מחפש לאחי המלצה לרכב משפחתי גדול יחסית, 5 מקומות מרווחים ובגאז׳ גדול, הכיוון הוא סטיישן.
תקציב 20-25 כולל הכל, כמה שיותר חדש אמין וחסכוני.
תודה
Printable View
מחפש לאחי המלצה לרכב משפחתי גדול יחסית, 5 מקומות מרווחים ובגאז׳ גדול, הכיוון הוא סטיישן.
תקציב 20-25 כולל הכל, כמה שיותר חדש אמין וחסכוני.
תודה
יונדאי i30 סטיישן 2014-2015 אחלה תמורה למחיר בסדר גודל שהגדרת.
בתור אחד שיש לו כזה אני נוטה להסכים אבל אין לי למה להשוות. 7 שנים אצלי. נרכב בציר 2014. נקנה עם 108 אלף כרגע עם 204 אלף.
דברים שהתקלקלו, - חיישן קראנק, קוייל אחד ומתגי חלונות חשמל שאפשר לסדר לבד.
I30 סטיישן 2012.
נקנתה יד ראשונה עם 120 ומשהו אלף קמ
היום עם קרוב ל-160
פעם בשנה טיפול, שמן, פילטרים פה ושם איזה אטם או גומיה.
שתי ציריות החלו לתקתק מתי שהוא והוחלפו
מצבר וצמיגים, סה"כ דברים רגילים.
נוסע טוב, יש אפילו סאן רוף לחובבים.
אני חיפשתי ספציפית עד 2012 כי זה גיר טיפש 4 הילוכים, מנוע עתיק ועמיד עם שרשרת טיימינג.
פלסטיקה ושטויות כאלו שמחליפים לבד יש לרוב אצל דוד עלי.
חסרון היחיד, אוטו צמא, סביב 1:9 בתנועה עירונית בעיקר.
קיה סיד סטיישן גרסת הדיזל
רנו מגאן סטיישן דיזל
קיה קארנס
קיה סול דיזל
הרכב הכי מרווח by far פורד מונדאו
נסעתי המון עם כאלו מהשכרה (והיו חדשים) טרום עידן הטורבו.
רכב נוח
מרווח מאוד
הבא אחריו (5 דלתות) זה הסופרב.
הסטיישן שלה מאכזב בתא המטען. לנוסעים - לימוזינה.
כרגע מסתמן i30 סטיישן הכי רלוונטי, אם מישהו מכיר אחת ספציפית רלוונטית וטובה אשמח לשמוע, תודה לכולם.
על רנו לא הייתי ממליץ לאחי גם אם קוראים לו הבל ואני קין. קלשון בראש יותר מכבד.
חוץ מקליאו דור שלוש, מנוע 1150 ידנית שזה אוטו מופלא מבחינת תמורה לכסף
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
מה יש לכם נגד הרנו? באמת שואל
מי שנכווה פעם אחת , נגמל מזה
Sent from my iPhone using Tapatalk
למה ככה צחי?
אנשים קונים אוטו משומש עם היסטוריית טיפולים עלומה או מפוקפקת, "נכבים" ואז מסיקים מזה על כל המותג או דגם.
על סמך סטטיסטיקה שמבוססת על רכב אחד.
שטויות.
את הרנו שלנו קנינו בדיוק לפני 4 שנים עם 140 אלף ק"מ.
היום האוטו עם 340.
תקלות: אלורנטור, אינטר קולר ומנגנון חלון.
אז מה?
מה זה אומר על מותג רנו?
כלום ושום דבר.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
לומר לכם כמה הזהירו אותי מפיאט? ועוד מנוע טורבו וגיר רובוטי.....
אז הזהירו. הוכיח עצמו אמין ביותר.
(זו לא המלצה. לקנות רכב בסכום כזה יהיה תמיד הימור)
אסף.
בעיקר מה שהצחיק אותי זו האמרה על דרור.
אתה לא צריך לשכנע אותי, קליאו 2012 נקנתה לפני 7 שנים עם 70 אק"מ, יד ראשונה, מטופלת ומתוקתקת, עלות: 21 אש"ח.
אחרי שבע שנים, 223 אק"מ בערך.
