי זוועות ותביעות על שברים בשלדה.
מנועים הלכו בגלל t של צנרת מים שברירי.
מה שכן היא נוחה יותר וחזקה יותר ביחס להיילקס.
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
כן , אמינה מאוד
החזקתי אחד כזה 12 שנה מהחנות ללא תקלות מיוחדות,
טייל ועבר בכל מקום שטנדר עובר.
אם מטפלים בזמן וזה נכון לכל רכב
אז אמין בצורה שהפתיעה גם אותי
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
אני במצבך כן הייתי מחפש סופה טובה ומסודרת. זה קיים, זה אפשרי גם בתקציב הזה, וזה ג'יפ כמו שאלוהים התכוון.
אז נכון, אתה תהיה גם מכונאי. זו הכוונה, לא? החוכמה היא לטייל מספיק כדי ששעות המכונאות יהפכו למחיר שראוי לשלם.
אסף.
סופה טובה ומסודרת (וארוכה..) ב-40?
אני קונה עכשיו, סתם שתעמוד עוד אחת בחניה.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
דיסקברי 2 לא צריך הגבהה בשביל צמיגי כמעט 32. 235/85/16 (של דיפנדר) נכנסים יופי יופי. וזאת מידה מעולה שכאילו תפורה על האוטו.
זה היה נכון כשהרכב היה חדש.
שדרוג הקפיצים לא רק לעבירות וצמיגים, גם לחדש את הקפיצים העייפים המקוריים.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
זה כבר נאמר פה ושם בצורה כזו או אחרת - תקציב של 40,000 ש"ח לא מספיק לקניית רכב לטיולים בלבד שגם ייסע וישלים הטיולים.
מציע שתעלה את התקציב ל- 60,000- 70,000 ש"ח וייפתחו בפנייך ים אפשרויות טובות מאד ולא גרוטאות שחוטות.
למשל אופציה שלא צויינה עד כה - צירוקי - יש כאלו משופרים מאד ומדוגמים לכל טיול כולל עבירות קשה מאד.
אני משוחד ומכיר את הרכב היטב - חבר שמטייל איתי קבוע מוכר את הצ'רוקי שלו- מתוחזק בשוטף ברמה גבוהה ובאדיקות, משופר מאאאאד כולל כל מה שרק תרצה, הגבהות, נעילות, טרנפסר אטלס לזחילה, ועוד ועוד כולל אפילו כל אביזרי הנוחות - מיכל מים + משאבה, מגירות בתא המטען, אוהל גג וכו' - כל זה ב- 75,000 ש"ח בלבד.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
זה כבר נאמר פה ושם בצורה כזו או אחרת - תקציב של 40,000 ש"ח לא מספיק לקניית רכב לטיולים בלבד שגם ייסע וישלים הטיולים.
זה לא נכון.
חבר שקנה דיסקברי 2 2004 עם 250 אלף קמ...כבר שנה ומשהו איתו ומרוצה מאוד.
אז נכון לא עושה עבירות קשה ולא עדשה...אבל מטייל הרבה מאוד מסלולים בכיף ועם יכולת.
קשה למצוא - אבל יש.
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יונימוג אדום
כמו שנאמר כאן - סיקס/סופה (רצוי פתוח ) יתנו את המענה הנכון .
אלו רכבים מאוד אמינים ( למרות גילם ) ושורדים יפה .
פשוט מכיוון שאלו רכבי שטח נטו הדרך לשטח וחזרה מרגישה ארוכה יותר אולם בשטח אין להם מתחרה כלל .
מכיוון שהשטח זה הבית הטבעי שלהם אתה מוצא עצמך נכנס למקומות שאף רכב אחר לא יכנס ומכאן ישנן "מלחמות" בשטח , ובמלחמה לפעמים ישנם "פצועים" - כלומר תקלות ושבירות שהן חלק מהחוויה , אבל תמיד תתגבר עליה בשטח באמצעים שזמינים לך ותחזור הביתה בנסיעה .
אני עם הרכבים הללו כבר ארבעים שנה !! ובאמצע חשבתי "להישתדרג" - רכשתי דיסקו 2 ידני מוגבה ומדוגם - לקח לי שנה וחצי "לחזור למוטב" .
כיום עם הסיקס הנוכחי כבר 18 שנה ופשוט מחכה לכל הזדמנות להניע ולרדת לשטח .
הסיקס שלי מדוגם לגמרי (מטבח , מיכל מים 60 ליטר מובנה , שני מקררים , מזגן , חלון קדמי מתקפל , נעילות נשלטות בשני הסרנים ועוד ) ואם מחר בבוקר אקבל ג'יננה ואחליט על מסע סובב עולם - במיידי וללא היסוס מניע ויוצא לדרך .
הרכב חסון פשוט מכנית ואמין מאוד , גם החלפים זמינים וממש לא יקרים .
אילן
תודה אילן, סיקס/סופה לדעתי כפי שציינת יתנו מענה נכון, אבל קשה למצוא ארוכות ומה גם שמבקשים עליהם בהתאם....
-
תגובה: קניית ג'יפ/טנדר טיולים בלבד! אודה לעצות.
אולי היילקס סרנים?
נכנסים לאספנות, יש אותם בשלל הרמות שיפורים והם נחשבים די אמינים מבחינת האחזקה.
הכל פשוט וקל לטיפול עצמי גם כן
Sent from my SM-G988B using Tapatalk