BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
יתכן שזה הטנדר החשמלי הראשון שיהיה רלוונטי גם לנו. BYD shark 6 מתחיל להבחן ברצינות באוסטרליה, כולל בשטח. זה טנדר 4X4 חשמלי עם מנוע גדול לכל סרן, מצבר לא קטן, ומנוע בנזין 2 ליטר כגנרטור מאריך טווח.
https://youtu.be/TVpRN-R0ifA?si=JmTyWb-c5Diemhho
https://youtu.be/GIJa4B-J3uE?si=vPGitV9O4yxxcc6M
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
אז זה בעצם טנדר היברידי פלאג אין.
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
כן זה פלאג אין הייבריד, אבל מתקדם יותר:
א. ההנעה היא חשמלית בלבד. אין תיבת הילוכים, מנוע הבנזין הוא גנרטור נטו.
ב. הסוללה עם קיבולת 30 קוט"ש, שזה כבר לא מעט ומאפשר נסיעה יומיומית חשמלית בלבד עבור הרבה אנשים גם עם חצי או פחות מקיבולת הסוללה. כלומר לא צריך להגיע לקצוות שלה כדי לנסוע חשמלי בלבד.
מפרט טכני:
https://bydautomotive.com.au/brochur...ARK-6-2024.pdf
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
נראה לא רע !
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
חיפשתי וחיפשתי מידות צמיגים. לא מצאתי*. יושב על ג'אנט 18, וכשהם מחליפים ךצמיגי at, נראה שיש עם מה לעבוד.
מה שכן,
בדגמים הראשונים, כיול מערכת ההנעה לא מאפשר נסיעה בעליה. או שמא זה סימפטום ה"יש הרבה כוח, אבל לא כשצריך אותו במקום אחד". במבחנים אחרים אומרים שכל כיול הtc, ובקרת ההנעה (וגם המתלים) עברה שיפור (הרכב הלבן לעומת הכחול).
בכל מקרה הנה סרטון שמדגים את הדגם המוקדם ( 32:20 לטראקשן, 36:15 לעליה):
https://www.youtube.com/watch?v=TJWv7iyxhm8
*עריכה, ראיתי שקישרו קובץ עם מידות. 265/65/18 זה לא רע.
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
מי שמכיר לעומק את נושא המחושמלות כבר יודע שפלאג אין הייבריד זה השילוב הגרוע של שתי העולמות.
כל טכנולוגיה נאלצת לסחוב סרח עודף של משקל מיותר.
בנוסף חנן יסביר לכם את נושא מחזורי הטעינות וככל שהסוללה קטנה יותר כך הטווח בו יפגעו ביצועיה קרוב יותר (בק"מ).
הפתרון הזה היה נכון טרום עידן מחושמלות עם טווח נדיב, כסוג של פתרון למדינות באירופה בהם מותר לנוע במרכזי ערים רק עם רכבים נקיים וכמרגוע לחרדת בצוע (טווח).
בקחצור, נמתין לרכב שטח מחושמל על מלא עם טווח נדיב ושלא סובל מחום כמו ההאמר המצועצע...
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
אם תצלול לסרטונים, תראה שזה לא בדיוק פלאג אין רגיל.
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
זה 'היברידי טורי'כמו פעם פעם שהמנוע היה רק גנרטור שטוען את הבטריה.
לא שזה טוב או יעיל אבל זה מה שזה.
לא רואה איך זה טוב לאוסטרלים שכל טיול שלהם הוא אלפי ק"מ אבל שיהיה.
אסף.
BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
אז זה בעצם טנדר היברידי פלאג אין.
רק שהפלאג-אין לא יהפוך בסוף ל-באטפלאג באמצע האאוטבק.
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
זה 'היברידי טורי'כמו פעם פעם שהמנוע היה רק גנרטור שטוען את הבטריה.
לא שזה טוב או יעיל אבל זה מה שזה.
לא רואה איך זה טוב לאוסטרלים שכל טיול שלהם הוא אלפי ק"מ אבל שיהיה.
אסף.
בחלק מהסקירות טוענים ל800 ק"מ משולב בתרחיש הכי טוב.
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
בחלק מהסקירות טוענים ל800 ק"מ משולב בתרחיש הכי טוב.
במה זה שונה מההוא שחיבר גנרטור על התא מטען בטסלה?
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
לפחות סכימטית, זה אחד לאחד המבנה של האאוטלנדר ההיברידי הותיק. פלאגאין היברידי סטנדרטי.
בניגוד למה שנמרוד כתב, מנוע הבנזין כן יודע להתחבר מכנית לכיוון הגלגלים.
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
יכול להכווין לאיפה זה מצוין.
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
בווידאו שלמעלה נאמר שמעל מהירות מסוימת (כביש מהיר כזה) מנוע הבנזין מניע את הגלגלים האחוריים ישירות.
זה גיר דומה לפלאג אין היברידי רגיל? כי ברגיל נדמה לי שהמנוע לא יודע להניע רק את האלטרנטור ללא הגלגלים.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
בוידאו שאני ראיתי, הם מציינים בוודאות שאין דרייבשאפטים. כך שאולי הם מתכוונים שהגנרטור מזין ישירות את המנוע החשמלי?
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
הוידאו השני, משהו כמו דקה וחצי.
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
אין דריישפטים:
https://images.app.goo.gl/aLZFCyECLrXKeAup7
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
אין סתירה. באאוטלנדר למשל יש מנוע חשמלי אחורי ומנוע חשמלי קדמי, ומנוע הבנזין יכול להתחבר למנוע החשמלי הקדמי בעזרת מצמד. אין גל הינע בין הסרן הקדמי לאחורי.
- - - Updated - - -
The BYD Shark 6 is a PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle), which prioritises the use of its two electric motors located at the front and rear. When driving at speeds below 70km/h, the petrol engine primarily functions as a generator to recharge the battery (series mode).
Above 70km/h, the engine continues to act as a generator but can also directly power the front wheels through a clutch mechanism (parallel mode), enhancing efficiency and power delivery at higher speeds.
- - - Updated - - -
באאוטלנדר המצמד מתחבר מ120קמ"ש ומעלה.
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
אה, אז הקדמיים מונעים ישירות. יפה.
מעניין איך מנהלים את הסל"ד של מנוע הבנזין, בין סל"ד אופטימלי קבוע לייצור חשמל, וסל"ד משתנה להנעת הגלגלים.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
לפחות באאוטלנדר, אין ניהול כזה. אין גיר עם הילוכים. כשהמנוע נצמד המהירות שלו מצומדת למהירות הרכב.
1 קבצים מצורפים
תגובה: BYD כריש-6 במבחני דרכים אוסטרליים ראשוניים
יש לשארק גם אח בצורת suv בשם ליאופרד.
מניח שעל פלטפורמה דומה, אבל אז ראיתי את שני הכפתורים הללו באיזה סרטון:
קובץ מצורף 148225