שני בולמים אחוריים ביישור קו
מנוע מגבים בעבודה עצמית (קל מאוד, עם סרטוני הדרכה ביוטיוב)
מצבר, שמנים, פילטרים, צמיגים
טיימינג פעם אחת
מצמד פעם אחת
בגדול, כמעט הכל אלו רכיבי תחזוקה שוטפת.
דרור... איפה אתה?
היו לי שלושה i30cw
1400 ידני, 1600 פלנטרי, ו1600 דו מצמדי. יופי של רכבים.
רנו... היו לי ארבע. לא מאחל גם לשונאים שלי. השתיים האחרונות לא ראו את העולם שמחוץ לקירות המוסך, רגע לאחר שקרעתי מהן את הניילונים.
לפני שרכשת אני הייתי אחד הממליצים על הרנו פלואנס על בסיס נסיון של שלושה חדשים עד 100-120 אק״מ. לא הכי נח אבל לדעתי אחד היותר מוצלחים בשיקול עלות תועלת. אתה מוכיח שגם כמתבגר הוא ממשיך לתת בראש.
דיזל אמין במיוחד, חסכוני ועם גיר בעל מצמדים כפולים שעושה עבודה מדוייקת להפליא (ניסאן?).
קצת מביך שבפורום רכב שמתיימר להבין בכלי רכב פוסלים קטגורית מותג בלי אסמכתאות.
לא כבוד למי שפסל.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כפילות נמחקה
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז מה מספר הקסם?
כמה פעמים אדם צריך להידפק מאותו מותג כדי שיהיה לגיטימי עבורו בג'יפולוג לומר: "לא עוד"?
והאם חבר שנדפק מאותו מותג מוסיף לספירה? קרוב מדרגה רביעית? חמישית?
מזל , מזל ! שהרנו היחידה שהייתה הלכה בתאונה של אובדן להלכה וקיבלנו את מלוא השווי מה שלא היה קורה בשום מתאר אחר . שנתיים היא יצאה ונכנסה ממוסכים ( מורשים ) עם בעיית גמגום בגיר מדי פעם ואף אחד לא הבין מה הבעיה ולא הצליח לתקן . הרבה כסף זה עלה עד התאונה
כי יצרן שמייצר 98% מהרכבים עם גיר ידני וזה הליין שעובר בדיקות איכות לא אכפת לו ממדינה קיקיונית שקונה כמה מאות אוטומטיים בשנה , חברו את זה עם יבואן רע וזהו
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז לשיטתך הייתי צריך להמשיך להידפק עוד ועוד עם מגוון הדגמים שלהם עד שבסוף הייתי נוחת על הדגם הטוב, בשאיפה שזה יהיה מאותה אצווה מוצלחת ולא אפול על דרעק אחר של אותו מודל?
אז כנראה שנישאר חלוקים, ואין לי שמץ של ספק שאם היית עובר את אותן חוויות, אז לא היינו חלוקים כלל.
חנן, כידוע לך, כיום המותגים הם כבר איחוד של כמה יצרני רכב.
למשל במקרה זה - רנו וניסאן.
במקרים אחרים מאזדה פורד וולוו או VAG שזה גם כמה יצרניות פולקסוואגן, סקודה וסיאט) או פיאט וקרייזלר.
הרבה מאוד דגמים יושבים על המון חלקים משותפים.
אז אם מזהים דגמים שנכשלים סדרתית ראוי לציין אותם ספציפית.
ראה רק כאן בשרשור- צחי יואב ואני עם נסיון מוצלח מדגמים ספציפיים ואתה עם נסיון נוראי ונמרוד כנראה רק עם תדמית.
זה מראה שלהדביק ליצרן שם רע זה לא בהכרח מדוייק…
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלי שלושתן היו עם גיר רובוטי מאוד מוצלח ומדוייק אבל כל אחת מהן עשתה לא יותר מ 120 אקמ.
היה לי אוקטביה dsg7 שידוע כבעייתי ושרד אצלי 180.
אגב כל המכוניות גררו מפעם לפעם
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני יכול לתרום מנסיוני.
פז'ו 3008. לא מפסיקה להכנס ולצאת ממוסכים.
רובוטי זה ידני, רק עם מישהו פחות מוצלח שמעביר את ההילוכים
- סון טסה
Sent from my iPhone using Tapatalk