האם יש למישהו ניסיון עם צמיגי שטח מלא של ZMAX או FRONWAY?
תודה מראש
Printable View
האם יש למישהו ניסיון עם צמיגי שטח מלא של ZMAX או FRONWAY?
תודה מראש
לפני שיאכלו אותך חי אני רוצה לציין בפני מי שלא חיפש צמיגים בשנה האחרונה - אין. בעיקר אם מדובר בצמיגי שטח ובעיקר במידות שאינן נפוצות ביותר. ממה שאני מבין אין גם צפי להתחדשות מלאי והמחירים של המותגים (אם יש מדובר במלאי ישן) נהיו יקרים פי 2 ויותר מהסינים.
לפני שיאכלו אותך חי 2:
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/129265
לפני שיוכלו אותך חי 3:
https://www.jeepolog.com/forums/show...l=1#post938602
אציין רק שזה רכב לטיולים בלבד.
מבסוט מאוד.
עמידים, ולא מתיבשים.
מרעישים כמו כל צמיג שטח משומש...
חייב לציין שאני עוד מעט מתקרב לחצי שנה של חיפושים אחרי צמיגים להיילקס במידה לא נפוצה ( 33/10.5/15) והיבואנים( אז היו כמה שמחזיקים) לא ירדו מ1400 שקל לצמיג.
היום יש רק בי אף וגם הם באזור ה1500 לצמיג בן שנתיים+ ( תלוי פנצריה)..
כבר משנה מידת צמיג למשהו מקביל וגם שם כנראה לא יהיה מנוס מלרדת במידה או להגדיל צמיג+גנט ( שניהם זה משהו שאני לא רוצה)
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
גם ב 235 המצב קשה.
אסף.
המצב היה כבר דרעק לפני כמעט שנתיים ששמתי צמיגים חדשים לשבח,
מקסיס 811 וסיניים עלו כמעט אותו דבר וגם בי אף לא היה רחוק.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
אצלי הבאגי החדשה נועלת צמיגים סיניים, ״35 ,121q , קוד עומס f.
קוראים להם patriot ויש עליהם תבליטים של גולגלות.
כל צמיג שטח מערבי אחר שהכרתי היה מחרבן את כל הקוביות שלו עם מה שהנוכחים האלה עברו. לפני כשנתיים החלפתי לפולו של הבת שני צמיגים אחוריים לסיניים, במבט חטוף מידי פעם , די מרוצה מהם לאחר כ 20,000 ק׳מ,לכשיגיע זמנם של הקדמיים אשקול להחליף את המישלנים לסינים עם ביקורות טובות.
לא יודע להעיד על יצרנים סיניים אחרים , אבל יש לי הרגשה שצריך לתת קצת יותר כבוד לשליטי העולם החדש. הם לומדים מהר הקומוניסטים האלה.
עם כל הכבוד למבט חטוף, גם של מומחה,
בצמיגי כביש,אני נוטה לשלם עוד כמה שקלים על מותג.
בשטח, אני הרבה יותר סלחן.
אתה מדבר על נסיון אישי או משמועות?
אני מעדיף משהו שאפשר לכמת במבחן אמפירי. לצורך העניין, מרחק בלימה. לא משהו שניתן לראות במבט על הצמיג.
ולא שאני טוען שהסיני לא טוב,
פשוט שהסיכוי שלי למצוא מבחן לצמיג כזה ברחבי הרשת הוא אפסי.
בצי הרכבים בעבודה, אגב, רואים הרבה צמיגים סיניים. מעולם לא התפוצץ צמיג מחד, מאידך, אין שום יכולת אמיתית להגיד אם הם אוחזים או לא כי רוב התאונות נגרמות סתם כי איזה אידיוט היה בטלפון.
בשטח אני כבר יכול להתדיין על תחושות של אחיזה, אבל ברוב המקרים מה שיפגע יהיה רק האגו כי לא הצלחתי לעלות מדרגה (וגם זה לא, כי אני כבר תקופה ארוכה לא מאתגר את עצמי כנהג או את הרכב כמתנהג..).
עזוב אותך , מי מבצע את המבחן, מי משלם על ביצוע המבחן וההשוואה? אני כבר מזמן מאמין רק לעצמי.
סומך עליך שתעלה על ההגה ותוכל להרגיש לבד אם הצמיג אוחז או לא, בולם טוב או שלא, באיזה קצב הוא מתיבש ואיך הוא נאכל. כמובן שהכל באופן יחסי. לדעתי לנקודה שהעלית בנושא צמיגי כביש, החשוב הוא טריות הצמיג, אני למשל לא מחכה עד שהצמיג יתייבש או יישחק, מחליף אותם לפני .משהו כמו שנתיים או 20000 קמ.בגדש על הקדמיים.בדגש על הרכבים של הבנות.
אה, ועוד דבר חשוב מאוד, רודף אחריהן כל חודש ומוודא שהן בודקות לחץ אוויר וממלאות כנדרש.
אין לי איך לבדוק אבל אינטואיטיבית ההפרשים בביצועים בין סיני למותג, בצמיגי כביש רגילים וגם בצמיגי שטח, באחוזים זה כלום ושום דבר.. ברכבי מסלול זה כנראה ישנה יותר. אני מבקש מצמיגי שטח שיחזיקו 3-4 שנים ושיתנו ביצועים סבירים.. אין שום סיבה שזה לא יקרה גם בצמיגים סינים.
בעיה מהותית בתוצרת הסינית היא שאנחנו פשוט לא יודעים להפריד עדיין בין יצרנים עם מוצר טוב לבין הזבל בסטנדרט עולם שלישי שזורם לכאן בלי הכרה.
אני בטוח שיש יצרנים סיניים שיודעים לייצר צמיגים איכותיים. הם מעצמה טכנולוגית.
אנחנו עדיין לא מכירים מספיק מי טוב ומי לא.
בזמנו אבי החליף צמיגים סיניים זולים לא בלויים בפרייבט לטובת צמיגים דאנלופ.
ההבדל באחיזה היה ברור מאד.
אם זה היה ממוקד הפרש בביצועים מילא
מבחינתי הבעיה זה איכות ייצור לא ברורה וההשלכות ב 130 קמ״ש בכביש
גם ״ עבור הבנות ״
Sent from my iPhone using Tapatalk
למשל:
צמיגי שטח לדיסקברי 4
https://r.tapatalk.com/shareLink/top...ink_source=app
אני העליתי שני נסיונות אישיים, יש לי עוד נסיון טוב בעבר עם צמיגי משאית . עושים פה סטטיסטיקה , לא שום דבר גורף.
אם להחריג יוצאים מן הכלל , צמיגים סיניים פחות בטיחותיים, אני יודע את זה כי התנסיתי בהרבה דגמים, ואני תמיד בודק אותם כשהם חדשים, נותן כמה בלימות חזקות וכו'.
אצלי במוסו הצמיגים בדרך כלל סינים (היו גם יוצאי דופן),
אצל אשתי במוסו הצמיגים אף פעם לא סינים.
אז יש לי בסיס טוב להשוואה.
ואחרי כל זה, בסוף ביצועים של צמיג חדש, גם אם הוא סיני, יהיו טובים בהרבה מכל צמיג, גם צמיג איכותי, שאינו חדש.
לגבי צמיגי שטח מלא, יש לי מעט מאד ניסיון, רק עם שני מותגים, מקסיס וסיילון (סיני)
הסיילון היה נחות בפרמטר אחד בוודאות - אחיזה צידית בשטח. בשיפועי צד הרכב היה מחליק בקלות הצידה, יחסית למקסיס (וגם יחסית לצמיגי A/T).
יש לי בקמפר צמיגים סיניים משנת 2015.
הם נראים לא רע בכלל ובבלימת חירום שנאלצתי לעשות לפני כשנה לא הרגשתי שהצמיגים היו הבעיה.
מצד שני זה רכב שנוסע ממש מעט ולא עובר את ה110 קמש ומי שנוהג בו - רק אני.
במכוניות ליסינג כאלו ואחרות היו מורכבים לי צמיגים סיניים מהסוג שעולה לחברת הליסינג 80 שקל (כן כן. ראיתי את החשבונית) וזה היה חרא בתחושת הנהג גם של נהגת שעלתה לאוטו אחרי החלפת צמיגים ושאלה מה קרה לאוטו.
עכשיו נחזור לצמיגי שטח. אם אין צמיגי בוץ במידה שאני צריך ויש לי ברירה לקנות צמיגים סיניים או לרדת ל AT. זו הדילמה. אז אני מקשיב לכם ומבין ששווה לשקול את הסיני? או שאני קורא בזהירות ומבין שמי שיש לו נסיון טוב עם צמיגי שטח סינים זה מי שלא נוסע איתם הרבה בכביש?
אסף.
האמת אסף אני בדילמה דומה.
האוטו נוסע כדיילי הרבה יותר ממה שחשבתי, ותוהה האם להחליף את הטויו MT שלי (שעשו את שלהם אחרי 30 אלף קמ ועושים הרבה רעש וכבר קשה/בלתי אפשרי לאזן אותם) לצמיגי AT שיהיה לי יותר כיף 99% מהזמן, או לעבור לצמיגי שטח מלא זולים יותר, שיחזיקו כנראה את אותו פרק זמן כמו הטויו...
הכיוון שלי הוא דווקא לכיוון הAT
AT אגרסיביים כמו ה-811 של מקסיס או בי אף נותנים כמעט בכל שטח את אותו מענה שנותן צמיג 100 אחוז קשוח.
אם זאת, ה-811 נקנו חשבי כי בזמנו ההפרש לשטח מלא סיני היה קטן מדי בכדי להצדיק.
היום אם ההפרש יהיה גדול יותר טיהיה צמיג סיני 100 אחוז זה כנראה מה שיכלה על השבי.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
אני על AT.
נסעתי על מקסיס, החזיק 3 שנים וקרוב ל 30K והוחלף.
נסעתי על BF KO2, אחרי שנתיים וקצת , 25K קמ, נהיו קשים ומרעישים, הוחלפו.
שמתי סינים ב 450!!! שח לצמיג. שנה וחצי, 15K קמ, מזדקנים לא פחות טוב מהקודמים.
עוד חצי שנה ( אחרי שנתיים שימוש) נחליף ( ללא שום קשר למצבם) לסיני אחר.
לא חושב שיש הבדל משמעותי בכביש או בשטח.
אני בלי נעילות ולא מזמן עשיתי חצי מדבר יהודה ( מערוגות לערד) על הנעה אחורית בלבד, ובנסיעה מהירה ( כולל נסיעה בחושך).
הצמיגים סיפקו את הסחורה בלי נזקים נראים לעין.